ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2022 #144 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Η επίδραση του πολέμου στην Ουκρανία Connected Fleets Conference 2022 Η πορεία των νέων επαγγελματικών και των μεταχειρισμένων επιβατικών BMW Corporate Sales. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW και στο www.bmw.gr Για ένα ταξίδι… γεμάτο ζωή. Η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer είναι εδώ για να σας συνοδεύσει στις αγαπημένες σας διαδρομές. Με νέα ελκυστική σχεδίαση, ευρύχωρο εσωτερικό, πρωτοποριακές τεχνολογίες και τη νέα οδηγοκεντρική Κυρτή Οθόνη BMW. Οι προηγμένες τεχνολογίες και η λειτουργικότητα συναντούν την αναγνωρισμένη οδηγική απόλαυση BMW. T H E 2 ACTIVE TOURER
28.02.22 #144 2 [email protected] Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 ΝΕΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Η επίδραση του πολέμου στην Ουκρανία Καθώς η κρίση στην Ουκρανία μετατρέπεται σε πόλεμο και η Δύση επιβάλλει νέες κυρώσεις με στόχο τη ρωσική οικονομία, θα μπορούσαν να υπάρξουν σημαντικές παράπλευρες ζημίες στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών και προμηθευτών ανταλλακτικών στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία, τόσο λόγω αύξησης του κόστους πρώτων υλών, όσο και πιθανής έλλειψής τους. Πέραν της αυτονόητης ύφεσης στις πωλήσεις, λόγω αύξησης του ενεργειακού κόστους και πιθανής πτώσης του ΑΕΠ, σε μια αγορά που επλήγη ήδη, πρώτα από την πανδημία και στη συνέχεια από την έλλειψη ημιαγωγών, θα προκύψουν νέα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, με κίνδυνο ανατροπής των σχεδιαζόμενων εξελίξεων. Η Ρωσία είναι σημαντικός προμηθευτής βασικών πρώτων υλών, συμπεριλαμβανομένου του παλλαδίου και του νικελίου, που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή αυτοκινήτων. Οι εξαγωγές της, ως ποσοστό της παγκόσμιας παραγωγής, σύμφωνα με στοιχεία της JP Morgan, έχουν ως εξής: παλλάδιο 45,6%, πλατίνα 15,1%, χρυσός 9,2%, πετρέλαιο 8,4%, αέριο 6,2%, νικέλιο 5,3%, σιτάρι 5,0%, αλουμίνιο 4,2%, άνθρακας 3,5%, χαλκός 3,3% , Ασήμι 2,6%. Ο αντίκτυπος των κυρώσεων στην παραγωγή αυτοκινήτων θα αποτελέσει πρόσθετο πρόβλημα στην έλλειψη ημιαγωγών, δεδομένου ότι η Ρωσία είναι ο τρίτος μεγαλύτερος προμηθευτής νικελίου στον κόσμο, για χρήση σε μπαταρίες ιόντων λιθίου ηλεκτρικών οχημάτων. Εάν περιοριστούν οι προμήθειες νικελίου, θα μπορούσε να επιβραδυνθεί η παραγωγή μπαταριών, επιφέροντας πλήγμα στην εφαρμογή της Πράσινης Συμφωνίας. Η Ρωσία παρέχει, επίσης, το 40% του παλλαδίου που χρησιμοποιείται στους καταλυτικούς μετατροπείς, που υπάρχουν σε όλα τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο και ντίζελ. Εάν η Ρωσία ανταποδώσει τις κυρώσεις στη Δύση, διακόπτοντας τις σχετικές προμήθειες, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να βρουν εναλλακτικές λύσεις. Η χώρα διαθέτει μεγάλη παραγωγική βάση, η οποία περιλαμβάνει εργοστάσια που ανήκουν σε κατασκευαστές όπως η Renault, η Stellantis, η Volkswagen και η Toyota. Με τουλάχιστον το ένα τέταρτο των ανταλλακτικών των οχημάτων ρωσικής κατασκευής να προέρχονται από το εξωτερικό - αυτά τα εργοστάσια συναρμολόγησης ίσως έχουν πρόβλημα στη λειτουργία τους όσο επιβάλλονται κυρώσεις, σύμφωνα με αναλυτές του κλάδου. Η αγορά οχημάτων της Ουκρανίας βρίσκεται σε ύφεση. Από πλευράς παραγωγής, η ουκρανική εταιρεία συναρμολόγησης Eurocar κατασκευάζει ορισμένα μοντέλα Škoda για την τοπική αγορά και η AvtoZAZ συναρμολογεί μοντέλα αυτοκινήτων Lada και Kia για να αντισταθμίσει την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικών οχημάτων. Ενώ η σχετικά μικρή αγορά της Ουκρανίας κυριαρχείται σχεδόν αποκλειστικά από εισαγωγές, κυρίως από την ΕΕ και την Ιαπωνία, πάνω από το 80% των πωλήσεων οχημάτων στη Ρωσία κατασκευάστηκαν τοπικά πέρυσι. Μόλις το 7% των ρωσικών πωλήσεων εισήχθη από την ΕΕ, το 3% από την Ιαπωνία και το 3% από την Κίνα. Ο Όμιλος Volkswagen, σε ανακοίνωσή του ανέφερε πως «βλέπει τη ρωσική επίθεση στην Ουκρανία με μεγάλη ανησυχία και απογοήτευση. Η Volkswagen ελπίζει σε γρήγορη παύση των εχθροπραξιών. Είμαστε