FLEETNEWS #147

21.03.22 #147 8 Η Ford ανακοίνωσε σημαντικά βήματα προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του οποίου η εταιρεία μετασχηματίζεται προσφέροντας μια νέα γενιά επτά αμιγώς ηλεκτρικών, πλήρως συνδεδεμένων επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων van μέχρι το 2024. Η είδηση αυτή έρχεται σε συνέχεια των πρόσφατων ανακοινώσεων της εταιρείας για τη δημιουργία μιας νέας παγκόσμιας επιχειρηματικής μονάδας, με την ονομασία Ford Model e, που θα επικεντρωθεί στη σχεδίαση, την παραγωγή και τη διανομή ηλεκτρικών και συνδεδεμένων οχημάτων. Μαζί με τη Ford Pro, η οποία επικεντρώνεται στα επαγγελματικά οχήματα της Ford, αυτές οι δύο επιχειρηματικές μονάδες θα καθορίσουν το μέλλον της Ford στην Ευρώπη. «Χαίρομαι που βλέπω το ρυθμό της αλλαγής στην Ευρώπη - προκαλώντας ολόκληρη τη βιομηχανία μας να κατασκευάζει καλύτερα, πιο καθαρά και πιο ψηφιακά οχήματα. Η Ford τα δίνει όλα και κινείται ταχύτατα, προκειμένου να ικανοποιήσει τη ζήτηση στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Jim Farley, πρόεδρος και CEO της Ford. «Γι’ αυτό δημιουργήσαμε τη Ford Model e - η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να κινηθούμε με την ταχύτητα μιας startup εταιρείας για να δημιουργήσουμε αυτοκίνητα που προσφέρουν απόλαυση και συνδεδεμένες υπηρεσίες μοναδικές στη Ford και τα οποία παράγονται με τα υψηλά πρότυπα κατασκευής και ασφάλειας της Ford». ΝΈΑ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΊΑ ΓΙΑ ΑΎΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ Για την υποστήριξη των φιλόδοξων σχεδίων εξηλεκτρισμού οχημάτων της Ford, οι εταιρείες Ford, SK On Co., Ltd. και Koç Holding υπέγραψαν ένα μη δεσμευτικό Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) για μια νέα κορυφαία στον κλάδο κοινοπραξία στην Τουρκία. Εφόσον οριστικοποιηθεί η τελική συμφωνία, οι τρεις εταίροι σχεδιάζουν να δημιουργήσουν μια από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις παραγωγής μπαταριών για EV στην ευρύτερη ευρωπαϊκή περιοχή. Η έδρα της κοινοπραξίας θα βρίσκεται κοντά στην Άγκυρα και θα κατασκευάζει κυψέλες NMC υψηλής περιεκτικότητας σε νικέλιο για συναρμολόγηση σε μονάδες συστοιχίας μπαταριών. Η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει περί τα μέσα της δεκαετίας με ετήσια δυναμικότητα από 30 έως 45 γιγαβατώρες. Η επένδυση την οποία σχεδιάζουν οι τρεις εταίροι στην κοινοπραξία παραγωγής μπαταριών -συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης από την τουρκική κυβέρνηση- θα ωφελήσει άμεσα μεγάλους και μικρούς διαχειριστές στόλων επαγγελματικών οχημάτων, μειώνοντας το κόστος ενέργειας και λειτουργίας και συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2. ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΜΕ ΤΗΝ KOÇ HOLDING ΓΙΑΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Η Ford θα λανσάρει επτά νέα EV στην Ευρώπη Η Ford Motor Company και το Volkswagen Group επεκτείνουν τη συνεργασία τους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η Ford σχεδιάζει να παράγει ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο για την ευρωπαϊκή αγορά, βασισμένο στην πλατφόρμα MEB. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα διπλασιάσει επίσης τον προγραμματισμένο όγκο MEB στις 1,2 εκατομμύρια μονάδες εντός εξαετίας. Η συμφωνία MEB υπογράφηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ της Volkswagen και της Ford, στην οποία περιλαμβάνονται η ηλεκτροκίνηση, τα επαγγελματικά οχήματα και η αυτόνομη οδήγηση. Σχεδιασμένη ως πλατφόρμα ανοιχτού οχήματος, ηMEB (Modular Electric Toolkit) επιτρέπει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εξηλεκτρίζουν το χαρτοφυλάκιό τους γρήγορα και οικονομικά. Ο Thomas Schmall, μέλος του Δ.Σ. του Volkswagen Group, υπεύθυνος Τεχνολογίας και CEO του Volkswagen Group Components, δήλωσε: «Η κερδοφορία και η ταχύτητα είναι πλέον ζωτικής σημασίας για την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη». Ο Stuart Rowley, πρόεδρος της Ford Ευρώπης, σχολίασε: «Η στρατηγική συμμαχία μας με τη Volkswagen αποτελεί σημαντικό στοιχείο της δέσμευσής μας για παροχή αμιγώς ηλεκτρικής γκάμας οχημάτων Ford, σχεδιασμένων για τις ανάγκες κινητικότητας της σύγχρονης Ευρώπης που πρωτοπορεί στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής». Η πλατφόρμα MEB, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από διάφορες μάρκες και κατασκευαστές, παρέχει την τεχνολογική βάση δέκα ηλεκτρικών μοντέλων από πέντε μάρκες. Το πλέον πρόσφατο είναι το Volkswagen ID. Buzz01. Η MEB προσφέρει επίσης ανταγωνιστική βάση κόστους, λόγω παγκόσμιας οικονομίας κλίμακας. Κατασκευάζεται κυρίως στις γερμανικές εγκαταστάσεις του Volkswagen Group Components, στο Braunschweig, το Kassel και το Salzgitter. VW ΚΑΙ FORD ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=