FLEETNEWS #147

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 #147 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Μπαταρίες και απόβλητα στην Ε.Ε. Η ευρωπαϊκή βιομηχανία για την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών Ταξινομήσεις επιβατικών στην Ελλάδα και την Ευρώπη

21.03.22 #147 2 [email protected] Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Η BMW i7 EV, με 600 ίππους, θα είναι η πιο ισχυρή έκδοση της νέας ναυαρχίδας της μάρκας, της Σειράς 7. Με την αμιγώς ηλεκτρική BMW i7, η αυτοκινητοβιομηχανία επεκτείνει την γκάμα οχημάτων της με μηδενικές εκπομπές ρύπων, στην αποκλειστική κατηγορία των κορυφαίων μοντέλων της μάρκας. «Η νέα BMW Σειρά 7 είναι πρωτοποριακή από κάθε άποψη. Η BMWΣειρά 7 συμβολίζει την καινοτόμο δύναμη της BMW όσο κανένα άλλο μοντέλο», δήλωσε ο FrankWeber, μέλος του Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος του Τομέα Εξέλιξης. «Η αμιγώς ηλεκτρική BMW i7 είναι επίσης η ισχυρότερη BMW Σειρά 7. Συνδυάζει την καλύτερη εμπειρία οδήγησης με την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία. Αυτό την καθιστά το ιδανικό όχημα για προοδευτικούς, υπεύθυνους στη λήψη αποφάσεων και πρωτοπόρους avant-garde πελάτες». Η νέα BMW i7 θα έχει μέγιστη αυτονομία 610 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP, περιλαμβάνοντας τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2+ και θα είναι τεχνικά ικανή να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του επιπέδου 3. Ακόμα, θα προσφέρει εξαιρετική άνεση στο ταξίδι για τους πίσω επιβάτες, θέτοντας νέα πρότυπα ψυχαγωγίας, με εμπειρία κινηματογραφικού επιπέδου. ΕΡΧΕΤΑΙ Η BMW i7 EV Τοποθετημένο στην κορυφή της γκάμας της DS Automobiles, με μήκος 4,93 μέτρα, πλάτος 1,93 μέτρα και ύψος 1,46 μέτρα και μεγάλους τροχούς διαμέτρου 690 χιλ., το DS 9 συνδυάζει το δυναμισμό με την κομψότητα. Βασίζεται σε μια νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 (EMP2 V2.3) με μεταξόνιο που παρουσιάζεται για πρώτη φορά (2,90 μέτρα), κάτι που ωφελεί ιδιαίτερα τους πίσω επιβάτες. Η τύπου fastback οροφή κάνει ξεχωριστή τη σιλουέτα του μοντέλου. Αρχικά, το DS 9 θα προσφέρεται με ένα υβριδικό σύνολο E-TENSE plug-in, που περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα PureTech και ηλεκτρικό κινητήρα, με συνολική ισχύ 225 ίππων, ενώ είναι ικανός να καλύψει 48 χιλιόμετρα (WLTP) σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών. Με μπαταρία 11,9 kWh, οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 33 και 35 γρ./χλμ., ανάλογα με τις προδιαγραφές, με κατανάλωση 1,5 λτ./100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλοWLTP. H γκάμα των εκδόσεων συμπληρώνεται από δύο ακόμη μονάδες E-TENSE, μία με 250 ίππους, μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς και μεγαλύτερη αυτονομία και μία με 360 ίππους με έξυπνη τετρακίνηση, που έχει εξελιχθεί ειδικά για το DS 9 από την DS Performance. Διατίθεται επίσης με βενζινοκινητήρα PureTech 225 ίππων, ενώ όλες οι εκδόσεις του μοντέλου προσφέρονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Εκτός από το DS Lounge, το οποίο είναι ήδη σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, το DS 9 επωφελείται από την τελευταία τεχνολογία, περιλαμβάνοντας: Active Scan Suspension, Drive Assist, Park Pilot, Night Vision, Driver Attention Monitoring και Active Led Vision. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΗΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ DS 9, το premium sedan

21.03.22 #147 3 Κατά το κοινώς λεγόμενο, κάνει θραύση! Το XC40 Recharge είναι με διαφορά το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς στην κατηγορία των premium compact SUV που «μπαίνουν στην πρίζα». Πλέον, είναι διαθέσιμη στη χώρα μας μια από τις πιο ελκυστικές εκδόσεις του μοντέλου, το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge P6 με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Είναι ανανεωμένο, με μάσκα χωρίς πλαίσιο, νέο εμπρός προφυλακτήρα, αλλά και νέα εξωτερικά χρώματα και σχέδια τροχών, που παρέχουν επιπλέον δυνατότητες εξατομίκευσης. Συνοπτικά, το XC40 Recharge P6 αποτελεί τον κορυφαίο συνδυασμό υψηλών επιδόσεων και χαμηλού περιβαλλοντικού αποτυπώματος στην γκάμα του XC40. Με 231 ίππους και ροπή που φθάνει τα 330 Nm, διαθέσιμη από την εκκίνηση, προσφέρει οδηγική απόλαυση κάθε στιγμή. Αλλά και μια πρωτόγνωρα εύκολη εμπειρία χρήσης, χωρίς κλειδί, χωρίς start button και, αν το επιθυμεί ο χρήστης, με λειτουργία One Pedal Drive. Ο οδηγός δεν έχει παρά να βάλει τη ζώνη του και