FLEETNEWS #150

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 #150 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Μεγάλη αύξηση των EV το πρώτο τρίμηνο βάσει αποτελεσμάτων εταιρειών Ανάλυση: Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου στα χρόνια της πανδημίας BMW Corporate Sales. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW και στο www.bmw.gr ΟΔΗΓΙΚΉ ΑΠΌΛΑΥΣΗ. 100% ΗΛΕΚΤΡΙΚΉ. Σας καλωσορίζουμε σε μία νέα, αμιγώς ηλεκτρική διάσταση. Γνωρίστε την BMW i4, την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Gran Coupé της BMW. Με ισχύ έως 544hp και αυτονομία που φτάνει τα 590km, η BMW i4 φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της μάρκας συνδυάζoντας την άνεση και την καινοτομία με τη σπορ φιλοσοφία BMW.

11.04.22 #150 2 [email protected] Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Το JeepWrangler, στην πλέον πρόσφατη έκδοσή του, που εφοδιάζεται με το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, επιλέχθηκε για να συμμετάσχει στις δοκιμές του 5G Automotive Association (5GAA) στη Virginia των ΗΠΑ. Με τις δοκιμές αυτές αξιολογούνται οι δυνατότητες που προσφέρουν τα οχήματα με σύνδεση 5G όσον αφορά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. «Το να κάνουμε τους δρόμους ασφαλέστερους για τους οδηγούς και τους πεζούς, αποτελεί τον τελικό στόχο για την εξέλιξη αυτών των τεχνολογιών νέας γενιάς», ανέφερε ο Ned Curic, Chief Technology Officer της Stellantis. «Το Plug-in Hybrid JeepWrangler 4xe αποτελεί το ιδανικό όχημα για δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες που εφαρμόζουν τεχνολογίες V2X (vehicle-to-everything). Με την 5GAA και συνεργάτες σε όλο τον κόσμο ανοίγουμε το δρόμο για την αυτόνομη οδήγηση που θα αξιοποιηθεί από τα οχήματά μας και θα ωφελήσει τους πελάτες μας». TO JEEP WRANGLER 4XE ΣΕ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ 5G Η επανεκκίνηση της μάρκας Mercedes-Geely. «Η παγκόσμια πρεμιέρα του smart #1 στο Βερολίνο σηματοδοτεί άλλο ένα ορόσημο στην καταπληκτική πορεία ανάπτυξης που ξεκινήσαμε με την ανανέωση της μάρκας. Ως το πρώτο της οικογένειας αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων νέας γενιάς, το καινούργιο smart #1 ενσαρκώνει απόλυτα αυτήν την ανανέωση», δήλωσε ο Tong Xiangbei, Παγκόσμιος CEO της smart Automobile. Το εξωτερικό είναι εξελιγμένο και προοδευτικό, με στοιχεία όπως κρυφές ηλεκτρικές χειρολαβές θυρών, πόρτες χωρίς πλαίσιο και ηλιοροφή. Με μήκος 4270 mm, μεταξόνιο 2750mm και ζάντες 19 ιντσών, διαθέτει έναν εντυπωσιακό εσωτερικό χώρο με ορατότητα 360°. Το smart #1 θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο. Με ειδικές εφαρμογές και προσαρμόσιμη διεπαφή ψυχαγωγίας χρήστη, διαθέτει ανθρωποκεντρική τεχνολογία διασύνδεσης ανθρώπων, τόπων και εμπειριών, τόσο εικονικά όσο και πραγματικά. Διαθέτει avatar με φωνητικό έλεγχο βάσει τεχνητής νοημοσύνης για διεπαφή με τον χρήστη, το οποίο συνδέεται με το αυτοκίνητο, την εφαρμογή smart και τα data clouds - όλα συνδέονται με προσωπικό smart ID και προστατεύονται από υψηλά πρότυπα κυβερνοασφάλειας. Το smart #1 έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο την ασφάλεια των επιβατών και διαθέτει σειρά συστημάτων υποβοήθησης. Η αρχιτεκτονική του εξασφαλίζει δυναμικές ασύρματες ενημερώσεις, ώστε πάνω από το 75% όλων των ECU στο αυτοκίνητο να μπορούν να αναβαθμίζονται συνεχώς. Το smart #1 αποδίδει 200 kW και έχει δυνατότητα φόρτισης AC 22 kW από 10%-80% σε 3 ώρες. Με υπερταχεία φόρτιση DC, αυτό μπορεί να επιτευχθεί σε λιγότερο από 30 λεπτά. Διαθέτει αυτονομία 420-440 χλμ (WLTP). Με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων στον πίσω άξονα και μέγιστη ροπή 343 Nmαναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ Το νέο compact SUV smart #1

11.04.22 #150 4 TΟ MINI COOPER S CABRIO ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ «RESOLUTE EDITION» Με κλασικό σπορ στυλ, εξεζητημένη εμφάνιση και ανοιξιάτικη διάθεση, το MINI Cooper S Cabrio κυκλοφορεί στην έκδοση Resolute Edition. Τα αποκλειστικά εναρμονισμένα χαρακτηριστικά σχεδίασης και εξοπλισμού της ειδικής έκδοσης αποτελούν φρέσκιες πινελιές, που αναδεικνύουν το μοναδικό στυλ και ενισχύουν τη διασκεδαστική οδηγική αίσθηση, σε συνδυασμό με την αναζωογονητική ενέργεια του φρέσκου αέρα. Το MINI Cooper S Cabrio Resolute Edition έφτασε στις εκθέσεις των εμπόρων τον Μάρτιο του 2022. Η νέα Mercedes AMG SL είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία στην Ελλάδα. Η νέα έκδοση αυτού του εμβληματικού μοντέλου έρχεται δείχνοντας απόλυτο σεβασμό στην ιστορία της, με κλασική υφασμάτινη οροφή και έντονο σπορ χαρακτήρα. Ταυτόχρονα, το πολυτελές roadster με διαμόρφωση 2+2 θέσεων, είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό για καθημερινή χρήση, ενώ η δύναμή του στο δρόμο ελέγχεται για πρώτη φορά με την πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+. Στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως η ανάρτηση AMG Active Ride Control με ενεργή