ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022 #139 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Αποκλειστική Συνέντευξη: Μη συνηθίσετε το όνομα «NewALD» Τα νέα ηλεκτρικά LCV για πράσινες λύσεις Οι ταξινομήσεις επιβατικών στην Ε.Ε. το 2021 και την τελευταία δεκαετία
24.01.22 #139 2 [email protected] Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Η αμερικανική εταιρεία ρομποτικής Nuro παρουσίασε την τρίτη έκδοση του αυτόνομου οχήματος τελικής παράδοσης άνευ επιβατών, που μπαίνει σε στάδιο προπαραγωγής. Υποστηριζόμενη από την BYD North American, η Nuro ελπίζει να κατασκευάσει το πρώτο όχημα φέτος. Αυτό το EV τρίτης γενιάς διαθέτει κάποια αξιόλογα χαρακτηριστικά. Το όχημα μίκρυνε σε μέγεθος και είναι 20% μικρότερο από ένα μέσο επιβατικό, αφήνοντας περισσότερο χώρο για διερχόμενους ποδηλάτες και πεζούς. Για την ασφάλεια των περαστικών, είναι εξοπλισμένο με εξωτερικό αερόσακο που φουσκώνει στο εμπρόσθιο τμήμα του, περιορίζοντας την πρόσκρουση σε περίπτωση σύγκρουσης - ο οποίος υποστηρίζεται από ένα δίκτυο αυτοκαθαριζόμενων αισθητήρων που παρέχουν ορατότητα 360º του περιβάλλοντος χώρου. Οι χώροι φόρτωσης έχουν επίσης βελτιωθεί και μπορούν να δεχθούν περίπου 24 σάκους αγαθών και να μεταφέρουν σχεδόν 0,227 τόνους βάρους. Διατίθενται επίσης σπονδυλωτά ένθετα για ξεχωριστή θέρμανση και ψύξη. Στο video oι συνιδρυτές της Nuro, Jiajun Zhu και Dave Ferguson παρουσιάζουν το όχημα. ΤΟ ΑΥΤOΝΟΜΟ NURO 3ης ΓΕΝΙΑΣ Το ID. LIFE αντιπροσωπεύει το όραμα της Volkswagen για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην εισαγωγική κατηγορία, σε προσιτό ύψος τιμών, μεταξύ 20.000 και 25.000 ευρώ. Το μοντέλο, που αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2025, χαρακτηρίζεται από αθρόα χρήση φυσικών και ανακυκλωμένων υλικών. Το compact crossover κινείται με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων χάρη στο ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα και είναι κατασκευασμένο από φυσικές πρώτες ύλες και ανακυκλωμένα υλικά. «Το ID. LIFE δίνει μια πρώτη εικόνα «μέσα από την κλειδαρότρυπα» των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων μας, στο μέλλον», δήλωσε ο Jozef Kabaň, επικεφαλής Σχεδιασμού στη Volkswagen. «Καινοτομία, αειφορία και διαχρονικότητα είναι τα στοιχεία που μας εμπνέουν και μας καθοδηγούν». Το ID. LIFE συνδυάζει αρμονικά μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία με παραδοσιακές φόρμες. Για παράδειγμα, τα υλικά για τις ιδιαίτερες επενδύσεις της οροφής και το μπροστινό τμήμα είναι από ανακυκλωμένες πλαστικές φιάλες. Μία από τις στρώσεις βαφής του αμαξώματος περιλαμβάνει ρινίσματα ξύλου ως φυσική χρωστική και έναν παράγοντα σκλήρυνσης οργανικής προέλευσης. Οργανικά έλαια, φυσική γόμμα και φλοιός ρυζιού είναι μερικές μόνο από τις φυσικές πρώτες ύλες για την κατασκευή των ελαστικών του μοντέλου. Το εσωτερικό του επίσης ακολουθεί τη φιλοσοφία αειφορίας. Οι ξύλινες επενδύσεις χρησιμοποιούν φύλο από βιώσιμες δασικές φυτείες. Τα καθίσματα διαθέτουν Artverlours Eco καλύμματα, με μεγάλο ποσοστό χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, που βασίζονται σε πρώτη ύλη που προκύπτει από ανακύκλωση πλαστικών απορριμμάτων. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΡΟΣΙΤΟΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ COMPACT CROSSOVER Volkswagen ID. LIFE
24.01.22 #139 3 We are looking for a SENIOR SALES CONSULTANT to join our premises in Athens, Greece. This is a unique opportunity within one of the fastest growing companies. uuuPOSITION SUMMARY The Senior Sales Consultant will be responsible for developing our ever-increasing clientele and supervising the subordinate team. Responsibilities include the supervision and coordination of several operational and administrative functions of the sales department in support of the Sales Director. The position also entails an active involvement in all necessary actions to maximize the sales conversion rate such as approaching and communicating with clients, answering their questions, negotiating agreements, and above all determining their needs and keeping them satisfied. Your role is to ensure that we offer our clients an outstanding customer experience. uuuRESPONSIBILITIES ¡Grow existing customer base and meet monthly sales goals ¡Supervise members of the sales team, assist junior staff and in training newcomers ¡Delegate sales-related tasks and set deadlines for the whole team ¡Mentor