FLEETNEWS #151

18.04.22 #151 10 Η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει 30 ηλεκτρικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030 με όγκο παραγωγής άνω των 2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως. Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου της Honda για τις πρωτοβουλίες της στον τομέα εξηλεκτρισμού οχημάτων, η εταιρεία παρουσίασε την πρόοδό της προς την ηλεκτροκίνηση και τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό της για το μέλλον. Κατά τα επόμενα δέκα χρόνια, η Honda θα διαθέσει περίπου 36 δισ. ευρώ στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και των τεχνολογιών λογισμικού (software) για την περαιτέρω επιτάχυνση του εξηλεκτρισμού της, συμπεριλαμβανομένων τόσο των δαπανών Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D) όσο και των ανεξάρτητων επενδύσεων. Οι συνολικές R&D δαπάνες της Honda προϋπολογίζονται για την περίοδο αυτή σε περίπου 58 δισ. ευρώ. Η εταιρεία θα προσπαθήσει να διαμορφώσει το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο μετατοπίζοντας την εστίαση από τις μεμονωμένες πωλήσεις προϊόντων (hardware) στις πωλήσεις διαρκείας, όπου η Honda συνεχίζει να προσφέρει ποικίλες υπηρεσίες και αξία στους πελάτες της μετά την πώληση, μέσω προϊόντων που συνδυάζουν hardware και software. Πέραν των 30 ηλεκτρικών μοντέλων που σχεδιάζει να παρουσιάσει η Honda παγκοσμίως μέχρι το 2030, η εταιρεία θα δημιουργήσει μία πιλοτική γραμμή για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης με επένδυση ύψους 315 εκατ. ευρώ περίπου και θα επιταχύνει περαιτέρω την έρευνα, με στόχο να ξεκινήσει την πιλοτική παραγωγή την Άνοιξη του 2024. Ο Toshihiro Mibe, Director, President & Representative Executive Officer της Honda, ο Kohei Takeuchi, Director, Executive Vice President & Representative Executive Officer, και ο Shinji Aoyama, Senior Managing Executive Officer, παρουσίασαν την πορεία και τη σχεδιαζόμενη εξέλιξη της εταιρείας. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ 36 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΣΤΗΝΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ SOFTWARE Honda: 30 ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030 Η Nissan ίσως ανησυχήσει πολλούς άλλους κατασκευαστές EV παγκοσμίως με την ισχυρή συνεργασία της με τη Nasa για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να παρουσιάσει την πρώτη μπαταρία ξηρού τύπου (SSB) για EV το 2028. Σύμφωνα με το AP, οι μπαταρίες επόμενης γενιάς θα παραχθούν σε συνεργασία με τη NASA. Υπάρχουν δύο σημαντικές λεπτομέρειες στο εγχείρημα Nissan - NASA: Θα έχει το μισό μέγεθος των σημερινών μπαταριών και θα μπορεί να φορτιστεί σε μόλις 15 λεπτά. Έτσι, όχι μόνο θα μειωθεί το βάρος ενός Nissan EV και θα διατεθεί περισσότερος χώρος στο εσωτερικό, αλλά θα μειωθεί και ο χρόνος ακινητοποίησης λόγω φόρτισης, σχεδόν σαν διαδικασία εναλλαγής μπαταρίας. Στη συνεργασία μπαταριών ξηρού τύπου περιλαμβάνεται και το Πανεπιστήμιο San Diego της California, για τις δοκιμές διαφόρων υλικών. Ο Kazuhiro Doi, Corporate Vice President της Nissan, δήλωσε στο AP, «Τόσο η NASA, όσο και η Nissan, χρειάζονται αυτό το είδος μπαταρίας». Διαθέτοντας την πρώτη σημαντική εμπειρία EV με το Nissan Leaf, το οποίο κυκλοφόρησε το 2010 και πούλησε πάνω από μισό εκατομμύριο μονάδες παγκοσμίως, η Nissan είναι έτοιμη για νέο κεφάλαιο. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Nissan, Kunio Nakaguro, σύμφωνα με το AP, δήλωσε: «Η Nissan είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική και η νέα μπαταρία θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού». Η μπαταρία ξηρού τύπου χρησιμοποιεί ξηρό ηλεκτρολύτη για τον έλεγχο των ιόντων λιθίου, αντί του υγρού των υπαρχουσών μπαταριών ιόντων λιθίου. ΗNissan θα ξεκινήσει πιλοτικό πρόγραμμα το 2024 για τη διαδικασία Ε&Α της νέας μπαταρίας. Το εγχείρημα μπαταριών ξηρού τύπου επεκτείνει τη συνεργασία Nissan και NASA, μετά την πενταετή συμφωνία Ε&Α για μελλοντικές υπηρεσίες αυτόνομης κινητικότητας, που υπεγράφη το 2018. NISSAN - NASA: ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΥΠΕΡΤΑΧΕΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=