σταθεροποίηση η οποία προσφέρει εγκάρσια και διαμήκη δυναμική ευστάθεια, το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, το προαιρετικά διαθέσιμο κεραμικό σύνθετο σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης AMG και το σύστημα Digital Light με λειτουργία προβολής, απογειώνουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα AMG 4.0 λίτρων V8 biturbo, αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια οδηγική εμπειρία υψηλών προδιαγραφών. Οι πολυάριθμες επιλογές προσφέρουν επίσης ένα ευρύ φάσμα εξατομίκευσης από σπορ δυναμικό έως πολυτελώς κομψό, ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη. To νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο για παραγγελία σε δύο εκδόσεις, την SL 55 4MATIC+ με τιμή 239.500 ευρώ και την SL 63 4MATIC+ με 275.500 ευρώ. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Έναρξη πωλήσεων της Mercedes-AMG SL Tο ανοιχτό τετραθέσιο της βρετανικής πολυτελούς μάρκας αποτελεί το μοναδικό πολυτελές cabrio στον κόσμο στη μικρή κατηγορία. Το μοντέλο εντυπωσιάζει με την ξεχωριστή του εμφάνιση. Το χρώμα του αμαξώματος, οι ζάντες ελαφρού κράματος, ο σχεδιασμός της καμπίνας και ο εξοπλισμός του, το καθιστούν πρεσβευτή του παραδοσιακού στυλ και της open-top διασκεδαστικής οδήγησης MINI. Ο ισχυρός κινητήρας του προσθέτει το συστατικό των συναρπαστικών επιδόσεων: ο τετρακύλινδρος δίλιτρος κινητήρας με τεχνολογία MINI TwinPower Turbo αποδίδει ισχύ 131 kW/178 hp και έχει επιτάχυνση 0 -100 km/h σε 7,2 δεύτερα. Τα νέα πακέτα εξοπλισμού αυξάνουν τις δυνατότητες εξατομίκευσης με ποικίλες επιλογές συστημάτων υποβοήθησης και συνδεσιμότητας, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ E-TRANSIT Η Ford Pro αποστέλλει τώρα σε πελάτες σε όλη την Ευρώπη τα πρώτα οχήματα παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού ETransit van από το εργοστάσιο της Ford Otosan που βρίσκεται στο Kocaeli της Τουρκίας. Η σημαντική αυτή στιγμή γιορτάστηκε στο εργοστάσιο του Gölcük κατά τη διάρκεια μιας τελετής στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι της τουρκικής κυβέρνησης, επενδυτές, εργαζόμενοι και μέσα ενημέρωσης. Μετά την αρχική ισχυρή ζήτηση για το E-Transit από τους Ευρωπαίους επαγγελματίες -με περισσότερες από 5.000 παραγγελίες να έχουν ληφθεί πριν καν τα οχήματα να βγουν από τη γραμμή συναρμολόγησης- η Ford Otosan προχωρά τώρα στην πλήρη μαζική παραγωγή.

11.04.22 #150 6 Το νέο ηλεκτρικό SUV της Toyota, bZ4X, είναι έτοιμο για την ευρωπαϊκή αγορά. Έξυπνη κατασκευή, με ωραίο χώρο καμπίνας, εξαιρετική απόδοση στο δρόμο και κορυφαίες δυνατότητες κατηγορίας AWD. Διαθέτοντας ειδική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικού οχήματος μπαταρίας, με τη φιλοσοφία eTNGA, αποτελεί το πρώτο της σειράς νέων μοντέλων bZ (Beyond Zero). Διαθέτει κομψό σχεδιασμό, μεγάλους χώρους και αυθεντικές επιδόσεις SUV. Σηματοδοτεί την εφαρμογή του νέου συστήματος τετρακίνησης μεμονωμένων ηλεκτροκινητήρων εμπρόσθιου και οπίσθιου άξονα, με εξαιρετικές δυνατότητες. Χάρη στους αποδοτικούς κινητήρες και τη διαχείριση της ενέργειας, τα επίσημα πιστοποιημένα στοιχεία WLTP αναφέρουν πως το προσθιοκίνητο μοντέλο καλύπτει έως και 516 χλμ. με πλήρως φορτισμένη μπαταρία, με απόδοση 14,3 kWh/100 χλμ. ή 7,0 χλμ./kWh. Για το τετρακίνητο bZ4X, η επίσημη αυτονομία καλύπτει έως και 470 χλμ. με απόδοση 15,8 kWh/100 χλμ. ή 6,3 χλμ./kWh. Η απόδοση αυτή επιτυγχάνεται με την μπαταρία 71,4 kWh του bZ4X, που αναπτύχθηκε χάρη στην 25ετή τεχνογνωσία της Toyota στην τεχνολογία ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η ποιότητα της μπαταρίας υποστηρίζεται από προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης φροντίδας, με 10ετή εγγύηση χωρητικότητας μπαταρίας στο 70% ή 1.000.000 χλμ. Οι παραδόσεις στις πρώτες αγορές θα γίνουν το καλοκαίρι. Παρέχονται διάφορες προσφορές αγοράς και ενοικίασης, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου all-inclusive προγράμματος leasing, που περιλαμβάνει συντήρηση, παροχή επιτοίχιου φορτιστή (wallbox) και πρόσβαση σε συνδεδεμένες υπηρεσίες. ΕΤΟΙΜΟΝΑ ΔΙΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Νέο ηλεκτρικό Toyota bZ4X RED DOT DESIGN ΣΤΟ ARIYA Η Nissan ανακοίνωσε ότι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα crossover Ariya κέρδισε το Βραβείο Red Dot Design, στην κατηγορία σχεδίασης προϊόντων. Αυτή είναι η έβδομη φορά που η Nissan κερδίζει το βραβείο. Το Ariya αναγνωρίστηκε για την εξαιρετική του καινοτομία ως EV και για την υψηλής ποιότητας σχεδίασή του που βασίζεται στη μοναδική ιδέα της Nissan για τον «Διαχρονικό Ιαπωνικό Φουτουρισμό». Το Ariya συνδυάζει την τεχνογνωσία της Nissan στα EV με τις πιο πρόσφατες συνδεδεμένες τεχνολογίες, σηματοδοτώντας το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας. CITROΕN Ë-C4: ΙΔΑΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Το ë-C4 είναι ο ιδανικός τεχνολογικός συμβιβασμός, με προσιτή λύση φόρτισης που ικανοποιεί ταυτοχρόνως τις απαιτήσεις των χρηστών. Το ë-C4 