26.04.22 #152 3 Η Audi παρουσίασε τα σχέδια του πρότυπου αυτοκινήτου Audi urbansphere. Σχεδιαστές και μηχανικοί δημιούργησαν το Audi urbansphere για τις κινεζικές μεγαλουπόλεις με μεγάλη κυκλοφορία, αν και το όχημα είναι κατάλληλο για οποιαδήποτε άλλη μητρόπολη του κόσμου. Σε αυτές τις αστικές περιοχές, όπου ο προσωπικός χώρος είναι ιδιαίτερα περιορισμένος, το πρότυπο αυτοκίνητο προσφέρει τον μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο από κάθε άλλο Audi μέχρι σήμερα. Τον συνδυάζει έξυπνα με τεχνολογίες και ψηφιακές υπηρεσίες και προσφέρουν εντελώς νέο επίπεδο εμπειρίας. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυάζονται με σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Για παράδειγμα, το τιμόνι, τα πεντάλ και το συμβατικό ταμπλό μπορούν να καλύπτονται όταν το όχημα λειτουργεί με αυτόνομη οδήγηση. Η Audi ανέφερε πως σκοπεύει να παρουσιάσει όχημα Επιπέδου 4, με απόλυτο έλεγχο οδήγησης, έως το 2026. ΑΥΤΟΝΟΜΊΑ 750 ΧΙΛΙΟΜΈΤΡΩΝ Το όχημα, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Electric του Volkswagen Group, διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες ικανούς να αποδώσουν συνολική ισχύ 295 kW (396 hp) και ροπή συστήματος 690 Nm. Το Audi urbansphere είναι εξοπλισμένο με μόνιμη τετρακίνηση quattro. Η καρδιά του συστήματος κίνησης είναι η τεχνολογία φόρτισης 800 volt. Οι χρόνοι φόρτισης πλησιάζουν εκείνους μιας συμβατικής στάσης για τον ανεφοδιασμό ενός αυτοκινήτου που τροφοδοτείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης: μόλις δέκα λεπτά αρκούν για να φορτιστεί η μπαταρία σε επίπεδο ικανό για να τροφοδοτήσει το αυτοκίνητο περισσότερα από 300 χλμ. Με χωρητικότητα άνω των 120 κιλοβατωρών, μπορεί να φορτιστεί από 5% έως 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να καλύψει έως και 750 χλμ ( WLTP) - και ακόμη και όταν χρησιμοποιείται για διαδρομές στην πόλη και σε κοντινές αποστάσεις, αποφεύγονται απροσδόκητες στάσεις για φόρτιση. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΗΣ Audi urbansphere Η Tesla σχεδιάζει να αυξήσει τον αριθμό των αυτοκινήτων που παραδίδονται στους πελάτες της κατά 50% φέτος. Ενώ πέρυσι παρέδωσε πάνω από 936 χιλιάδες αυτοκίνητα, φέτος πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,4 εκατομμύρια. Τεχνικά, αυτός δεν είναι ένας μη ρεαλιστικός στόχος. Στα τέλη Φεβρουαρίου, η Tesla άνοιξε το πρώτο της Ευρωπαϊκό Gigafactory, το οποίο χτίστηκε στην πόλη Grünheide κοντά στη γερμανική πρωτεύουσα του Βερολίνου. Το εργοστάσιο έχει τη δυνατότητα να παράγει έως και 500.000 αυτοκίνητα ετησίως και τοModel Y θα πρέπει να παράγεται εκεί. Αν λοιπόν το γερμανικό Gigafactory καταφέρει να εκμεταλλευτεί την παραγωγική του ικανότητα φέτος, η Tesla θα πετύχει τον στόχο που έχει τεθεί. Η υψηλή παραγωγικότητα του συγκεκριμένου γερμανικού εργοστασίου όμως μάλλον δεν θα είναι αρκετή. Η Tesla αντιμετωπίζει προβλήματα στην Κίνα, όπου αναγκάστηκε να κλείσει ένα εργοστάσιο στη Σαγκάη για λίγο. Αυτό προέκυψε ως αποτέλεσμα της αναζωπύρωσης της πανδημίας του κορωνοϊού και τα σχετικά σκληρά lockdown που διέταξαν οι κινεζικές αρχές στη Σαγκάη. Τις τελευταίες μόλις μέρες ξεκίνησε ξανά η παραγωγή εκεί. Το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα αποδειχτεί στην πράξη εάν ο φιλόδοξος στόχος της Tesla είναι τελικά εφικτός για το 2022. Διαβάστε την ανάλυση της CapitalPanda στο fleetnews.gr ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ TESLA ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΗΜΙΣΥ ΦΕΤΟΣ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=