14.03.22 #146 7 Η Hyundai Motor Company παρουσίασε τον οδικό χάρτη και τη στρατηγική της για επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης, καθώς επιδιώκει βιώσιμη πρόοδο για την εταιρεία. Ο Jaehoon Chang, πρόεδρος και CEO της Hyundai Motor, και άλλα στελέχη παρουσίασαν τα σχέδια σε μετόχους και επενδυτές, καθώς και άλλους ενδιαφερόμενους στο forum «2022 CEO Investor Day». Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης στόχους πωλήσεων και οικονομικών επενδύσεων που σκοπεύει να πραγματοποιήσει έως το 2030. Ο οδικός χάρτης για τα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai (BEV) υποστηρίζεται από: την ενίσχυση της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων, τη βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας και την εξασφάλιση της ανταγωνιστικότητας hardware και software. Σύμφωνα με τη στρατηγική της, η εταιρεία στοχεύει να φθάσει σε ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις 1,87 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, εξασφαλίζοντας το 7% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς έως το 2030. ΗHyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει 17 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030: έντεκα μοντέλα της μάρκας Hyundai και έξι μοντέλα της πολυτελούς μάρκας Genesis. Τα νέα EV Hyundai θα περιλαμβάνουν τρία sedan, έξι SUV, ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα καθώς και ένα μοντέλο νέου τύπου. Μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του IONIQ 6 και θα ακολουθήσει το IONIQ 7 το 2024. Στην Genesis, η γκάμα των EV αποτελείται από δύο επιβατικά και τέσσερα SUV, συμπεριλαμβανομένου του Electrified GV70 που θα κυκλοφορήσει φέτος. Από το 2025, όλα τα νέα μοντέλα της Genesis θα είναι ηλεκτρικά. Η Hyundai παρουσίασε επίσης τους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους οικονομικούς της στόχους. Η εταιρεία σχεδιάζει επενδύσεις 72 δισ. ευρώ για μελλοντικές δραστηριότητες έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων 14,6 δισ. ευρώ για ηλεκτροκίνηση και 9 δισ. ευρώ σε ενισχυμένες δυνατότητες software συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης. Έως το 2030, η Hyundai στοχεύει επίσης να επιτύχει περιθώριο λειτουργικού κέρδους 10% ή υψηλότερο στη δραστηριότητα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητά της σε ενισχυμένες δυνατότητες software και hardware σε μια διευρυμένη γκάμα. «Η Hyundai επιταχύνει με επιτυχία τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση και γίνεται παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα παρά το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που προκαλείται από την παγκόσμια έλλειψη microchips και τη συνεχιζόμενη πανδημία», δήλωσε ο κ. Chang. «Μαζί με τις απρόσκοπτες προσπάθειές μας να βελτιώσουμε την αξία των ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai Motor θα συνεχίσει να διασφαλίζει την επιχειρηματική της βιωσιμότητα ως Πάροχος Λύσεων Κινητικότητας μέσω προηγμένων τεχνολογιών, όχι μόνο hardware αλλά και software». Αναλυτικά στο fleetnews.gr HYUNDAI MOTOR Επενδύσεις 72 δισ. ευρώ σε νέες τεχνολογίες Η Hyundai και η Unity, κορυφαία πλατφόρμα για τη δημιουργία και τη λειτουργία περιεχομένου 3D σε πραγματικό χρόνο, ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για από κοινού σχεδιασμό και δημιουργία νέου οδικού χάρτη και μιας metaverse πλατφόρμας Meta-Factory. Αυτό αφορά στους τομείς έξυπνης κατασκευής, εκπαίδευσης και μελέτης της τεχνητής νοημοσύνης καθώς και προσομοίωσης αυτόνομης οδήγησης. Η συνεργασία θα ενισχύσει το όραμα της Hyundai να γίνει η πρώτη καινοτόμος εταιρεία κινητικότητας που θα κατασκευάσει ένα Meta-Factory concept, ένα ψηφιακό δίδυμο ενός πραγματικού εργοστασίου, που υποστηρίζεται από μια metaverse πλατφόρμα. Η εισαγωγή ενός MetaFactory θα επιτρέψει στη Hyundai να δοκιμάσει τη λειτουργία ενός εργοστασίου εικονικά, προκειμένου να υπολογίσει τη βελτιστοποιημένη λειτουργία του και να επιτρέψει στα στελέχη του να επιλύσουν προβλήματα χωρίς να χρειάζεται η φυσική τους παρουσία στο εργοστάσιο. Η συνεργασία θα κορυφωθεί με μια τρισδιάστατη εικονική πλατφόρμα πραγματικού χρόνου, η οποία θα προσεγγίσει ευρεία ομάδα πελατών της Hyundai, προσφέροντάς τους μια πιο ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών σε πωλήσεις, marketing και εμπειρίες. Δηλαδή, οι καταναλωτές θα μπορούν πλέον να δοκιμάσουν και να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά διάφορες λύσεις που σχετίζονται με τo αυτοκίνητο που επιθυμούν, πολύ πριν επιλέξουν ποιες θα συμπεριλάβουν στο όχημά τους. Η Hyundai σχεδιάζει να εφαρμόσει αρχικά το Meta-Factory concept στις εγκαταστάσεις του κέντρου καινοτομίας της στη Σιγκαπούρη, δημιουργώντας ανοιχτό κόμβο καινοτομίας για έρευνα και ανάπτυξη. Παράλληλα, θα προχωρήσει σε νέες συνεργασίες και με άλλες εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως η Microsoft, προκειμένου να επιταχύνει περαιτέρω την πρόοδο του έξυπνου εργοστασίου. META-FACTORY ΑΠΟ HYUNDAI MOTOR ΚΑΙ UNITY
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=