FLEETNEWS #139

24.01.22 #139 16 „Addax MT Αυτό το όχημα κοινής ωφέλειας, βελγικής κατασκευής, διατίθεται με ανοιχτό ή κλειστό χώρο φόρτωσης και ως πλατφόρμα με καμπίνα και μπορεί να διαμορφωθεί κατά παραγγελία για τελικές παραδόσεις, logistics αποθηκών, πόλεις και δήμους. —Μέγεθος μπαταρίας: 14,4 kWh —Αυτονομία: έως 132 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): άγνωστο —Φόρτιση DC (10-80%): δεν ισχύει —Ωφέλιμο φορτίο: έως 1.024 κιλά —Όγκος φόρτωσης: 5 μ³ „Citroën e-Berlingo Το βραβευμένο γαλλικό συμπαγές LCV διατίθεται σε δύο μεγέθη (M & XL) και διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό ασφαλείας, με αυτονομία 275 χλμ. —Μέγεθος μπαταρίας: 50 kWh —Αυτονομία: +/- 275 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): 11 kW (5 ώρες) —Φόρτιση DC (10-80%): 100 kW (30 λεπτά) —Ωφέλιμο φορτίο: έως 800 κιλά —Όγκος φόρτωσης: έως 4,4 μ³ „Nissan Townstar Είναι η πρώτη φορά που η Nissan αναπτύσσει μοντέλο όμοιο με το Kangoo της συνεργαζόμενης Renault. Δίνεται έμφαση στην έκδοση EV, η οποία διαθέτει τα χαρακτηριστικά της αντίστοιχης γαλλικής. —Μέγεθος μπαταρίας: 44 kWh —Αυτονομία: +/- 285 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): 22,0 kW (2 ώρες) —Φόρτιση DC (10-80%): 75 kW (42 λεπτά) —Ωφέλιμο φορτίο: έως 800 κιλά —Όγκος φόρτωσης: 3,9 μ³ „Opel Combo-e Ενώ το προηγούμενο Combo ήταν αποτέλεσμα της κοινοπραξίας με την FCA (Doblo), η τρέχουσα γενιά είναι καθαρό προϊόν της πρώην PSA. Επομένως, διαθέτει τις ίδιες προδιαγραφές με τα Berlingo και Partner. —Μέγεθος μπαταρίας: 50 kWh —Αυτονομία: +/- 275 χλμ —Φόρτιση AC (0-100%): 11 kW (5 ώρες) —Φόρτιση DC (10-80%): 100 kW (30 λεπτά) —Ωφέλιμο φορτίο: έως 800 κιλά —Όγκος φόρτωσης: έως 4,4 μ³ „Peugeot e-Partner Με τον κινητήρα του Peugeot e-208, το ηλεκτρικό Partner είναι υπερήφανο για το i-Cockpit του, το οποίο είναι εκείνο που το διαφοροποιεί από το Combo και το Berlingo. —Μέγεθος μπαταρίας: 50 kWh ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ Ή ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ Τα νέα ηλεκτρικά LCV Τώρα, με την υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αναπτύσσεται η τάση αυτή και στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV). Η εστίαση αφορά σε μεγαλύτερα οχήματα, ιδιαίτερα δημοφιλή στις εταιρείες ταχυμεταφορών, αλλά η προσφορά επεκτείνεται και στη μεσαία κατηγορία. Παρόλο που μπορεί να απαιτούν πιο προσεκτικό επιχειρησιακό σχεδιασμό και ορισμένες προσαρμογές υποδομής, τα τελευταία ηλεκτρικά βαν καλύπτουν πολλές ανάγκες, ενώ μειώνουν το κόστος καυσίμων και συντήρησης. Επιπλέον, με τους νέους αυστηρούς στόχους στις αστικές ζώνες χαμηλών εκπομπών που πολλαπλασιάζονται στις ευρωπαϊκές πόλεις, οι στόλοι πρέπει να αρχίσουν να τα ενσωματώνουν για να αποκτήσουν εγκαίρως πολύτιμη εμπειρία. Η μεγάλη πρόκληση στα βαν είναι ο συνδυασμός χωρητικότητας φόρτωσης και αυτονομίας. Μπορείτε να αποκτήσετε μεγάλη αυτονομία μόνο με μεγάλη μπαταρία, αλλά αυτό μειώνει το ωφέλιμο φορτίο. Οπότε, πρέπει να επιτευχθεί η σωστή ισορροπία και η σωστή χρήση. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί κατασκευαστές προσφέρουν δύο μεγέθη συστοιχιών μπαταριών. Το Fleet Europe συγκέντρωσε τα νέα μοντέλα σε μια πρακτική επισκόπηση ανά κατηγορία, την οποία σας παρουσιάζουμε. ΜΙΚΡΆ ΟΧΉΜΑΤΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=