συνδυάζει την οικονομικότερη και ελαφρύτερη μπαταρία των 50 kWh με ισχύ φόρτισης 100 kW DC και παρέχει καλύτερες ταχύτητες φόρτισης από τους περισσότερους ανταγωνιστές του. Με αυτονομία 357 χλμ. (κύκλος WLTP), το ë-C4 καλύπτει καθημερινές μετακινήσεις καθ’ όλο το έτος, καθώς και μεγαλύτερα δρομολόγια με απόλυτη ασφάλεια μέσω της εφαρμογής Charge My Car. Το ë-C4 έχει σχεδιαστεί με τρόπο που διευκολύνει, τόσο τις καθημερινές, όσο και τις μακρινές διαδρομές: εκτός από το να καθιστά πιο πρακτικές τις μικρές καθημερινές διαδρομές, το ë-C4 διαθέτει όσα χρειάζονται: „Το περιορισμένο μέγεθος μπαταρίας σημαίνει μικρότερο βάρος, με αποτέλεσμα χαμηλότερη κατανάλωση „Βελτιστοποιημένοι χρόνοι φόρτισης χάρη στη δυνατότητα ταχυφόρτισης DC 100 kW „Βελτιωμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας χάρη στην καινοτομία αντλιών θερμότητας, την προσθήκη υγρομετρικού αισθητήρα και του τελειοποιημένου συστήματος μετάδοσης. Το πρώτο τρίμηνο του 2022, το ë-C4 -η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του C4- ηγείται της κατηγορίας ηλεκτρικών compact στη Γαλλία και την Ισπανία, έρχεται δεύτερο στην Ολλανδία και αντιπροσωπεύει ήδη το 35% των συνολικών πωλήσεων C4.

11.04.22 #150 8 Το νέο Volkswagen ID. Buzz αναδείχθηκε Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς στα βραβεία «Top Gear Electric Awards 2022». Οι κριτές επαίνεσαν το μοντέλο, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα εφέτος, για το εμβληματικό του στυλ, που είναι εμπνευσμένο από το αρχικό σχέδιο του Volkswagen T1. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής και η οδηγική του απόκριση επισημάνθηκαν επίσης ως εντυπωσιακά στοιχεία του οχήματος. Το ID. Buzz είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Volkswagen Commercial Vehicles. Βασισμένο στην πλατφόρμα Modular Electric Drive Kit (MEB), το ID. Buzz έχει κατασκευαστεί από την αρχή ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Θα είναι διαθέσιμο στο λανσάρισμά του ως πενταθέσιο επιβατικό αυτοκίνητο ή ως ID. Buzz Cargo van. TOPGEAR ELECTRIC AWARDS Βραβείο στο Volkswagen ID. Buzz Η LEXUS ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΤO ΝΕO BEV «RZ» ΣΤΙΣ 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ Η Lexus θα ανακοινώσει το πρώτο της ειδικό μοντέλο BEV, RZ, μέσω ψηφιακού διαδικτυακού προγράμματος, στις 20 Απριλίου 2022 και θα κοινοποιήσει λεπτομέρειες για αυτό, το πρώτο μοντέλο της «εξηλεκτρισμένης Lexus». Πριν από τις ανακοινώσεις αυτές, η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τι πρώτες φωτογραφίες από το εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου. ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΙΣ 40.000 ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟ SUV FISKER OCEAN Η Fisker Inc. ξεπέρασε τις 40.000 παραγγελίες για το SUV Fisker Ocean στην τιμή των 68.999 δολαρίων στις ΗΠΑ. Η εταιρεία θα δέχεται προπαραγγελίες του περιορισμένης έκδοσης SUV Fisker Ocean One, που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένη έκδοση 5.000 οχημάτων, από την 1η Ιουλίου 2022, ενώ προβλέπει να διαθέσει την παραγωγή εντός του 2023, μέσω παραγγελιών. Δεν προβλέπεται να αυξήσει τις τιμές της λόγω πληθωριστικών πιέσεων ή αύξησης κόστους μέχρι το 2023. «Σκοπεύουμε να είμαστε απολύτως διαφανείς με τους πελάτες μας», δήλωσε ο CEO Henrik Fisker. «Δεν θέλουμε να απογοητευτούν όσοι έχουν ήδη παραγγείλει και αναμένουν ένα Fisker Ocean One, γι’ αυτό τους δίνουμε τώρα την ευκαιρία να εξασφαλίσουν το όχημά τους», ανέφερε. Μετά την ολοκλήρωση της περιορισμένης παραγωγής του Fisker Ocean One, η εταιρεία θα δώσει προτεραιότητα στην κατασκευή των παραγγελιών Fisker Ocean Extreme και οποιαδήποτε πλεονάζουσα ικανότητα παραγωγής θα διατίθεται στα SUV Fisker Ocean Ultra και Fisker Ocean Sport. Δεδομένου του υψηλού ενδιαφέροντος για τα premium μοντέλα SUV Fisker Ocean, είναι πιθανόν η παραγωγή του Fisker Ocean Sport να μην ξεκινήσει πριν από τα τέλη του 2023, αρχικά με μέτριους όγκους και μεγαλύτερους το 2024. Η NIO ΞΕΚΙΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΤ7 Στις 28 Μαρτίου, η NIO ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη παραδόσεων της ναυαρχίδας ET7, του έξυπνου ηλεκτρικού sedan της μάρκας. Εκπρόσωποι των τομέων παραγωγής και ποιότητας της NIO παρέδωσαν στους χρήστες την πρώτη παρτίδα ET7, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στο Hefei της Κίνας. Ως το πρώτο μοντέλο της NIO με την τεχνολογική πλατφόρμα δεύτερης γενιάς, NT2.0, το ET7 διατίθεται με περισσότερες από 100 στάνταρ διαμορφώσεις άνεσης, ασφάλειας και έξυπνων τεχνολογιών και είναι εξοπλισμένο με το νέο σύστημα λογισμικού, Banyan, που εξακολουθεί να εξελίσσεται από κοινού με τους χρήστες. Παράλληλα, η συνδρομητική υπηρεσία NIO Autonomous Driving (NAD) προβλέπεται να διατεθεί σταδιακά από το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Από την έναρξη του test drive στις 5 Μαρτίου, οι χρήστες σε περισσότερες από 80 πόλεις δοκίμασαν αυτοπροσώπως το ET7.

