FLEETNEWS #139

24.01.22 #139 8 Ο JOOST VANTOMME ΝΕΟΣ CEO ΤΗΣ ERTICO Ο Joost Vantomme ανέλαβε CEO της ERTICO την 1η Ιανουαρίου 2022, αντικαθιστώντας τον Jacob Bangsgaard, ξεκινώντας ένα νέο κεφάλαιο για τον οργανισμό. Ο Joost δραστηριοποιείται στον τομέα της έξυπνης κινητικότητας αρκετά χρόνια, προσφάτως ως διευθυντής Έξυπνης Κινητικότητας της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και προηγουμένως ως διευθυντής Δημοσίων Υποθέσεων της FEBIAC. Με πάνω από 25 χρόνια επαγγελματικής πείρας, ασχολήθηκε ως δικηγόρος στους τομείς των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής, των ταχυδρομείων και των logistics, κυβερνητικός σύμβουλος του Βελγίου, με βασικούς ρόλους σε ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς και, τελικά, στον τομέα της έξυπνης κινητικότητας. Οπρόεδρος, δρ Άγγελος Αμδίτης, σχολίασε: «Βάσει παράδοσης εξαιρετικής διοίκησης, πιστεύω πως το στρατηγικό όραμα του Joost θα προωθήσει τον οργανισμό, προσαρμόζοντάς τον στο μεταβαλλόμενο τοπίο της κινητικότητας σε αυτήν την κρίσιμη, γεμάτη προκλήσεις και ευκαιρίες, εποχή. Ο Joost ανυπομονεί να συνεργαστεί με τους συνεργάτες της Ertico, για να διαμορφώσουν το μέλλον της κινητικότητας. Ελπίζουμε η ERTICO να σημειώσει νέα επιτεύγματα στο μέλλον υπό την ηγεσία του». Ο Ν. ΠΑΤΣΩΝΑΚΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Ο Νικόλαος Πατσωνάκης αποχώρησε στις 18 Ιανουαρίου από τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη, όπου είχε τη θέση τουMarketing & Communications Executive Επαγγελματικών Οχημάτων και Μηχανημάτων για περισσότερα από δύο χρόνια. ΝΕΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ FUSO Αλλαγές στηνDaimler Truck Πρόσωπα Ο Michael Klein θα αναλάβει τη συνολική διεύθυνση του τμήματος «Production and Product Engineering» στην Daimler Buses την 1η Απριλίου 2022. Ο προηγούμενος διευθυντής Μηχανικής Προϊόντων της Daimler Buses, Gustav Tuschen, συνταξιοδοτείται μετά από περισσότερα από 30 χρόνια στον Όμιλο Daimler. Ο Till Oberwörder, επικεφαλής της Daimler Buses, δήλωσε: «Αντικατοπτρίζοντας το μετασχηματισμό μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αποφασίσαμε να συνδυάσουμε τους τομείς Διοίκησης Παραγωγής και Μηχανικής Προϊόντων υπό την ηγεσία του προηγούμενου διευθυντή Παραγωγής, Michael Klein, από την 1η Απριλίου, 2022. Με αυτόν τον τρόπο στοχεύουμε να αυξήσουμε περαιτέρω την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα, καθώς και την ανταγωνιστικότητά μας. Επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε τον Gustav Tuschen για τη συνεργασία και την εξαιρετική του δέσμευση, επέδειξε μεγάλη επιμονή στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών με υψηλό επίπεδο προσωπικής δέσμευσης. Μεταξύ άλλων, τοποθέτησε επιτυχημένα το αμιγώς ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο Mercedes-Benz eCitaro». Η DAIMLER BUSES ΕΝΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η Mitsubishi Fuso Truck Europe (MFTE) τοποθέτησε τον Arne Barden ως πρόεδρο και CEO του ευρωπαϊκού εργοστασίου FUSO, στο Tramagal της Πορτοτογαλίας από την 1η Ιανουαρίου. Ο κ. Barden διαδέχθηκε τον Jorge Rosa, ο οποίος υπήρξε πρόεδρος και CEO για περισσότερο από 16 χρόνια. Ο Jorge Rosa θα υποστηρίζει το εργοστάσιο FUSO του Tramagal ως σύμβουλος εξωτερικών υποθέσεων. Ο Arne Barden εντάχθηκε στην Daimler το 2001, ως υπεύθυνος διαχείρισης εγκαταστάσεων της Daimler India Commercial Vehicles στο Chennai από το 2008 και συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχή έναρξη παραγωγής της μάρκας BharatBenz το 2012. Το 2017, ανέλαβε επικεφαλής Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Mitsubishi Fuso Truck & Bus Cooperation (MFTBC) στο Kawasaki της Ιαπωνίας. Σε αυτήν τη θέση ήταν υπεύθυνος για τη διαχείριση προμηθευτών, τον προγραμματισμό παραγωγής και τα παγκόσμια logistics ανταλλακτικών. Κατά τη διάρκεια της 16ετούς θητείας του ως προέδρου και CEO του εργοστασίου Tramagal, ο Jorge Rosa διαχειρίστηκε σημαντικά ορόσημα, όπως την έναρξη της σειριακής παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού ελαφρού φορτηγού eCanter ή τη θέσπιση πρωτοβουλιών ουδέτερου άνθρακα. Σε απόσταση περίπου 150 χιλιομέτρων βορειοανατολικά της Λισαβόνας, το εργοστάσιο Tramagal παράγει το διεθνές ευπώλητο ελαφρύ FUSO Canter, καθώς και το αμιγώς ηλεκτρικό FUSO eCanter. Η παραγωγή του FUSO Canter ξεκίνησε το 1980 και έκτοτε έχουν παραχθεί σχεδόν 240.000 φορτηγά FUSO στην Πορτογαλία. Σύμφωνα με τους στόχους βιωσιμότητας της Daimler Trucks για τις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις παραγωγής, το εργοστάσιο επιδιώκει να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα το 2022. Arne Barden Michael Klein

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=