FLEETNEWS #150

11.04.22 #150 16 Η Continental αναπτύσσει το χαρτοφυλάκιο οθονών της δεχόμενη μεγάλη παραγγελία για οθόνες σχήματος V, αξίας άνω του 1 δισ. ευρώ. Το προϊόν θα ενσωματωθεί σε μεγάλη γκάμα παγκόσμιου Ασιάτη κατασκευαστή οχημάτων. Έτσι, η εταιρεία προωθεί επιτυχώς τις μεγάλες,συνεχόμενες οθόνες ξεχωριστού σχήματος, που εμπλουτίζουν την εμπειρία χρήστη (UX), ως κυρίαρχη επιφάνεια του οχήματος. «Είμαστε ευτυχείς που λάβαμε μια ακόμα μεγάλη παραγγελία για ένα από τα υπερσύγχρονα συστήματά μας, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τις ικανότητές μας σε εμπειρία χρήσης», λέει ο Philipp von Hirschheydt, επικεφαλής Δραστηριοτήτων Εμπειρίας Χρήστη της Continental. «Η λύση οθόνης σχήματος V παρέχει ιδιαίτερη άνεση και εργονομία στον οδηγό, απλοποιεί τη λήψη σημαντικών πληροφοριών και αποτελεί ελκυστικό προϊόν δύο σε ένα. Είναι κατάλληλη για μεγάλη γκάμα διαφορετικών οχημάτων», επισημαίνει. Οι παραγγελίες για λύσεις οθόνης ανέρχονται πλέον πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Το σχήμα V αποτελείται από επίπεδη οθόνη οπίσθιου φωτισμού και καλύπτεται από κυρτό («σχήματος V») γυαλί. Εκτείνεται από τη θέση του οδηγού μέχρι την κεντρική κονσόλα και συνδέει οπτικά τις δύο οθόνες του πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη πληροφοριών σε ένα ενιαίο σύνολο. Η ακτίνα και η γωνία της οθόνης εστιάζει στον οδηγό, καθιστώντας τον κέντρο της παροχής πληροφοριών. Η εργονομία της διευκολύνει την ταχύτερη πρόσληψη των σχετικών πληροφοριών από τον οδηγό, γεγονός που μειώνει την απόσπαση της προσοχής του και καθιστά ασφαλέστερη την οδήγηση. Η έναρξη παραγωγής έχει προγραμματιστεί για το 2023. Η οθόνη σε σχήμα V ανταποκρίνεται στις ανάγκες εξατομικευμένων σχημάτων και σχεδιασμών. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 1 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ CONTINENTAL Κεντρική οθόνη σχήματος V Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε δύο νέα εργαστήρια, στο πλαίσιο του Κοινού Κέντρου Ερευνών (ΚΚΕρ) της Επιτροπής στην Ίσπρα (Ιταλία), τα οποία θα ενισχύσουν τη δυνατότητά της να διενεργεί δοκιμές εκπομπών σε αυτοκίνητα στην αγορά της Ε.Ε. Αυτό θα βοηθήσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προσδιορίσει κατά πόσον τα οχήματα συμμορφώνονται με τους σχετικούς κανονισμούς της Ε.Ε. για τις εκπομπές, βελτιώνοντας την ικανότητά της να ασκεί εποπτεία στην αγορά οχημάτων. Η αρμοδιότητα της Επιτροπής να ελέγχει τις εκπομπές των αυτοκινήτων είναι αποτέλεσμα της αναθεώρησης της νομοθεσίας της ΕΕ για την έγκριση τύπου οχημάτων μετά το σκάνδαλο «Dieselgate», διά της οποίας θεσπίστηκαν η εποπτεία και η επιβολή σε επίπεδο Ε.Ε. Ο νέος μηχανισμός εποπτείας της αγοράς οχημάτων θα επιτρέψει τη διενέργεια δοκιμών εκπομπών υπό ρυθμιζόμενες και προσομοιωμένες πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Μέσω δύο στοιχείων κλιματικών εκπομπών θα καταστεί δυνατή η δοκιμή ευρέος φάσματος περιβαλλοντικών συνθηκών, όπως η θερμοκρασία, η υγρασία και η πίεση, οι οποίες επηρεάζουν τις τελικές επιδόσεις εκπομπών του οχήματος. Χάρη στην υπερσύγχρονη τεχνολογία τους, τα νέα εργαστήρια θα αποβούν επίσης χρήσιμα στην Επιτροπή κατά την εφαρμογή μελλοντικών προτύπων εκπομπών. ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε. ΝΕΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ CONTINENTAL Η Continental λανσάρει το AllSeasonContact, σε 5 διαστάσεις με βαθμολογία “Α”, για την αντίσταση κύλισης, δηλαδή με την καλύτερη δυνατή κατάταξη στην ετικέτα ελαστικών EU. Επιπλέον, 4 από τις 5 διαθέσιμες διαστάσεις φέρουν σήμανση XL, για πιο βαριά φορτία. Έτσι, το AllSeasonContact αποτελεί -για χρήση όλον το χρόνο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες- την ιδανική επιλογή για την αναβάθμιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων (όπως τα δημοφιλή Hyundai Kona Electric, Kia e-Niro, Peugeot e-2008 και Opel Mokka-e), καθώς μπορεί να μεταφέρει βάρη πάνω από τον Μ.Ο. της κατηγορίας αλλά και να επεκτείνει την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για αυτές τις εκδόσεις του AllSeasonContact, οι μηχανικοί της Continental κατάφεραν να βελτιστοποιήσουν το μίγμα της γόμας του πέλματος, αναφορικά με την αντίσταση κύλισης, ώστε το ελαστικό να «παραμορφώνεται» λιγότερο στην επαφή με το δρόμο και να χάνει λιγότερη ενέργεια.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=