FLEETNEWS #139

24.01.22 #139 18 μετατραπούν εκ των υστέρων. —Μέγεθος μπαταρίας: 40 kWh —Αυτονομία: 200 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): 6,6 kW (7 ώρες) —Φόρτιση DC (10-80%): 46 kW (45 λεπτά) —Ωφέλιμο φορτίο: έως 580 κιλά —Όγκος φόρτωσης: 6 - 8 μ³ „Arrival Αυτή η start-up θα παράγει σπονδυλωτά βαν με ελαφρά θερμοπλαστικά συνθετικά υλικά αμαξώματος, με την υποστήριξη της UPS. Η Arrival ισχυρίζεται πως τα βαν της θα παρέχουν εξοικονόμηση 40% έως 50% σε σύγκριση με αντίστοιχα ντίζελ. —Μέγεθος μπαταρίας: 44 - 130 kWh —Αυτονομία: θα ανακοινωθεί —Φόρτιση AC (0-100%): θα ανακοινωθεί —Φόρτιση DC (10-80%): θα ανακοινωθεί —Ωφέλιμο φορτίο: θα ανακοινωθεί —Όγκος φόρτωσης: θα ανακοινωθεί „Fiat e-Ducato Το νέο Ducato διατίθεται σε διάφορους τύπους αμαξώματος και μήκους, συμπεριλαμβανομένων των panel van και της καμπίνας πλαισίου. Προσφέρει επίσης δύο μεγέθη μπαταριών. —Μέγεθος μπαταρίας: 47 ή 79 kWh —Αυτονομία: 230 - 360 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): 7 - 11 kW (4,5 - 8 ώρες) —Φόρτιση DC (10-80%): 50 kW (50 λεπτά - 1 ώρα και 25 λεπτά) —Ωφέλιμο φορτίο: έως 1.950 κιλά —Όγκος φόρτωσης: 10 - 17 μ³ „Ford E-Transit Το Transit τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 198 kW και διατίθεται σε 25 διαφορετικές διαμορφώσεις. Διαθέτει πρίζα 2,4 kW για φόρτιση ηλεκτρικών εργαλείων. —Μέγεθος μπαταρίας: 67 kWh —Αυτονομία: 350 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): 11 kW (8 ώρες) —Φόρτιση DC (10-80%): 115 kW (40 λεπτά) —Ωφέλιμο φορτίο: έως 1.950 κιλά —Όγκος φόρτωσης: έως 15,1 μ³ „Maxus eDeliver9 Η κινεζική εταιρεία βαν Maxus ανεβάζει τον πήχυ με το μεγαλύτερο eDeliver9, διαθέσιμο με 4 διαφορετικές μπαταρίες. Αντικαθιστά το προηγούμενο EV80 και διαθέτει περισσότερο χώρο και μεγαλύτερη αυτονομία από τον μικρό του αδελφό eDeliver3. —Μέγεθος μπαταρίας: 52, 65, 72 & 89 kWh —Αυτονομία: +/- 186-296 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): 11 kW (6-9 ώρες) —Φόρτιση DC (10-80%): 80 kW (>45 λεπτά) —Ωφέλιμο φορτίο: έως 1.350 κιλά —Όγκος φόρτωσης: >12,5 μ³ „Quantron Q-light FCEV Μοναδικό στην Ευρώπη, το Quantron Q-light FCEV μπορεί να λειτουργήσει ως ηλεκτρικό ή ως όχημα κυψελών καυσίμου. Οι δεξαμενές υδρογόνου μπορούν να διπλασιαστούν, για μεγαλύτερη αυτονομία. Τα ακριβή στοιχεία δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί. —Μέγεθος μπαταρίας: 37 kWh (+FC) —Αυτονομία: +/- 300 - 500 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): θα ανακοινωθεί —Φόρτιση DC (10-80%): θα ανακοινωθεί —Ωφέλιμο φορτίο: έως 4.200 κιλά —Όγκος φόρτωσης: θα ανακοινωθεί „Renault Trucks Master Z.E. Δεν πρωτοεμφανίζεται στην αγορά ηλεκτρικών βαν μπαταρίας, αλλά το μοντέλο της Renault στην κατηγορία των 3,5 τόνων υπέστη σημαντική αλλαγή μπαταρίας, που του παρέχει μεγαλύτερη αυτονομία και ευελιξία. —Μέγεθος μπαταρίας: 52 kWh —Αυτονομία: +/- 244 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): 22 kW (2 ώρες) —Φόρτιση DC (10-80%): θα ανακοινωθεί —Ωφέλιμο φορτίο: έως 1.740 κιλά —Όγκος φόρτωσης: 20 μ³ ΜΕΓΆΛΑ ΟΧΉΜΑΤΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=