FLEETNEWS #140

31.01.22 #140 16 την τέλεια καταιγίδα για τους κατασκευαστές». Το δεύτερο κύμα της κρίσης ξεκίνησε τον Ιούλιο, καθώς ο όγκος άρχισε να μειώνεται με διψήφιο ρυθμό σε σύγκριση με το 2020. Τον Δεκέμβριο του 2021, οι ταξινομήσεις σε αυτές τις χώρες ανήλθαν συνολικά στις 949.252, μειωμένες κατά 22% έναντι του ίδιου μήνα του 2020 και 25% λιγότερες από τον Δεκέμβριο του 2019, λίγο πριν εμφανιστεί η πανδημία. Παρόλο που κάποιες βασικές αγορές κατάφεραν να διατηρήσουν τα επίπεδα του 2020, η ανάλυση της JATO δείχνει πως οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η γερμανική αγορά ήταν η κύρια αιτία των κακών αποτελεσμάτων των πέντε μεγαλύτερων αγορών της περιοχής. Η Γερμανία σημείωσε το 2021 σημαντική πτώση σε όγκο έναντι του 2020 και τα χειρότερα αποτελέσματα από το 1985. Υπήρξε επίσης η χειρότερη χρονιά για ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Αυστρία από το 1984, στο Βέλγιο από το 1995 και στην Ολλανδία από το 1980. Η ΚΡΊΣΗ ΆΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΌΡΤΑ ΣΤΑ EV Παρά τα κακά συνολικά αποτελέσματα, η τρέχουσα κρίση δημιούργησε ευκαιρίες για αυτοκίνητα χαμηλών εκπομπών. Ο κ. Munoz πρόσθεσε: «Κατά το μεγαλύτερο διάστημα του έτους, ήταν ευκολότερο να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρά βενζίνης, δεδομένου του μικρότερου χρόνου παράδοσης αυτών των οχημάτων και χάρη στα γενναία κίνητρα των κυβερνήσεων». Οι καταναλωτές έχουν στρέψει την προσοχή τους σε αμιγώς ηλεκτρικές και plug-in υβριδικές εναλλακτικές λύσεις, που επιτρέπουν σε αυτά τα οχήματα να επιτύχουν νέο ρεκόρ όγκου και μεριδίου αγοράς. Το 2021, ο κλάδος κατέγραψε 2,25 εκατομμύρια μονάδες, που καλύπτουν το 19% της αγοράς, ενώ τα ντίζελ κάλυψαν το 21,7% της αγοράς - είναι πιθανό να ξεπεραστούν οι πωλήσεις τους από τα EV φέτος. HYUNDAI-KIA ΚΑΙ TOYOTA ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΆΜΕΡΊΔΙΑ Ενώ το περασμένο έτος έφερε τεράστια προβλήματα σε πολλούς κατασκευαστές, σε άλλους έδωσε μεγάλες ευκαιρίες. Για παράδειγμα, η Hyundai-Kia αύξησε την παρουσία της στην Ευρώπη λόγω του πλήθους των ανταγωνιστικών μοντέλων της SUV και EV. Αυτές οι μάρκες σημείωσαν αύξηση του μεριδίου αγοράς τους κατά σχεδόν δύο μονάδες, από 6,7% το 2019, σε 8,6% το 2021. Ήταν επίσης δυνατή χρονιά για την Toyota, με άνοδο 1,4 μονάδων, χάρη κυρίως στην τελευταία γενιά του Toyota Yaris, που βρέθηκε στα 10 κορυφαία σε 14 χώρες. Ωστόσο, η Tesla, το BMW Group και το Volkswagen Group κατάφεραν να ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΝΈΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ ΑΝΆ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ vs 2020 vs2019 Τα 3 κορυφαία

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=