FLEETNEWS #132

22.11.21 #132 2 info@fleetnews.gr Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Νέος παίκτης στα ηλεκτρικά βαν. Η Hiperon Motor παρουσίασε το Hiperon Carrier με πολλά υπο - σχόμενες προδιαγραφές: Ωφέλιμο φορτίο 995 κιλά, αυτονομία, 320 χλμ., μπαταρία 75 kWh, ισχύς 265 ίππων, μεταξόνιο: 3,74 μ., μήκος: 5,66 μ., πλάτος: 2 μ., ύψος: 2,01 μ. Η απλότητα και η καθαρότητα των γραμμών δίνουν στο Hiperon εξαι - ρετική εμφάνιση. Η συμπαγής μορφή ενός βαν με απαλές επιφάνειες διακρίνεται για την ευκρίνεια των γραμμών της, καθιστώντας το όχημα πολύ πιο ελαφρύ οπτικά. Πίσω από αυτή την απίστευτα κα - θαρή μορφή βρίσκεται το διάσημο ευρωπαϊκό στούντιο σχεδιασμού One One Lab, με το οποίο συνερ - γάζεται η Hiperon Motor . Η βασι - κή έκδοση, κόστους 49.900 δολ. (προ φόρων κ.λπ. ), θα περιλαμβά - νει, μεταξύ άλλων, cruise control, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού, σύστημα πλοήγησης, χειριστήρια τιμονιού, κάμερα οπισθοπορείας, παρακολούθηση νεκρών σημείων και οθόνη LCD 13” . Παράλληλα, θα διατίθεται η έκδο - ση Carrier Pro, κόστους 62.000 δολ., με θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, σύστημα infotainment με οθόνη 15” συμβατό με Apple και Android, ενεργό cruise control και surround viewmonitor. HIPERON CARRIER Το EV9 , μεγαλύτερο από το Telluride , παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες . «Αποτελεί την πλέον σα- φή υπόδειξη της Kia για το επόμενο μοντέλο της νέας γενιάς EV και την επιτομή της πρόσφατης πρωτοπο- ρίας της μάρκας σε σχεδιασμό και ανάπτυξη οχημάτων υψηλής τεχνο- λογίας μηδενικών εκπομπών ρύ- πων», όπως αναφέρει η εταιρεία. Όπως και το πρότυπο Hyundai Seven , το EV9 είναι ένα crossover τριών σειρών καθισμάτων, εξαι - ρετικά ταχείας φόρτισης στο σύ - στημα 800 volt του Hyundai Motor Group . Επίσης, όπως το Seven, το EV9 επιδιώκει να επιτύ - χει αυτονομία 485 χλμ. με πλήρη φόρτιση μπαταρίας. Το πρότυπο προβλέπει διαφορετι - κές λειτουργίες χρήσης του οχή - ματος, από δυναμική οδήγηση έως οδήγηση ηρεμίας. «Η Λειτουργία Παύσης τροποποιεί τον εσωτερικό χώρο, για να προ- σομοιάζει περισσότερο με σαλόνι πρώτης κατηγορίας, δίνοντας στους επιβάτες την ευκαιρία να αλληλε- πιδρούν άμεσα μεταξύ τους, ενώ χαίρονται το φως που εισέρχεται από την ευρεία πανοραμική ορο- φή» , αναφέρει η Kia . Το υβριδικό μοντέλο θα συνδυάζει έναν υπερ - τροφοδοτούμενο βενζινοκινητή - ρα 1,6 λίτρων με έναν κινητήρα 44 κιλοβάτ, με συνολική ισχύ 226 ίππων, είτε στους μπροστινούς τροχούς είτε, προαιρετικά, και στους τέσσερις. Η Kia αναφέρει πως επιδιώκει 39 mpg μικτά σε δοκιμές EPA. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου έτους περίπου την ίδια περίοδο με την έκδοση βενζίνης, όπως ανακοί - νωσε η αυτοκινητοβιομηχανία. Η τιμή δεν ανακοινώθηκε. ΤΟΠΡΟΤΥΠΟΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ EV ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ Kia Concept EV9

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=