FLEETNEWS #130
08.11.21 #130 3 ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ : ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΩΝ Στο ποσό των 110,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος στο εννε - άμηνο του 2021 έναντι 77,6 εκατ. ευρώ στο περσινό εννεάμηνο, ση - μειώνοντας αύξηση 42,6%. Τα EBIDTA του ομίλου αυξήθη - καν κατά 98% και ανήλθαν σε 8,8 εκατ. ευρώ από 4,5 εκατ. στις 30 Σεπτεμβρίου του 2020. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 7,1 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 153%, έναντι 2,8 εκατ. το αντίστοιχο δι - άστημα του 2020. Τα κέρδη μετά τους φόρους και τα δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά 138% και ανήλθαν σε 4,7 εκατ. ευρώ ένα - ντι 2 εκατ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός μειώθηκε κατά 43,3% στα 14 εκατ. ευρώ από 24,7 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου και ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός μειώθηκε κατά 93,3% και ανήλθε σε 0,9 εκατ. ευρώ από 13,7 εκατ. Τα μετρητά και ισοδύναμα αυ - ξήθηκαν κατά 19% στα 13,1 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2021 από 11 εκατ. ευρώ στο τέλος του περα - σμένου έτους. Ο δείκτης φερεγγυ - ότητας του ομίλου στις 30 Σεπτεμ - βρίου 2021 ήταν 62,4%. Μετά την πρόσφατη κυκλοφορία της νέας γενιάς C-Class , ήρθε η ώρα και για τη διαθεσιμότητα της plug-in-hybrid έκδοσης C 300 e όπως και της στέισον-βάγκον έκδο - σης C 300 e Estate . Το λανσάρισμα της λιμουζίνας στην ελληνική αγο - ρά πραγματοποιείται τις αμέσως επόμενες ημέρες, ενώ η έκδοση στέισον-βάγκον θα κάνει την πρώ - τη της εμφάνιση στις εκθέσεις τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια, θα ακο - λουθήσουν τα πετρελαιοκίνητα plug-in hybrid μοντέλα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ηλεκτρι - κή αυτονομία αυξήθηκε σε περισ - σότερα από 100 χλμ. (WLTP) και με ηλεκτρική ισχύ 95 kW (129 hp), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ως επί το πλείστον να καλυφθούν με πλήρως ηλεκτρική λειτουρ - γία χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η κινητική ενέργεια αυξάνεται όταν το όχημα φρενάρει ή η διαδρο - μή είναι κατηφορική. Η απόδοση του συστήματος ανάκτησης τώρα υπερβαίνει τα 100 kW. Η στρατηγική λειτουργίας έξυπνης διαδρομής ενεργοποιεί την καταλ - ληλότερη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης κατά περίπτωση. Λαμ - βάνει υπόψη παράγοντες όπως τα δεδομένα πλοήγησης, η τοπογρα - φία, τα όρια ταχύτητας και οι συν - θήκες κυκλοφορίας για ολόκληρη την προγραμματισμένη διαδρομή. Επιπλέον, η τοπο - θέτηση της μπα - ταρίας στο όχημα αποφέρει πλεο - νεκτήματα σε κα - θημερινή βάση σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο: δεν υπάρχει πλέον «σκα - λοπάτι» στο χώρο αποσκευών και δίνεται η δυνατότητα διαμπερούς φόρτωσης. Η βελτίωση αυτή εί - ναι ιδιαίτερα αισθητή στην έκ - δοση στέισον-βάγκον, όπου το μήκος του δαπέδου του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 63mm στα 1.043mm. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 45 λίτρα στα 360 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα, η στέισον-βάγκον έκδοση προσφέρει 1375 λίτρα χώρου φόρτωσης. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΗΝΈΑ C-CLASS Διαθέσιμη σε plug-in υβριδική και στην Ελλάδα H ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ BMW i4 ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ Η πρώτη BMW i4 μαζικής παρα - γωγής πέρασε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου του BMWGroup στοΜόναχο. Το εργοστάσιο που βρίσκεται στην έδρα της εταιρείας κατασκευάζει τώρα όλες τις εκδόσεις συστη - μάτων κίνησης σε μία γραμμή παραγωγής. «Για το εργοστάσιο και την ομάδα, το λανσάρισμα της BMW i4 είναι ορό- σημο στο δρόμο για την ηλεκτρική κινητικότητα», δήλωσε ο Milan Nedeljkovi ć , μέλος Δ.Σ. της BMW AG , υπεύθυνος παραγωγής. «Μέχρι το 2023 περισσότερα από τα μισά μας οχήματα που κατασκευάζο- νται στο εργοστάσιο τουΜονάχου θα διαθέτουν εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Στην πλειονότητά τους θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Επομένως, το εργοστάσιο του Μονάχου γίνεται πλήρως ηλεκτρικό». Αναλυτικά στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=