FLEETNEWS #130

08.11.21 #130 3 ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ : ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΩΝ Στο ποσό των 110,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος στο εννε - άμηνο του 2021 έναντι 77,6 εκατ. ευρώ στο περσινό εννεάμηνο, ση - μειώνοντας αύξηση 42,6%. Τα EBIDTA του ομίλου αυξήθη - καν κατά 98% και ανήλθαν σε 8,8 εκατ. ευρώ από 4,5 εκατ. στις 30 Σεπτεμβρίου του 2020. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 7,1 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 153%, έναντι 2,8 εκατ. το αντίστοιχο δι - άστημα του 2020. Τα κέρδη μετά τους φόρους και τα δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά 138% και ανήλθαν σε 4,7 εκατ. ευρώ ένα - ντι 2 εκατ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός μειώθηκε κατά 43,3% στα 14 εκατ. ευρώ από 24,7 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου και ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός μειώθηκε κατά 93,3% και ανήλθε σε 0,9 εκατ. ευρώ από 13,7 εκατ. Τα μετρητά και ισοδύναμα αυ - ξήθηκαν κατά 19% στα 13,1 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2021 από 11 εκατ. ευρώ στο τέλος του περα - σμένου έτους. Ο δείκτης φερεγγυ - ότητας του ομίλου στις 30 Σεπτεμ - βρίου 2021 ήταν 62,4%. Μετά την πρόσφατη κυκλοφορία της νέας γενιάς C-Class , ήρθε η ώρα και για τη διαθεσιμότητα της plug-in-hybrid έκδοσης C 300 e όπως και της στέισον-βάγκον έκδο - σης C 300 e Estate . Το λανσάρισμα της λιμουζίνας στην ελληνική αγο - ρά πραγματοποιείται τις αμέσως επόμενες ημέρες, ενώ η έκδοση στέισον-βάγκον θα κάνει την πρώ - τη της εμφάνιση στις εκθέσεις τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια, θα ακο - λουθήσουν τα πετρελαιοκίνητα plug-in hybrid μοντέλα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ηλεκτρι - κή αυτονομία αυξήθηκε σε περισ - σότερα από 100 χλμ. (WLTP) και με ηλεκτρική ισχύ 95 kW (129 hp), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ως επί το πλείστον να καλυφθούν με πλήρως ηλεκτρική λειτουρ - γία χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η κινητική ενέργεια αυξάνεται όταν το όχημα φρενάρει ή η διαδρο - μή είναι κατηφορική. Η απόδοση του συστήματος ανάκτησης τώρα υπερβαίνει τα 100 kW. Η στρατηγική λειτουργίας έξυπνης διαδρομής ενεργοποιεί την καταλ - ληλότερη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης κατά περίπτωση. Λαμ - βάνει υπόψη παράγοντες όπως τα δεδομένα πλοήγησης, η τοπογρα - φία, τα όρια ταχύτητας και οι συν - θήκες κυκλοφορίας για ολόκληρη την προγραμματισμένη διαδρομή. Επιπλέον, η τοπο - θέτηση της μπα - ταρίας στο όχημα αποφέρει πλεο - νεκτήματα σε κα - θημερινή βάση σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο: δεν υπάρχει πλέον «σκα - λοπάτι» στο χώρο αποσκευών και δίνεται η δυνατότητα διαμπερούς φόρτωσης. Η βελτίωση αυτή εί - ναι ιδιαίτερα αισθητή στην έκ - δοση στέισον-βάγκον, όπου το μήκος του δαπέδου του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 63mm στα 1.043mm. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 45 λίτρα στα 360 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα, η στέισον-βάγκον έκδοση προσφέρει 1375 λίτρα χώρου φόρτωσης. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΗΝΈΑ C-CLASS Διαθέσιμη σε plug-in υβριδική και στην Ελλάδα H ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ BMW i4 ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ Η πρώτη BMW i4 μαζικής παρα - γωγής πέρασε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου του BMWGroup στοΜόναχο. Το εργοστάσιο που βρίσκεται στην έδρα της εταιρείας κατασκευάζει τώρα όλες τις εκδόσεις συστη - μάτων κίνησης σε μία γραμμή παραγωγής. «Για το εργοστάσιο και την ομάδα, το λανσάρισμα της BMW i4 είναι ορό- σημο στο δρόμο για την ηλεκτρική κινητικότητα», δήλωσε ο Milan Nedeljkovi ć , μέλος Δ.Σ. της BMW AG , υπεύθυνος παραγωγής. «Μέχρι το 2023 περισσότερα από τα μισά μας οχήματα που κατασκευάζο- νται στο εργοστάσιο τουΜονάχου θα διαθέτουν εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Στην πλειονότητά τους θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Επομένως, το εργοστάσιο του Μονάχου γίνεται πλήρως ηλεκτρικό». Αναλυτικά στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=