FLEETNEWS #148

28.03.22 #148 12 Μετά την απόφαση να μην επενδύσει στο Euro 7 για επιβατικά αυτοκίνητα, η Nissan δεν θα παρουσιάσει κανένα νέο επιβατικό αυτοκίνητο αμιγώς με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη, από το 2023. Λαμβάνοντας τολμηρά μέτρα για να εξασφαλίσει ότι θα προσφέρει μια νέα εποχή κινητικότητας, η Nissan αναμένει το 75% του μείγματος πωλήσεών της στη Γηραιά Ήπειρο να είναι «εξηλεκτρισμένο» έως το 2026, με φιλοδοξία να φτάσει το 100% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. «Η Nissan οδεύει προς ένα ‘’εξηλεκτρισμένο’’ μέλλον, με την Ευρώπη να πρωτοστατεί. Έχουμε δημιουργήσει μια σαφή κατεύθυνση μέσω του Ambition 2030 και με τη νέα μας ‘’εξηλεκτρισμένη’’ γκάμα ανοίγουμε πραγματικά το δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον», δήλωσε ο Guillaume Cartier, πρόεδρος της Nissan AMIEO. Εκτός από τα αυτοκίνητα, η Nissan εργάζεται πάνω σε ένα ολοκληρωμένο Ενεργειακό Οικοσύστημα EV, το οποίο διερευνά πρωτοβουλίες για τη βελτιστοποίηση και την επέκταση των δυνατοτήτων διαχείρισης ενέργειας των μπαταριών. Το κορυφαίο οικοσύστημα της Nissan, το EV36Zero, που εδρεύει στο εργοστάσιο του Sunderland στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνδυάζει την παραγωγή οχημάτων και μπαταριών, που τροφοδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, θέτοντας το πλαίσιο για το μέλλον της παραγωγής οχημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία. ΗNissan προσφέρει περισσότερες επιλογές, περισσότερο ενθουσιασμό και περισσότερη προσβασιμότητα από ποτέ. Με την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας στο Juke, του e-POWER στο Qashqai και στο X-Trail και με το λανσάρισμα του EV Ariya στα τέλη του καλοκαιριού, το 2022 σηματοδοτεί τη χρονιά όπου η Nissan θα προσφέρει λύσεις ηλεκτροκίνησης που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών. Περισσότερα στο fleetnews.gr NISSAN Νέα γκάμα και τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης Η Nissan και η Enel ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ξεκινήσουν το εγχείρημα Second Life. Συνδυάζοντας τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων Nissan σε ένα συμβατικό εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας στη Μελίγια της Ισπανίας, το οποίο λειτουργεί από την ισπανική θυγατρική του Ομίλου Enel, Endesa, το έργο ενισχύει τη σταθερότητα του δικτύου ηλεκτροδότησης, καλύπτοντας τις ανάγκες ενός απομονωμένου δικτύου. Αποτελώντας μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία στην Ευρώπη, το εγχείρημα βασίζεται στις αρχές της κυκλικής οικονομίας και έχει επιλεγεί ως «πρωτοβουλία μέλους» από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF). Το εγχείρημα Second Life έχει ήδη λάβει μεγάλη αναγνώριση το 2020 μέσω του βραβείου BASF - Sustainability Excellence Club (Club de Excelencia En Sostenibilidad) στην κατηγορία της Καλύτερης Πρακτικής Κυκλικής Οικονομίας, μεταξύ μεγάλων επιχειρήσεων. Το βραβείο αναγνωρίζει τις καλύτερες πρακτικές κυκλικής οικονομίας στην Ισπανία, επιβραβεύοντας έργα που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις των περιορισμένων φυσικών πόρων, μέσω μιας ποικιλίας κυκλικών επιχειρηματικών μοντέλων. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Nissan παρείχε τις μπαταρίες από τα ηλεκτρικά της οχήματα και η Loccioni, ως προμηθευτής βιομηχανικού εξοπλισμού, εξασφάλισε τη σωστή ενοποίηση μεταξύ των μπαταριών που απαιτούνται για την κυκλική διαδικασία. Το έργο αξιοποιεί προηγμένη τεχνολογία που βασίζεται σε μια απλή ιδέα: μόλις τελειώσει η ωφέλιμη διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας σε ένα ηλεκτρικό όχημα, αυτές οι μπαταρίες ανακυκλώνονται και συναρμολογούνται σε ένα μεγάλο σταθερό σύστημα αποθήκευσης ενέργειας. Αυτό το σύστημα είναι ενσωματωμένο με τις εγκαταστάσεις Melilla της Endesa για την αποφυγή της διακοπής της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας σε περιπτώσεις υπερφόρτωσης του δικτύου, βελτιώνοντας την αξιοπιστία του και διασφαλίζοντας την αδιάλειπτη παροχή ενέργειας στον τοπικό πληθυσμό. Η εφεδρική γεννήτρια αποτελείται από 48 μεταχειρισμένες μπαταρίες Nissan LEAF και 30 νέες. Περισσότερα στο fleetnews.gr NISSAN - ENEL: ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ SECOND LIFE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=