and coachmembers in meeting sales targets and ensuring that our customers are served perfectly ¡Understand the business model in order to grow the existing customer base andmeet monthly sales targets ¡Coordinate and supervise the execution of sales processes and day-to-day operations in support of the Sales Director uuuYOUR PROFILE ¡3-4 years of sales experience either in services or products ¡Exceptional interpersonal skills and proven ability to coordinate a number of tasks with a wide range of stakeholders ¡Passion for closing deals, a strong work ethic, and a can-do attitude ¡Customer-first mindset and proven ability to commit to your work ¡Love for a varied day with a mix of communications, organization, and customer touchpoints ¡Can act independently, solve problems by yourself and enjoy going the extra mile tomake sure our customers are served perfectly ¡BSc/BA and/or Master’s in Marketing, Business, or Economics from a top tier university in Greece or abroad ¡Excellent command of the Greek/ English language (both written and spoken) ¡Computer literacy Considered as a plus ¡Understanding of the mobility space uuuWHATWE OFFER ¡Opportunity to work in one of the fastest-growing companies in Greece – and be part of the exciting journey that lies ahead ¡An ambitious, proven business model that is ready to penetrate other EUmarkets ¡Aworking environment with an amazing culture that is based on respect, fairness, and transparency ¡Very competitive compensation package ¡Monthly bonus scheme Sent your CVto [email protected] All applications will be treated in utmost confidence and will only be seen by members of our recruitment team. Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου αλλά και στη συνεχιζόμενα υψηλή ζήτηση για το δημοφιλές μοντέλο της, η FordMotor Ελλάς εξασφάλισε ειδικά για την ελληνική αγορά την άμεση διάθεση μιας νέας έκδοσης του Ford Puma. Ένας περιορισμένος αριθμός οχημάτων του νέου Ford Puma ST-Line Design είναι ετοιμοπαράδοτος στη χώρα μας στην έκδοση 1.0L EcoBoost 125PS mHEV, τόσο με το γνωστό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της εταιρείας, όσο και με το προηγμένο 7-τάχυτο αυτόματο Powershift. Η νέα έκδοση διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει αναλογικό πίνακα οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, λειτουργία πλοήγησης μέσω σύνδεσης κινητού τηλεφώνου, SYNC 3 και ενσωματωμένο μόντεμ, αλλά και συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων της υποβοήθησης έναντι σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης και προειδοποίησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης ορίων ταχύτητας και προειδοποίησης κόπωσης οδηγού. Oι επιβάτες απολαμβάνουν άνετους χώρους, ενώ την ίδια στιγμή ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα της πρακτικότητας και των μεταφορικών δυνατοτήτων του χώρου φόρτωσης, με το γνωστό πλέον MegaBox, που ανεβάζει τη συνολική χωρητικότητα του πίσω χώρου αποσκευών στα 456 λίτρα. Το μοντέλο διαθέτει το σύστημα κίνησης EcoBoost Hybrid της Ford, που συνδυάζει τα γνωστά πλεονεκτήματα του πολυβραβευμένου 1.0L βενζινοκινητήρα με ένα προηγμένο και αποδοτικό ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης με γεννήτρια/ μίζα, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερη επιτάχυνση και βελτιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου έως και 10%. ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΑΠΟ ΤΗ FORD Νέο Puma ST-Line Design
24.01.22 #139 4 Πρώτη επέτειος για τη Stellantis, που επιταχύνει την εξέλιξή της σε μια βιώσιμη εταιρεία κινητικότητας και τεχνολογίας. Γεννημένη από το τολμηρό και οραματικό πνεύμα των ιδρυτικών εταιρειών της, η Stellantis N.V. δημιουργήθηκε για να διαμορφώσει το μέλλον της κινητικότητας με καινοτόμους και βιώσιμες λύσεις. Σήμερα, η Stellantis σηματοδοτεί την πρώτη επέτειό της με video που αποτελεί μια ανασκόπηση των σημαντικών οροσήμων που επιτεύχθηκαν τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Στον πρώτο χρόνο, η Stellantis ξεκίνησε το ταξίδι για να ηγηθεί του τρόπου που κινείται ο κόσμος, χτίζοντας τα θεμέλια και πετυχαίνοντας παράλληλα εντυπωσιακά ορόσημα. Καθορίζοντας το σκοπό της εταιρείας «με τη δύναμη της διαφορετικότητας, οδηγούμε τον τρόπο που κινείται ο κόσμος», και τις αξίες, δεσμεύεται να φροντίζει τον πλανήτη, τους εργαζομένους της και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Εφαρμόζοντας