FLEETNEWS #146

14.03.22 #146 10 Η BMW iX5 Hydrogen υποβάλλεται σε ένα απαιτητικό πρόγραμμα δοκιμών σε εξαιρετικά δύσκολες καιρικές συνθήκες. Αυτό αποτελεί μέρος των τελικών χειμερινών δοκιμών για το αυτοκίνητο σε δημόσιους δρόμους και στο κέντρο δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, στη Βόρεια Σουηδία. Η ολοκληρωμένη λειτουργική δοκιμή και επικύρωση του συστήματος κυψελών καυσίμου, των δεξαμενών υδρογόνου, της μπαταρίας υψηλής ισχύος και της κεντρικής μονάδας ελέγχου του οχήματος επιβεβαιώνουν ότι αυτή η πρόταση κινητικότητας μηδενικών εκπομπών CO2 μπορεί να προσφέρει αξιόπιστα βιώσιμη οδηγική απόλαυση με υψηλά επίπεδα άνεσης και απεριόριστες επιδόσεις σε ακραίες χαμηλές θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν. Η εταιρεία θα προχωρήσει σε παραγωγή μικρής κλίμακας του μοντέλου αργότερα μέσα στη χρονιά και έχει δεσμευτεί να βοηθήσει στην επέκταση του δικτύου σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου. Το σύστημα κίνησης της BMW iX5 Hydrogen συνδυάζει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου με έναν ηλεκτροκινητήρα που χρησιμοποιεί την πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Το υδρογόνο που χρησιμοποιεί ως πηγή ενέργειας αποθηκεύεται σε δύο δεξαμενές με πίεση 700-bar που κατασκευάζονται από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Η κυψέλη καυσίμου μετατρέπει το υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, για την παραγωγή ισχύος 125 kW/170 hp. Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να προσθέσει στο μίγμα την ενέργεια που αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ισχύος. Αυτή η μπαταρία φορτίζεται είτε μέσω της ανάκτησης ενέργειας είτε από την κυψέλη καυσίμου. Αυτό σημαίνει ότι διατίθεται συνολική ισχύς 275 kW /374 hp όταν ο οδηγός αποφασίσει να δοκιμάσει τα ανώτατα όρια των δυναμικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Μοναδική εκπομπή της κυψέλης καυσίμου είναι οι υδρατμοί. Και η απορριπτόμενη θερμότητα αξιοποιείται ιδιαίτερα αποδοτικά για τη θέρμανση του εσωτερικού του αυτοκινήτου. ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΕΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ BMW iX5 Hydrogen Η OPEL ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ Η Opel μετατρέπεται σε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα. Έως το 2028, ολόκληρη η γκάμα μοντέλων της μάρκας θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Σήμερα, η Opel προσφέρει ήδη έντεκα ηλεκτροκίνητες εκδόσεις. Ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο με μπαταρία θα ακολουθήσει μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, με την αναβίωση του Opel Manta. Επιπλέον, και οι διάδοχοι του Opel Crossland και του Opel Insignia θα είναι ηλεκτρικά μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων. «Η Opel βαδίζει σταθερά προς τον εξηλεκτρισμό - και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ. Αυτό σημαίνει ότι συμβάλλουμε σημαντικά στη μείωση εκπομπών CO2. Και δεν σκοπεύουμε να μείνουμε μόνο στο μετασχηματισμό της προϊοντικής μας γκάμας. Από το 2025 θα κατασκευάζουμε μαζί με τους συνεργάτες μας τις δικές μας μπαταρίες υψηλής απόδοσης στο Kaiserslautern. Επιπλέον, ένα νέο campus με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον είναι ήδη υπό κατασκευή στα κεντρικά γραφεία μας στο Rüsselsheim», δήλωσε ο CEO της Opel, Uwe Hochgeschurtz, εξηγώντας τη στρατηγική της μάρκας. Απώτερος στόχος της Opel είναι να προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα που ικανοποιούν στο έπακρο τις απαιτήσεις των πελατών: αυτονομία από 500 έως και 800 χλμ., με ικανότητα ταχείας φόρτισης που θα φτάνει τα 32 χιλιόμετρα το λεπτό. Οι πελάτες της Opel ήδη έχουν πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Όλα τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Opel διαθέτουν ήδη μια έκδοση μηδενικών εκπομπών ρύπων. Τα Opel Combo-e, Vivaro-e και Movano-e είναι ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, ενώ το Vivaro-e Hydrogen χρησιμοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου. Στον τομέα των επιβατικών μοντέλων, τα Opel Corsa-e και Mokka-e κατέκτησαν τον περίοπτο τίτλο «Χρυσό Τιμόνι» το 2020 και το 2021, αντίστοιχα. Το νέο Opel Grandland και η νέα γενιά Astra διατίθενται ήδη ως plug-in υβριδικά. Το 2023, αναμένεται το ηλεκτρικό Astra-e με μπαταρία, με πεντάθυρο και Sports Tourer αμάξωμα.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=