11.04.22 #150 18 Η General Motors (GM) και η Honda ανακοίνωσαν επέκταση της συνεργασίας τους σε νέο πεδίο, αναπτύσσοντας από κοινού γκάμα οικονομικά προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων βασισμένων σε νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική, με τεχνολογία μπαταριών Ultium επόμενης γενιάς. Οι εταιρείες συνεργάζονται για παγκόσμια παραγωγή εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων από το 2027, συμπεριλαμβανομένων συμπαγών crossover, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες και τις δυνατότητες σχεδίασης και προμηθειών των δύο εταιρειών. Θα προχωρήσουν επίσης στην τυποποίηση του εξοπλισμού και των διαδικασιών προς επίτευξη ποιότητας παγκόσμιας κλάσης, καλύτερης απόδοσης και οικονομικότερης προσφοράς. Η κατηγορία των συμπαγών crossover είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο, με ετήσιες πωλήσεις άνω των 13 εκατομμυρίων οχημάτων. Η GM και η Honda θα συζητήσουν επίσης μελλοντικές δυνατότητες συνεργασίας στην τεχνολογία μπαταριών EV, για περαιτέρω μείωση του κόστους ηλεκτροκίνησης, βελτίωση της απόδοσης και επίτευξη βιωσιμότητας μελλοντικών οχημάτων. Η GM προσπαθεί ήδη να επιταχύνει νέες τεχνολογίες, όπως μπαταρίες λιθίου-μετάλλου, πυριτίου και ξηρού τύπου και μεθόδους ταχείας παραγωγής για βελτίωση και εκσυγχρονισμό διαδικασιών κατασκευής κυψελών μπαταριών. Η Honda εξελίσσει την τεχνολογία μπαταριών της ξηρού τύπου, την οποία θεωρεί βασικό στοιχείο των μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων. ΗHonda έχει εγκαταστήσει δοκιμαστική γραμμή παραγωγής μπαταριών ξηρού τύπου στην Ιαπωνία και ετοιμάζεται για μαζική παραγωγή. Η GM και η Honda συνεργάζονται στενά εδώ και πολλά χρόνια και σε τεχνολογίες ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων. Το 2013, οι δύο εταιρείες άρχισαν από κοινού ανάπτυξη συστήματος κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς και τεχνολογιών αποθήκευσης υδρογόνου. Το 2018, η Honda συμμετείχε στην ανάπτυξη της μονάδας μπαταριών EV της GM. Το 2020, η GM και η Honda ανακοίνωσαν σχέδια συνανάπτυξης δύο ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Honda Prologue, που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2024 και σύντομα θα ακολουθήσει το πρώτο EV SUV της Acura. Επιπλέον, οι δύο εταιρείες συνεργάζονται με την Cruise για την ανάπτυξη του Cruise Origin, εκ των πρώτων πλήρως αυτόνομων οχημάτων ειδικού σκοπού για ride-hail και παραδόσεις. ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΠΡΟΣΙΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Συνεργασία GMκαι Honda για EV Η YAMAHA ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ GOGORO ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΚΟΥΤΕΡ Η ιαπωνική εταιρεία μοτοσυκλετών Yamaha συνεργάζεται με την ταϊβανέζικη εταιρεία εναλλαγής μπαταριών Gogoro για την παραγωγή του δεύτερου ηλεκτρικού σκούτερ της. Ο συνδυασμός των μηχανικών της δεξιοτήτων με την υποδομή εναλλαγής μπαταριών της Gogoro ταιριάζει απόλυτα στο Περιβαλλοντικό Σχέδιο 2050 της Yamaha, το οποίο στοχεύει στην επίτευξη μηδενικών εκπομπών όλων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Το νέο σκούτερ EMF δεν θα προσφέρει μόνο εναλλαγή μπαταρίας, αλλά θα διαθέτει και προβολέα LED για βελτίωση της ασφάλειας και μεγάλη οθόνη TFT για καλύτερη πλοήγηση. Ο τηλεχειρισμός μέσω smartphone θα επιτρέπει την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του ηλεκτρικού σκούτερ. Η Yamaha περιλαμβάνεται στις δέκα εταιρείες που προμηθεύουν μπαταρίες στην Gogoro. Η ταϊβανέζικη εταιρεία προσφέρει εναλλαγή μπαταριών για 47 μοντέλα, μέσω του δικτύου Gogoro. Αυτό το δίκτυο αποτελείται από 10.918 GoStations σε 2.276 τοποθεσίες στην Ταϊβάν, παρέχοντας περίπου 250.000 εναλλαγές μπαταριών καθημερινά. Το πρώτο ηλεκτρικό σκούτερ της Yamaha, που παρουσιάστηκε το 2019, ήταν το EC05, βασισμένο στο σχέδιο των ηλεκτρικών σκούτερ Gogoro 2. Το EC-05 αναπτύσσει τελική ταχύτητα 90 χλμ/ώρα και αυτονομία 110 χλμ με κινητήρα 6.400W, που τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 18650. Η Yamaha δεν έχει ανακοινώσει την αυτονομία του EMF, αλλά πιστεύεται πως είναι μεγαλύτερη του EC-05.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=