με ταχύτητα την οργανωτική δομή, η οποία ήδη έχει αποδείξει την αποδοτικότητά της. Λανσάροντας με επιτυχία περισσότερα από 10 νέα προϊόντα το 2021, συμπεριλαμβανομένων των: Citroën C4, Fiat Pulse, DS 4, DS 9, Jeep Commander, Grand Cherokee/ Grand Cherokee L, Wagoneer/ Grand Wagoneer, Maserati MC20, Opel Mokka, Rocks-e και Peugeot 308. Προγραμματίζοντας επενδύσεις άνω των 30 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2025 για την εκτέλεση στρατηγικών ηλεκτροκίνησης και λογισμικού που υποστηρίζουν τις 14 ιστορικές της μάρκες και τη στροφή για να γίνει μια εταιρεία βιώσιμης τεχνολογίας και κινητικότητας, χτίζοντας παράλληλα ένα καινοτόμο και ισχυρό οικοσύστημα με στρατηγικές συνεργασίες. Αποκαλύπτοντας μια φιλόδοξη στρατηγική ηλεκτροκίνησης, διαθέτοντας ήδη 33 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων van με κυψέλες καυσίμου και επιπλέον 8 ηλεκτρικά οχήματα που θα αποκαλυφθούν στους επόμενους 18 μήνες, αλλά και συνεργασίες με τις Automotive Cells Company, Factorial Energy, LG Energy Solution, Samsung SDI και Vulcan Energy. Επιταχύνοντας το μετασχηματισμό του λογισμικού της μέσω συνεργασιών που αλλάζουν το «παιχνίδι» με τις Amazon, BMW, Foxconn και Waymo. Ενδυναμώνοντας τις χρηματοδοτικές δραστηριότητες στις Ηνωμένες Πολιτείες με την απόκτηση της First Investors Financial Services και συνεργασίες σε όλη την Ευρώπη με τις BNP Paribas Personal Finance, Crédit Agricole Consumer Finance και Santander Consumer Finance. Προετοιμάζοντας το μακροχρόνιο στρατηγικό πλάνο που θα αποκαλυφθεί την 1η Μαρτίου. Περισσότερα στο fleetnews.gr GROUP STELLANTIS Η πρώτη επέτειος και η εξέλιξη ΤΑ ΤΑΞΙ LEVC ΗΛΘΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΠΑΝΟΣ Α.Ε. Τα χαρακτηριστικά λονδρέζικα ταξί LEVC (London Electric Vehicle Company) TX και τα βαν VN5 ήλθαν στην Ελλάδα με επίσημο εισαγωγέα την εταιρεία Σπανός Α.Ε. Αυξάνοντας περαιτέρω το πράσινο ευρωπαϊκό αποτύπωμα της εταιρείας, η Ελλάδα γίνεται η πιο πρόσφατη χώρα που υποδέχεται στους δρόμους της το επαναστατικό ηλεκτρικό ταξί TX και το βαν VN5 της London Electric Vehicle Company (LEVC). Ως ακρογωνιαίος λίθος του βιώσιμου συστήματος μεταφορών κάθε σύγχρονης πόλης, το TX βασίζεται στο αυθεντικό ταξί του Λονδίνου και έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, για πιο πράσινες και πιο πρακτικές απαιτήσεις. Το ταξί TX κατασκευάζεται μαζί με το VN5 σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο στο Κόβεντρι του Ηνωμένου Βασιλείου, διαθέτει τη διάσημη τεχνολογία eCity της LEVC και μπορεί να φιλοξενήσει έως και έξι επιβάτες, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί με μια πληθώρα λειτουργιών προσβασιμότητας για επιβάτες με ειδικές ανάγκες. Το VN5 είναι ένα επαγγελματικό όχημα με προδιαγραφές για μηδενικές εκπομπές ρύπων και απευθύνεται σε βασικούς κλάδους σε όλη την Ελλάδα για την εκτέλεση εργασιών με πιο βιώσιμο τρόπο από ποτέ. Με την πλήρως προσαρμόσιμη και μελλοντικά βιώσιμη πλατφόρμα του, το VN5 προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου σε σχέση με τα συμβατικά βαν, δίνοντας σε επιχειρήσεις και εταιρείες διαχείρισης στόλων τη δυνατότητα να πετύχουν τους στόχους τους τόσο σε επίπεδο πρακτικότητας όσο και σε επίπεδο βιωσιμότητας. Αναλυτικά στο fleetnews.gr
24.01.22 #139 5 Η MINI αναπτύσσεται και γίνεται ηλεκτρική. Η βρετανική μάρκα πολυτελών οχημάτων κατάφερε να αυξήσει κατά 3,3,% τις πωλήσεις οχημάτων της σε όλο τον κόσμο, φτάνοντας τις 302.144 μονάδες το 2021. Οι εκδόσεις MINI με αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης γνώρισαν αυξημένη ζήτηση. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 64,3% στα 53.243 οχήματα - περίπου 18% επί των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων το 2021. Νικητής της χρονιάς αναδείχθηκε το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 17,6 - 15,2 kWh/100 km σύμφωνα με το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 0 g/ km). Το MINI Electric κατάφερε ακόμα και να διπλασιάσει τις ταξινομήσεις του (+98,2%). Τώρα είναι ήδη η πιο δημοφιλής έκδοση σε ολόκληρη την προϊοντική γκάμαMINI. Συνολικά 34.851 οχήματα MINI Cooper SE πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο την περασμένη χρονιά. Αυτό σημαίνει ότι ο ένας τους τρεις αγοραστές ενός 3θυρου MINI επέλεξε διασκεδαστική οδήγηση μηδενικών ρύπων. Επιπλέον, πωλήθηκαν 18.392 οχήματα MINI Cooper SE Countryman ALL4 (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 2,0 - 1,7 l/100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 14,0 - 13,1 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 45 - 40 g/km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Το plug-in υβριδικό μοντέλο αύξησε τις πωλήσεις του κατά 24,2%. Από τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων σχεδόν το ένα στα τέσσερα MINI Countryman ήταν εξοπλισμένο με σύστημα ηλεκτροκίνησης. «Το εξαιρετικό συνολικό αποτέλεσμα και το γεγονός ότι το ένα στα δέκα νέα MINI είναι αμιγώς ηλεκτρικό, αποδεικνύουν ότι η στρατηγική μας για το μέλλον θέτει τις κατάλληλες προτεραιότητες», σχολίασε ο Bernd Körber, επικεφαλής Μάρκας MINI, επισημαίνοντας ότι «η κοινότηταMINI αυξάνεται και κινείται με αλματώδη βήματα προς την ηλεκτρική κινητικότητα». ΑΛΜΑΤΩΔΩΣ ΗΜΙΝΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Αύξηση 98,2% για τοMINI Electric Η BMW I VENTURES ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΗΝ HEYCHARGE Η BMW i Ventures ανακοίνωσε αρχική επένδυση στην HeyCharge, τη γερμανική startup που εκδημοκρατίζει την πρόσβαση σε σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) σε συγκροτήματα κατοικιών, κτίρια γραφείων και λοιπές υποδομές. Η HeyCharge ήταν στην ομάδα των νεοφυών επιχειρήσεων «Summer 2021» του Y Combinator. «Η ραγδαία ανάπτυξη της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων τα προσεχή χρόνια θα καταστήσει αναγκαία την επέκταση των υποδομών φόρτισης σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Kasper Sage, διευθύνων εταίρος της BMW i Ventures. «ΗHeyCharge είναι η πρώτη εταιρεία που προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (EV) χωρίς διαδικτυακή σύνδεση, το οποίο είναι καταλυτικός παράγοντας για την κάλυψη αναξιοποίητων περιοχών. Με την τεχνολογία της HeyCharge, καθίσταται ελκυστική η εγκατάσταση φορτιστών σε τοποθεσίες που μέχρι σήμερα δεν ήταν εμπορικά βιώσιμες». Κατά κανόνα, οι φορτιστές EV χρειάζονται μια εφαρμογή (app) ή κάρτα RFID και την κατάλληλη διαδικτυακή σύνδεση, για να μπορούν να ενεργοποιηθούν. Ωστόσο, τα περισσότερα υπόγεια γκαράζ αυτήν τη στιγμή δεν έχουν σημείο πρόσβασης στο διαδίκτυο, ούτε υπάρχει δυνατότητα εγκατάστασης τέτοιων φορτιστών. Ο Chris Cardé, ιδρυτής και CEO, HeyCharge, αντιλήφθηκε το πρόβλημα με αυτό το παραδοσιακό σύστημα και διέγνωσε την ευκαιρία επίλυσής του φέρνοντας το πρώτο ηλεκτρικό όχημά του στο σπίτι, σε μια πολυκατοικία στο Μόναχο. Καθώς όλο και περισσότερα EV κυκλοφορούν στο δρόμο -μέχρι το 2040, σχεδόν όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται παγκοσμίως θα είναι ηλεκτρικά- θα υπάρχει μεγάλη ανάγκη για μια επεκτάσιμη λύση φόρτισης που θα μπορεί να ενταχθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Η τεχνολογία SecureCharge της HeyCharge, για την οποία εκκρεμεί χορήγηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας, καταργεί την ανάγκη για τοπική διαδικτυακή σύνδεση, επιτρέποντας στην εφαρμογή και τους φορτιστές να επικοινωνούν απευθείας μέσω bluetooth με το HeyCharge App ή SDK. Με τον τρόπο αυτό, μεγιστοποιείται η διαθεσιμότητα του συστήματος, ενώ παράλληλα ελαχιστοποιείται η καθυστέρηση στη μεταφορά δεδομένων μεταξύ τηλεφώνου και φορτιστή. Όταν συνδυάζεται με το Σημείο Πρόσβασης (Access Point), το απλό και αποτελεσματικό σύστημα της HeyCharge, το συνολικό κόστος μπορεί να μειωθεί μέχρι και 80% σε ό,τι αφορά τις κτιριακές εγκαταστάσεις.
24.01.22 #139 6 Το 2021, η Mercedes-Benz Ελλάς κατέκτησε για όγδοη συνεχή χρονιά την πρώτη θέση στις πωλήσεις premium επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα, ενώ κατέλαβε την ένατη θέση τους δέκα πρώτους της αγοράς. Συνολικά, στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν 5.263 οχήματα του ομίλου και συγκεκριμένα 4.375 επιβατικά οχήματα MercedesBenz και smart (4.295 οχήματα Mercedes-Benz και 80 smart), 528 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (κάτω των 3,5 τόνων), 183 επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (άνω των 3,5 τόνων) και 257 λεωφορεία ΜercedesBenz και Setra (πηγή: ΣΕΑΑ). Τόσο στα φορτηγά (από 3,5 τόνους) όσο και στο σύνολο της αγοράς των λεωφορείων, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης πρώτη στις πωλήσεις. To μερίδιο αγοράς στα επιβατικά ανέρχεται στο 4,3%. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στο 5%, στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων στο 52,4% και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα άνω των 8 τόνων στο 26,6%. Στα λεωφορεία δε, το μερίδιο αγοράς ανέρχεται στο 56,6%. Όσον αφορά στις ταξινομήσεις ηλεκτρικών και plug-in hybrid αυτοκινήτων Mercedes-Benz / Mercedes-EQ, αυτές ανέρχονται σε 1.054, καταλαμβάνοντας ποσοστό 24,5% επί των συνολικών πωλήσεων επιβατικών της μάρκας στη χώρα μας. Αυτό αποτελεί ένα πολύ υψηλό μερίδιο στο μείγμα των πωλήσεων, το οποίο επέτρεψε στη MercedesBenz Ελλάς να ξεπεράσει κατά πολύ τους εσωτερικούς στόχους που της είχαν τεθεί από τη μητρική εταιρεία όσον αφορά στην εκπομπή CO2. Επιπλέον, η εξαιρετική πορεία των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in hybrid (xEV) μοντέλων Mercedes-Benz αντικατοπτρίζεται στην πρώτη θέση που επιτυγχάνει η μάρκα στις συνολικές πωλήσεις xEV στη χώρα μας: στα 6.961 οχήματα αυτής της κατηγορίας, τα 1.054 είναι της μάρκας μας (μερίδιο 15,1%). Μάλιστα, το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην κατηγορία των xEV ανάμεσα στους premium κατασκευαστές ανέρχεται σε 23,4%. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr MERCEDES-BENZ ΕΛΛΆΣ Πρώτη στα premium το 2021 Η Peugeot έκλεισε το 2021 με σημαντικές επιτυχίες, οι οποίες ενδυναμώνουν περαιτέρω την ηγετική της θέση. Κατ’ αρχάς, διατήρησε τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 10,5%, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση όγκου πωλήσεων σε σχέση με το 2020. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως η αύξηση πωλήσεων που σημείωσε η Peugeot το 2021 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από τη συνολική αύξηση της αγοράς επιβατικών που είναι 24,7%. Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της Peugeot επιβεβαιώνει αφενός την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου, τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της, οι οποίες αποτυπώνονται στα παρακάτω νούμερα: Πρώτη θέση της Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,7% Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς) Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας τους (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς, αντίστοιχα) Πρώτη θέση για το 2008 στην κατηγορία B SUV (με μερίδιο 14,4%) Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς), με σημαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες). PEUGEOT: ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟ 2021 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ NISSAN: ΣΤΕΡΕΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΦΩΤΟΝΙΩΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Τόκιο, η Nissan Motor Co., Ltd. έχει αναπτύξει στερεά υλικά μετατροπής φωτονίων (UC) με εξαιρετική απόδοση, που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της τεχνητής φωτοσύνθεσης. Με την τεχνητή φωτοσύνθεση, το νερό χωρίζεται σε οξυγόνο και υδρογόνο. Το υδρογόνο στη συνέχεια αντιδρά με CO2 για να παραχθούν ακατέργαστες ενώσεις, όπως ολεφίνες, για ρητίνες. Η Nissan στοχεύει να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050. Αυτή η νέα τεχνολογία θα συμβάλει στους στόχους της εταιρείας, ενισχύοντας τη χρήση του CO2 ως πρώτης ύλης, η οποία μπορεί να μειώσει την εξάρτηση από ορυκτά καύσιμα για την κατασκευή ρητινών και άλλων προϊόντων. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr
24.01.22 #139 7 O Tim Albertsen (CEO της ALD) και ο Tex Gunning (CEO της LeasePlan) αποκάλυψαν στους Steven Schoefs και Frank Jacobs του Fleet Europe, πως δεν θα είναι αυτό το όνομα της εταιρείας που θα προκύψει από την εξαγορά της LeasePlan από την ALD. Θα φανεί ποιο θα είναι - όπως και πολλά άλλα σχετικά με τη συμφωνία που αλλάζει τον κλάδο. Πρόσφατα, η ALD ανακοίνωσε την εξαγορά της LeasePlan έναντι 4,9 δισ. ευρώ. Η Société Générale, μητρική της ALD, θα κατέχει το 53% της νέας εταιρείας, ενώ οι μέτοχοι της LeasePlan λίγο λιγότερο από το 31%. Αν και δεν αποτελεί έκπληξη -αμφότερες οι εταιρείες διαπραγματεύονταν για μήνες- η συμφωνία ίσως επηρεάσει σημαντικά την αγορά στόλου και κινητικότητας. Η ΣΥΜΦΩΝΊΑ Tim Albertsen: «Πρόκειται για ιστορική ευκαιρία να ενώσουν τις δυνάμεις τους οι εταιρείες μας. Η ALD και η LeasePlan δημιουργούν πολύ δυνατό συνδυασμό, με υποσχόμενο μέλλον. Είναι πολύ καλή συμφωνία για τους μετόχους, τους πελάτες μας, την αγορά και την ταχεία τεχνολογική ανάπτυξη του κλάδου μας». Tex Gunning: «Είμαστε πολύ ευτυχείς που η ALD υπέγραψε μνημόνιο συναντίληψης για την εξαγορά της LeasePlan. Πρόκειται για μεγάλη και περίπλοκη συμφωνία, που αποτελεί