πεπεισμένοι ότι μια βιώσιμη λύση στη σύγκρουση μπορεί να επιτευχθεί μόνο με βάση το διεθνές δίκαιο. Οι σκέψεις μας είναι σε όλους τους ανθρώπους εκεί, η ασφάλεια και η ακεραιότητα όλων, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων μας είναι κορυφαία προτεραιότητα». Η Renault ανακοίνωσε πως θα αναστείλει την παραγωγή στο εργοστάσιο συναρμολόγησης αυτοκινήτων της στη Μόσχα την εβδομάδα 28 Φεβρουαρίου - 5 Μαρτίου, λόγω αναγκαστικής αλλαγής στις υπάρχουσες διαδρομές εφοδιαστικής που προκαλούν ελλείψεις εξαρτημάτων, προσθέτοντας ότι οι αυξημένοι συνοριακοί έλεγχοι στις χώρες διέλευσης καθιστούν επίσης δύσκολη την εξασφάλιση αρκετών από αυτά. Η αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει επιλογές για την επανέναρξη της λειτουργίας το συντομότερο δυνατό. Περισσότερα στο fleetnews.gr Λ.Τ. με πληροφορίες από Automotive News, Bloomberg, NBC News
28.02.22 #144 4 Μια τελευταία ματιά πριν την online αποκάλυψη του νέου Renault Austral, που χαρακτηρίζεται από τη μάρκα ως τεχνολογικά προηγμένο SUV, με αθλητική σχεδίαση. Η Agneta Dahlgren, Renault Design Project Director, δήλωσε: «Σχεδιάσαμε το εξωτερικό του νέου Austral με βάση τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της Renault, Sensual Tech. Το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός σχημάτων, καμπυλών, πλευρών και αριστοτεχνικά μελετημένων σχεδιαστικών λεπτομερειών, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζουν τα φώτα υψηλής τεχνολογίας, τα οποία ενισχύουν το δυναμικό προφίλ του συνόλου». Το εμπρόσθιο μέρος του νέου Austral συνδυάζει το δυναμισμό με το εκλεπτυσμένο design. Μία επιχρωμιωμένη οριζόντια γραμμή διασχίζει την κορυφή της μεγάλης μάσκας και εκτείνεται μέχρι τους προβολείς. Έτσι το μπροστινό μέρος μοιάζει ακόμα πιο πληθωρικό, ενώ αναβαθμίζεται στιλιστικά από μία ακόμα κομψή στιλιστική πινελιά. Το νέο λογότυπο της Renault επισφραγίζει τη σύγχρονη προσωπικότητα του μοντέλου. Παράλληλα, στο μπροστινό μέρος διακρίνεται και η νέα φωτιστική υπογραφή σχήματος «C» που είναι χαρακτηριστική για τα νέα μοντέλα Renault. Αυτή αναδεικνύει το τονισμένο τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου Austral, ενώ ενισχύει την προσωπικότητα και την αθλητική του υπόσταση. Οι αναλογίες της σχεδίασης χαρίζουν στο νέο Austral μια αίσθηση ευρυχωρίας, στιβαρότητας και σπορ χαρακτήρα, η οποία ενισχύεται από το «κόψιμο» του πίσω παραθύρου. Παράλληλα, οι προεξέχοντες θόλοι των τροχών δίνουν μια χαρακτηριστική μορφή στη δομή του αμαξώματος. Το γυαλιστερό διακοσμητικό στην κορυφή των πλευρικών παραθύρων ενισχύει το δυναμισμό του προφίλ, με την κεκλιμένη γραμμή της οροφής και τα αεροδυναμικά κρύσταλλα να φτάνουν μέχρι την πίσω πόρτα. Οι κεντρικοί και πλευρικοί αεραγωγοί στον μπροστινό προφυλακτήρα, η κλίση της οροφής και οι ακμές του προφίλ, υπογραμμίζουν την αεροδυναμική αρτιότητα του συνόλου. Το νέο Renault Austral θα αποκαλυφθεί σε ψηφιακή Παγκόσμια Πρεμιέρα την Τρίτη 8 Μαρτίου 2022. ΛΙΓΟΠΡΙΝ ΤΗΝΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ Το νέο Renault Austral ΗΛΕΚΤΡΙΚO ΡΟΚ ΑΠO ΤΗΝ ABARTH Ο ήχος αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά χαρακτηριστικά των μοντέλων της Abarth. Με το “Abarth Performance Creator”, οι φίλοι της μάρκας μαζί με τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές θα συμβάλουν στη διαμόρφωση των επόμενων μοντέλων της. Πρώτη εφαρμογή του καινοτόμου προγράμματος θα είναι η δημιουργία του ήχου ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του κινητήρα και του ηχητικού συστήματος προειδοποίησης κίνησης των ηλεκτρικών οχημάτων (AVAS). Ήδη στους λογαριασμούς της Abarth στα Facebook, Instagram και TikTok, οι φίλοι της ψηφίζουν για την κατεύθυνση που θα πρέπει να έχει ο ήχος AVAS στα νέα Abarth. H BMW i7 ΣΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ Το επίπεδο ευεξίας στο εσωτερικό του αμιγώς ηλεκτρικού πολυτελούς sedan καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το είδος των ενοχλητικών θορύβων που μπορούν να κρατηθούν μακριά από τους επιβάτες. Για το σκοπό αυτό, πρέπει να ληφθούν υπόψη ποικίλες, πιθανές πηγές