FLEETNEWS #132

22.11.21 #132 15 Στις 5 Νοεμβρίου, παρουσία των επίσημων ελληνικών αρχών και των άλλων χορηγών του έργου, η ALD Automotive συμμετείχε στην τελετή έναρξης του έργου μετατροπής της Χάλκης σε «πρά - σινο» νησί. H εθνική πρωτοβουλία των GR-eco islands ξεκίνησε με τη Χάλκη, στοχεύοντας στη μετα - τροπή της σε περιοχή μηδενικών εκπομπών ρύπων. Ως μέρος αυτού του έργου, η ALD Automotive πρόσφερε στο νησί τη μίσθωση δύο αμιγώς ηλεκτρι - κών οχημάτων για να συμβάλει στην προστασία του περιβάλλο - ντος, μειώνοντας τις εκπομπές CO2. Αυτό αποτελεί συνέχεια των υφιστάμενων δεσμεύσεών της και είναι απόλυτα ευθυγραμ - μισμένο με τον πυλώνα Move for Good της στρατηγικής της Move 2025 , μέσω της οποίας τοποθετεί τους ανθρώπους και την εταιρική υπευθυνότητα στην καρδιά του επιχειρηματικού της μοντέλου. «Είμαι περήφανη που η ALD Automotive Greece είναι μέρος αυ- τής της έξυπνης πράσινης πρωτο- βουλίας, καθώς πιστεύουμε ότι το μέλλον της μετακίνησης πρέπει να είναι βιώσιμο. Μέσα από ενέργειες όπως αυτή, ενθαρρύνουμε και άλ- λους να ακολουθήσουν για το καλό όλων, και υποστηρίζουμε τη μετά- βαση σε ανανεώσιμες πηγές ενέρ- γειας. Αυτό το έργο είναι για εμάς μια ισχυρή δήλωση, ότι αποτελούμε μια εταιρεία που ενδιαφέρεται για την προστασία του περιβάλλοντος και για ένα καλύτερο αύριο, με την ηλεκτροκίνηση ως ένα από τα βασικά στοιχεία της επιχείρησής μας», δή - λωσε η Gisele Urquia , CEO ALD Automotive Greece . Το έργο, όπως είναι γνωστό, απο - τελεί στρατηγική πρωτοβουλία της Ελληνικής Κυβέρνησης υπό την αιγίδα της Γαλλικής Πρε - σβείας και των εταιρειών ALD Automotive , ΔΕΗ Α.Ε. , Όμι - λος Συγγελίδη / Citroën , Akuo Energy , Omexom , Vodafone και Παπαστράτος . Η ALD AUTOMOTIVE ΣΤΗ ΧΑΛΚΗ Σε κοινή επιστολή τους προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Ένωση Ευ - ρωπαίων Κατασκευαστών Αυτο - κινήτων ( ACEA ) και η Transport and Environment ( T&E ) τονίζουν τη σημασία της αναθεώρησης της Οδη - γίας για την Ενεργειακή Απόδοση των Κτιρίων για την ανάπτυξη σημείων φόρτισης. Όπως γράφουν η ACEA και η T&E στην πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επι - τροπής, Ursula von der Leyen , τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο για την Ευ - ρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, Frans Timmermans , την επίτροπο Ενέργει - ας, Kadri Simson , και την επίτροπο Μεταφορών, Adina Valean , οι δύο οργανισμοί βλέπουν την επικείμενη αναθεώρηση της Οδηγίας για την Ενεργειακή Απόδοση των Κτιρίων ( EPBD ) ως ουσιαστικό μέσο για τη μετάβαση στην κινητικότητα μηδε - νικών εκπομπών. Ως μέρος του πακέτου Fit for 55 για το κλίμα, η Επιτροπή υπέβαλε πρό - ταση για τον Κανονισμό Υποδομής Εναλλακτικών Καυσίμων ( AFIR ), ο οποίος επικεντρώνεται στην ανάπτυ - ξη υποδομής φόρτισης και ανεφοδι - ασμού καυσίμων για δημόσια χρήση. Η αναθεώρηση της EPBD θα πρέπει να συμπληρώσει τον AFIR με μια φιλόδοξη πρόταση που να διασφα - λίζει ότι αντιμετωπίζεται επαρκώς η ανάγκη για ιδιωτική και ημι-δημόσια υποδομή φόρτισης. Σύμφωνα με την ACEA και την T&E, η EPBD θα πρέπει να βασίζεται στις ακόλουθες αρχές: „ Το «δικαίωμα εγκατάστασης συ - στήματος φόρτισης» „ Την ετοιμότητα για EV των κτιρίων που δεν περιλαμβάνουν κατοικίες, έως το 2035 „ Την ετοιμότητα για EV των κατοι - κιών „ Τις ελάχιστες απαιτήσεις για ση - μεία φόρτισης „ Τη φόρτιση σε ιδιωτικούς τερ - ματικούς σταθμούς και κόμβους logistics για φορτηγά και βαν „ Την εξασφάλιση οικονομικής υπο - στήριξης της ετοιμότητας για EV. ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ACEA ΚΑΙ T&E ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Κτίρια κατάλληλα για ηλεκτροκίνηση

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=