11.04.22 #150 9 Όλα τα νέα μοντέλα Volvo είναι διαθέσιμα με δυνατότητα λήψης ασύρματων ενημερώσεων λογισμικού ολόκληρου του λειτουργικού συστήματος του αυτοκινήτου. Πρόκειται για μια σημαντική τεχνολογία που συνεισφέρει στη φιλοδοξία της Volvo Cars να βελτιώνει συνεχώς τα αυτοκίνητα των πελατών της, αλλά και να παγιώσει τη θέση της ως μίας εκ των ηγετικών δυνάμεων στον κλάδο, όσον αφορά την ασύρματη αναβάθμιση λογισμικού των αυτοκινήτων. Οι ιδιοκτήτες Volvo θα λάβουν μια ενημέρωση του συστήματος infotainment του αυτοκινήτου τους με την τελευταία έκδοση του Android Automotive OS, Android 11. Θα αποκτήσουν επίσης πρόσβαση σε νέες κατηγορίες εφαρμογών στο Google Play, μεταξύ άλλων για την πλοήγηση, τη φόρτιση και τη στάθμευση, ενώ το video streaming αναμένεται να προστεθεί αργότερα εντός του έτους. Επιπλέον, η τελευταία ασύρματη ενημέρωση φέρνει αναβαθμίσεις σε λειτουργίες που εκτείνονται από την καλύτερη διαχείριση ενέργειας μέσω βελτίωσης της λειτουργίας προ-κλιματισμού καμπίνας έως τη λειτουργικότητα της εφαρμογής Volvo Cars για το κινητό και των in-car εφαρμογών. Οι βελτιώσεις στη διαχείριση ενέργειας αφορούν το σύστημα ψύξης/ θέρμανσης της μπαταρίας στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και ενισχύουν την αυτονομία κατά τη διάρκεια τόσο των κρύων όσο και των ζεστών ημερών. Η βελτίωση των χρόνων φόρτισης επιτυγχάνεται, για παράδειγμα, μέσω προθέρμανσης της μπαταρίας. Επίσης, κατά τη διάρκεια της φόρτισης αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων η εφαρμογή Volvo Cars λαμβάνει πιο συχνές ενημερώσεις από το αυτοκίνητο για το ποσοστό φόρτισης. Η τελευταία ασύρματη ενημέρωση είναι η όγδοη ολοκληρωμένη αναβάθμιση εξ αποστάσεως μοντέλων της εταιρείας και θα φθάσει σε 190.000 αυτοκίνητα Volvo σε όλο τον κόσμο. Η Volvo Cars ανακοίνωσε πωλήσεις 58.667 αυτοκινήτων τον Μάρτιο, με το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να έχει αυξηθεί στο 36%. Μείωση 22,1% καταγράφηκε σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η ζήτηση παραμένει ισχυρή. Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σταδιακά στις 148.295 μονάδες, καθώς οι περιορισμοί στην αλυσίδα εφοδιασμού συνέχισαν να μειώνονται. Ωστόσο, λόγω αναταραχής από έλλειψη συγκεκριμένων ημιαγωγών, η Volvo Cars αντιμετωπίζει προσωρινά εμπόδια, τα οποία θα επηρεάσουν την παραγωγή κατά το δεύτερο τρίμηνο. Τον Μάρτιο, οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge αποτελούσαν το 35,5% των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων Volvo κατά τη διάρκεια του μηνός. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αντιστοιχούσαν στο 9,0% των συνολικών πωλήσεων. Το πρώτο τρίμηνο, οι πωλήσεις του Recharge αποτέλεσαν το 33,6% των συνολικών πωλήσεων και το 7,9% των αμιγώς ηλεκτρικών. Το πλήθος των ενεργών συνδρομών στα τέλη Μαρτίου είχε αυξηθεί κατά 174% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Αυτή η ανάπτυξη οφείλεται στην αύξηση της ζήτησης σε συνδυασμό με τη διευρυμένη προσφορά σε περισσότερες αγορές. Τον Μάρτιο του 2022, το XC60 ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της εταιρείας, με 16.855 αυτοκίνητα (2021: 21.186 μονάδες), ακολουθούμενο από το XC40, με 17.584 αυτοκίνητα (2021: 23.958 μονάδες) και το XC90 με πωλήσεις 9.101 οχημάτων (2021: 21.186 μονάδες). VOLVO CARS Το μερίδιο των EV αυξήθηκε στο 36% Μάρτιος ΙΑΝ- MΑΡ 2022 2021 ΜΕΤ 2022 2021 ΜΕΤ Ευρώπη 26.954 38.723 -30,4% 65.157 87.550 -25,6% Recharge 14.290 15.271 -6,4% 34.110 35.842 -4,8% - Plug-in υβριδικά 10.894 14.099 -22,7% 26.518 32.741 -19,0% - Αμιγώς ηλεκτρικά 3.396 1.172 189,8% 7.592 3.101 144,8% Κίνα 12.378 15.999 -22,6% 35.698 45.242 -21,1% Recharge 1.314 754 74,3% 3.143 1.941 61,9% - Plug-in hybrid 1.051 726 44,8% 2.708 1.777 52,4% - Fully electric 263 28 839,3% 435 164 165,2% ΗΠΑ 9.428 9.924 -5,0% 22.757 27.239 -16,5% Recharge 2.430 1.268 91,6% 6.018 3.121 92,8% - Plug-in υβριδικά 1.756 1.216 44,4% 4.360 2.801 55,7% - Αμιγώς ηλεκτρικά 674 52 1,196,2% 1.658 320 418,1% Λοιπές χώρες 9.907 10.669 -7,1% 24.683 25.667 -3,8% Recharge 2.804 2.211 26,8% 6.503 5.650 15,1% - Plug-in υβριδικά 1.881 2.200 -14,5% 4.467 5.620 -20,5% - Αμιγώς ηλεκτρικά 923 11 8,290,9% 2.036 30 6,686,7% Σύνολο 58.667 75.315 -22,1% 148.295 185.698 -20,1% Recharge 20.838 19.504 6,8% 49.774 46.554 6,9% - Plug-in υβριδικά 15.582 18.241 -14,6% 38.053 42.939 -11,4% - Αμιγώς ηλεκτρικά 5.256 1.263 316,2% 11.721 3.615 224,2% VOLVO CARS: ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΣΥΡΜΑΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

