FLEETNEWS #131

15.11.21 #131 10 Οι δύο μεγάλοι πάροχοι του κλά - δου στόλου εγκαινίασαν ένα νέο σύστημα πληροφόρησης που πα - ρέχει στους υπεύθυνους διεθνών στόλων πρόσβαση στα δεδομένα που απαιτούνται προς επίτευξη «άριστης λειτουργίας» σε παγκό - σμια κλίμακα. Η ALD Automotive και η The Miles Consultancy ( TMC ), ανέπτυξαν από κοινού το ( GFI ), στο οποίο συγκεντρώνονται δεδομένα δι - αχείρισης διαφόρων πηγών, συ - μπεριλαμβανομένων και τρίτων ενδιαφερομένων, προς ουσιαστική πληροφόρηση. Η πλατφόρμα παρέχει στους υπεύ - θυνους στόλου πρόσβαση σε πλη - ροφορίες για τα οχήματά τους, συμπεριλαμβανομένου του συ - νολικού κόστους ιδιοκτησίας και τους επιτρέπει να διερευνήσουν τα δεδομένα σε επίπεδο περιφέρειας, χώρας ή σύμβασης. Το GFI παρέχει επίσης ανάλυση της κατανάλωσης ενέργειας και καυσίμου, πληρο - φορώντας τις επιχειρήσεις για τις εκπομπές CO2 του στόλου τους και δημιουργώντας σημείο ανα - φοράς, βάσει του οποίου μπορούν να μετρηθούν οι στόχοι Εταιρικής Υπευθυνότητας για μείωση του αποτυπώματος άνθρακα. Η Annie Pin , Chief Commercial Officer της ALD , η οποία παρέχει πλήρεις υπηρεσίες leasing και δια - χείρισης στόλου 1,68 εκατομμυρί - ων οχημάτων σε 43 χώρες, δήλωσε: «Στόχος μας ήταν η απλοποίηση της διαδικασίας ενοποίησης δεδομένων και η διευκόλυνση της ανάλυσης με παγκόσμια κριτήρια. Η πρόσβαση των πελατών μας παγκοσμίως σε σαφή και περιεκτική εικόνα απόδοσης του στόλου τους σε μόνιμη βάση αποτελεί επιτακτική ανάγκη, όπου κι αν βρί- σκονται, και η τεχνογνωσία της TMC το επιτρέπει κατά τρόπο ουδέτερο και εμπιστευτικό για όλους». Το GFI είναι διαθέσιμο σε όλους τους παγκόσμιους πελάτες της ALD Automotive | Wheels Global Alliance . Περισσότερα στο fleetnews.gr NΕΑΠΛΑΤΦΟΡΜΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΤΟΛΩΝΑΠΟALDΚΑΙ TMC Global Fleet Inventory ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ DAIMLER MOBILITY ΚΑΙ VISA Η Daimler Mobility και η Visa εγκαινιάζουν παγκόσμια τεχνολο - γική συνεργασία, για να ενσωμα - τώσουν το ψηφιακό εμπόριο στο αυτοκίνητο. Ως αποτέλεσμα της νέας παγκόσμιας τεχνολογικής συνεργασίας μεταξύ της Daimler Mobility και της Visa, η Daimler θα προσφέρει τη δυνατότητα πλη - ρωμών μέσω του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι η ανάγκη εισα - γωγής κωδικών ή χρήσης κινητών συσκευών για την ταυτοποίηση της πληρωμής σύντομα θα ανήκει στο παρελθόν, καθώς το ίδιο το όχημα μετατρέπεται σε συσκευή πληρωμών που ενεργοποιείται βιομετρικά χάρη στην τεχνολογία Delegated Authentication της Visa. Από την άνοιξη του 2022 και μετά, οι πελάτες της Mercedes- Benz στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία θα μπορούν να πραγμα - τοποιούν πληρωμές χρησιμοποιώ - ντας έναν αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος στο αυτοκίνητο, ενώ θα ακολουθή - σουν και οι υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης. Οι αγορές μπορούν να γίνουν απευθείας μέσω της κεντρι - κής μονάδας του αυτοκινήτου ή του MBUX . Η δυνατότητα αυτή αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε άλλες χώρες παγκοσμίως σε μετα - γενέστερο στάδιο. Το εμπόριο εντός αυτοκινήτου αποτελεί αναπόσπα - στο μέρος της πολυτελούς εμπειρί - ας των πελατών. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα διεθνών πληρωμών της Daimler Mobility που ονομάζεται Mercedes pay, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες απευθείας από το αυτοκίνητό τους, συμπεριλαμβα - νομένων των υπηρεσιών Mercedes me, καθώς και άλλες υπηρεσίες όπως η προμήθεια καυσίμων και η στάθμευση. Περισσότερα στο fleetnews.gr COP26 : H FORD ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ROUTEZERO Η Ford θα συνεργαστεί με τη RouteZero, μiα παγκόσμια συμμαχία, απο - στολή της οποίας είναι τα 100% αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2040, και στις μεγαλύτερες αγορές μέχρι το 2035. Η ενέρ - γεια αυτή έρχεται ως συνέχεια προηγούμενων δεσμεύσεων της Ford, στο πλαίσιο της ατζέντας του προέδρου Biden για μείωση των εκπομπών αερί - ων του θερμοκηπίου στις ΗΠΑ κατά 50-52% μέχρι το 2030 και της ανακοί - νωσης ότι η Ford βρίσκεται στον σωστό δρόμο για να επιτύχει πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ σε ποσοστό 40-50% μέχρι το 2030. Η Ford προσχώρησε επίσης στην πρωτοβουλία Better Climate Challenge του Υπουργείου Ενέργειας (DοE) για μείωση των εκπομπών αε - ρίων του θερμοκηπίου από τις εγκαταστάσεις της τουλάχιστον κατά 50% στο ίδιο χρονικό πλαίσιο. Παράλληλα, στην Ευρώπη η Ford εκτιμά ότι το 40% του παγκόσμιου μίγματος οχημάτων της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2030. Όλα τα επιβατικά οχήματα που θα πωλούνται στη γηραιά ήπειρο θα είναι πλήρως ηλεκτρικά στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, ενώ τα δύο τρία των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μέχρι το 2030. Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=