θορύβου, εξ ου και πρωτότυπα προ-παραγωγής της BMW i7 -και ουσιαστικά όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις της μελλοντικής BMW Σειράς 7- υποβάλλονται σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ακουστικών δοκιμών. Στο Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας (FIZ) του Μονάχου, μηχανικοί δοκιμών και εξέλιξης εξετάζουν όλη τη γκάμα εκπομπών και εισροών θορύβου. Ο θόρυβος από τον κινητήρα και την κύλιση αναλύονται λεπτομερώς όπως και η αεροακουστική και οι κραδασμοί, ώστε να καθορίζονται πλήρως οι ακουστικές ιδιότητες των νέων πολυτελών sedan. Αυτό περιλαμβάνει την ακριβή ευθυγράμμιση της ακουστικής προστασίας των πεζών και του ήχου του κινητήρα που εκπέμπεται στο εσωτερικό της BMW i7 - ο δεύτερος έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο της BMW IconicSounds Electric, μιας κοινοπραξίας μεταξύ του BMWGroup και του συνθέτη μουσικών θεμάτων για κινηματογραφικές ταινίες, Hans Zimmer. Περισσότερα στο fleetnews.gr
28.02.22 #144 5 Το PEUGEOT 308 νέας γενιάς με μοναδική σχεδίαση και κορυφαία ποιότητα κατασκευής, φέρει το νέο έμβλημα της μάρκας, ενώ η συνολική βελτίωση της αρχιτεκτονικής αντικατοπτρίζεται στους εσωτερικούς χώρους και τονίζει το δυναμισμό και την προσωπικότητά του νέου μοντέλου. Σε ότι αφορά την τεχνολογία, το νέο μοντέλο προσφέρει τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, το νέο PEUGEOT i-Cockpit® και το i-Connect® Advanced, ένα πρωτοποριακό, απόλυτα μοντέρνο και δικτυωμένο σύστημα infotainment. Το νέο PEUGEOT 308 που άρχισε να πωλείται στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο του 2022, αποτελεί έναν ακόμα εμβληματικό εκπρόσωπο της φιλοσοφίας της «δύναμης της επιλογής» και εκτός από κινητήρες εσωτερικής καύσεως βενζίνης και πετρελαίου προσφέρεται και με δύο επαναφορτιζόμενα υβριδικά κινητήρια σύνολα, τα οποία απαλλάσσονται από τον εταιρικό φόρο χρήσης: HYBRID 180 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός ενός βενζινοκινητήρα 150hp (110kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / από 25g CO₂ ανά χιλιόμετρο και έως 70 χλμ αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP, εν αναμονή πιστοποίησης), HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός βενζινοκινητήρα 180 hp (132 kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / απο 26g CO₂ ανά χιλιόμετρο έως 71 χλμ αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP, εν αναμονή πιστοποίησης), Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,4kWh, ισχύ 102kW, και διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή, που ικανοποιούν όλες τις χρήσεις και λύσεις επαναφόρτισης του χρήστη, με στάνταρ ένα μονοφασικό φορτιστή 3,7kWκαι προαιρετικά ένα μονοφασικό φορτιστή 7,4kW. ΟΙ ΕΚΤΙΜΏΜΕΝΟΙ ΧΡΌΝΟΙ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΑΚΌΛΟΥΘΟΙ: μέσω Wall Box (32 A) 7,4 kW, για πλήρη φόρτιση σε 1ώρα 55λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (7,4kW), μέσω ενισχυμένης παροχής (16 A), για πλήρη φόρτιση σε 3ώρες 50λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7kW), μέσω συμβατικής παροχής (8 A), για πλήρη φόρτιση σε 7ώρες 5λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7 kW). Το νέο PEUGEOT 308 διατίθεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσεως, με εκπομπές CO₂ από 114 g/km. Πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές της Οδηγίας Euro 6, και λαμβάνουν έγκριση τύπου βάσε ι του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Να σημειωθεί πως για την διευκόλυνση των πελατών της προς την ενεργειακή μετάβαση η Peugeot προσφέρει μία σειρά λύσεων φόρτισης για το σπίτι ή την εργασία, μέσω μία ευρείας γκάμας εξοπλισμού (ενισχυμένη παροχή, Wall box, Smart Wall box, κλπ.), μια μελέτη αξιολόγησης της υφιστάμενης ηλεκτρικής εγκατάστασης και την καλύτερη λύση φόρτισης καθώς και την τελική εγκατάσταση, μέσω των προτεινόμενων συνεργατών μας. H μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης. Από την εφαρμογή MyPeugeot® για smartphone ή μέσω της κεντρικής οθόνης, υπάρχει τώρα η δυνατότητα του προγραμματισμού φόρτισης του ηλεκτρικού Peugeot από απόσταση και ενεργοποίηση του κλιματισμού στην επιθυμητή θερμοκρασία. ΝΕΟ PEUGEOT 308 Το νέο πρόσωπο της Peugeot Παρουσίαση
