FLEETNEWS #14
11.02.19 #14 5 ΤΟΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΨΥΧΟΥΣ ΗBMWδοκιμάζει την iNext EV 2021 Σε περίπου δύο χρόνια, η BMW θα ξεκινήσει την επόμενη γενιά EV της, η οποία σήμερα ονομάζεται iNext . Μια σημαντική φάση στην εξέλιξη αυτή είναι η δοκιμή του πλαισίου, της ανάρτησης και του κινητήρα σε ακραίες συνθήκες. Στις 5 Φεβρουαρίου, η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από ένα πρωτότυπο που αντιμετωπίζει βίαιες συνθήκες χειμωνιάτικου ψύχους στη Σουηδία. Το ψύχος αποτελεί πρόκληση κυρίως για τον ηλεκτροκινητήρα, την μπαταρία υψηλής τάσης και το σύστημα ψύ- ξης της BMW iNext. Οι μηχανικοί αναλύουν τον τρόπο με τον οποίο οι ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν επηρεάζουν τον τρόπο επαναφόρτισης του συστήματος αποθήκευσης ενέργειας, το πώς μεταφέρεται το ηλεκτρικό ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα, πώς τρο- φοδοτείται το ηλεκτρικό σύστημα με ενέργεια και πώς αποκρίνο- νται τα συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού. Οι χαμηλές θερμο- κρασίες μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την εμβέλεια του ηλε- κτροκίνητου οχήματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτή η δοκι- μαστική φάση είναι τόσο σημαντι- κή. Η νέα ναυαρχίδα τεχνολογίας της BMW ενσαρκώνει τα βασικά μελλοντικά στοιχεία αυτόνομης οδήγησης, συνδεσιμότητας, ηλε- κτροκίνησης και υπηρεσιών. Έχει το σχήμα ενός SUV και θα παράγε- ται στη Γερμανία. Η ΠΡΟΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Πρόσφατη έρευνα της βρετανικής εταιρείας YourParkingSpace κατέ- δειξε πως οι πελάτες της μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 132 τόνους ετησίως προκρατώντας μια θέση στάθμευ- σης. Με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και ενεργό εφαρμογή στάθμευσης, η YourParkingSpace συνδέει ιδιο- κτήτες θέσεων στάθμευσης -εται- ρείες και ιδιώτες- με τους οδηγούς που αναζητούν μια θέση. Μέσω του smartphone app, και οι δύο ομάδες μπορούν να νοικιάσουν για κάποιο διάστημα ή να κλείσουν προσωρινά μια θέση. Ως αποτέλε- σμα, οι οδηγοί μειώνουν το χρόνο της οδήγησης αναζητώντας μια δι- αθέσιμη θέση στάθμευσης. Συνο- λικά, με τη χρήση της εφαρμογής αποφεύχθηκαν 132 τόνοι εκπομπών CO2 σε ένα έτος, ή το ισοδύναμο της καύσης 53 τόνων άνθρακα. Επιπλέον, η εφαρμογή εμπόδισε την εκπομπή 46 κιλών NOx. ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΓΑΛΛΙΑ Το τελευταίο βήμα προς τα αυτόνομα αυτοκίνητα στη Γαλλία μόλις ανακοινώθηκε από την περιοχή της Ile de France, έξω από το Παρίσι. Μια ζώνη δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες έχει ορισθεί στον αυτοκινητό- δρομο Α13, κοντά σε δύο εργοστάσια αυτοκινήτων. Το εργοστάσιο της Renault στο Flins και το εργοστάσιο του PSA Group στο Poissy. Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου έχει διαθέσει κάποια χρήματα, ώστε οι δύο εταιρείες κατασκευής αυτοκι- νήτων να μπορούν να πραγματοποιήσουν δοκιμές σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο. Ορισμένες υποδομές που θα χρειαστούν για τη διεξαγωγή των δοκιμών, θα χρηματοδοτηθούν μέσω αυτής της περιφερειακής επιχορήγησης. Οι εργασίες γι’ αυτό θα ξεκινήσουν εφέ- τος. Η Γαλλία, όπως και άλλες χώρες, δεν έχει ακόμα αναπτύξει νομικό πλαίσιο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα, αλλά αυτή η πρωτοβουλία είναι μία ακόμα κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=