11.04.22 #150 10 Το BMW Group υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων BMW και MINI σε όλο τον κόσμο το πρώτο τρίμηνο του 2022, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι (+149,2%). Τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, η εταιρεία πούλησε συνολικά 596.907 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce. Έχοντας στη διάθεσή του μια ευρεία γκάμα συστημάτων μετάδοσης κίνησης προηγμένης τεχνολογίας με θετικό αντίκτυπο στο κλίμα, το BMW Group κατάφερε να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες κινητικότητας των πελατών του σε όλο τον κόσμο. Συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι, που ήταν το ισχυρότερο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας, οι πωλήσεις παρουσίασαν μέτρια πτώση (-6,2%). Μετά από ένα ισχυρό ξεκίνημα της χρονιάς, σε ένα εξαιρετικά ασταθές περιβάλλον, οι συνδυασμένες επιπτώσεις της γεωπολιτικής κατάστασης στην Ανατολική Ευρώπη και τα lockdowns λόγω Covid στην Κίνα, επισκίασαν την επιχειρηματική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Παρ’ όλα αυτά, συνολικά η εταιρεία απορρόφησε σε ικανοποιητικό βαθμό αυτές τις επιπτώσεις. Η BMW Σειρά 4, που συνδυάζει τη χαρακτηριστική οδηγική απόλαυση της μάρκας με τη σπορ κομψότητα, πέτυχε ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό αποτέλεσμα: Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου σχεδόν διπλασιάστηκαν από πέρυσι, φτάνοντας τις 27.704 μονάδες. Παρά τις απαιτητικές συνθήκες, το BMWGroup κατάφερε για μία ακόμα φορά να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με συνολικές παραδόσεις 35.289 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων BMW και MINI στους πελάτες (+149,2%). ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ EV BMWGroup ΟΙ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΤΟΥ BMW GROUP ΤΟ Α΄ ΤΡΊΜΗΝΟ ΤΟΥ 2022 A΄ τρίμ. 2022 MET BMW Group Automotive 596.907 -6,2% BMW 519.796 -7 , 3% - BMWM GmbH 39.055 +3,1% MINI 75.487 +1,1% BMW Group (αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα) 35.289 +149,2% Rolls-Royce 1.624 +17,7% BMWMotorrad 47.403 +11,3% ΠΩΛΉΣΕΙΣ BMW& MINI ΑΝΆ ΠΕΡΙΟΧΉ A΄ τρίμ. 2022 MET Ευρώπη 220.076 -7,8% Γερμανία* 61.552 -9,4% Ασία 264.235 -7,9% Κίνα 208.507 -9,2% Αμερική 98.718 +2,9% ΗΠΑ 80.590 +3,7% * Προσωρινά στοιχεία ταξινομήσεων Η μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων Tesla αντιπροσώπευε περισσότερο από το 20% του συνόλου της αγοράς των ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Automotive News Research &Data Center για τις πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Εν τω μεταξύ, η BMW κατάφερε να σημειώσει άνοδο στις πωλήσεις, ενώ οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές της σημείωσαν πτώση. Η γερμανική μάρκα ήταν μία από τις τρεις μόνο μεγάλες μάρκες πολυτελείας που σημείωσαν αύξηση πωλήσεων από έτος σε έτος σε μια αγορά που ταλαιπωρείται από τα περιορισμένα αποθέματα και τις ελλείψεις ανταλλακτικών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Cox Automotive, από τις 21 Μαρτίου, ο χρόνος που χρειαζόταν για την αγορά BMW ήταν 30 ημέρες, σε σύγκριση με 37 ημέρες της κατηγορίας πολυτελείας συνολικά. Η BMW κάνει «σημαντική δουλειά» αντιμετωπίζοντας προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, δήλωσε στο Automotive News ο Mark Smith, πρόεδρος της Principle Auto στο Σαν Αντόνιο, η οποία λειτουργεί δύο καταστήματα BMW. Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥΤΕΛΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ – Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟ 2022 Α΄ ΤΡΙΜ 2022 Α΄ ΤΡΙΜ 2021 %ΜΕΤ ΜΕΡΙΔΙΟΤΡΙΜ Tesla* 110.000 77.600 41,8% 21,8% BMW 73.714 71.433 3,2% 14,6% Lexus 64.365 74.253 -13,3% 12,8% Mercedes-Benz** 62.251 78.256 -20,5% 12,4% Audi 35.505 54.840 -35,3% 7,0% Acura 28.236 37.888 -25,5% 5,6% Cadillac 28.216 37.277 -24,3% 5,6% Volvo 22.757 27.239 -16,5% 4,5% Lincoln 19.148 25.410 -24,6% 3,8% Land Rover* 17.400 23.645 -26,4% 3,5% Porsche 13.042 17.368 -24,9% 2,6% Genesis 11.723 8.222 42,6% 2,3% Infiniti 11.246 19.071 -41,0% 2,2% Alfa Romeo 3.291 4.646 -29,2% 0,7% Jaguar* 2.815 4.230 -33,5% 0,6% Total luxury 503.709 561.378 -10,3% 100,0% * Εκτίμηση ** Εξαιρούνται οι πωλήσεις Sprinter και Metris Πηγή: Automotive News Research &Data Center

