30.05.22 #157 11 Multivan πήρε την ίδια βαθμολογία με τα άλλα αυτοκίνητα. Το Car-to-X Communication της Mercedes-Benz, της προαιρετικής υπηρεσίας Mercedes-me, πήρε το βραβείο Euro NCAP Advanced. Το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα άλλων οχημάτων και παρέχει έγκαιρη προειδοποίηση, μέσω cloud, για πιθανούς κινδύνους στην περιοχή του αυτοκινήτου. Ο Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του Euro NCAP, δήλωσε: «Σε γενικές γραμμές, διαπιστώσαμε καλή προστασία από σύγκρουση, κάτι που είναι φυσικά καθησυχαστικό. Αλλά η αποφυγή σύγκρουσης είναι εξίσου σημαντική με την προστασία από σύγκρουση, ενώ τα οφέλη της είναι, βεβαίως, απείρως μεγαλύτερα. Εξακολουθούμε να δίνουμε έμφαση σε όλους τους τομείς ασφάλειας τα επόμενα χρόνια και κάποιοι κατασκευαστές πρέπει να συνεχίσουν να βελτιώνονται, εάν δεν επιθυμούν να μείνουν πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό». Η Ford δοκιμάζει μια τεχνολογία που μειώνει αυτόματα την ταχύτητα των οχημάτων, ώστε να συμμορφώνονται με τα όρια χωρίς να χρειάζεται να διαβάζουν πινακίδες. Η δυνατότητα των οχημάτων να «βλέπουν» και να διαβάζουν πινακίδες, όπως αυτές των ορίων ταχύτητας, δεν είναι κάτι νέο, αλλά σκοντάφτει σε ορισμένα προβλήματα. Οι πινακίδες συχνά κρύβονται πίσω από γωνίες ή άλλα εμπόδια, όπως θάμνοι ή δέντρα, γεγονός που τις καθιστά αόρατες σε μια τέτοια τεχνολογία. ΟΙ ΠΙΝΑΚΊΔΕΣ ΟΡΊΟΥ ΤΑΧΎΤΗΤΑΣ ΜΠΟΡΕΊ ΣΎΝΤΟΜΑ ΝΑ ΑΝΉΚΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΌΝ Η τελευταία τεχνολογία της Ford βασίζεται στο geofencing, ένα εικονικό γεωγραφικό όριο, το οποίο θα μπορούσε κάποτε να καταστήσει περιττές τις πινακίδες ορίου ταχύτητας. Αναφέρεται ως Έλεγχος Ορίου Ταχύτητας Geofencing της Ford, λύση που θα μπορούσε επίσης να αχρηστεύσει τις κλήσεις υπέρβασης ταχύτητας. «Η τεχνολογία συνδεδεμένων οχημάτων έχει την αποδεδειγμένη δυνατότητα να κάνει την καθημερινή οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη προς όφελος όλων, όχι μόνο του οδηγού», δήλωσε ο Michael Huynh, διευθυντής City Engagement Γερμανίας, Ford Ευρώπης. «Το Geofencing μπορεί να διασφαλίσει ότι οι ταχύτητες μειώνονται όπου -και ακόμη και όταν- είναι απαραίτητο, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ασφάλειας και στη δημιουργία πιο ευχάριστου περιβάλλοντος». Η δοκιμή θα διαρκέσει έως τον Μάρτιο του 2023 ως μέρος ευρύτερων ερευνητικών πρωτοβουλιών που θέτουν σε δοκιμή οχήματα προπαραγωγής και προτύπων Ford E Transit σε μια ποικιλία εντατικών πραγματικών σεναρίων λειτουργίας, συμπεριλαμβανομένων των ταχυδρομικών, δημοτικών και υπηρεσιών κοινής ωφελείας, καθώς και της τελικής παράδοσης και σούπερ μάρκετ, στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η FORD ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=