14.06.22 #159 2 [email protected] Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Η BMW X1 εισέρχεται στην τρίτη γενιά της προς τα τέλη του 2022, με εντελώς νέα εμφάνιση. Το 2009 ήταν το πρώτο SAV (Sports Activity Vehicle) στην πολυτελή compact κατηγορία και από τότε διατηρεί την πρώτη θέση σε πωλήσεις της κατηγορίας αυτής. Η νέα έκδοση είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως η BMW X1. Ελαφρώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις, παρουσιάζει πιο εκφραστικό χαρακτήρα και μια άκρως επιβλητική εμφάνιση. Το εσωτερικό αποκτά πιο μοντέρνο και ψηφιακό χαρακτήρα. Οι διάφορες παραλλαγές εξωτερικής σχεδίασης καλύπτουν ιδιαίτερες προτιμήσεις, ενώ ο ελκυστικός βασικός εξοπλισμός και οι πολλές επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού δεν αφήνουν καμιά επιθυμία ανεκπλήρωτη. Η νέα BMW X1 θα προσφέρεται με τρεις τύπους συστημάτων κίνησης: κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τεχνολογία Plug-in Hybrid (PHEV) και ηλεκτρικούς μπαταρίας (BEV). Με την έναρξη των πωλήσεων στις αρχές Οκτωβρίου του 2022, τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα με δύο κινητήρες βενζίνης και δύο κινητήρες πετρελαίου, ενώ οι xDrive23i και xDrive23d θα διαθέτουν τεχνολογία Mild Hybrid 48 Volt. Τον Νοέμβριο, θα ακολουθήσουν τα μοντέλα PHEV και BEV. Η τιμή της νέας X1 ξεκινά από τις 36.920 ευρώ. Η ΝΕΑ BMW X1 ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Στα ίχνη του μικρότερου αδελφού NX, του οποίου μοιράζεται το υπόβαθρο, το τελευταίο Lexus RX διαθέτει πρίζα στον εμπρόσθιο θόλο τροχού. Αυτή η νέα έκδοση PHEV θα γίνει το πλέον ευπώλητο της γκάμας. Το φορτιζόμενο όχημα φέρει την ονομασία 450h+ και συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων με συστοιχία μπαταριών 18,1 kWh. Με πλήρως φορτισμένη μπαταρία, προσφέρει αυτονομία μηδενικών εκπομπών 65 χιλιομέτρων, ενώ η τελική ταχύτητα σε λειτουργία EV μπορεί να φτάσει τα 135 χλμ/ώρα υπό βέλτιστες συνθήκες. Πιο εντυπωσιακή είναι η κατανάλωση μεταξύ 1,1 και 1,2 λίτρων στα 100 χλμ. και εκπομπές CO2 24-26 γρ/χλμ. (εκτίμηση), που ευνοούν το μεγάλο SUV ως προς τα φορολογικά κίνητρα στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Τα επίσημα στοιχεία της αμερικανικής έκδοσης του 450h+ δεν έχουν ακόμα δημοσιευθεί. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΑ ΒΟΗΘΉΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΊΑΣ Το μήκος του οχήματος παρέμεινε το ίδιο, αλλά το μεγαλύτερο μεταξόνιο προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία. Η οθόνη αφής infotainment 14 ιντσών είναι η μεγαλύτερη της Lexus, αν και δεν αντικαθιστά πλήρως την εργονομία των κουμπιών. Εκτός από την έκδοση PHEV, το νέο RX διατίθεται επίσης σε ειδικές αγορές ως υβριδικό «αυτοφορτιζόμενο», υπό την ονομασία 350h και ένα πιο σπορ 500h διατίθεται αποκλειστικά ως F Sport. Αμφότερα διαθέτουν τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα, αλλά στο τελευταίο ο υπερσυμπιεστής αυξάνει την ισχύ στους 371 ίππους. Στη Βόρεια Αμερική, το βασικό μοντέλο ονομάζεται 350. Αποδίδει 275 ίππους, αλλά δεν διαθέτει υποστήριξη μπαταρίας. Όλα τα μοντέλα είναι στάνταρ εξοπλισμένα με την ολοκληρωμένη γκάμα βοηθημάτων ενεργητικής ασφάλειας Lexus Safety System+ 3.0. Η διάθεση του ιαπωνικού SUV έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2022. LEXUS RX Νέα γενιά με επιλογή PHEV
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=