24.01.22 #139 6 Το 2021, η Mercedes-Benz Ελλάς κατέκτησε για όγδοη συνεχή χρονιά την πρώτη θέση στις πωλήσεις premium επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα, ενώ κατέλαβε την ένατη θέση τους δέκα πρώτους της αγοράς. Συνολικά, στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν 5.263 οχήματα του ομίλου και συγκεκριμένα 4.375 επιβατικά οχήματα MercedesBenz και smart (4.295 οχήματα Mercedes-Benz και 80 smart), 528 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (κάτω των 3,5 τόνων), 183 επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (άνω των 3,5 τόνων) και 257 λεωφορεία ΜercedesBenz και Setra (πηγή: ΣΕΑΑ). Τόσο στα φορτηγά (από 3,5 τόνους) όσο και στο σύνολο της αγοράς των λεωφορείων, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης πρώτη στις πωλήσεις. To μερίδιο αγοράς στα επιβατικά ανέρχεται στο 4,3%. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στο 5%, στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων στο 52,4% και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα άνω των 8 τόνων στο 26,6%. Στα λεωφορεία δε, το μερίδιο αγοράς ανέρχεται στο 56,6%. Όσον αφορά στις ταξινομήσεις ηλεκτρικών και plug-in hybrid αυτοκινήτων Mercedes-Benz / Mercedes-EQ, αυτές ανέρχονται σε 1.054, καταλαμβάνοντας ποσοστό 24,5% επί των συνολικών πωλήσεων επιβατικών της μάρκας στη χώρα μας. Αυτό αποτελεί ένα πολύ υψηλό μερίδιο στο μείγμα των πωλήσεων, το οποίο επέτρεψε στη MercedesBenz Ελλάς να ξεπεράσει κατά πολύ τους εσωτερικούς στόχους που της είχαν τεθεί από τη μητρική εταιρεία όσον αφορά στην εκπομπή CO2. Επιπλέον, η εξαιρετική πορεία των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in hybrid (xEV) μοντέλων Mercedes-Benz αντικατοπτρίζεται στην πρώτη θέση που επιτυγχάνει η μάρκα στις συνολικές πωλήσεις xEV στη χώρα μας: στα 6.961 οχήματα αυτής της κατηγορίας, τα 1.054 είναι της μάρκας μας (μερίδιο 15,1%). Μάλιστα, το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην κατηγορία των xEV ανάμεσα στους premium κατασκευαστές ανέρχεται σε 23,4%. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr MERCEDES-BENZ ΕΛΛΆΣ Πρώτη στα premium το 2021 Η Peugeot έκλεισε το 2021 με σημαντικές επιτυχίες, οι οποίες ενδυναμώνουν περαιτέρω την ηγετική της θέση. Κατ’ αρχάς, διατήρησε τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 10,5%, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση όγκου πωλήσεων σε σχέση με το 2020. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως η αύξηση πωλήσεων που σημείωσε η Peugeot το 2021 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από τη συνολική αύξηση της αγοράς επιβατικών που είναι 24,7%. Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της Peugeot επιβεβαιώνει αφενός την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου, τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της, οι οποίες αποτυπώνονται στα παρακάτω νούμερα: Πρώτη θέση της Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,7% Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς) Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας τους (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς, αντίστοιχα) Πρώτη θέση για το 2008 στην κατηγορία B SUV (με μερίδιο 14,4%) Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς), με σημαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες). PEUGEOT: ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟ 2021 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ NISSAN: ΣΤΕΡΕΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΦΩΤΟΝΙΩΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Τόκιο, η Nissan Motor Co., Ltd. έχει αναπτύξει στερεά υλικά μετατροπής φωτονίων (UC) με εξαιρετική απόδοση, που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της τεχνητής φωτοσύνθεσης. Με την τεχνητή φωτοσύνθεση, το νερό χωρίζεται σε οξυγόνο και υδρογόνο. Το υδρογόνο στη συνέχεια αντιδρά με CO2 για να παραχθούν ακατέργαστες ενώσεις, όπως ολεφίνες, για ρητίνες. Η Nissan στοχεύει να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050. Αυτή η νέα τεχνολογία θα συμβάλει στους στόχους της εταιρείας, ενισχύοντας τη χρήση του CO2 ως πρώτης ύλης, η οποία μπορεί να μειώσει την εξάρτηση από ορυκτά καύσιμα για την κατασκευή ρητινών και άλλων προϊόντων. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=