FLEETNEWS #131

15.11.21 #131 3 «Κάπως πρέπε ι να παίρνε ι εμπρός…» Ψάχνεις τη μίζα, αλλά δεν υπάρχει. Τον ήχο του κινητήρα, αλλά δεν ακούγεται. Το πεντάλ του φρένου, αλλά δεν χρειάζεται. Αυτό που χρειάζεται, και είναι ζήτημα λίγων λεπτών, είναι να κάνεις reset στις προκαθορισμένες οδηγικές σου συνήθειες και να ξεκινήσεις το ταξίδι σου στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Καλωσόρισες στο XC40 Recharge, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volvo. Εκτός από το πρώτο Volvo χω- ρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό του, το XC40 Recharge είναι και το πρώτο Volvo που εξοπλίζεται με το νέο σύστημα infotainment με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google και βάση το Android, ενταγμένες σε ένα και- νοτόμο Πακέτο Ψηφιακών Υπη- ρεσιών. Επίσης, είναι το πρώτο Volvo που εφοδιάστηκε με τη νέα υπερσύγχρονη πλατφόρμα συ- στημάτων ασφαλείας ADAS, το πρώτο Volvo που μπορεί να δεχθεί ασύρματες (Over The Air) ενημε- ρώσεις λογισμικού χωρίς επίσκεψη στο συνεργείο και το πρώτο Volvo που διευκολύνει τους πελάτες με απλοποιημένα και βολικά «πακέτα» κτήσης - χρήσης. Όλα αυτά δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά, καθώς η σημαντι- κότερη σχεδιαστική διαφορά του αμιγώς ηλεκτρικού XC40 Recharge από τις άλλες εκδόσεις του XC40 είναι η όμορφη flat μάσκα χωρίς γρίλιες, αφού κάτω από το εμπρός καπό δεν υπάρχει θερμικός κινητή- ρας, αλλά μόνο ένας βολικός χώρος αποθήκευσης για μικροπράγματα και τον εξοπλισμό φόρτισης. Δεν θα μπορούσε να είναι ευκο- λότερο… Μπαίνεις στο ευρύχω- ρο εσωτερικό του –εννοείται με keyless entry– βάζεις τον επιλογέα στο D και ξεκινάς. Οι δύο ηλεκτρο- κινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, έχουν ήδη ενεργοποιηθεί από τον αισθητήρα εκκίνησης που είναι ενσωματωμένος στο κάθισμα του οδηγού και θέτουν στην υπηρεσία σου 408 αθόρυβους ίππους και 660 Nm ροπής. Ο τρόπος που επι- ταχύνει το XC40 Recharge θυμίζει supercar, αλλά με ακαριαία απόκρι- ση στην πίεση του δεξιού πεντάλ και χωρίς το παραμικρό κενό, αφού δεν μεσολαβεί αλλαγή σχέσεων. Εάν επιλέξεις από το μενού τη λει- τουργία «Οne Pedal Drive», μπορείς να οδηγείς στην πόλη πιέζοντας και αφήνοντας το δεξί πεντάλ, χω- ρίς να αγγίζεις καθόλου το φρένο (εκτός αν υπάρξει ανάγκη για πιο δυνατό φρενάρισμα). Με το One Pedal Drive γίνεται ανά- κτηση ενέργειας μέσω πέδησης και η αυτονομία μπορεί να υπερβεί τα 418 χιλιόμετρα που έχουν υπολογι- στεί σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε ένα σταθμό ταχείας φόρτισης η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 0% έως το 80% σε 40 λεπτά, ενώ η φόρτιση στο οικιακό δίκτυο μπορεί να γίνει και μέσω συσκευής wallbox σε περίπου 8 ώρες. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου και προστατεύεται από έναν ενισχυ- μένο κλωβό ασφαλείας. Όπως θα περίμενε κανείς από τη Volvo, η παθητική ασφάλεια που προσφέρει το XC40 Recharge είναι εξαιρετι- κή, ενώ οι δυνατότητες της νέας πλατφόρμας ADAS αναβαθμίζουν ακόμη περισσότερο τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας προσφέ- ροντας επιπλέον χαρακτηριστικά, όπως το Emergency Stop Assist, που μπορεί να ακινητοποιήσει με ασφάλεια το αυτοκίνητο σε περί- πτωση ανάγκης. Στο πνεύμα διευκόλυνσης του κοι- νού που χαρακτηρίζει τις επιλογές της Volvo, η παραγγελία του αμι- γώς ηλεκτρικού XC40 Recharge ενεργοποιείται online. Στην τιμή του αυτοκινήτου, που από τη βασι- κή έκδοση διαθέτει ιδιαίτερα πλού- σιο εξοπλισμό, περιλαμβάνονται 3 χρόνια δωρεάν service και 5ετής εγγύηση. Προαιρετικά παρέχεται πλήρες πακέτο ασφαλιστικής κάλυ- ψης 3 ετών, ενώ για την απόκτησή του υπάρχει και επιδότηση από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά. Reset, Restart, Recharge advertorial

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=