06.12.21 #134 10 Στην εκδήλωση Kenshiki για τα μέσα ενημέρωσης, η Toyota Motor Europe (TME) κοινοποίησε τα τελευταία νέα σχετικά με την ευρωπαϊκή επιχειρηματική στρατηγική της, ανακοινώνοντας το όραμα της εταιρείας, τα νέα προϊόντα και τις τεχνολογικές εξελίξεις. Kenshiki σημαίνει διορατικότητα στα ιαπωνικά και η φετινή εκδήλωση επικεντρώθηκε στη δέσμευση της TME για ουδέτερο άνθρακα, την επιτάχυνση του προγράμματος ηλεκτροκίνησης και τον ενεργό της ρόλο στη δημιουργία οικονομίας υδρογόνου. Η ΠΟΡΕΊΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΥΔΈΤΕΡΟ ΆΝΘΡΑΚΑ Τα στελέχη της Toyota εξήγησαν τη στρατηγική της εταιρείας για επίτευξη ουδέτερου άνθρακα όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ελαχιστοποιώντας ενδιάμεσα τις εκπομπές του. Ο στόχος της μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα θα επιτευχθεί με την επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης και την προσφορά ποικιλίας λύσεων αποδοτικών συστημάτων κίνησης στους πελάτες. Τα επόμενα χρόνια, η Toyota θα παρουσιάσει αυξανόμενο αριθμό πρακτικών και προσιτών οχημάτων μηδενικών εκπομπών (ZEV), με το bZ4X το πρώτο που θα λανσαριστεί. Μέχρι το 2030, το μείγμα πωλήσεων ZEV προβλέπεται να ανέλθει τουλάχιστον στο 50% στη Δυτική Ευρώπη, με δυνατότητα περαιτέρω αύξησης, εάν η ζήτηση αυξηθεί περισσότερο. «Μετά το 2030, αναμένουμε περαιτέρω επιτάχυνση της ζήτησης ZEV και η Toyota θα είναι έτοιμη να επιτύχει 100% μείωση εκπομπών CO2 όλων των νέων οχημάτων έως το 2035 στη Δυτική Ευρώπη, με την προϋπόθεση ότι θα έχουν δημιουργηθεί επαρκείς υποδομές ηλεκτρικής φόρτισης και ανεφοδιασμού υδρογόνου μέχρι τότε, με την απαραίτητη αύξηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας», δήλωσε ο Matt Harrison, πρόεδρος και CEO της TME. Ο Gill Pratt, Chief Scientist της TMC & CEO της TRI, εξήγησε πως η πορεία προς τον ουδέτερο άνθρακα βασίζεται στην ποικιλία λύσεων συστημάτων κίνησης, λόγω της διαφορετικότητας των αγορών και απορρέει από τρεις βασικούς παράγοντες: τη διαφορετική προέλευση πηγών ενέργειας στις περιφέρειες, τις διαφορετικές μεταφορικές ανάγκες και την ανάγκη μεγιστοποίησης της απόδοσης επένδυσης άνθρακα, για να διασφαλιστεί η βελτιστοποίηση της χρήσης σπάνιων πρώτων υλών μπαταριών. Περισσότερες λεπτομέρειες της στρατηγικής μπαταριών της Toyota ανακοινώθηκαν από τον Gerald Killmann, αντιπρόεδρο Έρευνας και Ανάπτυξης της TME, μετά την πρόσφατη παγκόσμια ανακοίνωση της στρατηγικής επένδυσης μπαταριών ύψους 11,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η εμπορική παραγωγή ξεκίνησε με την πρώτη διπολική μπαταρία NiMh στον κόσμο, η οποία, εκτός από τη χρήση λιγότερο πολύτιμων ορυκτών, είναι χαμηλότερη σε κόστος με διπλάσια ισχύ από μια κανονική μπαταρία NiMh. Σχετικά με την πολυαναμενόμενη θέσπιση μπαταριών ξηρού τύπου, ο κ. Killmann επιβεβαίωσε ότι, μετά τις περσινές δοκιμές προτύπων, θα εφαρμοστούν πιθανότατα πρώτα σε υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα, προτού εξοπλίσουν ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, μεταξύ άλλων, αποσκοπώντας σε υψηλότερη απόδοση, μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερους χρόνους φόρτισης. ΔΙΕΥΡΥΜΈΝΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ ΧΑΡΤΟΦΥΛΆΚΙΟΟΔΗΓΕΊ ΣΕ ΠΕΡΑΙΤΈΡΩ ΑΝΆΠΤΥΞΗ Η TME θα διαθέσει 1,07 εκατομμύρια οχήματα το 2021, εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 6,3% - νέο ρεκόρ και αύξηση 80 χιλιάδων μονάδων σε σύγκριση με το 2020. Το 2022, η TME προβλέπει να πωλεί περίπου 1,3 εκατομμύρια οχήματα, μερίδιο αγοράς 6,5% - άλλο νέο ρεκόρ. Οι πωλήσεις υποστηρίζονται επίσης από νέα μοντέλα, όπως το νέο bZ4X, το Aygo X, το GR86 και το Corolla Cross. TOYOTAMOTOR EUROPE Απανθρακοποίηση έως το 2035 Η Toyota έτοιμη για 100% μείωση εκπομπών CO2, σε όλες τις πωλήσεις νέων οχημάτων έως το 2035, στη Δυτική Ευρώπη Τουλάχιστον 50% μείγμα ZEV το 2030, με δυνατότητα περαιτέρω αύξησης, εάν η ζήτηση είναι υψηλότερη Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του ηλεκτρικού SUV μπαταρίας bZ4X - το επόμενο βήμα του διευρυνόμενου χαρτοφυλακίου ZEV Υποστηρίζει την εξελισσόμενη οικονομία υδρογόνου με παραγωγή μονάδων κυψελών καυσίμου στο Βέλγιο Η διεύρυνση της ηλεκτροκίνητης γκάμας είναι βασική για την αύξηση των πωλήσεων - 1,07 εκατομμύρια πωλήσεις το 2021, αύξηση στα 1,3 εκατομμύρια το 2022
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=