FLEETNEWS #158

06.06.22 #158 2 [email protected] Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Το νέο GR86 επωφελείται άμεσα από τη συμμετοχή της Toyota σε διάφορα πρωταθλήματα του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού και θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη έκδοση. Το νέο κουπέ εντάσσεται στην γκάμα GR της Toyota και προσφέρει σπορ επιδόσεις στο ευρύτερο κοινό. Αποτελεί εξέλιξη του προηγούμενου GT86, του μοντέλου που σηματοδότησε την ανανεωμένη δέσμευση της Toyota στα σπορ αυτοκίνητα και διατηρεί την κλασική διαμόρφωση εμπρόσθιου κινητήρα και οπίσθιας κίνησης. Ο κινητήρας παραμένει πολύστροφος τετρακύλινδρος «boxer», αυξημένου κυβισμού, με σημαντική αύξηση ισχύος και ροπής. Οι τεχνικές προσαρμογές κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων διασφαλίζουν την αξιοποίηση της επιπλέον ισχύος για ομαλή, ισχυρή γραμμική επιτάχυνση. Η ανάπτυξη του πλαισίου επικεντρώθηκε στη μείωση του βάρους και στο χαμηλότερο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου προς εξασφάλιση καλύτερης συμπεριφοράς και απόκρισης. Χρησιμοποιήθηκε πολύ αλουμίνιο και άλλα ελαφρά αλλά στιβαρά υλικά και ενίσχυση του πλαισίου προς επίτευξη μεγαλύτερης ακαμψίας. Τα συστήματα ανάρτησης υπέστησαν λεπτομερείς ρυθμίσεις για βελτιστοποίηση της απόκρισης χειρισμού. ΝΕΟ TOYOTA GR86 Για την BMW, η ενεργειακή μετάβαση δεν είναι μονομερής και η κυκλοφορία της νέας X1 αποτελεί σαφές παράδειγμα αυτής της στρατηγικής. Όταν θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο, το συμπαγές SUV θα αποκαλύψει την ευελιξία του με δύο εκδόσεις ντίζελ και δύο βενζινοκινητήρες, ενώ το νέο ηλεκτρικό iX1 θα ακολουθήσει σχεδόν αμέσως μετά. Τα ισχυρότερα ICE βασίζονται σε ήπια υβριδική τεχνολογία. Σε δεύτερη φάση, δύο αναβαθμισμένα plug-in υβριδικά (xDrive20e και xDrive30e) βελτιωμένης φόρτισης θα εμπλουτίσουν την γκάμα (έως 7,4 kW), με μεγαλύτερη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, έως 89 χλμ, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. ΑΥΤΟΝΟΜΊΑ 438 ΧΙΛΙΟΜΈΤΡΩΝ Το μηδενικών εκπομπών iX1 xDrive30 EV βασίζεται σε μπαταρία καθαρής ισχύος 64,7 kWh, η οποία θα παρέχει αυτονομία μεταξύ 413 και 438 χιλιομέτρων και διπλό κινητήρα για την τετρακίνηση. Η BMW δεν δημοσίευσε λεπτομέρειες για τους χρόνους φόρτισης, αλλά διαβεβαιώνει πως το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το πλέον πρόσφατο λογισμικό φόρτισης, που πρωτοπαρουσιάστηκε στο i7. Το iX1 είναι η νέα βασική ηλεκτρική BMW και αντικαθιστά το πρωτοποριακό i3, του οποίου η παραγωγή σταματά τον Ιούνιο του 2022. Το μοντέλο βοήθησε για μία δεκαετία στη διαμόρφωση της αγοράς EV στην Ευρώπη και διαμόρφωσε χαρακτήρα βιωσιμότητας για τη βαυαρική μάρκα, συνεχίζοντας ακόμα δυναμικά, με τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 38% το πρώτο τρίμηνο του 2022. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΣΤΟΛΟΥΣ Νέα BMWX1 Μια άνευ προηγουμένου επιλογή κινητήρων, συμβατικών και ηλεκτροκίνητων, και διευρυμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο: —Ντίζελ, βενζίνη, PHEV και BEV —Παραδόσεις τον Οκτώβριο 2022—Εμπρόσθια κίνηση και τετρακίνηση — Έμφαση στην ευρυχωρία και την άνεση

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=