επίτευγμα. Αλλά πρόκειται και για κατάλληλη συγκυρία: η αγορά κινητικότητας εκτοξεύεται. Είμαι πεπεισμένος πως θα αποτελέσει τον πιο ενεργό κλάδο παγκοσμίως τουλάχιστον για τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια. Οι δυνατότητες των συνδυασμένων δραστηριοτήτων μας είναι εξαιρετικές και θα δημιουργήσουν μια από τις κορυφαίες εταιρείες κινητικότητας διεθνώς. Πιστεύουμε πως αυτό αποτελεί τεράστιο πλεονέκτημα για τους πελάτες μας». Γιατί η συμφωνία έχει μορφή εξαγοράς αντί συγχώνευσης; Tim Albertsen: «Στην πράξη, θα είναι συγχώνευση: θα πάρουμε ό,τι καλύτερο διαθέτουν οι δύο εταιρείες και θα το συνδυάσουμε σε μια νέα, διαφορετική οντότητα. Σε στρατηγικούς όρους, ωστόσο, η Société Générale προσδιόρισε το χώρο κινητικότητας ως σημαντικό τομέα ανάπτυξης και, πράγματι, αντιλαμβάνεται τη συνδυασμένη νέα οντότητα ως νέο, τρίτο πυλώνα της, από κοινού με τη λιανική και την επενδυτική τραπεζική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Société Générale θα παραμείνει πλειοψηφικός μέτοχος της συνδυασμένης εταιρείας». «Η εξαγορά δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την IPO μας πριν από μερικά χρόνια. Όσο για την LeasePlan, ανήκε σε κοινοπραξία με επικεφαλής ιδιωτικό μετοχικό κεφάλαιο, επομένως γνωρίζετε πως οι φιλοδοξίες ιδιοκτησίας έχουν μικρότερη στρατηγική σημασία μακροπρόθεσμα. Και από αυτή την άποψη, η συμφωνία έχει νόημα». Μιλώντας για τα καλύτερα των δύο εταιρειών: ποια είναι αυτά; Tim Albertsen: «Η ALD και η LeasePlan έχουν παρόμοια επιχειρηματική κουλτούρα και είμαστε αμφότεροι ηγέτες στον κλάδο μας. Ωστόσο, η ALD έχει καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια για συνεργασίες και ιδιωτικό leasing, ενώ η LeasePlan επικεντρώθηκε περισσότερο στην εταιρική κατηγορία και τις τελικές παραδόσεις. Ο συνδυασμός είναι εξαιρετικός για το μέλλον». Η συμφωνία σημαίνει επίσης πως η LeasePlan θα εξαφανιστεί. Tex, σε επηρεάζει αυτό συναισθηματικά; Tex Gunning: «Δεν το βλέπω έτσι. Για μένα, η νέα εταιρεία θα επιτρέψει στη LeasePlan να αναπτυχθεί περαιτέρω. Όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν στην ιστορία μας. Η LeasePlan εξαγοράστηκε από τράπεζα, στη συνέχεια από τη Volkswagen και τώρα από την ALD. Κάθε φορά, ακολουθώντας τις προκλήσεις της αγοράς. Κάθε φορά, δημιουργώντας ευκαιρίες για ανάπτυξη». TimAlbertsen: «Αυτό που θα προκύψει είναι ένας νέος τύπος εταιρείας, με νέο είδος επιχειρηματικότητας. Δεν θα είναι απλώς το άθροισμα δύο εταιρειών που ειδικεύονται στο leasing ολοκληρωμένων υπηρεσιών ή στην επιχειρηματική κινητικότητα. Γι’ αυτό, η νέα εταιρεία δεν θα ονομάζεται ‘NewALD’. Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η νέα ονομασία. Ξέρουμε όμως πως θα διαθέτουμε το κατάλληλο μέγεθος και την τοποθέτηση για να ανταγωνιστούμε εταιρείες σαν την Google και την Apple». Μπορείτε να περιγράψετε τα επόμενα βήματα της διαδικασίας ολοκλήρωσης; Tim Albertsen: «Πρώτα, ορίζουμε προσωρινό μοντέλο λειτουργίας ανά χώρα. Μετά την ολοκλήρωση -στα τέλη του τρέχοντος έτους- ξεκινάμε τη διαδικασία ενσωμάτωσης για το νέο παγκόσμιο πρότυπο λειτουργίας μας. Επιδιώκουμε την ολοκλήρωση του έργου ενσωμάτωσης στις 12 κορυφαίες χώρες εντός 18 μηνών και χρειάζονται άλλοι 12 μήνες για τις υπόλοιπες χώρες, έως τα μέσα του 2025. Εξετάζουμε επίσης την αλλαγή επωνυμίας της εταιρείας». Στο μεσοδιάστημα, η ALD και η LeasePlan θα είναι ανταγωνιστές ή θα συνεργαστούν; «Μέχρι να κλείσει η συμφωνία, όλα παραμένουν ως έχουν. Αυτό σημαίνει πως συνεχίζουμε τον ανταγωνισμό - ίσως και λίγο πιο έντονα από πριν, απλώς για να δούμε ποιος μπορεί να αποσπάσει τα περισσότερα (γέλια)». Οι Tim Albertsen και Tex Gunning μίλησαν για πολλά ακόμα, τα οποία μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά στο fleetnews.gr ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΩΝ TIMALBERTSEN ΚΑΙ TEX GUNNING ΣΤΟ FLEET EUROPE Μη συνηθίσετε το όνομα «NewALD» TimAlbertsen Tex Gunning