11.04.22 #150 11 Το BMW Group εισάγει τα eDrive Zones και στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στην Αθήνα, η οποία προστίθεται πλέον στις ευρωπαϊκές πόλεις που διαθέτουν αυτήν την καινοτόμο υπηρεσία. Η περιοχή που έχει οριστεί ως eDrive Zone είναι αυτή που ορίζει ο «Καθαρός» Δακτύλιος της Αθήνας. Hυπηρεσία θα είναι διαθέσιμη και στην πόλη της Θεσσαλονίκης, από τον Ιούλιο του 2022. Με την υπηρεσία eDrive Zone, η μετάβαση στο ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας (ELECTRIC) γίνεται αυτόματα στα plug-in υβριδικά μοντέλα της BMW, όταν αυτά εισέρχονται σε κέντρα πόλεων. Στη συνέχεια, τα plug-in μοντέλα κινούνται με μηδενικούς ρύπους -όπως τα αμιγώς ηλεκτρικά- και με χαμηλό κόστος, καθώς οι ηλεκτροκινητήρες είναι πολύ πιο αποδοτικοί από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην κυκλοφορία της πόλης. Το όχημα αναγνωρίζει τις καθορισμένες ζώνες χρησιμοποιώντας τεχνολογία geofencing και GPS. Η αυτοματοποιημένη λειτουργία eDrive διατίθεται στάνταρ σε πολλά από τα υφιστάμενα και σε όλα τα μελλοντικά plug-in υβριδικά μοντέλα BMW. Οι οδηγοί ανταμείβονται με πόντους επιβράβευσης (bonus points - υπηρεσία διαθέσιμη στην Ελλάδα στα τέλη του 2022) για κάθε χιλιόμετρο που διανύουν αμιγώς με ηλεκτροκίνηση -και με διπλάσιους πόντους σε περιοχή eDrive Zone- που μπορούν να εξαργυρώνονται ως πίστωση φόρτισης. Από την άλλη, οι οδηγοί μπορούν επίσης να συλλέγουν πόντους επιβράβευσης κατά τη φόρτιση του οχήματός τους. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΤΗΣ BMWΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ BMWeDrive Zones MAZDA: ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΑΝΘΡΑΚΑ ΕΩΣ ΤΟ 2050 Η Mazda Motor Corporation δημοσίευσε την Έκθεση Αειφορίας για το 2021. Μέσα σε αυτή, η Mazda έχει διαμορφώσει τη βασική της πολιτική βιωσιμότητας και έχει εντοπίσει τα κοινωνικά ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν μέσω των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της ιαπωνικής εταιρείας, συνδέοντάς τα με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs), όπως εγκρίθηκαν από τα Ηνωμένα Έθνη. Στο εξής, η εταιρεία θα πραγματοποιήσει πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση οκτώ θεμάτων βιωσιμότητας σε τρεις βασικούς πυλώνες: τη Γη, τους Ανθρώπους και την Κοινωνία. Η Mazda θα τα αναλάβει όλα αυτά με στόχο την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050. Οι πωλήσεις Ιανουαρίου-Μαρτίου της Mercedes-Benz Cars φτάνουν τις 501.600 μονάδες(-15%) σε δύσκολο περιβάλλον, κυρίως λόγω των περιορισμών ημιαγωγών. Η MercedesBenz παρουσίασε αύξηση πωλήσεων οχημάτων S-Class κατά 67% και οι πωλήσεις plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας έφτασαν τις 67.800 μονάδες το τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου, παρόλο που η έλλειψη ημιαγωγών και οι περιορισμοί της Covid-19 επηρέασαν τις δραστηριότητες. Παρά το δύσκολο περιβάλλον, οι πωλήσεις κορυφαίων οχημάτων (Mercedes-AMG, MercedesMaybach, G-Class, S-Class, GLS και EQS) έφτασαν τις 76.200 (+1%), ενισχυμένες από το νέο εξαιρετικό τρίμηνο της Mercedes - Maybach. Η ηλεκτροκίνηση της μάρκας συνεχίζει να επιταχύνεται με τα μοντέλα EQA, EQS και EQC (EQC400: μικτή κατανάλωση ενέργειας: 21,5 kWh/100 χλμ., μικτές εκπομπές CO2: 0 γρ/χλμ.) [1], ενώ η MercedesBenz κατάφερε να υπερτριπλασιάσει τις πωλήσεις των ηλεκτρικών EQ μπαταρίας, που έφτασαν τις 21.900 (+210%) μονάδες. Τα plug-in υβριδικά οχήματα κατέγραψαν επίσης νέο ρεκόρ πρώτου τριμήνου, με 45.900 (+8%) πωλήσεις. Συνολικά, τα Mercedes-Benz Cars xEV (BEV, συμπεριλαμβανομένων των smart και των plug-in υβριδικών) ανέρχονται πλέον στο 15% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων. Στην Ευρώπη, οι παραδόσεις Mercedes-Benz xEV κάλυψαν το 33% των συνολικών πωλήσεων και στο Ηνωμένο Βασίλειο σχεδόν κάθε πέμπτο νέο αυτοκίνητο που πωλείται είναι ηλεκτρικό μπαταρίας. Παρά τις γεωπολιτικές αβεβαιότητες και την κατάσταση διάθεσης ημιαγωγών, η παγκόσμια ζήτηση οχημάτων Mercedes-Benz παραμένει ισχυρή. Ωστόσο, λόγω του ασταθούς πολιτικού περιβάλλοντος και των συνεχιζόμενων περιορισμών λόγω της πανδημίας της COVID-19, η κατάσταση παραμένει ασταθής. Το μοντέλο με τις κορυφαίες πωλήσεις παραμένει η GLC με 100.400 πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η νέα GLC θα παρουσιαστεί επίσημα τον Ιούνιο, μετά τις επιτυχημένες χειμερινές δοκιμές. ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ EV MERCEDES-BENZ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΛΙΑΝΙΚΉΣ MERCEDES-BENZ CARS* ΙΑΝΜΑΡ 2022 ΜΕΤ Mercedes-Benz Cars 501.600 -15% Mercedes-Benz Επιβατικά 495.200 -15% - από τα οποία BEV 21.900 +210% ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΏΝ MERCEDES-BENZ ΑΝΆ ΠΕΡΙΟΧΉ Ευρώπη** 151.000 -14% - εκ των οποίων Γερμανία 50.600 -7% Ασία 249.000 -12% - εκ των οποίων Κίνα 192.700 -14% Βόρεια Αμερική*** 70.700 -20% - εκ των οποίων ΗΠΑ 62.300 -20% Λοιπές χώρες 24.500 -30% * Περιλαμβάνει V-Class και EQV ** Ευρώπη: ΕΕ, ΗΒ, Ελβετία και Νορβηγία. *** Β. Αμερική: ΗΠΑ, Καναδάς και Μεξικό.