28.02.22 #144 6 H μεγάλη απήχηση των μοντέλων Recharge το 2021 δίνει ισχυρή ώθηση στο όραμα της Volvo Car Hellas για την ηλεκτροκίνηση. Αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά κατά 16,5% Σταθερά αυξητική η ζήτηση για μοντέλα Recharge: οι ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών Volvo αγγίζουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην Ελλάδα Πρώτη θέση, με μερίδιο 31%, για το Volvo XC40 Recharge μεταξύ των premium SUV κατηγορίας C με ηλεκτρικό και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης Ψηφιοποιημένη εξυπηρέτηση σε όλο το φάσμα των σημείων επαφής με τη μάρκα, που αναβαθμίζει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών Volvo Σχεδόν στο σύνολό τους, οι Έλληνες πελάτες Volvo θα συνιστούσαν τη μάρκα σε τρίτους: Πρώτη θέση παγκοσμίως στη σχετική εσωτερική κατάταξη για την αγορά νέου Volvo και πέμπτη θέση για το service στους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές, στην έρευνα που πραγματοποιεί η Volvo Cars στις αγορές όπου δραστηριοποιείται. Με αιχμή του δόρατος τα μοντέλα σειράς Recharge, η Volvo έκλεισε το 2021 με συνολικές ταξινομήσεις 1.715 αυτοκινήτων, αυξημένες κατά 16,5% σε σύγκριση με το 2020, παρά τους περιορισμούς που εμφανίστηκαν στον εφοδιασμό εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών, γεγονός που επηρέασε το σύνολο της βιομηχανίας. Στο ενισχυμένο ενδιαφέρον του κοινού για τα ηλεκτροκίνητα Volvo Recharge συμβάλλουν το νέο, πιο ισχυρό σύστημα κίνησης και η μεγαλύτερη μπαταρία που διαθέτουν πλέον τα plug-in υβριδικά μοντέλα των σειρών 60 και 90, αλλά και η έναρξη της διάθεσης του αμιγώς ηλεκτρικού XC40 Recharge στην Ελλάδα. Η Volvo Car Hellas θα παρουσιάσει σύντομα στη χώρα μας και το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volvo, το αμιγώς ηλεκτρικό crossover C40 Recharge, που είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στο volvocars.gr. Περισσότερα στο fleetnews.gr VOLVO CAR HELLAS Μεγάλη απήχηση των μοντέλων Recharge Η ΕΚΔΟΣΗ 250 ΤΗΣ EQB ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Μόλις ξεκίνησε η εμπορική καριέρα της προσθιοκίνητης έκδοσης EQB 250 της Mercedes-EQ. Η νέα EQB στις εκδόσεις 300 4ΜΑΤΙC & 350 4MATIC παρουσιάστηκε στα τέλη του προηγούμενου έτους στην Ευρώπη και την Κίνα. Η EQB αποτελεί ήδη το δεύτερο πλήρως ηλεκτρικό compact αυτοκίνητο της Mercedes-EQ. Το πανίσχυρο και αποδοτικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, η έξυπνη ανάκτηση και η προγνωστική πλοήγηση με ηλεκτρική νοημοσύνη είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που τη συνδέουν με το EQA. Η EQB εμπλουτίζει την επιτυχημένη οικογένεια των compact αυτοκινήτων της Mercedes και έχει στενότερη συγγένεια με δύο μοντέλα: την EQA, με την οποία μοιράζεται την προηγμένη τεχνολογία συστήματος κίνησης, και την GLB compact SUV. Από αυτήν προέρχονται το μακρύ μεταξόνιο (2829 χιλιοστά), το ευρύχωρο και πολυμορφικό εσωτερικό και η προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων με δύο επιπλέον ανεξάρτητα καθίσματα. Ο βασικός εξοπλισμός της EQB 250 στην Ελλάδα: Χρώμα βαφής: Μαύρο «night». Εσωτερική επένδυση: Συνθετικό δέρμα ARTICO μαύρο / Υφασμα «Fléron» μαύρο. Προεγκατάσταση για υπηρεσίες Remote & Navigation. Active Brake Assist. Κάμερα οπισθοπορείας. Υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής. MBUX σύστημα πολυμέσων. Αυτόματο κλιματισμό THERMOTRONIC. Προβολείς LED High Performance. Πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού. EASY PACK SYSTEM - αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών. Εκτεταμένη συνδεσιμότητα. Πακέτο URBAN. Δυνατότητα ρύθμισης βάσης καθίσματος πίσω επιβατών. Καλώδιο φόρτωσης 4m, για οικιακή πρίζα type E/F [mode 2]. Speed Limit Assist. Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Υποβραχιόνιο πίσω καθισμάτων. Ψηφιακό ραδιόφωνο. Καλώδιο φόρτισης Mode3 (Wallbox/ Charging station). H τιμή της EQB 250 στην Ελλάδα ανέρχεται στα 54.969,20 ευρώ.
