FLEETNEWS #159

14.06.22 #159 6 Η Cupra αποκάλυψε τα σχέδιά της για το μέλλον: Μέχρι στιγμής, η Cupra έχει πωλήσει περί τα 200.000 αυτοκίνητα, ενώ ο κύκλος εργασιών της έχει αυξηθεί από 430 εκατ. ευρώ το 2018, σε σχεδόν 2,2 δισ. ευρώ το 2021. Φέτος η εταιρεία σκοπεύει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της, τον κύκλο εργασιών και το παγκόσμιο δίκτυό της. Μέχρι το 2025 η Cupra θα έχει εισέλθει σε μια νέα εποχή με τρία νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, τα Cupra Terramar, Cupra Tavascan και Cupra UrbanRebel - καθώς και ανανεωμένη την τρέχουσα σειρά της. Στόχος της εταιρείας είναι να πουλά 500.000 αυτοκίνητα ετησίως, η επέκταση σε νέες αγορές παγκοσμίως και η είσοδός της σε νέες κατηγορίες. ΤΟ CUPRA URBANREBEL Το εμπροσθοκίνητο Urban Electric Car χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB Small του Ομίλου Volkswagen για να προσφέρει ένα «συναισθηματικό» αστικό όχημα υψηλών επιδόσεων. Το 2025, η Cupra θα φέρει στην αγορά το UrbanRebel, ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, πέρα από τα παραδοσιακά όρια της μάρκας, στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Το μοντέλο θα προσδώσει νέες δυνατότητες στην εταιρεία και θα τη βοηθήσει να αναδειχθεί περαιτέρω στην αγορά των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων. Το εμπροσθοκίνητο μοντέλο, που σέβεται το περιβάλλον και αξιοποιεί τις αρετές της ηλεκτροκίνησης, στηρίζεται στην καινοτομική πλατφόρμα MEB Small του Volkswagen Group. «Το Cupra UrbanRebel θα είναι το μεγαλύτερο πρόγραμμα για την εταιρεία μας τα επόμενα χρόνια, καθώς είναι το κλειδί για το μετασχηματισμό μας σε αμιγώς ηλεκτρική μάρκα. Θα εκδημοκρατίσουμε τη βιώσιμη αστική κινητικότητα», δήλωσε ο Werner Tietz, αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Cupra. Το όχημα μήκους 4,03 μέτρων, με βασικό άξονα τη βιωσιμότητα, ενσωματώνει προηγμένα ανακυκλωμένα πολυμερή και υλικά βιολογικής βάσης, για να ξεπεράσει τα γνωστά όρια που υπάρχουν σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ένα όχημα πιο φιλικό προς το περιβάλλον, που συνδυάζει τεχνολογίες κατασκευής τρισδιάστατης εκτύπωσης με τον παραμετρικό σχεδιασμό για τη βελτίωση της απόδοσης και της αξίας. Η ελαφρά σχεδίαση και η χρήση νέων υλικών, που περιορίζουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου στο εξωτερικό και στο εσωτερικό, βοηθά τον ηλεκτροκινητήρα 226 ίππων (166 kW) να επιτύχει πολύ καλές επιδόσεις. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι ολοκληρώνει το τεστ από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,9''. Η μπαταρία θα προσφέρει αυτονομία 440 χλμ. Σχεδιασμένο και αναπτυγμένο στη Βαρκελώνη, το Cupra UrbanRebel θα κυκλοφορήσει το 2025. Η παραγωγή σχεδιάζεται να γίνει στο εργοστάσιο της Seat, στο Martorell, στην Ισπανία. «Το UrbanRebel αποδεικνύει ότι τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα είναι βαρετά. Αποτελεί την είσοδο της επόμενης γενιάς αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην γκάμα μας», δήλωσε ο Wayne Griffiths, CEO της Cupra. ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑΜΟΝΤΕΛΑΜΕΧΡΙ ΤΟ 2025 Το όραμα και οι φιλοδοξίες της Cupra TOYOTA GR SUPRA ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ Το Toyota GR Supra ήταν το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο GAZOO Racing(GR)της Toyota και από τη στιγμή της κυκλοφορίας του, το 2019, είναι μια αξιόλογη πρόταση για τους λάτρεις της ταχύτητας. Από το λανσάρισμά του, το GR Supra προσφέρεται με έναν straight-six κινητήρα 3.0 340 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Ένα χρόνο αργότερα, ένας νέος κινητήρας 2.0 απόδοσης 258 ίππων προστέθηκε στην γκάμα, πάλι με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στάνταρ. Η Toyota, μετά από έρευνες αποφάσισε να προσθέσει στην γκάμα του GR Supra, μία ακόμη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (iMT). Η νέα έκδοση που θα παρουσιαστεί σύντομα στην Ευρώπη, έχει στόχο να ικανοποιήσει τους οδηγούς που εξακολουθούν να θεωρούν ότι το χειροκίνητο κιβώτιο δίνει περισσότερες επιλογές στην οδήγηση και συμβάλλει στον καλύτερο χειρισμό και έλεγχο του αυτοκινήτου, όπως ανακοίνωσε η Toyota. Ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, μαζί με έναν νέο συμπλέκτη, έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ταιριάζει στα χαρακτηριστικά ισχύος και ροπής του κινητήρα GR Supra 3.0. Ταυτόχρονα, τα συστήματα ελέγχου πέδησης και η ανάρτηση του GR Supra έχουν επαναρυθμιστεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Η νέα έκδοση, εκτός από το μικρότερο βάρος του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, επωφελείται και από περαιτέρω αλλαγές για μείωση του βάρους του αυτοκινήτου κατά σχεδόν 40 κιλά, αυξάνοντας έτσι την ευελιξία χειρισμού του.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=