FLEETNEWS #16
25.02.19 #16 12 ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Η Ford σε δράσεις τελικής παράδοσης με την Gnewt Η Ford ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει μια νέα ψηφιακή υπηρεσία παράδοσης σε συνεργασία με την Gnewt της Menzies Distribution , με σκοπό τον αποτελεσματικό συντονισμό πολλαπλών τρόπων διανομής, συ- μπεριλαμβανομένων των πεζών και -κάποια στιγμή- των ποδηλάτων. Η αυτοκινητοβιομηχανία επισημαίνει ότι η αύξηση των online αγορών σε όλη την Ευρώπη σημαίνει πως ο αριθμός των παραδόσεων δεμάτων αναμένεται να διπλασιασθεί στα επό- μενα δέκα χρόνια. Οι περισσότερες από αυτές τις παραδόσεις πραγμα- τοποιούνται επί του παρόντος με van, με αποτέλεσμα την κλιμάκωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης σε πολλές πόλεις, όπου οι μέσοι χρόνοι διαδρομής στο Λονδίνο αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 40% σε μόλις τρία χρόνια. Ως αποτέλεσμα, λέει η Ford, οι μεταφορείς βρίσκονται υπό αυξανόμενη πίεση για την παράδοση περισσότερων δεμάτων, πιο γρήγο- ρα, με μικρότερο κόστος, συνεχίζο- ντας παράλληλα να διασφαλίζουν την προστασία των εργαζομένων και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η υπηρεσία τελικής παράδοσης της Gnewt θα δρομολογηθεί από το πολυτροπικό λογισμικό της Ford, MoDe:Link , που βασίζεται στο cloud. Αυτό διαχειρίζεται όλες τις πτυχές της παράδοσης δεμάτων από την αποθήκη έως τον παραλήπτη. Αυ- τό θα βοηθούσε τους μεταφορείς, τους διαχειριστές στόλων, τις επιχει- ρήσεις εφοδιαστικής και διανομών τροφίμων να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες και να αυξήσουν την αξιοποίηση των οχημάτων, εξοικονο- μώντας χρόνο και χρήματα, ενισχύ- οντας ταυτόχρονα την παραγωγική τους ικανότητα, αναφέρει η Ford σε σχετική ανακοίνωση. Η υπηρεσία θα μπορούσε, επίσης, να μειώσει το κόστος, να επιταχύνει το χρόνο παράδοσης, επιτρέποντας στα van να εκτελούν πιο συχνά δρομολό- για μετ‘ επιστροφής στην αποθήκη. Επιπλέον, θα μπορούσε να συμβά- λει σε καλύτερες συνθήκες στους δρόμους και μειωμένη κυκλοφορία σε μεγάλες πόλεις, μειώνοντας τη συμφόρηση στα σημεία όπου τα van συνήθως φορτοεκφορτώνουν. Η HONDA ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΟ 2021 Η HondaMotor δήλωσε ότι θα κλείσει το μοναδικό της εργοστάσιο στη Βρετανία το 2021, μια απόφαση που θέτει σε κίνδυνο 3.500 θέσεις εργασίας, αλλά, όπως επισημαίνει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχα- νία, βασίστηκε στις αλλαγές στην παγκόσμια αγορά και δεν σχετίζε- ται με το Brexit. Η Honda παράγει το Civic για την παγκόσμια αγορά στο Swindon, το μοναδικό εργο- στάσιο της εται- ρείας στην Ε.Ε. Η εταιρεία θα κλεί- σει το εργοστά- σιο, αλλά θα διατηρήσει τα κεντρικά γραφεία της για την Ευρώπη στο Bracknell της Αγγλίας. «ΗHonda ενημέρωσε τους εργαζομένους της σχετικά με την πρό- θεση να κλείσει το εργοστάσιο κατασκευής οχημάτων στο Swindon, στο τέλος του κύκλου παραγωγής του τρέχοντος μοντέλου, το 2021», δήλωσε η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση. Σκοπεύει, επίσης, να σταμα- τήσει να παράγει το Civic στο εργοστάσιο της Τουρ- κίας από το 2021, αλλά σχεδιάζει να συνεχίσει τις δραστηριότητές της στη χώρα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Honda, Takahiro Hachigo , σε συ- νέντευξη Τύπου στο Τόκιο. Το κλείσιμο του ερ- γοστασίου αυτού θα είναι ένα από τα πολλά των αυτοκινητοβι- ομηχανιών που επανεκτιμούν την παρουσία τους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Ian Howells , Senior Vice President της Honda στην Ευρώπη, δήλωσε στο BBC ότι η Κίνα, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ιαπωνία είναι οι περιοχές όπου η επιχείρηση θα εστιάσει τις επενδύσεις της.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=