28.02.22 #144 7 Η αντίστροφη μέτρηση για το ID. Buzz, έχει ήδη ξεκινήσει, με το μοντέλο, το αμιγώς ηλεκτρικό και χωρίς εκπομπές ρύπων Bulli της νέας εποχής να αποκαλύπτεται την Τετάρτη 9 Μαρτίου. Μάλιστα, θα παρουσιαστούν δύο εκδόσεις του, το ID. Buzz σε πενταθέσια διαμόρφωση και το ID. Buzz Cargo, ως van. Τα ID. Buzz που ήδη κυκλοφορούν είναι ελαφρώς καμουφλαρισμένα. Παρ’ όλα αυτά γίνεται αντιληπτό ότι η τελική μορφή του αυτοκινήτου ελάχιστα διαφέρει από το πρωτότυπο του 2017 ενώ εμφανείς είναι και οι ομοιότητες με το θρυλικό T1, το αρχέτυπο Bulli που παρουσιάστηκε σχεδόν 70 χρόνια πριν. Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν εξαιρετικά κοντούς πρόβολους, μέγιστη αξιοποίηση του χώρου με compact διαστάσεις, την κλασική σχεδιαστική διαίρεση του αμαξώματος σε άνω και κάτω επίπεδο, συν το αδιαμφισβήτητο «πρόσωπο» με το σχήμα “V”. Και ακριβώς όπως το αρχικό Bulli, το ID. Buzz έχει επίσης κίνηση στους πίσω τροχούς. Σε μηχανολογικό επίπεδο, η νέα γκάμα μοντέλων βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του Volkswagen Group. Και οι δύο εκδόσεις του ID. Buzz διαθέτουν μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης που παρέχει ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο 82 kWh (net: 77 kWh). Η μπαταρία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 PS), ενσωματωμένο στον πίσω άξονα, στον οποίο και δίνει κίνηση. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα. Επίσημα στοιχεία για την αυτονομία δεν είναι ακόμη διαθέσιμα αλλά αναμένεται να ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Η παραγωγή του ID. Buzz ξεκινά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, με την κυκλοφορία του στην Ευρώπη να ακολουθεί το φθινόπωρο. ΑΡΧΙΣΕ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΜΕΤΡΗΣΗ Το ηλεκτρικό ID. Buzz Η Tesla επεκτείνει την πρόσβαση στο δίκτυό της ταχυφόρτισης Supercharge εδώ και καιρό και πλέον είναι η σειρά της Ολλανδίας. Η εταιρεία ανακοίνωσε αυτόν τον μήνα πως επιτρέπει την πρόσβαση σε οδηγούς EV που δεν διαθέτουν Tesla και στους 36 σταθμούς Supercharge της Ολλανδίας. ΕΠΈΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΦΌΡΤΙΣΗΣ ΣΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΏΠΗ Η Tesla άρχισε την δοκιμή της πρωτοβουλίας στην Ολλανδία τον Νοέμβριο του 2021, παρέχοντας πρόσβαση μέσω της εφαρμογής Tesla σε 10 σταθμούς Supercharge για κατόχους αυτοκινήτων που δεν είναι Tesla. Για να χρησιμοποιήσουν το σύστημα, απαιτείται απλώς η εφαρμογή smartphone της Tesla και υποδοχή CCS. Νωρίτερα το 2022, η εταιρεία ανακοίνωσε την διεύρυνση του αριθμού των διατιθέμενων σταθμών Supercharge για όλους τους οδηγούς EV στη Νορβηγία και τη Γαλλία. Εάν συνεχίσει και σε άλλες χώρες, θα μπορούσε να καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα ταχυφόρτισης της Ευρώπης. Η Tesla αναμένεται να κάνει το ίδιο στη Βόρεια Αμερική. ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΩΝ ΤΗΣ TESLA ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΚΙΤΣΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLKSWAGEN AMAROK Σε λίγους μήνες το καινούργιο Volkswagen Amarok θα μπει στην παραγωγή. To μοντέλο πρόκειται να κυκλοφορήσει στην παγκόσμια αγορά μετά το καλοκαίρι, ενώ στη χώρα μας αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους. Τα τελικά σκίτσα, που έδωσε στη δημοσιότητα η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, προδίδουν ένα εντυπωσιακό εξωτερικό design που προϊδεάζει για ένα ξεχωριστό στυλ. Το νέο premium pick-up θα διαθέτει πολλές λειτουργίες άνεσης και ακόμα καλύτερα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, χάρη στη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Την ίδια στιγμή, θα ξεχωρίζει από τα πολλά, πρωτοεμφανιζόμενα στην κατηγορία συστήματα υποβοήθησης οδηγού, που θα κάνουν την καθημερινή οδήγηση πολύ πιο άνετη. Η καρδιά του νέου pick-up θα είναι ένας V6 TDI κινητήρας. Σε συνδυασμό με τα επιθετικά και σπορ σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, το μοντέλο υπόσχεται άφθονη ροπή και δύναμη ρυμούλκησης.