να ξεκινήσει, αυξομειώνοντας την ταχύτητα μόνο με το δεξί πεντάλ. Σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, αυτό θα επεκτείνει κι άλλο την ήδη πολύ καλή αυτονομία του μοντέλου, που ξεπερνά τα 420 km, σύμφωνα με το πρότυπο μέτρησης WLTP. Μάλιστα, σε ένα υποθετικό σενάριο που περιλαμβάνει κίνηση μόνο στην πόλη, η εμβέλεια χρήσης μπορεί να αγγίξει τα 600 km, ύστερα από μία πλήρη φόρτιση. Πρόκειται για ένα από τα πολλά συναρπαστικά προνόμια της ηλεκτροκίνησης: ένα αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων που χρειάζεται λιγότερο από 7,5” για το «0-100 km/h» είναι ακόμη πιο οικονομικό στην καθημερινή οδήγηση. Καλώς ήρθατε στον κόσμο των Volvo Recharge… Στα παραπάνω πλεονεκτήματα -και στην πριμοδότηση που απολαμβάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την ελληνική πολιτεία, με επιδότηση αγοράς, απαλλαγές από τέλη κ.λπ.- οι εταιρικοί χρήστες μπορούν να συνυπολογίσουν επιπλέον έκπτωση στα έσοδα αλλά και μηδενικό φόρο χρήσης, αφού το XC40 Recharge P6 έχει λιανική τιμή προ φόρων μικρότερη των 40.000 ευρώ. Όσον αφορά τ ι ς επι λογές «ανεφοδιασμού», με χρήση ταχυφορτιστή απαιτούνται μόλις 32 λεπτά για τη φόρτιση της μπαταρίας των 67 kWh από το 10% έως το 80% της χωρητικότητάς της. Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι οι χρήστες του αμιγώς ηλεκτρικού XC40, όπως και κάθε Volvo της σειράς Recharge, μπορούν να επωφεληθούν από τη συνεργασία της Volvo Car Hellas με τον Ήρωνα, εντασσόμενοι στα ειδικά διαμορφωμένα προγράμματα ηλεκτρικής ενέργειας του παρόχου, τα οποία προσφέρουν δωρεάν φόρτιση των Volvo Recharge για έναν ολόκληρο χρόνο (με όριο τις 150 kWh ανά μήνα), με χρήση ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Η κορυφαία προστασία για τους επιβάτες, με έξυπνη τεχνολογία Safety Assistance, αλλά και οι ενσωματωμένες υπηρεσίες Google στο νέο σύστημα infotainment, που κάνουν πανεύκολη την επικοινωνία με το αυτοκίνητο και δίνουν πρόσβαση σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα με πολλές δυνατότητες, συμπληρώνουν το προφίλ μιας ακαταμάχητης πρότασης. Το XC40 Recharge P6 είναι διαθέσιμο με δωρεάν συντήρηση 3 ετών, ολοκληρωμένο προαιρετικό πακέτο τριετούς ασφάλισης, καθώς και με δωρεάν οδική βοήθεια και εγγύηση 5 ετών. advertorial VOLVO XC40 RECHARGE P6: Συναρπαστικά ηλεκτρικό

21.03.22 #147 4 Η Volkswagen παρουσίασε για πρώτη φορά το T-Roc το 2017, κάνοντας ηχηρή είσοδο σε μια νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία, αυτήν των compact SUV. Το νέο μοντέλο εντυπωσίασε αμέσως, τόσο με το design όσο και με το τεχνολογικό του υπόβαθρο, και σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία, σπάζοντας σε μικρό χρονικό διάστημα το φράγμα του ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων - τα 650.000 από αυτά στην Ευρώπη. Σήμερα, η Volkswagen ανανεώνει εκ βάθρων το T-Roc, παρουσιάζοντας ένα μοντέλο με σύγχρονο design, ακόμα καλύτερη ποιότητα κατασκευής και τεχνολογίες αιχμής, που συνδυάζονται με κορυφαίο εξοπλισμό. Το νέο μοντέλο είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα, σε μια ποικιλία αποδοτικών και ισχυρών κινητήριων συστημάτων βενζίνης και πετρελαίου, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από τα 24.300 ευρώ, για το T-Roc 1.0 TSI 110 PS Life. Εξωτερικά, το νέο T-Roc ξεχωρίζει με προβολείς LED και σκούρα πίσω φώτα στον βασικό εξοπλισμό. Προαιρετικά, είναι διαθέσιμο το πρωτοποριακό IQ.Light με προβολείς LEDmatrix και μια φωτιζόμενη οριζόντια λωρίδα στη μάσκα του ψυγείου -οπτική παραπομπή στην γκάμα ID- καθώς και δυναμικά φλας στα πίσω φώτα. Νέα μοντέρνα χρώματα και μια μεγάλη ποικιλία από νέες ζάντες αλουμινίου σε μεγέθη από 17 έως 19 ίντσες, αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο το design του μοντέλου και την ισχυρή του παρουσία στο δρόμο. Στο εσωτερικό, ο χαρακτήρας του T-Roc έχει αναβαθμιστεί περαιτέρω, με γενναιόδωρους χώρους, υπερυψωμένη θέση οδήγησης -και οι επιβάτες κάθονται πιο ψηλά- και επεκτάσιμο χώρο αποσκευών από 445 έως και 1.290 λίτρα. Το νέο T-Roc προσφέρει πολυάριθμα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης - τόσο στάνταρ όσο και ως προαιρετικό εξοπλισμό- προερχόμενα από ανώτερες κατηγορίες οχημάτων. Η Kosmocar-Volkswagen προσφέρει το νέο T-Roc στην Ελλάδα στις πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις Life, Style και R-Line. ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑΜΑΣ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΜΟΝΤΕΛΟ Το νέο Volkswagen T-Roc ΤΟ MAZDA CX-30 2022 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Μόλις έφτασαν στην Ελλάδα οι ανανεωμένες εκδόσεις του Mazda CX-30. Το SUV στην έκδοση του 2022 περιλαμβάνει βελτιώσεις σε τομείς όπως η ποιότητα του ήχου του μοναδικού βενζινοκινητήρα e-Skyactiv X της εταιρείας, νέες δυνατότητες δικτύωσης του αυτοκινήτου, νέο εξωτερικό χρώμα Platinum Quartz, καθώς και μια ειδική έκδοση με την ονομασία Homura. Επιπρόσθετα σε αυτές τις βελτιώσεις, το CX-30 του 2022 θα προσφέρει και αρκετά βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στην οδήγηση. Η τεχνολογία SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) του κινητήρα του e-Skyactiv X, τον καθιστά τον πρώτο βενζινοκινητήρα παραγωγής στον κόσμο που συνδυάζει την ανάφλεξη με μπουζί ενός κινητήρα βενζίνης, με την ανάφλεξη λόγω συμπίεσης (αυτανάφλεξη) ενός diesel, μεγιστοποιώντας τα πλεονεκτήματα και των δύο τύπων καυσίμου και ανάφλεξης. Χάρη σε αυτή την τεχνολογία επιτυγχάνεται ένα κορυφαίο παγκοσμίως επίπεδο οικονομίας και αποδοτικότητας - ο κινητήρας εκπέμπει λιγότερο CO2 σε σύγκριση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων. Στο εσωτερικό, ενσωματώνει νέα χαρακτηριστικά δικτύωσης, που είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής MyMazda. Περιλαμβάνουν εξ αποστάσεως κλείδωμα των θυρών, αποστολή της διαδρομής στο αυτοκίνητο, εύρεση θέσης του αυτοκινήτου και κατάσταση αυτοκινήτου. Επιπλέον, περιλαμβάνει συστήματα που εφησυχάζουν τον κάτοχο του οχήματος όπως οι εξ αποστάσεως προειδοποιήσεις ασφαλείας (remote security alert), η ενημέρωση για την καλή κατάσταση του αυτοκινήτου (vehicle health report), οι επιλογές κλήσης οδικής βοήθειας και το eCall.

21.03.22 #147 6 Η nrg και η Metro προχώρησαν σε συμφωνία για τη δημιουργία εκτεταμένου δικτύου φορτιστών ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων σε καταστήματα My market και Metro Cash & Carry. Η συμφωνία αφορά σε επένδυση που αγγίζει τα 2 εκατ. ευρώ, ενώ περιλαμβάνει την εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση του δικτύου με την τοποθέτηση 500 φορτιστών incharge από την nrg σε 250 σημεία. Η συνεργασία αυτή συμβάλλει στην ενίσχυση και εμπέδωση της κουλτούρας για νέες και πιο καθαρές μορφές μετακίνησης, καθώς οι καταναλωτές θα μπορούν να εκμεταλλεύονται το χρόνο που περνούν κάνοντας τις αγορές τους στα καταστήματα των δύο αλυσίδων για να φορτίσουν απρόσκοπτα το όχημά τους. ΣΥΜΦΩΝΙΑ NRG - METRO ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΦΟΡΤΙΣΤΩΝ RED DOT AWARD 2022 ΣΤΟ ΝΕΟ PEUGEOT 308 Το Red Dot Award 2022, η μεγαλύτερη διάκριση στο χώρο της προϊοντικής σχεδίασης, απονεμήθηκε στο νέο Peugeot 308, το πρώτο μοντέλο που φέρει το νέο σήμα της Peugeot. Τα 50 μέλη της επιτροπής Red Dot Award εντυπωσιάστηκαν από την εμφάνιση, τη σχεδίαση, το ξεχωριστό στυλ, την ποιότητα και το καινοτόμο i-Cockpit του νέου 308. Κάθε χρόνο, οι ειδικοί της επιτροπής επιβραβεύουν τη «σχεδιαστική αριστεία» σε 52 κατηγορίες προϊόντων. Όλοι οι καταναλωτές παγκοσμίως λαμβάνουν υπόψη το βραβείο «Red Dot» ως εγγύηση ποιότητας, έξυπνης σχεδίασης και εξαιρετικής εργονομίας. Το Peugeot 308 είναι το έβδομο μοντέλο της μάρκας που λαμβάνει αυτόν τον πολυπόθητο τίτλο. «Είμαστε υπερήφανοι που λαμβάνουμε το πολυπόθητο αυτό βραβείο για το νέο Peugeot 308. Το νέο σήμα συμβολίζει τη φροντίδα και το πάθος που επενδύθηκαν για τη δημιουργία του μοντέλου: μοναδική εμφάνιση, δεξιοτεχνία, τεχνολογική υπεροχή, ακρίβεια και καινοτομία χαρακτηρίζουν τη σχεδίασή του. Αυτό το βραβείο, το πλέον σημαντικό στον τομέα της σχεδίασης, δείχνει ότι έχουμε κάνει σωστές επιλογές, όσον αφορά στο design του μοντέλου μας», δήλωσε η Linda Jackson, CEO της Peugeot. Με ταχύτητα αναπτύσσονται τα σχέδια εξηλεκτρισμού της Jeep. Η παρουσία του καινοτόμου Plug-in Hybrid συστήματος τετρακίνησης 4xe συμπληρώθηκε πρόσφατα από το 48V υβριδικό σύστημα e-Hybrid, ενώ η αποκάλυψη -κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του στρατηγικού πλάνου Dare Foreword 2030- του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην ιστορία της μάρκας, ολοκληρώνει την είσοδό της στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης. «Το πλάνο εξηλεκτρισμού που ξεκίνησε στα τέλη του 2020 κινείται με γοργούς ρυθμούς», ανέφερε η Antonella Bruno, επικεφαλής της Jeep στην Ευρώπη. «Μετά την επιτυχία των εκδόσεων 4xe, με τα νέα Jeep Renegade και Compass e-Hybrid προσθέτουμε ακόμα μια επιλογή εξηλεκτρισμένης κίνησης, συμβάλλοντας σε μια αλλαγή που πιστεύουμε απόλυτα. Αυτό είναι ξεκάθαρο και από την απόφασή μας αυτό το καλοκαίρι να διαθέσουμε