FLEETNEWS #157

30.05.22 #157 19 Μετά τη συμμετοχή της στο World Hydrogen 2022 στο Ρότερνταμ και στο HyVolution στο Παρίσι, η HYVIA κλείνει τον Μάιο με την έκθεση Hydrogen & Fuel Cells Europe στο Ανόβερο. «Μετά τη Γαλλία και την Ολλανδία, κλείνουμε τον Μάιο στη Γερμανία! Τρεις αγορές με έντονο ενδιαφέρον στην κινητικότητα υδρογόνου, τρεις αγορές όπου οι βασικοί παράγοντες του τομέα υδρογόνου παρέχουν πλήθος ιδεών και πρωτοβουλιών, όπου το οικοσύστημά μας HYVIA έχει πέραση», δήλωσε ο David Holderbach, CEO της HYVIA. Το Renault Master Van H2TECH θα κυκλοφορήσει από τα μέσα του 2022. Το Master Van H2-TECH καλύπτει τις ανάγκες των επιχειρήσεων, των στόλων και των τοπικών αρχών. Είναι ένα μεγάλο βαν για μεταφορά εμπορευμάτων και δεμάτων, με όγκο φόρτωσης 12 μ3 και αυτονομία έως 500 χλμ. Είναι εξοπλισμένο με κυψέλη καυσίμου 30 kW, μπαταρία 33 kWh και δεξαμενές 6 κιλών υδρογόνου (4 δεξαμενές του 1,5 κιλού). Το Master Van H2-TECH προβλέπεται να κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους από τα μέσα του 2022. Η κινητικότητα υδρογόνου είναι ιδιαίτερα κατάλληλη σήμερα για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, επιτρέποντας εκτεταμένη αυτονομία για μεγάλα φορτία και εντατική χρήση. Η γκάμα υδρογονοκίνητων LCV HYVIA μηδενικών εκπομπών CO2 προσφέρει αυξημένη αυτονομία έως και 500 χλμ. και χρόνο ανεφοδιασμού 5 λεπτών. Περιλαμβάνει έκδοση βαν με όγκο φόρτωσης 12 μ³ (Master Van H2-TECH), έκδοση καμπίνας με πλαίσιο μεγάλου όγκου 20 μ³ (Master Chassis Cab H2-TECH) και μίνι λεωφορείο μεταφοράς έως και 15 επιβατών ( Master City Bus H2-TECH). Η HYVIA προσφέρει επίσης σταθμό ανεφοδιασμού H2, παραγωγή υδρογόνου χαμηλών εκπομπών άνθρακα, λύσεις συντήρησης και διαχείρισης στόλου. Η EDP Renewables (EDPR), η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στον κόσμο, προχώρησε σε βιομηχανική συμφωνία με τη Lhyfe, παγκόσμιο πρωτοπόρο και γνήσιο υποστηρικτή της πράσινης παραγωγής υδρογόνου από ανανεώσιμες πηγές, για τον από κοινού εντοπισμό ευκαιριών, την ανάπτυξη, την κατασκευή και τη διαχείριση έργων στον εν λόγω επιχειρηματικό τομέα. Βάσει της συμφωνίας, η EDPR θα παρέχει ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια στα έργα παραγωγής υδρογόνου της Lhyfe. Επιπλέον, οι δύο εταιρείες θα εντοπίσουν ευκαιρίες για την από κοινού ανάπτυξη έργων, με τη συμμετοχή της EDPR δυνητικά να φτάνει έως και το 50% του κεφαλαίου των έργων. Οι εταιρείες θα συνεργαστούν επίσης σε δραστηριότητες Ε&A, στην ανάπτυξη νέων έργων και στην προμήθεια εξοπλισμού. Η συμφωνία αποσκοπεί στη δημιουργία αξίας, αξιοποιώντας τις συνέργειες από τις συμπληρωματικές δεξιότητες και ικανότητες των δύο εταιρειών, ενισχύοντας την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της EDPR, ιδίως στη Γαλλία, και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των έργων της Lhyfe σε όλο τον κόσμο. Συμβάλλει, επίσης, στην επίτευξη υψηλότερης επιχειρησιακής και εμπορικής τεχνογνωσίας σε έργα ανανεώσιμου υδρογόνου. EDPR - LHYFE: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ 2022 και το 2023, καθώς η διαδικασία ηλεκτρόλυσης ωριμάζει και λαμβάνονται επενδυτικές αποφάσεις για περισσότερα έργα. Η ανάπτυξη του πράσινου υδρογόνου θα μπορούσε να έχει εκτενείς επιπτώσεις στην ανάπτυξη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Εξετάζοντας μόνον την Ευρώπη, οι στόχοι χρήσης πράσινου υδρογόνου στην προτεινόμενη οδηγία RED II συνεπάγονται την ανάπτυξη, έως το 2030, μέχρι και 250 GW ηλιακών φωτοβολταϊκών, 100 GW χερσαίων αιολικών ή 70 GW υπεράκτιων αιολικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή διεθνώς, σε περίπτωση που το υδρογόνο εισάγεται1. Μακροπρόθεσμα, πάνω από 20% της ικανότητας ανανεώσιμων πηγών ενέργειας παγκοσμίως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για πράσινη παραγωγή υδρογόνου. 1 Τα στοιχεία παραγωγικής ικανότητας προϋποθέτουν πως η συνολική απαίτηση πράσινου υδρογόνου παρέχεται από ηλιακά φωτοβολταϊκά, χερσαία αιολικά ή υπεράκτια. Ζήτηση υδρογόνου RFNBO το 2030 = 6,2 εκατομμύρια τόνοι. Η HYVIA ΣΤΗ HANNOVER MESSE 2022: ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΒΑΝ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=