28.02.22 #144 8 Το νέο Fiat Professional Scudo ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, αποτελώντας ένα μοντέρνο επαγγελματικό όχημα, το οποίο σύμφωνα και με την παράδοση της Fiat Professional, εστιάζει στην υψηλή αποδοτικότητα, τις πολλαπλές επιλογές εκδόσεων, αλλά και το υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας. Με έμφαση στην εργονομία και την εκτεταμένη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το νέο Scudo αποτελεί ένα αποδοτικό επαγγελματικό όχημα που προσφέρει επίπεδα άνεσης και ασφάλειας εφάμιλλα των επιβατικών μοντέλων. Στοιχεία όπως η ανεξάρτητα ανάρτηση και στους 4 τροχού Το νέο Fiat Professional Scudo είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες από το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων της μάρκας ανά την Ελλάδα, με τιμές που ξεκινούν από τις 29.500 ευρώ, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και η άνετη θέση οδήγησης, συνδυάζονται με μια πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), όπως αυτόματη αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και τυφλής γωνίας, αλλά και πίσω πανοραμική κάμερα 180ο. Τέλος, για τη βέλτιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες (χιόνι, λάσπη, άμμος, κτλ.), το νέο Scudo εφοδιάζεται και με το ενεργό σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης, Grip Control. Την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση απόδοσης 136 ίππων (100 kW), συμπληρώνουν δύο επιλογές diesel από 120 έως και 145 ίππους, οι οποίες συνδυάζονται (ανάλογα με την έκδοση) με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ή αυτόματο 8 σχέσεων. Περισσότερα στο fleetnews.gr FIAT PROFESSIONAL Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το νέο Scudo ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ANYTIME 2022 Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ Anytime 2022, η μοναδική έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, επιστρέφει μετά από δύο χρόνια και ανοίγει τις πύλες της στις 14 Μαΐου 2022, στο ευρωπαϊκών προδιαγραφών εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Η φετινή διοργάνωση έχει όλα τα στοιχεία που προκαλούν τους λάτρεις του αυτοκινήτου και τους υποψήφιους αγοραστές, να την επισκεφθούν, αφού οι συμμετέχουσες αντιπροσωπείες στα εντυπωσιακά τους περίπτερα θα παρουσιάσουν και θα λανσάρουν πάνω από 150 νέα μοντέλα και όλες τις νέες τεχνολογίες σχετικά με το αυτοκίνητο. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στην παρουσίαση νέων μοντέλων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και οχημάτων μικροκινητικότητας, δίνοντας παράλληλα απαντήσεις στα ερωτήματα των επισκεπτών αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση και τη μικροκινητικότητα. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί ημερίδα για την ηλεκτροκίνηση, που θα αφορά την εξέλιξη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας για το μέλλον των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης. Διακεκριμένοι επιστήμονες-ομιλητές, θα εκθέσουν τις θέσεις τους και τις απόψεις τους και θα παρουσιάσουν τις τελευταίες έρευνες και μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί για το συγκεκριμένο θέμα. Η ιστορία της Dacia χαρακτηρίζεται από μία πορεία κατά την οποία η μία επιτυχία διαδέχεται την άλλη. Μετά τη δημιουργία του Logan το 2004, ακολούθησε ένα ακόμα αστέρι που έκανε την εμφάνισή του στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2010: Και αυτό είναι το Dacia Duster. Ένα εμβληματικό προϊόν που κατάφερε να κάνει δημοφιλή και προσιτά τα SUV, ένα μοντέλο που βρέθηκε να διασχίζει πολλούς δρόμους, από την παγωμένη Σιβηρία, έως την έρημο του Μαρόκου. Ένα στιβαρό όχημα με εμφάνιση και ικανότητες πραγματικού 4WD, σχεδιασμένο με γνώμονα τις οικογενειακές ανάγκες και έτοιμο να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση. Φέτος, το Dacia Duster γιορτάζει τα 2 εκατομμύρια πωλήσεις, σε σχεδόν 60 χώρες. Περισσότερα στο fleetnews.gr DACIA DUSTER: 2 ΕΚΑΤ. ΠΩΛΗΣΕΙΣ
