FLEETNEWS #146

14.03.22 #146 14 Εστιάζοντας με συνέπεια στις ανάγκες των επαγγελματιών, η Fiat Professional δημιούργησε το Pack Tecnico, ένα έξυπνο πακέτο εξοπλισμού που είναι διαθέσιμο στα δημοφιλή Fiorino και Doblo, αλλά και στο νέο Scudo. Με κοινό παρονομαστή την ασφάλεια και την άνεση, το Pack Tecnico -ανάλογα με το μοντέλο- περιλαμβάνει στοιχεία όπως οι προβολείς ομίχλης, η διπλή πίσω πόρτα με τζάμι και το διαχωριστικό με τζάμι ή πλέγμα, αλλά και πρακτικές λύσεις, όπως η προστατευτική επένδυση του χώρου φόρτωσης, τα αναδιπλούμενα καθίσματα για ευκολότερη φόρτωση και δημιουργία χώρου εργασίας στην καμπίνα, ή ακόμα και το προηγμένο σύστημα πολυμέσων με λειτουργία πλοήγησης. Παράλληλα με το Pack Tecnico, η εταιρεία προσφέρει ένα σύνολο υπηρεσιών και παροχών που περιλαμβάνουν προνομιακές λύσεις χρηματοδότησης και με άτοκο πρόγραμμα, 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000 χλμ. και αντίστοιχης διάρκειας δωρεάν υπηρεσία οδική βοήθειας, αλλά και περιοδικούς τεχνικούς ελέγχους χωρίς χρέωση μέσω του προγράμματος “MOPAR Check-Up”. ΠΑΚΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ FIAT PROFESSIONAL Pack Tecnico Από την 1η Μαρτίου, ο Pim de Weerd είναι ο νέος Global Mobility Manager της ASML. Την προηγούμενη τετραετία ήταν Global Commodity Manager Mobility της Philips. Υπό αυτήν την ιδιότητα, ανακηρύχθηκε Smart Mobility Manager of the Year,στο Fleet Europe Summit 2020. Με έδρα το Αϊντχόβεν, η ASML είναι σημαντικός διεθνής προμηθευτής μηχανημάτων του κλάδου ημιαγωγών, με 32.000 εργαζομένους σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων οι 15.000 στην Ολλανδία. Στα νέα του καθήκοντα, ο κ. de Weerd θα είναι υπεύθυνος του προγράμματος Access & Mobility της εταιρείας, το οποίο εστιάζει σε λύσεις βιώσιμης κινητικότητας. Λόγω της φύσης των νέων καθηκόντων του, ο κ. de Weerd θα αναφέρεται στο τμήμα Real Estate της ASML και όχι στο τμήμα Στόλου. «Στόχος είναι η χρήση λιγότερων αυτοκινήτων στην εργασία», εξηγεί ο κ. de Weerd. «Λόγω του κλάδου στον οποίο εντασσόμαστε, η ASML αναπτύσσεται ταχέως, και αυτό θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια. Δεν διαθέτουμε την υποδομή εξυπηρέτησης του αυξανόμενου ανθρώπινου δυναμικού μας, εάν όλοι χρησιμοποιούν αυτοκίνητο. Γι΄ αυτό, θα οργανώσουμε Κόμβους Κινητικότητας, όπου θα συγκεντρώνονται τα αυτοκίνητα και οι επιβάτες τους θα χρησιμοποιούν εναλλακτική κινητικότητα για την τελική διαδρομή, με ποδήλατα, μέσα μαζικής μεταφοράς ή άλλα εναλλακτικά μέσα κινητικότητας». Ο DE WEERD GLOBAL MOBILITY MANAGER ΤΗΣ ASML MONDIAL ASSISTANCE: ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Η Mondial Assistance αναβαθμίζεται, προσπαθώντας να διατηρεί υψηλά πρότυπα στην παροχή βοήθειας και ασφαλιστικών προϊόντων στους τομείς δραστηριοποίησής της. Το 2021, απαντήθηκαν περισσότερες από 1.100.000 κλήσεις, ενώ εξυπηρετήθηκαν 541.986 ασφαλισμένοι στους τομείς Automotive, Travel &Health από τα ιδιόκτητα call centers της εταιρείας. Η ικανοποίηση των ασφαλισμένων της, αποδεικνύεται από το υψηλό Net Promoter Score τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας το 87,66% για το 2021, ενώ το General Satisfaction Rate είναι 97,73%. Στο κλάδο Αυτοκινήτου, το άρτια εξειδικευμένο προσωπικό και οι επιλεγμένοι συνεργάτες σε πανελλαδικό επίπεδο, σε συνδυασμό με τις εξελιγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, συνεχίζουν να παρέχουν άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση. Ενδεικτικά, για το 2021: „Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των περιστατικών στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ήταν 24 λεπτά. „Η επί τόπου εξυπηρέτηση του πελάτη χωρίς τη μετακίνηση του οχήματος (Repair On the Spot), αποτελεί το 50,2% των περιπτώσεων που αντιμετώπισε η εταιρεία, δίνοντας έτσι άμεση λύση στον οδηγό να συνεχίσει αδιάκοπα την κίνησή του χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις. Η Mondial Assistance, ακολουθώντας τον παλμό των εξελίξεων και της τεχνολογίας, συνεχίζει την ψηφιοποίηση μεγάλου μέρους των προσφερόμενων υπηρεσιών της, με στόχο την αμεσότερη και πληρέστερη ενημέρωση των ασφαλισμένων κατά τη διάρκεια της χρήση τους.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=