11.04.22 #150 12 Η BMW i Ventures, ο επενδυτικός βραχίονας του κατασκευαστή πολυτελών αυτοκινήτων, επενδύει στην ελβετική εταιρεία καθαρών τεχνολογιών Bcomp, κορυφαίο κατασκευαστή σύνθετων υλικών υψηλής απόδοσης που δημιουργούνται από φυσικές ίνες. Την ίδια στιγμή, οι δύο εταιρείες ενισχύουν τη συνεργασία τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με την Bcomp να είναι πλέον επίσημος εταίρος της BMWMMotorsport με τη νέα αγωνιστική BMWM4 GT4. Επιπλέον, το τμήμα Έρευνας του BMW Group και η Bcomp ξεκινούν μια εξελικτική συνεργασία με στόχο τη χρήση υψηλότερου ποσοστού ανανεώσιμων πρώτων υλών σε μελλοντικά μοντέλα οχημάτων. Προηγμένες λύσεις ενίσχυσης της Bcomp εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά από την BMW M Motorsport στη Formula E το 2019. Με έναν αεραγωγό ψύξης από λινάρι, η BMW iFE.20 έγινε το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο της BMWμε εξαρτήματα κατασκευασμένα από ανανεώσιμες φυσικές ίνες. Εν τω μεταξύ, οι τεχνολογίες ενίσχυσης powerRibs και ampliTex από φυσικά σύνθετα υλικά που έχει αναπτύξει η Bcomp, έχουν χρησιμοποιηθεί στα αυτοκίνητα που τρέχουν στο DTM (Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού) από την BMWM Motorsport, για να αντικαταστήσουν επιλεγμένα πλαστικά εξαρτήματα ενισχυμένα με ανθρακονήματα (CFRP). Τέτοιες εξελίξεις υπογραμμίζουν τον ζωτικό ρόλο της BMWMMotorsport ως εργαστηρίου τεχνολογίας του BMW Group, που τώρα συνεχίζεται με τη συνεργασία για την BMW M4 GT4. Με βάση τα ευρήματα και την εμπειρία που αποκτήθηκε στους αγώνες, αυτές οι νέες τεχνολογίες υλικών θα τύχουν επίσης εφαρμογής σε μοντέλα BMW M και στο τμήμα ανταλλακτικών και αξεσουάρ BMWMPerformance. ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ ΣΥΝΘΕΤΑ ΥΛΙΚΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ BMW i Ventures ΤΟ VOLVO CARS TECH FUND ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ BCOMP Η Volvo Cars προχωρά σε μια στρατηγική επένδυση στην Bcomp, την καινοτόμο σουηδική εταιρεία που εξελίσσει υψηλής απόδοσης ελαφρά υλικά, βασισμένα σε φυσικές ίνες. Η επένδυση πραγματοποιείται μέσω του Volvo Cars Tech Fund, επενδυτικού βραχίονα της σουηδικής εταιρείας. Για τη δημιουργία των υλικών της, η Bcomp χρησιμοποιεί ίνες από λινάρι, το οποίο, σε σύγκριση με τα συνηθισμένα πλαστικά τμήματα, προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά το βάρος, τη χρήση ενέργειας και τις εκπομπές ρύπων. Στα πλεονεκτήματα του υλικού ανήκει και το ότι ευνοεί σχεδιαστικές λύσεις για αισθητικές επιφάνειες. Η Volvo Cars δίνει έμφαση στην έρευνα για τη χρήση συνθετικών υλικών που περιέχουν φυσικές ίνες για την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, ενώ η θυγατρική της εταιρεία, Polestar, στοχεύει επίσης να χρησιμοποιήσει υλικά της Bcomp στα επόμενα μοντέλα της. Η Volvo Cars χρησιμοποίησε υλικά της Bcomp στο πιο πρόσφατο πρωτότυπο αυτοκίνητό της, το Concept Recharge. Η Bcomp εκτιμά ότι σε σύγκριση με τα συνηθισμένα πλαστικά τμήματα, τα συνθετικά που βασίζονται σε φυσικές ίνες είναι έως και 50% πιο ελαφριά, χρησιμοποιούν έως και 70% λιγότερο πλαστικό και έχουν έως και 62% χαμηλότερες εκπομπές CO2. Ο στόχος της Volvo Cars να μειώνει συνεχώς τις εκπομπές της και να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2040, αποτελεί τμήμα του σχεδίου της για την κλιματική δράση, το οποίο είναι ένα από τα πλέον φιλόδοξα στην αυτοκινητοβιομηχανία. «Η συγκεκριμένη επένδυση είναι ακόμη ένα δείγμα της αφοσίωσής μας στη βιωσιμότητα και της στρατηγικής μας προσήλωσης στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα», δήλωσε ο Alexander Petrofski, Επικεφαλής του Volvo Cars Tech Fund. «Έχουμε μακρά παράδοση στη συνεργασία με κορυφαίες τεχνολογικές εταιρείες όπως η Bcomp, καθώς διαβλέπουμε συνεργατικά οφέλη από την παροχή βοήθειας σε αυτές, προκειμένου να αναπτυχθούν και να εξελίξουν καινοτόμα προϊόντα για τις αγορές ανά τον κόσμο». Το Volvo Cars Concept Recharge αποκαλύφθηκε το καλοκαίρι του 2021, παρουσιάζοντας τα βήματα που σκοπεύει να πραγματοποιήσει η Volvo Cars σε όλα τα πεδία της εξέλιξης ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στα αυτοκίνητά της, αλλά και στο σύνολο της δραστηριότητάς της. Οικονομικές λεπτομέρειες της επένδυσης δεν έχουν ανακοινωθεί.