28.02.22 #144 9 Ο THIERRY PIÉTON CFO ΤΟΥ RENAULT GROUP Από την 1η Μαρτίου 2022, ο Thierry Piéton, Αναπληρωτής Οικονομικός Διευθυντής και Ελεγκτής, αναλαμβάνει Chief Financial Officer του Renault Group. Θα μετέχει στη Διοικητική Επιτροπή του Ομίλου και θα αναφέρεται στον Luca de Meo, CEO του Renault Group. Η Clotilde Delbos, η οποία είχε και αυτή τη θέση, θα επικεντρωθεί κυρίως στα καθήκοντα της CEO της μάρκας Mobilize και της RCI Banque SA, της οποίας είναι Πρόεδρος του ΔΣ, για την επιτάχυνση της ανάπτυξής της, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του Ομίλου και των επόμενων σταδίων του προγράμματος Renaulution. Ο Thierry Piéton, 51 ετών, είναι απόφοιτος του EM Lyon (Business School). Ξεκίνησε την καριέρα του ως ελεγκτής στην PricewaterhouseCoopers το 1995. Εντάχθηκε στην General Electric (GE) το 1998 και ανέλαβε διάφορες χρηματοοικονομικές θέσεις στο τμήμα Υγείας. Το 2004, ανέλαβε Οικονομικός Διευθυντής Ευρώπης, Μ.Ανατολής & Αφρικής της GE Security. Δύο χρόνια αργότερα, ανέλαβε καθήκοντα Global Financial Planning & Analysis Manager στην GE Consumer & Industrial. Το 2007, ανέλαβε CFO της GE Oil & Gas Global Services. Το 2011, ανέλαβε Chief Financial Officer της GE Power Conversion. Εντάχθηκε στη Nissan Europe, ως Ανώτερος Αντιπρόεδρος, CFO, τον Μάιο του 2014. Από την 1η Ιουνίου 2016, ο Thierry Piéton διετέλεσε Ανώτερος Αντιπρόεδρος, Ελεγκτής του Groupe Renault. Τον Φεβρουάριο του 2020, ανέλαβε Chief Financial Officer και SVP, Controller, του Renault Group. Την 1η Ιανουαρίου 2021 ανέλαβε καθήκοντα Renault Brand Finance και εντάχθηκε ως μέλος στην Διοικητική Επιτροπή του Ομίλου. Η Nikola Corporation (Nasdaq: NKLA), ανακοίνωσε ότι ο Michael Lohscheller ανέλαβε Πρόεδρος της Nikola Motor. Αναφέρεται στον CEO Mark Russell και, με την υποστήριξη της ομάδας που υπάρχει ήδη στην εταιρεία, θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της παγκόσμιας δραστηριότητας φορτηγών της Nikola. «Ο Michael Lohscheller προσφέρει αρκετές δεκαετίες άμεσης τεχνογνωσίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ήδη καταξιωμένη ηγετική μας ομάδα στη Nikola. Ο ρόλος του θα είναι καθοριστικός καθώς το Nikola Tre BEV προχωρά στην παραγωγή και συνεχίζουμε να επιτυγχάνουμε ορόσημα ανάπτυξης για το Nikola Tre FCEV», δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Mark Russell. Η καριέρα τουMichael Lohscheller περιελάμβανε ηγετικούς ρόλους στα οικονομικά, την τεχνολογία, τις αγορές και τα logistics στη Volkswagen, πριν γίνει Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Volkswagen Group of America. Ανέλαβε CEO της Opel, υπό την GM και το Groupe PSA και στη συνέχεια στη Stellantis. Οδήγησε την Opel σε βιώσιμη κερδοφορία. Επίσης, επέβλεψε το μετασχηματισμό της σε μια αξιοσέβαστη μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πιο πρόσφατα, ο κ. Lohscheller διετέλεσε CEO της VinFast, της βιετναμέζικης μάρκας ηλεκτρικών αυτοκινήτων. «Είναι αυτονόητο ότι τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και τα ηλεκτρικά οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων είναι το μέλλον της κινητικότητας και είμαι εξαιρετικά περήφανος που γίνομαι μέλος μιας εταιρείας που ανοίγει το δρόμο για αυτόν τον παγκόσμιο μετασχηματισμό», δήλωσε ο κ. Lohscheller. «Η καριέρα μου με έχει προετοιμάσει καλά για να πετύχω τα φιλόδοξα ορόσημα που απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί αυτό». MICHAEL LOHSCHELLER Πρόεδρος της NikolaMotor Πρόσωπα Η General Motors ανακοίνωσε τον ορισμό του Shilpan Amin ως ανώτερου αντιπροέδρου της GM και προέδρου της GM International. Ο Amin αντικαθιστά τον Steve Kiefer, ο οποίος επέλεξε να αποσυρθεί μετά από σχεδόν 40 χρόνια. Ο διορισμός του Amin και η συνταξιοδότηση του Kiefer ισχύουν την 1η Απριλίου. Η GM International αποτελείται από τις παγκόσμιες δραστηριότητες της GM εκτός της Βόρειας Αμερικής και της Κίνας. Οι κύριες αγορές της περιλαμβάνουν τη Νότια Αμερική, τη Μέση Ανατολή, την Κορέα, την Ευρώπη, την Ιαπωνία, την Αυστραλία, το Ισραήλ και το Ουζμπεκιστάν. Ο Shilpan Amin είναι επί του παρόντος αντιπρόεδρος της GM, Global Purchasing and Supply Chain. «Η εμπειρία του Shilpan που ηγείται της αλυσίδας αγορών και εφοδιασμού της GM και το εκτεταμένο παγκόσμιο μηχανολογικό του υπόβαθρο τον καθιστούν μοναδικό να διευθύνει τις διεθνείς μας αγορές και να αξιοποιεί τη μεγάλη δυναμική που έχουμε σε όλη την περιοχή», δήλωσε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της GM Mary Barra. «Η ηγεσία του κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας κρίσης της εφοδιαστικής αλυσίδας αποτελεί απόδειξη της ικανότητάς του να οικοδομεί σχέσεις και να διαχειρίζεται περίπλοκα παγκόσμια ζητήματα». Περισσότερα στο fleetnews.gr Ο SHILPAN AMIN ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ GM INTERNATIONAL
