FLEETNEWS #131
15.11.21 #131 7 ΤΟ ID.3 ΦΕΡΝΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΗ VOLKSWAGEN Σε ένα μόλις χρόνο εμπορικής πα - ρουσίας, το ID.3 έχει αναδειχθεί σε πολύ σημαντικό μοντέλο στην γκάμα της Volkswagen . Εκτός του ηχηρού μηνύματος στην παγκό - σμια αγορά για την τεχνολογική υπεροχή της μάρκας, το νέο μο - ντέλο έχει αποδειχθεί πολύ σημα - ντικό για έναν επιπλέον λόγο: από τις περίπου 150.000 παραγγελίες που έχει δεχθεί η Volkswagen το τελευταίο δωδεκάμηνο, σχεδόν οι μισές από αυτές προέρχονται από πελάτες που ουδέποτε στο παρελθόν είχαν στην κατοχή τους ένα μοντέλο της μάρκας. Η διεθνής εταιρεία εμπορίας οχη - μάτων Cars2click και η The Retail Performance Company ( rpc ) ανα - κοίνωσαν πως συνεργάζονται για ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας αντιπροσώπων και κατασκευα - στών, συνδυάζοντας ψηφιακές τεχνολογίες και τεχνογνωσία λιανι - κής. Η συνεργασία αποτελεί στρα - τηγική κίνηση ικανοποίησης της μεταβαλλόμενης ζήτησης των καταναλωτών, υποστήριξης του ψηφιακού μετασχηματισμού κατα - σκευαστών και αντιπροσώπων και αντιμετώπισης των προκλήσεων της ψηφιοποίησης, του αυτομα - τισμού και των νέων επιχειρηματι - κών προτύπων. Η Cars2click θα παρέχει λύσεις τεχνητής νοημοσύνης (AI) και δε - δομένων για να βοηθήσει τους αντιπροσώπους να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της δραστηριότητας μεταχειρισμέ - νων αυτοκινήτων και να αλλάξουν τις διαδικασίες λειτουργίας τους. Παράλληλα, η rpc θα παρέχει συμ - βουλές διαχείρισης στους χρήστες Cars2click και καθοδήγηση στους κατασκευαστές και τους εμπόρους λιανικής. Για τους αντιπροσώπους, ο ψηφιακός βοηθός AI Cars2view παρέχει τις τιμές των ανταγωνιστών και ειδοποιεί για τυχόν παραπλα - νητικές ή ελλιπείς πληροφορίες διαδικτύου. Η Cars2click και η rpc θα αναπτύ - ξουν από κοινού πρόγραμμα δια - χείρισης AI για κατασκευαστές και αντιπροσώπους, παρέχοντάς τους δυνατότητα πρόσβασης σε δεδο - μένα της ευρωπαϊκής αγοράς μετα - χειρισμένων αυτοκινήτων. Η λύση θα επιτρέψει στους κατασκευαστές να αναλύσουν την απόδοσή τους και να συγκρίνουν μάρκες. CARS2CLICK ΚΑΙ RPC ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ AI ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ To Karoq έ χει αναδειχθεί σε πολύ σημαντικό μοντέλο για την επιτυχία της Skoda τα τελευταία χρόνια, με τη μάρκα να κερδίζει το στοίχημα της εισόδου στα compact SUV. Από την κυκλοφορία του, την άνοιξη του 2017, περισσότερα από 500.000 Karoq έχουν βγει από τις γραμμές παραγωγής. Το 2020 και το πρώτο εξάμηνο του 2021, το Karoq είναι το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις της Skoda και το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας συνολι - κά, μετά την Octavia . Διθυραμβικές κρι - τικές και πλήθος βραβείων από έγκριτα ΜΜΕ συμπληρώνουν την πολύ θετική εικόνα για το μοντέλο. Σήμερα, το Karoq διατίθεται σε περισσότερες από 60 χώρες παγκοσμίως, με παραγωγικές μονάδες στην Τσεχία, τη Σλοβακία καθώς και στη Ρωσία και την Κίνα. Περισσότερα στο fleetnews.gr SKODA KAROQ Ξεπέρασε τις 500.000 πωλήσεις Ο Klaus Zellmer , μέλος του Δι - οικητ ικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνος για τις Πωλήσεις, το Marketing και το After Sales, δήλωσε σχετικά: «Το ID.3 έχει αναδειχθεί σε απόλυτη επιτυ- χία για τη μάρκα. Αρέσει πολύ και έχει φτάσει σε χρόνο ρεκόρ στις κορυφαίες θέσεις μεταξύ των νέων ταξινομήσε- ων, σε μεγάλο αριθμό χωρών. Έχει ιδιαίτερη αξία ότι έχει φέρει εντελώς νέους πελάτες στην οικογένεια της Volkswagen, κάτι πολύ σημαντικό για τη στροφή της μάρκας στην αυτοκίνη- ση του μέλλοντος και ισχυρή απόδειξη ότι είμαστε στον σωστό δρόμο με αυτή την γκάμα και τη στρατηγική μας για την ηλεκτροκίνηση». Kατά μέσο όρο, η αναλογία εντε - λώς νέων πελατών της Volkswagen που για πρώτη φορά επιλέγουν τη μάρκα για άλλα μοντέλα, είναι περίπου 36%.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=