FLEETNEWS #150

11.04.22 #150 10 Το BMW Group υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων BMW και MINI σε όλο τον κόσμο το πρώτο τρίμηνο του 2022, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι (+149,2%). Τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, η εταιρεία πούλησε συνολικά 596.907 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce. Έχοντας στη διάθεσή του μια ευρεία γκάμα συστημάτων μετάδοσης κίνησης προηγμένης τεχνολογίας με θετικό αντίκτυπο στο κλίμα, το BMW Group κατάφερε να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες κινητικότητας των πελατών του σε όλο τον κόσμο. Συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι, που ήταν το ισχυρότερο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας, οι πωλήσεις παρουσίασαν μέτρια πτώση (-6,2%). Μετά από ένα ισχυρό ξεκίνημα της χρονιάς, σε ένα εξαιρετικά ασταθές περιβάλλον, οι συνδυασμένες επιπτώσεις της γεωπολιτικής κατάστασης στην Ανατολική Ευρώπη και τα lockdowns λόγω Covid στην Κίνα, επισκίασαν την επιχειρηματική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Παρ’ όλα αυτά, συνολικά η εταιρεία απορρόφησε σε ικανοποιητικό βαθμό αυτές τις επιπτώσεις. Η BMW Σειρά 4, που συνδυάζει τη χαρακτηριστική οδηγική απόλαυση της μάρκας με τη σπορ κομψότητα, πέτυχε ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό αποτέλεσμα: Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου σχεδόν διπλασιάστηκαν από πέρυσι, φτάνοντας τις 27.704 μονάδες. Παρά τις απαιτητικές συνθήκες, το BMWGroup κατάφερε για μία ακόμα φορά να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με συνολικές παραδόσεις 35.289 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων BMW και MINI στους πελάτες (+149,2%). ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ EV BMWGroup ΟΙ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΤΟΥ BMW GROUP ΤΟ Α΄ ΤΡΊΜΗΝΟ ΤΟΥ 2022 A΄ τρίμ. 2022 MET BMW Group Automotive 596.907 -6,2% BMW 519.796 -7 , 3% - BMWM GmbH 39.055 +3,1% MINI 75.487 +1,1% BMW Group (αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα) 35.289 +149,2% Rolls-Royce 1.624 +17,7% BMWMotorrad 47.403 +11,3% ΠΩΛΉΣΕΙΣ BMW& MINI ΑΝΆ ΠΕΡΙΟΧΉ A΄ τρίμ. 2022 MET Ευρώπη 220.076 -7,8% Γερμανία* 61.552 -9,4% Ασία 264.235 -7,9% Κίνα 208.507 -9,2% Αμερική 98.718 +2,9% ΗΠΑ 80.590 +3,7% * Προσωρινά στοιχεία ταξινομήσεων Η μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων Tesla αντιπροσώπευε περισσότερο από το 20% του συνόλου της αγοράς των ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Automotive News Research &Data Center για τις πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Εν τω μεταξύ, η BMW κατάφερε να σημειώσει άνοδο στις πωλήσεις, ενώ οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές της σημείωσαν πτώση. Η γερμανική μάρκα ήταν μία από τις τρεις μόνο μεγάλες μάρκες πολυτελείας που σημείωσαν αύξηση πωλήσεων από έτος σε έτος σε μια αγορά που ταλαιπωρείται από τα περιορισμένα αποθέματα και τις ελλείψεις ανταλλακτικών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Cox Automotive, από τις 21 Μαρτίου, ο χρόνος που χρειαζόταν για την αγορά BMW ήταν 30 ημέρες, σε σύγκριση με 37 ημέρες της κατηγορίας πολυτελείας συνολικά. Η BMW κάνει «σημαντική δουλειά» αντιμετωπίζοντας προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, δήλωσε στο Automotive News ο Mark Smith, πρόεδρος της Principle Auto στο Σαν Αντόνιο, η οποία λειτουργεί δύο καταστήματα BMW. Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥΤΕΛΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ – Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟ 2022 Α΄ ΤΡΙΜ 2022 Α΄ ΤΡΙΜ 2021 %ΜΕΤ ΜΕΡΙΔΙΟΤΡΙΜ Tesla* 110.000 77.600 41,8% 21,8% BMW 73.714 71.433 3,2% 14,6% Lexus 64.365 74.253 -13,3% 12,8% Mercedes-Benz** 62.251 78.256 -20,5% 12,4% Audi 35.505 54.840 -35,3% 7,0% Acura 28.236 37.888 -25,5% 5,6% Cadillac 28.216 37.277 -24,3% 5,6% Volvo 22.757 27.239 -16,5% 4,5% Lincoln 19.148 25.410 -24,6% 3,8% Land Rover* 17.400 23.645 -26,4% 3,5% Porsche 13.042 17.368 -24,9% 2,6% Genesis 11.723 8.222 42,6% 2,3% Infiniti 11.246 19.071 -41,0% 2,2% Alfa Romeo 3.291 4.646 -29,2% 0,7% Jaguar* 2.815 4.230 -33,5% 0,6% Total luxury 503.709 561.378 -10,3% 100,0% * Εκτίμηση ** Εξαιρούνται οι πωλήσεις Sprinter και Metris Πηγή: Automotive News Research &Data Center

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=