28.02.22 #144 10 Καθαρά κέρδη 13,4 δισ. ευρώ ανακοίνωσε η Stellantis για το 2021, το πρώτο έτος λειτουργίας της εταιρείας που προήλθε από τη συγχώνευση των ομίλων PSA και FCA, με σχεδόν διπλάσια προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα -18,0 δισ. ευρώ- σε σχέση με τα αποτελέσματα των δύο εταιρειών το 2020, με περιθώριο 11,8% και όλους τους τομείς κερδοφόρους. Ως νέα εταιρεία που ιδρύθηκε στις 17 Ιανουαρίου 2021, η Stellantis N.V. δημοσίευσε αποτελέσματα ρεκόρ για το 2021, επιταχύνοντας την υλοποίηση συνεργειών από τη συγχώνευση και κτίζοντας σταθερές εμπορικές επιδόσεις, με γνώμονα τη σαφή εστίαση στην ταχύτητα εκτέλεσης από την πρώτη μέρα. Η Stellantis αποκάλυψε φιλόδοξα σχέδια ηλεκτροκίνησης και λογισμικού εντός του έτους, με προγραμματισμένες επενδύσεις άνω των 30 δισ. ευρώ έως το 2025 και ισχυρές συνεργασίες που στην τεχνολογία μπαταριών, τα υλικά μπαταριών και την ανάπτυξη λογισμικού. «Τα σημερινά αποτελέσματα ρεκόρ αποδεικνύουν ότι η Stellantis βρίσκεται σε ισχυρή θέση για να προσφέρει ισχυρές επιδόσεις, ακόμη και στο πιο αβέβαιο περιβάλλον της αγοράς. Ευχαριστώ θερμά όλους τους εργαζόμενους της Stellantis σε όλες τις περιοχές, τις μάρκες και τις λειτουργίες μας για τη συμβολή τους στην οικοδόμηση της νέας μας εταιρείας που τροφοδοτείται από την ποικιλομορφία της. Δράττομαι αυτής της ευκαιρίας για να ευχαριστήσω επίσης τη διοικητική ομάδα για τις αδιάκοπες προσπάθειές της καθώς αντιμετωπίσαμε και ξεπεράσαμε έντονους αντίθετους ανέμους. Μαζί, επικεντρωνόμαστε στην εκτέλεση των σχεδίων μας καθώς αγωνιζόμαστε να καταστούμε μια εταιρεία τεχνολογίας βιώσιμης κινητικότητας», δήλωσε ο CEO, Carlos Tavares. Κατά τη διάρκεια του 2021, η Stellantis παρουσίασε περισσότερα από 10 νέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των Citroën C4, Fiat Pulse, DS 4, Jeep Grand Cherokee, Wagoneer, Maserati MC20, Opel Mokka, Opel Rocks-e και Peugeot 308. Η εταιρεία επιτάχυνε τα οχήματά της με χαμηλές εκπομπές ρύπων (LEV) εμπορική δυναμική που αξιοποιεί το χαρτοφυλάκιο 34 μοντέλων LEV στην αγορά, συμπεριλαμβανομένων των μεσαίων φορτηγών κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Οι παγκόσμιες πωλήσεις LEV έφτασαν τις 388.000 μονάδες, αυξημένες κατά 160% από έτος σε έτος, με την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών βαν μπαταρίας στην ΕΕ30. Η Stellantis επιβεβαίωσε την ισχυρή της θέση στην παγκόσμια αγορά επαγγελματικών οχημάτων με ηγετική θέση τόσο στις αγορές της ΕΕ30 όσο και στις αγορές της Νότιας Αμερικής και πέτυχε τις υψηλότερες πωλήσεις pickup παγκοσμίως με περίπου 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων. Στη Βόρεια Αμερική, το Jeep Wrangler 4xe ήταν το plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα με τις μεγαλύτερες λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ για το 2021. Στη Νότια Αμερική, η Stellantis ήταν ο ηγέτης της αγοράς το 2021 με μερίδιο 22,9% και ήταν επίσης ηγέτης στα επαγγελματικά οχήματα με μερίδιο αγοράς 30,9%. Στην ευρύτερη Ευρώπη, η Stellantis ήταν ο ηγέτης στην αγορά της ΕΕ30 στα επαγγελματικά οχήματα με μερίδιο αγοράς 33,7% για το 2021. Το Peugeot 208 ήταν το νούμερο ένα όχημα σε πωλήσεις στην ΕΕ30 και το Peugeot 2008 ήταν το πρώτο στην κατηγορία EU30 B-SUV για το 2021 . Στη Μέση Ανατολή και την Αφρική, οι ενοποιημένες αποστολές αυξήθηκαν κατά 6%, ενώ το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε στις περισσότερες μεγάλες αγορές από έτος σε έτος. Στην Ινδία και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει το καινούργιο Citroën C3, που αναπτύχθηκε και παράγεται στην Ινδία. Στην Κίνα, η Dongfeng Peugeot Citroën Automobile Co. Ltd (DPCA), υπερδιπλασίασε τον ετήσιο όγκο πωλήσεών της το 2020 με 100.000 πωλήσεις και η Stellantis έγινε ο τέταρτος μεγαλύτερος διανομέας ανταλλακτικών Independent After Market (IAM) στην Κίνα με αύξηση πωλήσεων περίπου 30% από έτος σε έτος. Το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της Maserati αυξήθηκε στο 2,4%, με το μερίδιο αγοράς της Βόρειας Αμερικής και της Κίνας να είναι 2,9% και 2,7%, αντίστοιχα, για το 2021. Η Stellantis έκανε επίσης σημαντικά βήματα για την ενίσχυση των παγκόσμιων χρηματοδοτικών της δραστηριοτήτων στις ΗΠΑ με τη δημιουργία της Stellantis Financial Services US Corp., καθώς και στην Ευρώπη με ενισχυμένες χρηματοδοτικές συνεργασίες με την BNP Paribas Personal Finance, την Crédit Agricole Consumer Finance και την Santander Consumer Finance. ΟΜΙΛΟΣ STELLANTIS 13,4 δισ. καθαρά κέρδη το 2021
fleetnews.grRkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=