14.03.22 #146 16 Ο πετρελαϊκός κολοσσός Shell ανακοίνωσε σχέδια αποχώρησης από το ρωσικό πετρέλαιο και το φυσικό αέριο και κλείσιμο των πρατηρίων καυσίμων της στην Ομοσπονδία. Η ανακοίνωση έγινε λίγες μέρες αφότου η εταιρεία δέχθηκε κατηγορίες και χρειάστηκε να απολογηθεί για αγορά φορτίου ρωσικού αργού πετρελαίου για τις ανάγκες του Ηνωμένου Βασιλείου και μια εβδομάδα αφότου η Shell δήλωσε πως θα αποχωρήσει από τις κοινοπραξίες με τη ρωσική κρατική ενεργειακή εταιρεία Gazprom, λόγω της στρατιωτικής της εμπλοκής στην Ουκρανία. Η εταιρεία του FTSE 100 δηλώνει πως θα σταματήσει αμέσως την προμήθεια ρωσικού αργού πετρελαίου στην αγορά spot και δεν θα ανανεώσει τα συμβόλαια. Οι ρωσικές προμήθειες θα αποκλειστούν από τα αποθέματά της αργού πετρελαίου, αλλά αυτό θα πάρει εβδομάδες για να ολοκληρωθεί. Τα διυλιστήρια της Shell προμηθεύονται επί του παρόντος 8% περίπου του αργού πετρελαίου από τη Ρωσία. Ο CEO της Shell, Ben van Beurden, δήλωσε: «Αντιλαμβανόμαστε πως η απόφασή μας την περασμένη εβδομάδα για αγορά ρωσικού αργού πετρελαίου προς διύλιση προϊόντων όπως βενζίνης και ντίζελ -παρά το γεγονός ότι έγινε με γνώμονα την εξασφάλιση των προμηθειών- δεν ήταν σωστή και λυπούμαστε». Η SHELL ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΡΩΣΙΚΟΥ ΑΡΓΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ Η διαδικασία ανάπτυξης των νέων μοντέλων της Volkswagen, με έμφαση στις απαιτήσεις των πελατών και στο λογισμικό, είναι κατά 25% συντομότερη. Στόχος η κατασκευή ενός αυτοκινήτου να ολοκληρώνεται στη γραμμή παραγωγής σε 10 ώρες. Με στόχο το μετασχηματισμό της σε κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής ACCELERATE, η Volkswagen επαναπροσδιορίζει το τμήμα Τεχνικής Ανάπτυξης στοWolfsburg. Αυτό περιλαμβάνει τη μετατροπή του τμήματος του Group με περισσότερους από 11.500 μηχανικούς σε μονάδα που θα δώσει το ρυθμό για τον μετασχηματισμό της εταιρείας. Θα δοθεί έμφαση στον πλήρη επανασχεδιασμό της διαδικασίας ανάπτυξης νέων μοντέλων, με εστίαση στο λογισμικό (software), τις απαιτήσεις πελατών και την Scalable Systems Platform ή SSP, την μελλοντική ηλεκτρική πλατφόρμα της Volkswagen, ενώ στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος θα είναι οι προηγμένες λειτουργίες και όχι τα μεμονωμένα εξαρτήματα. Κάτι τέτοιο αναμένεται να μειώσει το χρόνο ανάπτυξης κατά περίπου 25%, να αυξήσει την ταχύτητα κυκλοφορίας νέων εκδόσεων λογισμικού και επίσης να επιταχύνει σημαντικά τις διαδικασίες παραγωγής. Είναι χαρακτηριστικό ότι ένα Volkswagen Golf της προηγούμενης εικοσαετίας διέθετε λογισμικό που είχε αναπτυχθεί με 50.000 γραμμές κώδικα. Ένα σύγχρονο Passat διαθέτει 1 - 3 εκατομμύρια γραμμές κώδικα, ενώ το νούμερο αυτό εκτοξεύεται στην περιοχή 10 - 100 εκατομμυρίων γραμμών για ένα μοντέλο της οικογένειας ID. Στο μέλλον, με την εξέλιξη και της αυτόνομης οδήγησης, ένα αυτοκίνητο θα διαθέτει λογισμικό για την ανάπτυξη του οποίου θα έχουν χρησιμοποιηθεί 200 - 300 εκατομμύρια γραμμές κώδικα! «Καθώς το αυτοκίνητο γίνεται ολοένα και περισσότερο ένα ηλεκτροκίνητο προϊόν που χαρακτηρίζεται από εκτεταμένο λογισμικό, η ανάπτυξή του πρέπει επίσης να εξελιχθεί. Επαναπροσδιορίζουμε την Τεχνική Ανάπτυξη, δίνοντας προτεραιότητα στο software, με το hardware να έπεται. Στο μέλλον, τα project οχημάτων θα ολοκληρώνονται σε 40 μήνες από τη στιγμή από την οποία θα έχει τεθεί σε εφαρμογή η βασική αρχιτεκτονική λογισμικού, αντί για 54 μήνες σήμερα», δήλωσε ο Thomas Ulbrich, μέλος του Δ.Σ., υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη. Περισσότερα στο fleetnews.gr VOLKSWAGEN Συντομεύει η διαδικασία ανάπτυξης αυτοκινήτων
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=