FLEETNEWS #15

18.02.19 #15 14 Η ΕΛΙΝΟΙΛ γίνεται ένας ολοκληρωμέ- νος ενεργειακός όμιλος, περνώντας σε μια νέα εποχή, με την είσοδό της στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου. Με αφορμή τη συμπλήρωση 65 χρόνων δημιουργικής πορείας στην αγορά, παρουσίασε τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019, στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, τη «Νέα Επο- χή» της. Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Γιάννης Αληγιζάκης , με τόνο ιδιαι- τέρως συναισθηματικό, παρουσίασε τα ορόσημα της ιστορίας του ομίλου, δίνοντας έμφαση στα στοιχεία καινο- τομίας και στη δέσμευση ποιότητας που χαρακτηρίζουν την πορεία της ΕΛΙΝΟΙΛ στο χρόνο. Αναφέρθηκε συνοπτικά στις βασικές προϊοντικές κατηγορίες, καθώς και στις κατηγο- ρίες πελατών της εταιρείας, ενώ πα- ράλληλα έκανε λόγο για την ελληνική αγορά καυσίμου, η οποία συνεχίζει να κινείται σε σταθερά αρνητικούς ρυθμούς, αλλά και τις σημαντικές παθογένειες που παρουσιάζει, όπως η παραβατικότητα. Ακολούθησε η παρουσίαση της «Νέ- ας Εποχής» του Ομίλου ΕΛΙΝΟΙΛ, με βασικούς άξονες την προσθήκη των δύο νέων προϊόντων ηλεκτρι- κής ενέργειας και φυσικού αερίου, electricon και aerion καθώς και τη νέα στρατηγική συνεργασία της εται- ρείας με την Bureau Veritas και τον Lloyd’s Register . Πιο συγκεκριμένα, η ΕΛΙΝΟΙΛ, με την προσθήκη των υπηρεσιών electricon και aerion, εξελίσσεται σε έναν ολο- κληρωμένο ενεργειακό όμιλο, με πλήρη ενεργειακή προϊοντική γκά- μα και δυνατότητα κάλυψης των αναγκών των πελατών της και συγ- χρόνως μια σημαντική ευκαιρία εν- δυνάμωσης των σχέσεων με τους παραδοσιακούς πελάτες της. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΗΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ Η ΕΛΙΝΟΙΛ στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας &φυσικού αερίου ΟΙ ΠΟΛΙΚΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΩΝ EV Το χειμώνα, η εμβέλεια των EV (ηλεκτρικών οχημάτων) μπορεί να μειωθεί μεταξύ 7% και 50%, σύμφωνα με πρόσφατες παρα- τηρήσεις. Είναι αξιοσημείωτο πως υπάρχουν σημαντικές δια- φορές μεταξύ των μοντέλων που κυκλοφορούν. Την περασμένη εβδομάδα, η American Auto Association ( AAA ) δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας μελέτης που περιελάμβανε πέντε δημοφι- λή EV: την BMW i3 , τη Chevrolet Bolt ( Opel Ampera-e για ορισμέ- νες ευρωπαϊκές χώρες), το Nissan Leaf , το e-Golf και το TeslaModel S . Η έρευνά τους αποκάλυψε ότι όταν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει στους -7 ° C, η εμβέλεια αυτών των EV μειώνεται κατά ένα ενοχλητικό 41% κατά μέσο όρο. ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΘΈΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΏΝΕΙ ΕΝΈΡΓΕΙΑ Με άλλα λόγια, εάν μπορούσατε να διανύσετε 100 χιλιόμετρα με μέτριες κλιματικές συνθήκες, θα έχετε μόνο 59 χιλιόμετρα όταν ο υδράργυρος πέσει κάτω από το μηδέν. Επιπλέον, ένα EV κατα- ναλώνει περισσότερες kWh όταν οδηγείτε υπό πολικές θερμοκρα- σίες, επηρεάζοντας σημαντικά το κόστος «καυσίμων». Οι μπαταρίες ευθύνονται μερικώς μόνο. Για να παραχθεί ρεύμα, πρέπει να υπάρ- ξει μια χημική αντίδραση. Όσο χαμηλότερη είναι η θερμοκρασία, τόσο πιο αργή είναι αυτή η αντί- δραση και τόσο λιγότερο ρεύμα υπάρχει. Κατά μέσο όρο, τα 5 EV που δοκιμάστηκαν έχασαν το 12% της εμβέλειάς τους σε σύγκριση με μια θερμοκρασία αναφοράς 24 ° C και παρουσίασαν αύξηση κατανάλωσης ενέργειας κατά 9%. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος των kWh πηγαίνουν στο σύστημα θέρμανσης, ή το HVAC ακριβέ- στερα (θέρμανση, εξαερισμός και κλιματισμός). Όταν το εσωτερικό θερμαινόταν εν κινήσει, η μικτή εμβέλεια οδήγησης μειώθηκε κα- τά 41% κατά τη δοκιμή της AAA, ενώ η κατανάλωση ενέργειας αυ- ξήθηκε κατά 39% κατά μέσο όρο. Λεπτομέρειε ς στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=