FLEETNEWS #147

21.03.22 #147 12 Η πάροχος τηλεματικής Ctrack λανσάρισε νέα κάμερα AI προς μείωση των κινδύνων του στόλου και αύξηση της οδικής ασφάλειας, εξαλείφοντας την απόσπαση προσοχής οδηγού και αποτρέποντας επικίνδυνα συμβάντα. Η κάμερα τεχνητής νοημοσύνης Ctrack AI καταγράφει το δρόμο και τη συμπεριφορά του οδηγού, συνδυάζοντας την τεχνολογία εμπρόσθιων καμερών και κάμερας οδηγού. Οι τεχνολογίες μηχανικής εκμάθησης και τεχνητής νοημοσύνης (ML + AI) εντοπίζουν αφηρημένη ή επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά. Η Ctrack βοηθά τους στόλους σε τρία κύρια θέματα: „Βελτίωση οδικής ασφάλειας, „Αύξηση προστασίας οδηγών, „Μείωση κόστους ασφάλισης. Η Ctrack επισημαίνει πως το 90% των ατυχημάτων συμβαίνουν λόγω ανθρώπινου λάθους και πως μια έξυπνη κάμερα που συνδυάζει ML και AI είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη συγκρούσεων. Ενώ η εμπρόσθια κάμερα καταγράφει το δρόμο, η κάμερα οδηγού καταγράφει την επικίνδυνη συμπεριφορά των οδηγών. Τα δεδομένα της κάμερας μπορούν να μεταφορτωθούν στο cloud και να αναλυθούν από τους υπεύθυνους στόλου, εάν χρειαστεί. Η Ctrack δηλώνει πως παρά τον αρχικό δισταγμό, οι οδηγοί είναι θετικοί προς την τεχνολογία, λαμβάνοντας υπόψη τα οφέλη μείωσης των κινδύνων κατά την οδήγηση. Η πολυτέλεια του μέλλοντος είναι βιώσιμη - η Mercedes-Benz εφαρμόζει ήδη καινοτόμους προσεγγίσεις του προγράμματος Vision EQXX στη μαζική παραγωγή: „ Αειφόρο υλικό της UBQ από ανακυκλωμένα, αδιαχώριστα οικιακά απορρίμματα στις σειρές EQS και EQE. „ Το επεξεργασμένο γνήσιο δέρμα εξοικονόμησης πόρων θα τοποθετηθεί σταδιακά σε όλες τις σειρές μοντέλων από το 2023 και μετά „ Χάλυβας σχεδόν ουδέτερος CO2 στα διάφορα μοντέλα από το 2025 και μετά. Για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον χωρίς εκπομπές ρύπων, ηMercedesBenz επιδιώκει ολιστική προσέγγιση με συνέπεια. Με το Ambition 2039, στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο νέων επιβατικών αυτοκινήτων και βαν ουδέτερο εκπομπών CO2 ως προς την αλυσίδα αξίας και τον κύκλο ζωής έως το 2039 - έντεκα χρόνια νωρίτερα από ό,τι απαιτεί η νομοθεσία της Ε.Ε. Ιδιαίτερη προσοχή αποδίδεται στην χρήση των πόρων. Η εταιρεία κάνει έντονη προσπάθεια στο θέμα των υλικών, αυξάνοντας σημαντικά την αναλογία ανακυκλωμένων υλικών και ερευνώντας νέα υλικά σε αρμονία με τη φύση. «Η αειφορία είναι η βάση όλων των δραστηριοτήτων έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes-Benz. Στόχος μας είναι η τεχνολογική πρωτοπορία στην περιβαλλοντική μηχανική, επιτυγχάνοντας περισσότερα με λιγότερα. Για το σκοπό αυτόν, επιταχύνουμε τις καινοτομίες μας και φέρνουμε νέες, βιώσιμες τεχνολογίες σε μαζική παραγωγή όσο το δυνατόν γρηγορότερα - π.χ. από το Vision EQXX. Μετά από λίγους μόνο μήνες, ενσωματώνουμε το πρώτο βιώσιμο υλικό του τεχνολογικού μας προγράμματος στην υπάρχουσα σειρά παραγωγής. Ως πιλοτική σειρά, τα EQS και EQE θα εξοπλιστούν με αγωγούς καλωδίων κατασκευασμένους από UBQ, υποκατάστατο πλαστικού από οικιακά απορρίμματα», δήλωσε ο Markus Schäfer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG, Chief Technology Officer, υπεύθυνος Ανάπτυξης και Προμηθειών. «Το όραμά μας είναι να μετατρέψουμε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας σε όσο το δυνατόν πιο κλειστό βρόχο. Η σειρά οχημάτων παραγωγής μας περιέχει ήδη μεγάλο αριθμό ανακυκλωμένων υλικών. Τα επόμενα δέκα χρόνια, θα αυξήσουμε το ποσοστό των δευτερογενών πρώτων υλών του στόλου μας επιβατικών αυτοκινήτων στο 40% κατά μέσο όρο». Το αειφόρο υλικό UBQ προέρχεται από τη μετατροπή μικτών οικιακών αποβλήτων, τα οποία ήταν δύσκολο να ανακυκλωθούν και επομένως συχνά υποβάλλονταν σε θερμική κατεργασία ή κατέληγαν σε χώρους υγειονομικής ταφής. Η πρώτη ύλη περιλαμβάνει υπολείμματα τροφών, ανάμεικτα πλαστικά, χαρτόνι και παιδικές πάνες. Γίνονται δοκιμές για περαιτέρω εφαρμογές, όπως πετάσματα κάτω από το αμάξωμα, επενδύσεις θόλων τροχών και καλύμματα χώρου κινητήρα. MERCEDES-BENZ Εξοικονομεί πόρους και χρησιμοποιεί βιώσιμα υλικά Η CTRACK ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΝΕΑ ΚΑΜΕΡΑ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=