24.01.22 #139 8 Ο JOOST VANTOMME ΝΕΟΣ CEO ΤΗΣ ERTICO Ο Joost Vantomme ανέλαβε CEO της ERTICO την 1η Ιανουαρίου 2022, αντικαθιστώντας τον Jacob Bangsgaard, ξεκινώντας ένα νέο κεφάλαιο για τον οργανισμό. Ο Joost δραστηριοποιείται στον τομέα της έξυπνης κινητικότητας αρκετά χρόνια, προσφάτως ως διευθυντής Έξυπνης Κινητικότητας της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και προηγουμένως ως διευθυντής Δημοσίων Υποθέσεων της FEBIAC. Με πάνω από 25 χρόνια επαγγελματικής πείρας, ασχολήθηκε ως δικηγόρος στους τομείς των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής, των ταχυδρομείων και των logistics, κυβερνητικός σύμβουλος του Βελγίου, με βασικούς ρόλους σε ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς και, τελικά, στον τομέα της έξυπνης κινητικότητας. Οπρόεδρος, δρ Άγγελος Αμδίτης, σχολίασε: «Βάσει παράδοσης εξαιρετικής διοίκησης, πιστεύω πως το στρατηγικό όραμα του Joost θα προωθήσει τον οργανισμό, προσαρμόζοντάς τον στο μεταβαλλόμενο τοπίο της κινητικότητας σε αυτήν την κρίσιμη, γεμάτη προκλήσεις και ευκαιρίες, εποχή. Ο Joost ανυπομονεί να συνεργαστεί με τους συνεργάτες της Ertico, για να διαμορφώσουν το μέλλον της κινητικότητας. Ελπίζουμε η ERTICO να σημειώσει νέα επιτεύγματα στο μέλλον υπό την ηγεσία του». Ο Ν. ΠΑΤΣΩΝΑΚΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Ο Νικόλαος Πατσωνάκης αποχώρησε στις 18 Ιανουαρίου από τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη, όπου είχε τη θέση τουMarketing & Communications Executive Επαγγελματικών Οχημάτων και Μηχανημάτων για περισσότερα από δύο χρόνια. ΝΕΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ FUSO Αλλαγές στηνDaimler Truck Πρόσωπα Ο Michael Klein θα αναλάβει τη συνολική διεύθυνση του τμήματος «Production and Product Engineering» στην Daimler Buses την 1η Απριλίου 2022. Ο προηγούμενος διευθυντής Μηχανικής Προϊόντων της Daimler Buses, Gustav Tuschen, συνταξιοδοτείται μετά από περισσότερα από 30 χρόνια στον Όμιλο Daimler. Ο Till Oberwörder, επικεφαλής της Daimler Buses, δήλωσε: «Αντικατοπτρίζοντας το μετασχηματισμό μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αποφασίσαμε να συνδυάσουμε τους τομείς Διοίκησης Παραγωγής και Μηχανικής Προϊόντων υπό την ηγεσία του προηγούμενου διευθυντή Παραγωγής, Michael Klein, από την 1η Απριλίου, 2022. Με αυτόν τον τρόπο στοχεύουμε να αυξήσουμε περαιτέρω την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα, καθώς και την ανταγωνιστικότητά μας. Επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε τον Gustav Tuschen για τη συνεργασία και την εξαιρετική του δέσμευση, επέδειξε μεγάλη επιμονή στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών με υψηλό επίπεδο προσωπικής δέσμευσης. Μεταξύ άλλων, τοποθέτησε επιτυχημένα το αμιγώς ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο Mercedes-Benz eCitaro». Η DAIMLER BUSES ΕΝΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η Mitsubishi Fuso Truck Europe (MFTE) τοποθέτησε τον Arne Barden ως πρόεδρο και CEO του ευρωπαϊκού εργοστασίου FUSO, στο Tramagal της Πορτοτογαλίας από την 1η Ιανουαρίου. Ο κ. Barden διαδέχθηκε τον Jorge Rosa, ο οποίος υπήρξε πρόεδρος και CEO για περισσότερο από 16 χρόνια. Ο Jorge Rosa θα υποστηρίζει το εργοστάσιο FUSO του Tramagal ως σύμβουλος εξωτερικών υποθέσεων. Ο Arne Barden εντάχθηκε στην Daimler το 2001, ως υπεύθυνος διαχείρισης εγκαταστάσεων της Daimler India Commercial Vehicles στο Chennai από το 2008 και συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχή έναρξη παραγωγής της μάρκας BharatBenz το 2012. Το 2017, ανέλαβε επικεφαλής Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Mitsubishi Fuso Truck & Bus Cooperation (MFTBC) στο Kawasaki της Ιαπωνίας. Σε αυτήν τη θέση ήταν υπεύθυνος για τη διαχείριση προμηθευτών, τον προγραμματισμό παραγωγής και τα παγκόσμια logistics ανταλλακτικών. Κατά τη διάρκεια της 16ετούς θητείας του ως προέδρου και CEO του εργοστασίου Tramagal, ο Jorge Rosa διαχειρίστηκε σημαντικά ορόσημα, όπως την έναρξη της σειριακής παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού ελαφρού φορτηγού eCanter ή τη θέσπιση πρωτοβουλιών ουδέτερου άνθρακα. Σε απόσταση περίπου 150 χιλιομέτρων βορειοανατολικά της Λισαβόνας, το εργοστάσιο Tramagal παράγει το διεθνές ευπώλητο ελαφρύ FUSO Canter, καθώς και το αμιγώς ηλεκτρικό FUSO eCanter. Η παραγωγή του FUSO Canter ξεκίνησε το 1980 και έκτοτε έχουν παραχθεί σχεδόν 240.000 φορτηγά FUSO στην Πορτογαλία. Σύμφωνα με τους στόχους βιωσιμότητας της Daimler Trucks για τις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις παραγωγής, το εργοστάσιο επιδιώκει να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα το 2022. Arne Barden Michael Klein
