17.01.22 #138 10 Το 2021, το BMW Group σημείωσε ισχυρή αύξηση πωλήσεων (+8,4%) συγκριτικά με το 2020, με τις συνολικές παγκόσμιες παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce να αγγίζουν τις 2.521.525 μονάδες. Οι πωλήσεις της BMW έφτασαν σε ιστορικά επίπεδα με 2.213.795 μονάδες (+9,1%) την περασμένη χρονιά, με τη μάρκα να ηγείται της κατηγορίας πολυτελών οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το 2021, φτάνοντας τις 103.855 μονάδες (+133,2%). «Παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και τη συνεχιζόμενη πανδημία: Πετύχαμε ισχυρά αποτελέσματα πωλήσεων το 2021, χάρη στην εξαιρετική λειτουργική απόδοση και την άριστη γκάμα προϊόντων μας. Οι μάρκες μας σε πολλές περιπτώσεις πέτυχαν τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία τους σε παγκόσμια επίπεδο - με τη μάρκα BMW να βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος, κατέχοντας την πρώτη θέση στην κατηγορία πολυτελών οχημάτων σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMWAG, υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Με πάνω από 100.000 πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων την περασμένη χρονιά, σαφής στόχος μας ήταν να εντείνουμε τις προσπάθειές μας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης», συνέχισε ο Nota. Η εταιρεία αισιοδοξεί για την τρέχουσα χρονιά. «Το 2022 επιθυμία μας είναι να συνεχίσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη και θα επεκτείνουμε συστηματικά την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας. Έχουμε θέσει ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης σε αυτό τον τομέα και σκοπεύουμε να υπερδιπλασιάσουμε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων από πέρυσι», πρόσθεσε ο κ. Nota. Η μάρκα BMW έκλεισε το 2021 με θετικό πρόσημο στις παγκόσμιες πωλήσεις, +9,1% (2.213.795 οχήματα) έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Χάρη στη νεανική και ελκυστική προϊοντική γκάμα της, η BMWκατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων στην ιστορία της. ΤΟ 2021 ΚΥΡΙΆΡΧΗΣΕ Η ΤΆΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗΣ Το 2021, το 13% των οχημάτων BMW και MINI που πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο -συνολικά 328.316 μονάδες (+70,4 %)- ήταν ηλεκτροκίνητα. Στην Ευρώπη, το ποσοστό αυτό ήταν ήδη πάνω από 23% (225.415 μονάδες). Με πωλήσεις 37.939 BMW iX3 το 2021, περίπου η μία στις δέκα BMW X3 που παραδόθηκαν στους πελάτες σε όλο τον κόσμο ήταν αμιγώς ηλεκτρική. Το ίδιο διάστημα, ένας στους τρεις πελάτες που αγόρασε 3θυρο μοντέλο MINI επέλεξε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (34.851 μονάδες). Μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στο 90% σχεδόν των υφιστάμενων κατηγοριών της. Για την επόμενη δεκαετία, η εταιρεία σχεδιάζει την πώληση δέκα περίπου εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Η Neue Klasse, που είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη προς τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, θα συνεισφέρει σημαντικά στους όγκους πωλήσεων του BMW Group από τα μέσα της δεκαετίας και μετά. Η προϊοντική γκάμα της μάρκας MINI θα είναι αμιγώς ηλεκτρική μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, ενώ η Rolls-Royce θα είναι επίσης μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα από το 2030 και μετά. Όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad στην κατηγορία αστικής κινητικότητας θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΩΝΟΧΗΜΑΤΩΝ BMWGroup: ισχυρές πωλήσεις το 2021 ΟΙ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΤΟΥ BMW GROUP ΤΟ 2021 Δ΄ ΤΡΙΜ. 2021 ΜΕΤ % vs 4ο ΤΡΙΜ 2020 ΙΑΝ-ΔΕΚ 2021 ΜΕΤ % vs 2020 BMW Group Αυτοκίνητα 589.301 -14,2% 2.521.525 +8,4% BMW 510.727 -15,1% 2.213.795 +9,1% - BMWM GmbH 40.540 -7,0% 163.542 +13,4% MINI 77.306 -8,5% 302.144 +3,3% BMW Group Ηλεκτροκίνητα* 96.741 +26,9% 328.316 +70,4% Rolls-Royce 1.268 +14,8% 5.586 +48,7% BMWMotorrad 37.652 -5,1% 194.261 +14,8% *BEV και PHEV ΠΩΛΉΣΕΙΣ BMW& MINI ΑΝΆ ΠΕΡΙΟΧΉ 4ο ΤΡΙΜ 2021 ΜΕΤ % ΙΑΝ-ΔΕΚ 2021 ΜΕΤ % Ευρώπη 223.167 -15,8% 948.087 +3,9% Γερμανία 62.745 -26,4% 267.917 -6,8% Ασία 232.222 -17,1% 1.065.141 +8,2% Κίνα 176.600 -18,9% 846.237 +8,9% Αμερική 120.838 -5,2% 450.062 +18,9% ΗΠΑ 100.891 -6,0% 366.574 +19,5%
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=