14.03.22 #146 15 ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2023 Οι στόλοι αντιμετωπίζουν την περίπτωση ολόκληρη η ευρύτερη περιοχή του Λονδίνου να καταστεί ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών (ULEZ) ήδη από το επόμενο έτος, κατόπιν προτάσεων που ανακοίνωσε ο δήμαρχος Sadiq Khan. Η μεγάλη επέκταση της ζώνης το 2023 θα καλύπτει περίπου 1.569 τετραγωνικά χιλιόμετρα (το μεγαλύτερο μέρος εντός της περιοχής του αυτοκινητόδρομου Μ25), καθώς η βρετανική πρωτεύουσα επιδιώκει καταπολέμηση της συμφόρησης και της ρύπανσης. Σύμφωνα με τον κ. Khan, η διευρυμένη ULEZ θα μειώσει τις εκπομπές NOx αυτοκινήτων και φορτηγών πέριξ του Λονδίνου κατά περίπου 10%, ενισχύοντας την κατά 30% μείωση που προβλέπεται λόγω της περσινής διεύρυνσης της ULEZ και των αυστηρότερων προτύπων της Ζώνης Χαμηλών Εκπομπών. Για να αποφύγουν την ημερήσια χρέωση 12,50 λιρών της ULEZ (επτά ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα), τα αυτοκίνητα και τα ελαφρά βαν πρέπει να πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro 6 για το ντίζελ και Euro 4 για τη βενζίνη. Ο δήμαρχος μελετά σχέδιο απόσυρσης για τα πιο ρυπογόνα αυτοκίνητα, καθώς και κίνητρα για όσους μεταβούν σε καθαρότερες μορφές μετακίνησης ή αποκτήσουν αυτοκίνητο που συμμορφώνεται προς την ULEZ. «Είναι σαφές πως η αδράνεια -για την οικονομία μας, για τα προς το ζην, για το περιβάλλον και την υγεία των Λονδρέζων- θα επιφέρει πολύ μεγαλύτερο κόστος -στην οικονομία, στη διαβίωση, στο περιβάλλον και στην υγεία των Λονδρέζων- από αυτό της μείωσης της τοξικής ατμοσφαιρικής ρύπανσης, της αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης και της συμφόρησης», όπως ανέφερε. «Πολύ συχνά καθυστερούν τα μέτρα σε όλο τον κόσμο επειδή θεωρούνται πολύ σκληρά ή πολιτικά ασύμφορα, αλλά δεν διατίθεμαι να αναβάλω τις δράσεις που μπορούμε να εφαρμόσουμε στο Λονδίνο». Μακροπρόθεσμα, η πόλη εξετάζει την έξυπνη χρέωση χρηστών οδικού δικτύου ως τη δικαιότερη λύση. Βάσει αυτής, οι αρχές θα χρεώνουν τα οχήματα αναλόγως των εκπομπών τους, την κυκλοφοριακή συμφόρηση και των διαθέσιμων εναλλακτικών λύσεων των μέσων μαζικής μεταφοράς. Η προτεινόμενη ULEZ για το Ευρύτερο Λονδίνο θα αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης πριν από την εφαρμογή της. Η LG Electronics ανεβάζει το επίπεδο στην αγορά συνδεσιμότητας των αυτοκινήτων, μετά την πρόσφατη συμφωνία για παροχή λύσεων 5G τηλεματικής σε premium ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Όντας ήδη καθιερωμένος παίκτης στην τηλεματική, έναν τομέα που συνδυάζει πολλούς επιστημονικούς κλάδους, όπως οι τηλεπικοινωνίες και η τεχνολογία ανταλλακτικών οχημάτων, το τμήμα Vehicle Component Solutions της LG έχει αποδείξει ότι διαθέτει την τεχνογνωσία και την εμπειρία να οδηγήσει την αυτοκινητοβιομηχανία στην εποχή της 5G τεχνολογίας. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς, Strategy Analytics, έως το 2026 περίπου 67 εκατομμύρια νέα οχήματα παγκοσμίως θα είναι εξοπλισμένα με δυνατότητες τηλεματικής. Οι μονάδες τηλεματικής επικοινωνίας με τεχνολογία 5G, που παρουσιάστηκαν μόλις πέρυσι, αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 25% της συνολικής αγοράς τηλεματικής οχημάτων έως το 2026. Με τις εξαιρετικά εξελιγμένες και ευρείας κλίμακας τεχνολογίες της, η LG έχει ήδη εξασφαλίσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα 5G πρότυπα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 10% των παγκόσμιων εγκρίσεων για 5G πατέντες και τη δεύτερη θέση παγκοσμίως. Από την τεχνολογία vehicle-toeverything (V2X) έως ενσωματωμένα πακέτα hardware, software και in-vehicle πύλες επικοινωνίας, οι 5G τεχνολογίες αιχμής της LG στην τηλεματική προσφέρουν ένα νέο επίπεδο συνδεσιμότητας και ασφάλειας στο δρόμο. Ουσιαστικό στοιχείο στα αυτόνομα οχήματα, η τεχνολογία V2X τους επιτρέπει να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με άλλα οχήματα, πεζούς σε κοντινή απόσταση και υποδομές, δημιουργώντας ένα ασφαλέστερο περιβάλλον για όλους. Πλησιάζοντας γρήγορα στην αρχή του επιπέδου 4 SAE, στο οποίο τα αυτόνομα οχήματα δεν απαιτούν πλέον ανθρώπινη αλληλεπίδραση για τη λειτουργία τους, η τεχνολογία 5G-V2X της LG προσφέρει πιο σταθερές ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων του οχήματος. LG ELECTRONICS Τηλεματική τεχνολογία επόμενης γενιάς
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=