11.04.22 #150 13 H Agnès Tesson-Faget ανέλαβε Product Director της DS Automobiles. Η Béatrice Foucher, CEO της DS Automobiles, σχολίασε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Marion David για το έργο που επιτέλεσε για περισσότερα από τρία χρόνια ως Product Director της DS. Ολοκλήρωσε την επιτυχημένη κυκλοφορία τριών νέων μοντέλων DS, καθώς και την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης ολόκληρης της γκάμας και τη δημιουργία σταθερών βάσεων για τη συνέχιση της ανάπτυξης της DS Automobiles σε όλο τον κόσμο. Είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω την Agnès Tesson-Faget στην εκτελεστική ομάδα της μάρκας. Η εμπειρία της στην αυτοκινητοβιομηχανία σε τομείς τόσο διαφορετικούς όπως τα χρηματοοικονομικά, το μάρκετινγκ και τα προϊόντα αυτοκινήτου, είναι πλεονεκτήματα για τον οργανισμό μας». Μετά την αποφοίτησή της από το HEC Business School το 1996, η Agnès Tesson-Faget ξεκίνησε την καριέρα της στο Groupe PSA και πιο συγκεκριμένα στη μάρκα Peugeot, όπου εργάστηκε καθ’ όλην τη διάρκεια της καριέρας της μέχρι τώρα. Η πρώτη της εμπειρία στη διοίκηση εσωτερικού ελέγχου, την οδήγησε το 2000 στη θυγατρική της Peugeot Japan ως αναπληρώτρια οικονομική διευθύντρια και στη συνέχεια το 2003 στο Τμήμα Ελέγχου για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Το 2007, πέρασε στη διεύθυνση διεθνών πωλήσεων της Peugeot ως αναπληρώτρια διευθύντρια Περιοχής για την Κορέα και, το 2009, στη διεύθυνση μάρκετινγκ πρώτα ως Market Manager για την περιοχή Ρωσίας-Ουκρανίας-Ινδίας, ενώ ανέλαβε επικεφαλής του CRM (Customer Relationship Management) της μάρκας το 2011. Από το 2012 κατείχε διάφορες θέσεις στη Διεύθυνση Προϊόντων, αρχικά ως Product Project Manager του Peugeot 2008 (πρώτη γενιά), το 2015 ανέλαβε Brand Project for Advanced Projects και το 2016 Brand Project Manager του νέου Peugeot 308 και 308 SW. Την 1η Απριλίου 2022, ανέλαβε διευθύντρια Προϊόντων της DS Automobiles. Αναφέρεται στην Béatrice Foucher, CEO της μάρκας DS, και εντάσσεται στην εκτελεστική επιτροπή. DS AUTOMOBILES HAgnès Tesson-Faget Product Director Από την 1η Απριλίου 2022, ο Vincent Piquet, επί του παρόντος αντιπρόεδρος «Επιδόσεων και Ελέγχου» του Τμήματος Πωλήσεων και Δραστηριοτήτων της Renault, αναλαμβάνει Chief Financial Officer (CFO) της μάρκας Renault. Ο Vincent Piquet, 47 ετών, αποφοίτησε από τη σχολή διοίκησης επιχειρήσεων ESCP Europe το 1999. Δραστηριοποιήθηκε σε διάφορες θέσεις του οικονομικού τομέα του ομίλου General Electric στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη και εντάχθηκε στο Renault Group το 2019, ως αντιπρόεδρος Επιδόσεων και Ελέγχου Ευρώπης. Το 2021 ανέλαβε αντιπρόεδρος Επιδόσεων και Ελέγχου του Τμήματος Πωλήσεων και Δραστηριοτήτων της Renault. Από την 1η Απριλίου 2022, ο Vincent Piquet εντάσσεται στη Διοικητική Επιτροπή της μάρκας Renault και θα αναφέρεται στον Luca de Meo, CEO του Renault Group. Θα αναφέρεται επίσης στον Thierry Piéton, Chief Financial Officer του Ομίλου. Ο VINCENT PIQUET ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ RENAULT Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΣΤΗΝ KOSMOCAR Νέος διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας στην Kosmocar Α.Ε. ανέλαβε από τις 4 Απριλίου ο Δημήτρης Αγραφιώτης. Ο Δημήτρης Αγραφιώτης, που αντικαθιστά τον Νίκο Μαρτίνο, ο οποίος αποχώρησε πρόσφατα, θα αναφέρεται στον διευθύνοντα σύμβουλο της Kosmocar. Ο κ. Αγραφιώτης έχει εικοσαετή πείρα στον τομέα των Εταιρικών Σχέσεων και της Επικοινωνίας, έχοντας αναλάβει δ ι α φ ό ρ ο υ ς ρόλους αυξανόμενης ευθύνης σε εταιρείες όπως η Toyota Ελλάς, η Vodafone -στην Ελλάδα και το εξωτερικό- και προσφάτως η Mondelēz International. Είναι κάτοχος πτυχίου Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών του Παντείου Πανεπιστημίου και μεταπτυχιακών τίτλων στο Marketing και την Επικοινωνία, καθώς και Διεθνούς Πολιτικής από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το University of Wales, Aberystwyth. Πρόσωπα Vincent Piquet Δ. Αγραφιώτης A. Tesson-Faget

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=