11.04.22 #150 15 Η συνεργασία του αείμνηστου Virgil Abloh με τη MercedesMaybach κορυφώθηκε με την κυκλοφορία της περιορισμένης κατά παραγγελία έκδοσης S-Class, του Project MAYBACH, που θα διατεθεί σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό 150 μονάδων. H πλήρως εξοπλισμένη Mercedes Maybach S Class S680 συνεχίζει την παράδοση. Το αμάξωμα δημιουργήθηκε από την εξειδικευμένη ομάδα προσαρμογής και δεξιοτεχνίας στο εργοστάσιο Sindelfingen της Mercedes Benz και διαθέτει συνδυασμό διχρωμίας ειδικά για το Project Maybach. Το άνω μέρος του οχήματος είναι γυαλιστερό μαύρο οψιδιανού, το κάτω μέρος, τα πλαϊνά και οι ειδικές σφυρήλατες ζάντες είναι βαμμένα στην απόχρωση της άμμου. Στο εσωτερικό η διαμόρφωση τεσσάρων θέσεων, το τιμόνι, οι πόρτες, το κάτω ταμπλό και η οροφή είναι επενδεδυμένα με μαύρο δέρμα νάπα στο χρώμα της άμμου, με διακοσμητικά τελειώματα και λωρίδες στο ίδιο χρώμα. Τα πατάκια είναι μαύρα με δερμάτινο περίγραμμα στο χρώμα της άμμου και κεντημένο λογότυποMercedes Maybach. Για να ενισχύσει την εμφάνισή του, τα κουφώματα είναι βαμμένα και ένα ειδικό λογότυπο MercedesMaybach και Virgil Abloh είναι χαραγμένο στο πιάνο μαύρο στη μέση της κεντρικής κονσόλας, στα πίσω μαξιλάρια, στα προσκέφαλα και στο μαρσπιέ της πόρτας. Στην περιορισμένης έκδοσης S Class διατίθεται η μοναδική κατά παραγγελία διεπαφή χρήστη, η οποία παρέχει στον οδηγό πολυτελή έκδοση των τεχνολογιών αιχμής MaybachMBUX. VIRGIL ABLOH ΚΑΙ MERCEDES-MAYBACH Δημιούργησαν το «απόλυτο» αυτοκίνητο Η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Nio εξετάζει το ενδεχόμενο παραγωγής smartphone, δήλωσε ο CEO της εταιρείας, William Li, σε τοπικά μέσα ενημέρωσης. Τα smartphone της Nio θα είναι πολύ διαφορετικά από αυτά της βιομηχανίας ηλεκτρονικών ευρείας κατανάλωσης και θα στοχεύει μόνο στους πελάτες της. Σύμφωνα με τον Li, οι πελάτες της Nio με γνώσεις τεχνολογίας απαιτούν τηλέφωνο για καλύτερη σύνδεση με τα αυτοκίνητά τους, αυξάνοντας την λειτουργικότητά τους. Όπως αναφέρει το Streetinsider, ο Li πιστεύει πως το κατασκευαστικό μέρος είναι εύκολο, αλλά η παραγωγή ενός καλού τηλεφώνου αποτελεί πρόκληση. Αντιλαμβάνεται πως ήταν αναπόφευκτο να βρεθεί η Nio αντιμέτωπη με τον τεχνολογικό γίγαντα Apple. Σύμφωνα με το Reuters, η Apple δραστηριοποιείται σε ένα αυτοκίνητο που ίσως βγει σε παραγωγή το 2024. Δεν είναι βέβαιο πως ο Li θέλει να έλθει αντιμέτωπος με την Apple σε έναν ανταγωνισμό έξυπνου αυτοκινήτου και τηλεφώνου. Αλλά οι πρόσφατες κινήσεις άλλων εταιρειών τεχνολογίας προμηνύουν πολύ ανταγωνιστική αγορά τα επόμενα χρόνια. Η Sony σχεδιάζει να εισέλθει στην αγορά αυτοκινήτων και το πρώτο μοντέλο έχει προγραμματιστεί για το 2025, σε συνεργασία με τη Honda. Από την άλλη, η εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης και συνεργάτης της Apple, Foxconn, εισήλθε επίσης στην κατασκευή αυτοκινήτων πέρυσι. Η ταϊβανέζικη εταιρεία συνεργάζεται με τη Fisker και τη Lordstown Motors και λανσάρισε το Foxtron και παρουσίασε τρία πρότυπα μοντέλα: Model E Sedan, Model T bus και Model C crossover. Ενώ πολλές εταιρείες τεχνολογίας εισέρχονται στην αυτοκινητοβιομηχανία, υπάρχουν κάποιες που αποχωρούν. Πέρυσι, η Samsung αποφάσισε να πουλήσει στη Renault το υπόλοιπο μερίδιό της στη Renault Samsung Motors, η οποία κατέγραψε μεγάλες απώλειες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η NIO ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ SMARTPHONE ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΗΣ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=