FLEETNEWS #146

14.03.22 #146 2 [email protected] Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Η Genesis δέχεται παραγγελίες για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό GV60, το πρώτο όχημα ειδικής ηλεκτρικής πλατφόρμας, που θα διατεθεί εντός του έτους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το GV60 βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform), σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα ηλεκτροκίνησης της Genesis. Μέχρι το 2025, όλα τα νέα μοντέλα της πολυτελούς μάρκας της Hyundai θα είναι ηλεκτρικά και η Genesis φιλοδοξεί να καταστεί απολύτως ουδέτερη άνθρακα έως το 2035. Το GV60 θα είναι εξοπλισμένο με στάνταρ τεχνολογία επόμενης γενιάς, όπως προηγμένα συστήματα ασφαλείας οδηγού πέντε αστέρων, εξαιρετική διπλή οθόνη infotainment 12,3” και ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου. Στο επίκεντρο της εσωτερικής σχεδίασης του GV60 βρίσκεται το Crystal Sphere, ένα καλοσχεδιασμένο ηλεκτρονικό χειριστήριο μετάδοσης, που ενημερώνει διαισθητικά τον οδηγό για τους τρόπους οδήγησης. Περισσότερες πληροφορίες για τα πακέτα, τα επίπεδα εξοπλισμού και τις δυνατότητες θα ανακοινωθούν κατά το λανσάρισμα εντός του έτους. ΤΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ GENESIS GV60 Η Mazda αποκάλυψε το νέο CX60. Αποτελεί τον πρόδρομο της νέας γκάμας μεγάλων cross-over που αναπτύχθηκαν για να ανέλθει στην κατηγορία premium. Το CX-60 διατίθεται με μεγάλη γκάμα κινητήρων, γεγονός που το καθιστά κατάλληλο για διάφορους τύπους οδηγών στόλου. Για πρώτη φορά, ηMazda στρέφεται στην υβριδική plug-in τεχνολογία, επιδιώκοντας εξαιρετικά χαμηλές τιμές CO2. Αλλά δεν προτίθεται να προχωρήσει σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το CX-60 αναπτύχθηκε με γνώμονα την ιαπωνική και την ευρωπαϊκή αγορά και θα ενταχθεί στους ευρωπαϊκούς στόλους από το καλοκαίρι. Το cross-over διαθέτει πέντε θέσεις και είναι έτοιμο να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Audi Q5 και η BMWX3. ΗMazda ανέπτυξε έξυπνη δυναμική τεχνολογία, με ακαμψία πλαισίου στις στροφές. Το CX-60 βασίζεται σε νέα κλιμακούμενη αρχιτεκτονική, κοινή στα τρία μοντέλα που πρόκειται να παρουσιάσει: τα CX-70, CX-80 και CX-90. Μόνο το μεσαίο θα διατεθεί και στην Ευρώπη. Τα άλλα δύο αναπτύχθηκαν για την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, η Mazda εξακολουθεί να προτιμά εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα και ακόμα και κινητήρα ντίζελ, αμφότερους ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Αλλά ανέπτυξε για πρώτη φορά υβριδικό plug-in. Χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων με μπαταρία 17,8 kWh. Οι οδηγοί μπορούν να βασίζονται σε αυτονομία 63 χιλιομέτρων άνευ εκπομπών, με ταχύτητα έως και 100 χλμ/ ώρα. Όσον αφορά στην κατανάλωση, η μικτή τιμή WLTP είναι μόλις 1,5 λ/100 χλμ. Θα υπάρξουν επιλογές ντίζελ και βενζίνης για συγκεκριμένες αγορές. Σε τυπικό στυλ Mazda, η εσωτερική αισθητική διακρίνεται για την ήρεμη και υψηλής ποιότητας προσέγγιση. Το αυτοκίνητο διαθέτει αναγνώριση οδηγού και προσαρμόζει κατάλληλα τις προσωπικές ρυθμίσεις. Στα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνονται καινοτομίες όπως διαφανής οθόνη 360 μοιρών για καλύτερη ορατότητα στις χαμηλές ταχύτητες. ToMazda CX-60 αναμένεται στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο. ΤΟΠΡΩΤΟ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ Mazda CX-60

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=