το νέο Grand Cherokee αποκλειστικά στην Plug-in Hybrid έκδοση 4xe, ενώ στις αρχές του 2023 θα διαθέσουμε στην αγορά και το πρώτο 100% ηλεκτρικό μας μοντέλο. Σε αυτή την καμπή στην ιστορία της Jeep είναι ξεκάθαρη η πρόθεσή μας να συνεχίσουμε με σταθερό βήμα προς το στόχο της 100% ηλεκτρικής ελευθερίας». Στόχος της Jeep μέχρι το 2025 είναι τα εξηλεκτρισμένα της αυτοκίνητα να αναλογούν στο 70% των συνολικών της πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Με δεδομένη τη σύνδεση της μάρκας με τα οχήματα 4x4, η αφετηρία σε αυτήν τη φιλόδοξη πορεία πραγματοποιήθηκε με το Plug-in Hybrid σύστημα 4xe. Το σύνολο της γκάμας των επιβατικών μοντέλων της μάρκας είναι διαθέσιμα με το σύστημα αυτό, που προσφέρει, εκτός των άλλων, και δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για αποστάσεις που ανάλογα με τις συνθήκες υπερβαίνουν τα 50 χλμ., υπερκαλύπτοντας τις περισσότερες καθημερινές ανάγκες μετακίνησης. Ήδη το 2021 σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεων της Jeep στην Ευρώπη αφορούσε στις εκδόσεις 4xe, ενώ το ποσοστό στην περίπτωση του Wrangler προσεγγίζει το 70%. ECV ΤΟ 2025 ΤΟ 70% ΤΩΝΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝΠΩΛΗΣΕΩΝ Σε πορεία πλήρους εξηλεκτρισμού η Jeep

21.03.22 #147 7 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ BMW GROUP, QUALCOMM ΚΑΙ ARRIVER Το BMW Group, η Qualcomm Technologies, Inc. και η Arriver Software AB ανακοίνωσαν μια μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή συνεργασία για την εξέλιξη τεχνολογιών Αυτόνομης Οδήγησης. Οι εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία για στρατηγική συνεργασία, η οποία θα επικεντρωθεί στην από κοινού εξέλιξη τεχνολογιών AD επόμενης γενιάς, από τις λειτουργίες του Προγράμματος Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων - New Car Assessment Program (NCAP) μέχρι των Προηγμένων Συστημάτων Υποβοήθησης Οδήγησης Επιπέδου 2 και λειτουργίες Αυτόνομης Οδήγησης Επιπέδου 3. Η από κοινού εξέλιξη λειτουργιών λογισμικού βασίζεται στην τρέχουσα στοίβα λογισμού Automated Driving της BMW, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά με την BMW iX το 2021 και η οποία θα επεκταθεί περαιτέρω στην επόμενη γενιά μέσω αυτής της συνεργασίας. Τον Νοέμβριο του 2021, οι εταιρείες ανακοίνωσαν ότι η επόμενη γενιά των Συστημάτων Αυτόνομης Οδήγησης της BMW θα μεταφερθεί στο ενσωματωμένο σύστημα σε τσιπ Snapdragon Ride Vision (system-on-chip - SoC), συμπεριλαμβανομένων του Arriver Computer Vision και των υπολογιστικών ελεγκτών SoC της πλατφόρμας Snapdragon Ride Platform, την οποία διαχειρίζεται μέσω cloud η πλατφόρμα υπηρεσιών Snapdragon Car-to-Cloud Services. Στόχος των προσπαθειών θα είναι η δημιουργία μιας κλιμακούμενης πλατφόρμας για Αυτόνομη Οδήγηση βασισμένης σε μια κοινή αρχιτεκτονική αναφοράς, σε προδιαγραφές αισθητήρων και απαιτήσεις ασφαλείας που έχουν αναπτυχθεί από κοινού, σε ένα σετ εργαλείων προγραμματισμού (toolchain) και, τέλος, σε ένα κέντρο δεδομένων για αποθήκευση, επανεπεξεργασία και προσομοίωση. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, πάνω από 1.400 ειδικοί θα συνεργαστούν σε μέρη σε όλο τον κόσμο, όπως Γερμανία, ΗΠΑ, Σουηδία, Κίνα, Ρουμανία και στο BMW AD Test Center στην Τσεχία. Μετά από ένα επιτυχημένο 2021, το BMWGroup επιταχύνει την τεχνολογική αλλαγή και προωθεί το μετασχηματισμό του προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Η εταιρεία προετοιμάζεται για ένα ολοκληρωμένο τεχνολογικό άλμα και συνεχίζει την ενίσχυση της ηλεκτρικής κινητικότητας. «Θεωρούμε ότι το 2021 αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι ο επιτυχής μετασχηματισμός αποδίδει καρπούς. Το ισχυρό αποτέλεσμα που πετύχαμε το 2021, είναι προϊόν της συνεπούς στρατηγικής μας - με μια προσέγγιση ανοιχτής τεχνολογίας και με τα κατάλληλα προϊόντα την κατάλληλη στιγμή», δήλωσε ο Oliver Zipse, πρόεδρος Δ.Σ. της BMWAG. «Έχουμε θέσει τα θεμέλια πάνω στα οποία θα βασιστεί αυτή η επιτυχία τα προσεχή χρόνια: Με τη Neue Klasse, οδηγούμε τη βιώσιμη κινητικότητα σε μια νέα τεχνολογική διάσταση. Επεκτείνοντας τη σύμβασή μας με την κοινοπραξία μας BBA μέχρι το 2040, το BMWGroup προάγει επίσης την ανάπτυξή του στο επόμενο επίπεδο». Ο όμιλος παρακολουθεί τις τρέχουσες εξελίξεις στην ανατολική Ευρώπη με μεγάλο προβληματισμό και ανησυχία. Ως παγκόσμια εταιρεία, το BMW Group υποστηρίζει την αρμονική συνύπαρξη διαφορετικών πολιτισμών σε όλο τον κόσμο - διαρκώς και σε όλες τις περιοχές. «Στην τρέχουσα κατάσταση, τρία πράγματα είναι υψίστης σημασίας για το BMWGroup: να βοηθήσουμε τα θύματα και όσους πλήττονται όπου μπορούμε, να διασφαλίσουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο και να συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε συστηματικά την μακροπρόθεσμη στρατηγική μας», δήλωσε ο κ. Zipse. «Σε ό,τι αφορά τις μείζονες προκλήσεις που καλούμαστε να διαχειριστούμε, όπως η μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής και ο μετασχηματισμός προς τη βιώσιμη κινητικότητα, πρέπει να συνεχίσουμε να τις αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο ζήλο. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε περιόδους κρίσης να μη σταματήσουμε να κάνουμε τα σωστά πράγματα». Όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη επωφελούνται από τον τρόπο με τον οποίο το BMWGroup προσεγγίζει το μετασχηματισμό: Ανταποκρινόμενο στην τεχνολογική αλλαγή που συντελείται και στις συνεχείς προοπτικές ανάπτυξης, φέτος σχεδιάζει να προσθέσει νέες θέσεις εργασίας παγκοσμίως, που θα αυξήσουν το ανθρώπινο δυναμικό του σε ποσοστό έως και 5%. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι της BMWAG θα επωφεληθούν σημαντικής αύξησης στο μπόνους διανομής κερδών για το 2021, σύμφωνα με τα καθαρά κέρδη του ομίλου. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟ BMWGROUP ΕΠΙΤΑΧΎΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΉ ΑΛΛΑΓΉ Προς τη βιώσιμη κινητικότητα

21.03.22 #147 8 Η Ford ανακοίνωσε σημαντικά βήματα προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του οποίου η εταιρεία μετασχηματίζεται προσφέροντας μια νέα γενιά επτά αμιγώς ηλεκτρικών, πλήρως συνδεδεμένων επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων van μέχρι το 2024. Η είδηση αυτή έρχεται σε συνέχεια των πρόσφατων ανακοινώσεων της εταιρείας για τη δημιουργία μιας νέας παγκόσμιας επιχειρηματικής μονάδας, με την ονομασία Ford Model e, που θα επικεντρωθεί στη σχεδίαση, την παραγωγή και τη διανομή ηλεκτρικών και συνδεδεμένων οχημάτων. Μαζί με τη Ford Pro, η οποία επικεντρώνεται στα επαγγελματικά οχήματα της Ford, αυτές οι δύο επιχειρηματικές μονάδες θα καθορίσουν το μέλλον της Ford στην Ευρώπη. «Χαίρομαι που βλέπω το ρυθμό της αλλαγής στην Ευρώπη - προκαλώντας ολόκληρη τη βιομηχανία μας να κατασκευάζει καλύτερα, πιο καθαρά και πιο ψηφιακά οχήματα. Η Ford τα δίνει όλα και κινείται ταχύτατα, προκειμένου να ικανοποιήσει τη ζήτηση στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Jim Farley, πρόεδρος και CEO της Ford. «Γι’ αυτό δημιουργήσαμε τη Ford Model e - η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να κινηθούμε με την ταχύτητα μιας startup εταιρείας για να δημιουργήσουμε αυτοκίνητα που προσφέρουν απόλαυση και συνδεδεμένες υπηρεσίες μοναδικές στη Ford και τα οποία παράγονται με τα υψηλά πρότυπα κατασκευής και ασφάλειας της Ford». ΝΈΑ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΊΑ ΓΙΑ ΑΎΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ Για την υποστήριξη των φιλόδοξων σχεδίων εξηλεκτρισμού οχημάτων της Ford, οι εταιρείες Ford, SK On Co., Ltd. και Koç Holding υπέγραψαν ένα μη δεσμευτικό Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) για μια νέα κορυφαία στον κλάδο κοινοπραξία στην Τουρκία. Εφόσον οριστικοποιηθεί η τελική συμφωνία, οι τρεις εταίροι σχεδιάζουν να δημιουργήσουν μια από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις παραγωγής μπαταριών για EV στην ευρύτερη ευρωπαϊκή περιοχή. Η έδρα της κοινοπραξίας θα βρίσκεται κοντά στην Άγκυρα και θα κατασκευάζει κυψέλες NMC υψηλής περιεκτικότητας σε νικέλιο για συναρμολόγηση σε μονάδες συστοιχίας μπαταριών. Η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει περί τα μέσα της δεκαετίας με ετήσια δυναμικότητα από 30 έως 45 γιγαβατώρες. Η επένδυση την οποία σχεδιάζουν οι τρεις εταίροι στην κοινοπραξία παραγωγής μπαταριών -συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης από την τουρκική κυβέρνηση- θα ωφελήσει άμεσα μεγάλους και μικρούς διαχειριστές στόλων επαγγελματικών οχημάτων, μειώνοντας το κόστος ενέργειας και λειτουργίας και συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2. ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΜΕ ΤΗΝ KOÇ HOLDING ΓΙΑΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Η Ford θα λανσάρει επτά νέα EV στην Ευρώπη Η Ford Motor Company και το Volkswagen Group επεκτείνουν τη συνεργασία τους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η Ford σχεδιάζει να παράγει ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο για την ευρωπαϊκή αγορά, βασισμένο στην πλατφόρμα MEB. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα διπλασιάσει επίσης τον προγραμματισμένο όγκο MEB στις 1,2 εκατομμύρια μονάδες εντός εξαετίας. Η συμφωνία MEB υπογράφηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ της Volkswagen και της Ford, στην οποία περιλαμβάνονται η ηλεκτροκίνηση, τα επαγγελματικά οχήματα και η αυτόνομη οδήγηση. Σχεδιασμένη ως πλατφόρμα ανοιχτού οχήματος, ηMEB (Modular Electric Toolkit) επιτρέπει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εξηλεκτρίζουν το χαρτοφυλάκιό τους γρήγορα και οικονομικά. Ο Thomas Schmall, μέλος του Δ.Σ. του Volkswagen Group, υπεύθυνος Τεχνολογίας και CEO του Volkswagen Group Components, δήλωσε: «Η κερδοφορία και η ταχύτητα είναι πλέον ζωτικής σημασίας για την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη». Ο Stuart Rowley, πρόεδρος της Ford Ευρώπης, σχολίασε: «Η στρατηγική συμμαχία μας με τη Volkswagen αποτελεί σημαντικό στοιχείο της δέσμευσής μας για παροχή αμιγώς ηλεκτρικής γκάμας οχημάτων Ford, σχεδιασμένων για τις ανάγκες κινητικότητας της σύγχρονης Ευρώπης που πρωτοπορεί στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής». Η πλατφόρμα MEB, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από διάφορες μάρκες και κατασκευαστές, παρέχει την τεχνολογική βάση δέκα ηλεκτρικών μοντέλων από πέντε μάρκες. Το πλέον πρόσφατο είναι το Volkswagen ID. Buzz01. Η MEB προσφέρει επίσης ανταγωνιστική βάση κόστους, λόγω παγκόσμιας οικονομίας κλίμακας. Κατασκευάζεται κυρίως στις γερμανικές εγκαταστάσεις του Volkswagen Group Components, στο Braunschweig, το Kassel και το Salzgitter. VW ΚΑΙ FORD ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

21.03.22 #147 9 Εγκρίθηκε από το Εποπτικό Συμβούλιο της εταιρείας η κατασκευή νέου εργοστασίου, αποκλειστικά για ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Η νέα κατασκευαστική μονάδα θα ανεγερθεί κοντά στο κύριο εργοστάσιο στο Wolfsburg και αντιπροσωπεύει επένδυση συνολικού ύψους περίπου 2 δισ. ευρώ. Οι εργασίες στην περιοχή Warmenau του Wolfsburg θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2023 και θα πληρούν τα πλέον υψηλά περιβαλλοντικά πρότυπα. Το νέο μοντέλο, με την ονομασία Trinity, θα κατασκευάζεται με τις πλέον καινοτόμους μεθόδους στην αυτοκινητοβιομηχανία και θα παραδίδεται με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα άνθρακα. Η έναρξη παραγωγής είναι προγραμματισμένη για το 2026, με τη state-of-the-art διαδικασία να αποτελεί πρότυπο για τον σταδιακό μετασχηματισμό της παραγωγής τόσο στο κύριο εργοστάσιο του Wolfsburg όσο και σε όλα τα άλλα εργοστάσια της Volkswagen παγκοσμίως. Το Trinity θα αποτελέσει νέο σημείο αναφοράς για την αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της Volkswagen και επόμενο σημείο κορύφωσης της στρατηγικής ACCELERATE της μάρκας. Αυτό οφείλεται στο ότι υπόσχεται πολύ μικρότερο χρόνο φόρτισης και αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων, σε συνδυασμό με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως προς τον άνθρακα, ενώ θα φέρει το υπερσύγχρονο λογισμικό του Group και θα είναι τεχνολογικά έτοιμο για αυτόνομη οδήγηση, Επιπέδου 4. Θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα SSP του Group ειδικά για την ηλεκτροκίνηση, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για την κατασκευή περίπου 40 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων. Η Volkswagen σκοπεύει επίσης να θέσει νέα πρότυπα και στην κατασκευαστική διαδικασία του Trinity, όταν ξεκινήσει το 2026, στοχεύοντας σε χρόνο παραγωγής 10 ωρών ανά όχημα. Κλειδί γι’ αυτό θα είναι οι λιγότερες εκδόσεις, ο μικρότερος αριθμός εξαρτημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοματισμού, οι πιο λιτές γραμμές παραγωγής, καθώς και νέες διαδικασίες logistics. Σε αυτό θα συμβάλει και το υπό ίδρυση Campus Sandkamp, το πλέον προηγμένο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης του είδους του στην Ευρώπη, το οποίο αποτελεί ξεχωριστή επένδυση της Volkswagen, ύψους 800 εκατ. ευρώ. 2 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝΕΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ VOLKSWAGEN ΣΤΟWOLFSBURG H παραγωγή του EV Trinity το 2026 Η Toyota αναστέλλει την παραγωγή σε 18 γραμμές σε 11 εργοστάσια στην Ιαπωνία μετά τον ισχυρό σεισμό μεγέθους 7,3 Ρίχτερ που σημειώθηκε ανοικτά των βορειοανατολικών ακτών της χώρας, λόγω έλλειψης εξαρτημάτων από τους προμηθευτές της που επλήγησαν. Η αναστολή επιδρά στην παραγωγή των μοντέλων μάρκας Toyota: Crown, Yaris, RAV4, Harrier, C-HR και Land Cruiser SUV. Το ίδιο και της μάρκας Lexus: LS, IC, RC, LC και NX. Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει τα εξής: «Η Toyota θα ήθελε να εκφράσει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια σε όσους επλήγησαν από τους σεισμούς που σημειώθηκαν στην περιοχή Τοχόκου στις 16Μαρτίου. Λόγω της έλλειψης εξαρτημάτων που προκύπτει από τους προμηθευτές που επλήγησαν από τους σεισμούς, θα γίνουν πρόσθετες προσαρμογές στις παραγωγικές εργασίες σε ορισμένα εργοστάσια στην Ιαπωνία ως εξής. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκαλέσουν αυτές οι προσαρμογές στους πελάτες και τους σχετικούς προμηθευτές μας. Ενώ δίνουμε προτεραιότητα στην ασφάλεια των ανθρώπων και στην ανάκαμψη της περιοχής, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με τους σχετικούς προμηθευτές μας για την ενίσχυση των μέτρων αντιμετώπισης της έλλειψης εξαρτημάτων και θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να παραδώσουμε οχήματα στους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό». Στις 15 Μαρτίου η Toyota είχε ανακοινώσει και άλλη αναστολή παραγωγής εξαιτίας της έλλειψης εξαρτημάτων λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού και της έλλειψης ημιαγωγών. Περισσότερα στο fleetnews.gr H TOYOTA ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΩ ΣΕΙΣΜΟΥ

21.03.22 #147 10 Με το συμπαγές SUV Grecale και εστίαση στην ηλεκτροκίνηση, η Maserati επιδιώκει είσοδο στην αχαρτογράφητη περιοχή της αγοράς στόλου. Ο Chief Commercial Officer της εταιρείας, Bernard Loire, αποκάλυψε τα σχέδια της πολυτελούς μάρκας της Modena, που επιχειρεί να εισέλθει σε εταιρικούς και leasing κύκλους, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τα οικονομικά αποτελέσματα 2021. «Είναι γεγονός πως δεν είμαστε ισχυροί διεκδικητές της αγοράς B2B. Για να είμαι ειλικρινής, δεν διαθέτουμε σχεδόν καθόλου μερίδιο σε αυτήν. Αναγνωρίζουμε όμως πως αποτελεί πολύ σημαντική κατηγορία στην Ευρώπη. Με την Grecale πιστεύουμε ότι διαθέτουμε σημαντικό πλεονέκτημα», δήλωσε ο Bernard Loire. Η Grecale κατατάσσεται κάτω από το SUV Levante, το πλέον ευπώλητο της Maserati, και θα παρουσιαστεί επίσημα αυτή την εβδομάδα. Αλλά ο στόχος δεν είναι να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η BMW X3 ή το Audi Q5. «Η Maserati δεν απευθύνεται στους μεγάλους στόλους», συνέχισε ο κ. Loire, «αλλά στους μεσαίους. Τα αυτοκίνητά μας απευθύνονται σε ιδιοκτήτες εταιρειών, επιχειρηματίες και ανώτατα στελέχη». Παράλληλα, αποκάλυψε κάποιες επιδιώξεις: «Στο μέλλον, η αγορά B2B θα αντιπροσωπεύει 15% - 20% των πωλήσεών μας, χάρη στην Grecale». Ο κ. Loire ανέφερε πως η στρατηγική στόλου θα ανοίξει νέες αγορές στην Ευρώπη. «Πρέπει να επεκταθούμε σε μέρη της Ευρώπης όπου δεν έχουμε πρόσβαση σήμερα, όπως οι σκανδιναβικές χώρες, η Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία. Σήμερα, η φορολογία σε αυτές τις περιοχές δεν μας ευνοεί. Αλλά αύριο θα είναι μαζί μας». Στα σχέδια ηλεκτροκίνησης της εταιρείας περιλαμβάνεται πλήρης γκάμα EV με το σήμα Folgore Maserati έως το 2025. «Είμαστε η πρώτη μάρκα πολυτελείας που επιτυγχάνει κάτι τέτοιο», σχολίασε ο CEO, Davide Grasso. Το τελευταίο μοντέλο κινητήρα εσωτερικής καύσης θα κυκλοφορήσει το 2030. Η ηλεκτροκίνηση έπαιξε ήδη ιδιαίτερο ρόλο στην ανάπτυξη της εταιρείας πέρυσι, με αύξηση πωλήσεων κατά 41%. Οι υβριδικές εκδόσεις των Levante και Ghibli οδήγησαν σε μεγάλο βαθμό σε ανάκαμψη, έναντι των ζημιών του 2020. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΤΟ 2030 ΗMaserati στους ευρωπαϊκούς στόλους SUZUKI: ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ Με σκοπό την παροχή βοήθειας στους πληγέντες του πολέμου που λαμβάνει χώρα στην Ουκρανία, η Suzuki Motor Corporation αποφάσισε να δωρίσει συνολικά 1 εκατομμύριο ευρώ (μέσω των εταιρειών του Ομίλου της στην Ευρώπη) στο Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τους πρόσφυγες. Καθώς οι ανάγκες αυξάνονται εκθετικά, η Suzuki Motor Corporation δείχνει εμπράκτως την αλληλεγγύη της στο λαό της Ουκρανίας. Η δωρεά θα ενισχύσει το πρόγραμμα οικονομικής βοήθειας για την στήριξη όσων έχουν αναγκαστεί να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους ώστε να είναι προστατευμένοι κι ασφαλείς. Η Europ Assistance Greece στέκεται δίπλα στα άτομα με κινητικά προβλήματα, στηρίζοντας την ομάδα Μπάσκετ με Αμαξίδιο του Παναθηναϊκού ΑμεΑ. Η ασφαλιστική εταιρεία που δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο με άξονα την ενίσχυση της κίνησης (αυτοκίνητο, ταξίδι, ζωή), στοχεύει μέσα από την υποστήριξή της στην ομάδα να συνεισφέρει στην ενίσχυση της πορείας των παικτών προς την κορυφή και την επιτυχία. Ακολουθώντας πιστά το business mantra «You Live… We care!», η πρωτοπόρος εταιρεία στην παροχή Βοήθειας και Ασφαλιστικών Υπηρεσιών ενισχύει τη σπουδαία προσπάθεια του ομίλου, έχοντας ως πρώτο και βασικό της στόχο τον Άνθρωπο. EUROP ASSISTANCE GREECE: ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΑΜΕΑ

21.03.22 #147 12 Η πάροχος τηλεματικής Ctrack λανσάρισε νέα κάμερα AI προς μείωση των κινδύνων του στόλου και αύξηση της οδικής ασφάλειας, εξαλείφοντας την απόσπαση προσοχής οδηγού και αποτρέποντας επικίνδυνα συμβάντα. Η κάμερα τεχνητής νοημοσύνης Ctrack AI καταγράφει το δρόμο και τη συμπεριφορά του οδηγού, συνδυάζοντας την τεχνολογία εμπρόσθιων καμερών και κάμερας οδηγού. Οι τεχνολογίες μηχανικής εκμάθησης και τεχνητής νοημοσύνης (ML + AI) εντοπίζουν αφηρημένη ή επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά. Η Ctrack βοηθά τους στόλους σε τρία κύρια θέματα: „Βελτίωση οδικής ασφάλειας, „Αύξηση προστασίας οδηγών, „Μείωση κόστους ασφάλισης. Η Ctrack επισημαίνει πως το 90% των ατυχημάτων συμβαίνουν λόγω ανθρώπινου λάθους και πως μια έξυπνη κάμερα που συνδυάζει ML και AI είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη συγκρούσεων. Ενώ η εμπρόσθια κάμερα καταγράφει το δρόμο, η κάμερα οδηγού καταγράφει την επικίνδυνη συμπεριφορά των οδηγών. Τα δεδομένα της κάμερας μπορούν να μεταφορτωθούν στο cloud και να αναλυθούν από τους υπεύθυνους στόλου, εάν χρειαστεί. Η Ctrack δηλώνει πως παρά τον αρχικό δισταγμό, οι οδηγοί είναι θετικοί προς την τεχνολογία, λαμβάνοντας υπόψη τα οφέλη μείωσης των κινδύνων κατά την οδήγηση. Η πολυτέλεια του μέλλοντος είναι βιώσιμη - η Mercedes-Benz εφαρμόζει ήδη καινοτόμους προσεγγίσεις του προγράμματος Vision EQXX στη μαζική παραγωγή: „ Αειφόρο υλικό της UBQ από ανακυκλωμένα, αδιαχώριστα οικιακά απορρίμματα στις σειρές EQS και EQE. „ Το επεξεργασμένο γνήσιο δέρμα εξοικονόμησης πόρων θα τοποθετηθεί σταδιακά σε όλες τις σειρές μοντέλων από το 2023 και μετά „ Χάλυβας σχεδόν ουδέτερος CO2 στα διάφορα μοντέλα από το 2025 και μετά. Για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον χωρίς εκπομπές ρύπων, ηMercedesBenz επιδιώκει ολιστική προσέγγιση με συνέπεια. Με το Ambition 2039, στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο νέων επιβατικών αυτοκινήτων και βαν ουδέτερο εκπομπών CO2 ως προς την αλυσίδα αξίας και τον κύκλο ζωής έως το 2039 - έντεκα χρόνια νωρίτερα από ό,τι απαιτεί η νομοθεσία της Ε.Ε. Ιδιαίτερη προσοχή αποδίδεται στην χρήση των πόρων. Η εταιρεία κάνει έντονη προσπάθεια στο θέμα των υλικών, αυξάνοντας σημαντικά την αναλογία ανακυκλωμένων υλικών και ερευνώντας νέα υλικά σε αρμονία με τη φύση. «Η αειφορία είναι η βάση όλων των δραστηριοτήτων έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes-Benz. Στόχος μας είναι η τεχνολογική πρωτοπορία στην περιβαλλοντική μηχανική, επιτυγχάνοντας περισσότερα με λιγότερα. Για το σκοπό αυτόν, επιταχύνουμε τις καινοτομίες μας και φέρνουμε νέες, βιώσιμες τεχνολογίες σε μαζική παραγωγή όσο το δυνατόν γρηγορότερα - π.χ. από το Vision EQXX. Μετά από λίγους μόνο μήνες, ενσωματώνουμε το πρώτο βιώσιμο υλικό του τεχνολογικού μας προγράμματος στην υπάρχουσα σειρά παραγωγής. Ως πιλοτική σειρά, τα EQS και EQE θα εξοπλιστούν με αγωγούς καλωδίων κατασκευασμένους από UBQ, υποκατάστατο πλαστικού από οικιακά απορρίμματα», δήλωσε ο Markus Schäfer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG, Chief Technology Officer, υπεύθυνος Ανάπτυξης και Προμηθειών. «Το όραμά μας είναι να μετατρέψουμε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας σε όσο το δυνατόν πιο κλειστό βρόχο. Η σειρά οχημάτων παραγωγής μας περιέχει ήδη μεγάλο αριθμό ανακυκλωμένων υλικών. Τα επόμενα δέκα χρόνια, θα αυξήσουμε το ποσοστό των δευτερογενών πρώτων υλών του στόλου μας επιβατικών αυτοκινήτων στο 40% κατά μέσο όρο». Το αειφόρο υλικό UBQ προέρχεται από τη μετατροπή μικτών οικιακών αποβλήτων, τα οποία ήταν δύσκολο να ανακυκλωθούν και επομένως συχνά υποβάλλονταν σε θερμική κατεργασία ή κατέληγαν σε χώρους υγειονομικής ταφής. Η πρώτη ύλη περιλαμβάνει υπολείμματα τροφών, ανάμεικτα πλαστικά, χαρτόνι και παιδικές πάνες. Γίνονται δοκιμές για περαιτέρω εφαρμογές, όπως πετάσματα κάτω από το αμάξωμα, επενδύσεις θόλων τροχών και καλύμματα χώρου κινητήρα. MERCEDES-BENZ Εξοικονομεί πόρους και χρησιμοποιεί βιώσιμα υλικά Η CTRACK ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΝΕΑ ΚΑΜΕΡΑ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=