FLEETNEWS #135

13.12.21 #135 2 info@fleetnews.gr Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Η Renault ανακοίνωσε πως το νέο της SUV θα ονομάζεται Austral. Προερχόμενη από τη λατινική λέξη «australis», η Austral είναι λέξη που περιλαμβάνεται σε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των γαλλικών, κάτι πολύ σημαντικό για μια μάρκα που είναι υπερήφανη για τις ρίζες της. Όπως εξηγεί η Sylvia Dos Santos, διευθύντρια Στρατηγικής Ονομασίας Μοντέλων του Τμήματος ΠαγκόσμιουΜάρκετινγκ της Renault, «η λέξη Austral φέρνει στο νου τη ζωντάνια και τη ζέστη του νότιου ημισφαιρίου. Είναι όνομα που προσκαλεί σε ταξίδια και τέλειο για SUV. Οι αρμονικά ισορροπημένοι ήχοι προφέρονται εύκολα και είναι διεθνείς». Το νέο SUV της Renault είναι υψηλής τεχνολογίας, ευρύχωρο και ευχάριστο στην οδήγηση, κομίζοντας κάτι νέο στην κατηγορία C. Το Austral μπορεί να μεταφέρει έως και 5 επιβάτες και έχει μήκος 4,51 μέτρων. Το Austral δείχνει ότι η Renault επιδιώκει να ανακτήσει τη θέση της στην κατηγορία των SUV, μετά το Arkana και το νέο Mégane E-TECH Electric. Το Austral θα αντικαταστήσει το Kadjar στην γκάμα της Renault και θα διατεθεί στο ευρύ κοινό την άνοιξη του 2022. AUSTRAL: ΤΟ ΝΕΟ SUV ΤΗΣ RENAULT Η Mercedes-Benz είναι η πρώτη εταιρεία αυτοκινήτων που πληροί τις απαιτητικές νομικές απαιτήσεις του UN-R157 για ένα σύστημα Επιπέδου 3. Η αρμόδια γερμανική αρχή (KBA) χορήγησε την έγκριση του συστήματος, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την προσφορά του διεθνώς, υπό την προϋπόθεση ότι επιτρέπεται από την εθνική νομοθεσία. Έτσι οι πρώτοι πελάτες θα μπορούν να αγοράσουν μια S-Class με Drive Pilot το πρώτο εξάμηνο του 2022, που θα τους επιτρέπει να οδηγούν σε αυτόνομη λειτουργία υπό όρους με ταχύτητες έως και 60 χλμ/ώρα σε πυκνή κυκλοφορία ή καταστάσεις συμφόρησης σε κατάλληλα τμήματα του γερμανικού αυτοκινητόδρομου (13.191 χιλιόμετρα συνολικά). Η έγκριση συστήματος ισχύει και για την EQS. Εκτεταμένες δοκιμές για αυτά τα συστήματα βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη στις ΗΠΑ και την Κίνα. Το Drive Pilot αφαιρεί την πίεση από τον οδηγό και του επιτρέπει να εκτελεί βοηθητικές εργασίες στην κεντρική οθόνη, όπως ηλεκτρονικές αγορές ή επεξεργασία e-mail. Στα κατάλληλα τμήματα του αυτοκινητόδρομου, το Drive Pilot μπορεί να αναλάβει την οδήγηση, αρχικά μέχρι τη νόμιμα επιτρεπόμενη ταχύτητα των 60 χλμ/ώρα. Τα χειριστήριά του βρίσκονται στο τιμόνι, αριστερά και δεξιά, πάνω από τις εσοχές του αντίχειρα. Όταν ο οδηγός ενεργοποιεί το Drive Pilot, το σύστημα ελέγχει την ταχύτητα και την απόσταση και καθοδηγεί αβίαστα το όχημα στη λωρίδα του. Το προφίλ διαδρομής, τα συμβάντα και τα σήματα κυκλοφορίας λαμβάνονται αντίστοιχα υπόψη. Το σύστημα αντιδρά επίσης σε απροσδόκητες κυκλοφοριακές καταστάσεις και τις χειρίζεται ανεξάρτητα, π.χ. με ελιγμούς αποφυγής εντός της λωρίδας κυκλοφορίας ή με ελιγμούς πέδησης. ΗΠΡΩΤΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΥΠΟΟΡΟΥΣ Αυτόνομη οδήγηση από τηMercedes-Benz

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=