24.01.22 #139 10 Η Volta Trucks, κορυφαία και καινοτόμος εταιρεία κατασκευής και πάροχος υπηρεσιών αμιγώς ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων, επιβεβαίωσε πως το μελλοντικό Volta Zero θα διαθέτει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πλοήγησης της HERE Technologies, κορυφαίας πλατφόρμας δεδομένων εντοπισμού και τεχνολογίας. Το Volta Zero θα διαθέτει το EV Range Assistant της HERE, προσαρμοσμένο για αστικές παραδόσεις. Περιλαμβάνει πρόβλεψη αυτονομίας φορτηγών εν κινήσει και επιτρέπει προγραμματισμό διαδρομών με πολλαπλές στάσεις για παράδοση. Η αναζήτηση, η δρομολόγηση, η κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο και η φωνητική καθοδήγηση θα παρέχονται με ή άνευ σύνδεση. Η HERE Navigation επιτρέπει στη Volta Trucks να επωφεληθεί του προτύπου «πλοήγησης ως υπηρεσία» και να προσφέρει απλοποιημένη αλυσίδα εφοδιασμού και διαδικασία ανάπτυξης infotainment. Τα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν μείωση κόστους, βελτίωση επεκτασιμότητας και δυνατότητα της Volta Trucks να προσφέρει μοναδικό σύστημα Infotainment που θα μπορεί να ρυθμιστεί και να ελεγχθεί εξ αποστάσεως από τους πελάτες, καθιστώντας δυνατή τη συνεχή ενημέρωση και αναβάθμιση της εμπειρίας οδήγησης. Η ασφαλής μεταφορά δεδομένων μεταξύ φορτηγού και cloud ενισχύει την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα του οδηγού κατά τη χρήση των πλέον πρόσφατων δεδομένων χαρτών. Με τη HERE Navigation, οι οδηγοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πρωτοποριακή τεχνολογία γεωεντοπισμού what3words. Ηwhat3words είναι ένας απλός τρόπος ακριβέστερου εντοπισμού. Η what3words διαχώρισε τον κόσμο σε τετράγωνα τριών μέτρων και ονόμασε κάθε τετράγωνο με έναν μοναδικό συνδυασμό τριών τυχαίων λέξεων: μια διεύθυνση what3words. Οι οδηγοί μπορούν να εισάγουν τις διευθύνσεις what3words απευθείας στα συστήματα των φορτηγών τους, επιτρέποντας την εύκολη πλοήγηση σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, όπως είσοδοι κτιρίων ή οι χώροι φόρτωσης - ιδανικό για οδηγούς που πραγματοποιούν πολλαπλές αστικές παραδόσεις. ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΓΙΑ EV Here - Volta Trucks Η Volkswagen Financial Services (VWFS) και η Icare SA ανακοίνωσαν την ίδρυση κοινοπραξίας. Η Icare SA είναι θυγατρική της BNP Paribas Cardif, εξειδικευμένης στην προσωπική ασφάλιση και μέλος του BNP Paribas Group. Η Icare SA ειδικεύεται στην παράταση εγγυήσεων και την συντήρηση οχημάτων. Η κοινοπραξία, που θα ανήκει κατά 51% στην VWFS και κατά 49% στην Icare, θα εδρεύει στη Γαλλία. Θα επικεντρωθεί στην προσφορά προϊόντων συντήρησης μέσω της Icare SA σε πελάτες της VWFS για μάρκες εκτός VW Group – ενισχύοντας έτσι την επιχειρηματική δραστηριότητα ευρωπαϊκών στόλων της VWFS. «Μπορούμε να επιτύχουμε το στόχο να καταστούμε κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος στόλου επεκτείνοντας τις ικανότητές μας για πολλαπλές μάρκες, καθώς πολλοί πελάτες στόλου χρησιμοποιούν διάφορες μάρκες οχημάτων», δήλωσε ο Anthony Bandmann, μέλος του Δ.Σ. της VWFS, υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ. Απόδειξη της σημασίας των προϊόντων (και των υπηρεσιών) συντήρησης για το leasing ολοκληρωμένων υπηρεσιών είναι πως στη Γερμανία περίπου το 80% των συμβάσεων leasing πελατών στόλου περιλαμβάνει και σύμβαση συντήρησης. «Η κοινοπραξία μάς δίνει τη δυνατότητα να επεκτείνουμε το δίκτυο των συνεργείων μας», συμπλήρωσε ο κ. Bandmann. «Επιπλέον, προβλέπουμε πως η στενή συνεργασία με το συνεργάτη μας στην κοινοπραξία θα μας επιτρέψει επίσης να αποκτήσουμε τεχνογνωσία σε πολλαπλές μάρκες. Αυτό είναι εξίσου σημαντικό για να καταστείς παγκόσμιος πρωτοπόρος στον κλάδο του στόλου». Η ίδρυση της κοινής επιχείρησης υπόκειται σε έγκριση από τις αντιμονοπωλιακές αρχές. Το ύψος της επένδυσης δεν ανακοινώθηκε. Εκτός από αυτήν τη συμφωνία, η VWFS και η BNP Paribas Cardif ανακοίνωσαν επίσης την ανανέωση της μακροχρόνιας παγκόσμιας συμφωνίας συνεργασίας τους παροχής ασφαλιστικών λύσεων σε 13 ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Τσεχία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρωσία, Σλοβακία, Ισπανία, Σουηδία, Τουρκία), δύο στη Λατινική Αμερική (Βραζιλία, Μεξικό) και μία στην Ασία (Νότια Κορέα). «Η συνεργασία μας θα συνεχίσει να καθιστά την ασφάλιση πιο προσιτή στους πελάτες, εν μέρει χάρη σε μια βελτιστοποιημένη ψηφιακή εμπειρία. Και λαμβάνει άλλες διαστάσεις με την ίδρυση της νέας κοινοπραξίας μας», σημείωσε ο Jean Bertrand Laroche, αναπληρωτής CEO Διεθνών Αγορών της BNP Paribas Cardif. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΜΑΡΚΩΝ: VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES - ICARE
fleetnews.grRkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=