04.04.22 #149 7 Η Kia επιβεβαίωσε ότι η αμιγώς ηλεκτρική ναυαρχίδα της SUV EV9 θα διατεθεί στους ευρωπαϊκούς στόλους του χρόνου. Θα διαθέτει υψηλό βαθμό συνδεσιμότητας και πρωτοποριακό σύστημα αυτόνομης οδήγησης, καθιστώντας δυνατή την οδήγηση άνευ παρέμβασης σε τμήματα αυτοκινητοδρόμων. Σε μέγεθος Mercedes GLE, ήταν λογικό το EV9, μήκους σχεδόν 5 μέτρων, να απευθυνθεί στις αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Ασίας. Αλλά η Kia δηλώνει πως το αυτοκίνητο θα διατεθεί και σε Eυρωπαίους πελάτες. Το μοντέλο παραγωγής είναι έτοιμο αλλά σε αναμονή, εφόσον το λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί για το 2023. Ωστόσο, προλειαίνει το έδαφος. Ως ναυαρχίδα, το SUV θα κάνει το ντεμπούτο του με ορισμένες σημαντικές καινοτομίες, όπως ασύρματες ενημερώσεις και λειτουργίες κατά παραγγελία. Οι πελάτες ή οι χρήστες θα μπορούν να ενεργοποιούν ορισμένες επιλογές έχοντας το κλειδί του αυτοκινήτου. Αυτές οι αναβαθμίσεις συνδεσιμότητας θα είναι διαθέσιμες για όλη την γκάμα. Με τη λειτουργία Auto Mode το EV9 θα διαθέτει την τελευταία γενιά τεχνολογίας ADAS της Kia, που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση σε συγκεκριμένα τμήματα αυτοκινητοδρόμων (Highway Driving Pilot). Ωστόσο, παρόλο που το αυτοκίνητο είναι τεχνικά προηγμένο για κάτι τέτοιο, η αδειοδότηση είναι νομικό θέμα τοπικού επιπέδου. Προς το παρόν, η Mercedes είναι ο μόνος κατασκευαστής που έχει έγκριση αυτόνομης κίνησης των αυτοκινήτων της στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους. Το EV9 μοιράζεται την ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα με το EV6. Το δίκτυο του οχήματος δέχεται 800 volt, που σημαίνει πως το μεγάλο SUV μπορεί να φορτίζει γρήγορα στα 230 kW. Έτσι, το αυτοκίνητο μπορεί να «κερδίσει» 100 χιλιόμετρα σε 6 λεπτά. Η Kia δεν προσδιορίζει το μέγεθος της μπαταρίας, αλλά διατείνεται πως διαθέτει αυτονομία 540 χιλιομέτρων. ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Αυτόνομη οδήγηση με Kia EV9 Προχωρώντας περαιτέρω στον κλάδο των αυτόνομων οχημάτων (AV), η NVIDIA ανακοίνωσε τη χρήση της τεχνολογίας Drive Map για τη χαρτογράφηση δρόμων παγκοσμίως με ακρίβεια εκατοστού. Η DRIVE Map, που εμφανίστηκε ως πλατφόρμα χαρτογράφησης για AV Επιπέδου 3 και 4, θα συμπεριλαμβάνει 500.000 χιλιόμετρα δρόμων παγκοσμίως έως το 2024 και θα παρέχει στα AV καλύτερη αντίληψη του περιβάλλοντός τους. Μέσω συνεχών ενημερώσεων, η Drive Map στοχεύει τελικά στη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των AV και της ασφάλειας των δρόμων, ειδικά σε δημόσιους χώρους. Η τεχνολογία προέρχεται από την DeepMap, startup που αναπτύσσει χάρτες υψηλής ευκρίνειας για AV και εξαγοράστηκε πέρυσι από την NVIDIA. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα οχημάτων έρευνας και σύστημα χαρτογράφησης επιβατικών οχημάτων, η NVIDIA θα δημιουργήσει ψηφιακούς χάρτες δρόμων της Ευρώπης, της Ασίας και της Βόρειας Αμερικής. Η DRIVE Map θα εμπεριέχει επίπεδα για κάμερα, ραντάρ και συστήματα LİDAR που χρησιμοποιούν τα AV για ανάλυση περιβάλλοντος. ΗNVIDIA επιτάχυνε την εμπλοκή της στην αυτοκινητοβιομηχανία πρόσφατα, επεκτείνοντας τις συνεργασίες της στο πλαίσιο της NVIDIA Drive, με τις Volvo Cars, Zoox και SAIC το 2021, παρέχοντας τεχνολογίες αυτόνομων οχημάτων επόμενης γενιάς, βάσει τεχνητής νοημοσύνης. Εκλαμβάνοντας τις μεταφορές ως «αναπτυσσόμενο τεχνολογικό κλάδο», η NVIDIA στοχεύει στην παροχή τεχνολογικών λύσεων για αυτοκίνητα επόμενης γενιάς, φορτηγά, ρομποταξί και οχήματα νέας ενέργειας (NEV). Σύμφωνα με την εταιρεία, το αναπτυσσόμενο οικοσύστημα της NVIDIA Drive αντιπροσωπεύει κεφάλαια άνω των 11 δισ. δολαρίων από τον Μάρτιο του 2022. Η Volvo, το 2021, επέλεξε το προσφάτως εξελιγμένο οικοσύστημα NVIDIA Drive Orin για τα αυτόνομα οχήματα της επόμενης γενιάς. Η NVIDIA ΘΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙ 500.000 ΧΛΜ. ΔΡΟΜΩΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=