FLEETNEWS #13
04.02.19 #13 8 Η Deloitte προβλέπει ότι μέχρι το 2024 το κόστος κατοχής ενός ηλε- κτροκίνητου οχήματος μπαταρίας (BEV) θα είναι ίσο με το κόστος ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου. Η έρευνα της εταιρείας δείχνει επίσης αύξηση των παγκόσμιων ποσοστών υιοθέτησης EV, από 2 εκατομμύρια μονάδες το 2018, σε 4 εκατομμύρια το 2020 και 12 εκατομμύρια το 2025, πριν φτάσει τα 21 εκατομμύρια το 2030. Μέχρι το 2030, τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) θα ξεπερά- σουν σημαντικά την υπόλοιπη αγορά EV, αντιπροσωπεύοντας το 70% των συνολικών πωλήσεων EV, ισχυρίζεται η Deloitte. Η ανάλυσή της δείχνει δύο παράγοντες για την επιτάχυνση της αποδοχής των BEV: αυξανόμε- νη καταναλωτική ζήτηση για πιο οικολογικά οχήματα, σε συνδυασμό με κυβερνητικές πολιτικές που προ- σφέρουν οικονομικά κίνητρα, ενώ παράλληλα θέτουν περιορισμούς στο κέντρο της πόλης για οχήματα βενζίνης και ντίζελ. Ενώ το αρχικό κόστος αγοράς EV παραμένει το μεγαλύτερο εμπόδιο για τους καταναλωτές, η έρευνα αποκαλύπτει πως, καθώς βελτιώνεται η τεχνολογία, αυτό και άλλα προβλή- ματα των καταναλωτών θα παύσουν σταδιακά με την πάροδο του χρόνου. Ο Michael Woodward , εταίρος της Deloitte στον τομέα της αυτοκινη- τοβιομηχανίας του Ηνωμένου Βασι- λείου, δήλωσε στο βρετανικό Fleet News ότι: «Το 2018, είδαμε για πρώτη φορά τις παγκόσμιες πωλήσεις EV να ξεπερνούν τα δύο εκατομμύρια μονάδες. Δύο φορές επάνω από όσα πωλήθηκαν το 2017». «Καθώς οι κατασκευαστές αυξάνουν την ικανότητά τους, οι προ- βλέψεις μας δείχνουν ότι η προσφορά θα υπερβεί κατά πολύ τη ζήτηση των κατα- ναλωτών κατά περίπου 14 εκατομμύρια μονάδες κατά την επόμενη δεκαετία. Αυτή η επιτάχυνση της παραγωγής EV προκαλεί ένα ευρύ "κενό προσδοκιών" και οι κατασκευαστές, τόσο οι κατεστη- μένοι όσο και οι νεοεισερχόμενοι, θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτό το νέο ανταγωνιστικό τοπίο» . Διαβάστε περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΤΩΝΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΩΝΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΗDeloitte προβλέπει πτώση τιμών στα ηλεκτρoκίνηταως το 2024 ΒΕΛΓΙΚΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΜΕΣΩ COTW Σχεδόν το 30% των μεταχειρισμέ- νων αυτοκινήτων που πωλούνται στο Βέλγιο διατίθενται στην αγο- ρά για περισσότερο από τέσσε- ρις μήνες. 34.192 οχήματα αντι- προσωπεύουν μια εμπορεύσιμη αξία 805,2 εκατ. ευρώ. Οι έμποροι συνή- θως αναμένουν να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εντός τουλάχιστον δύο μηνών. Το στοιχείο αυτό αποκαλύφθηκε από τον πάροχο ανάλυσης δεδο- μένων αυτοκίνησης Gocar DATA . «Η κατάσταση ισχύει ιδιαίτερα για τα μεταχειρισμένα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Το Βέλγιο ήταν χώρα ντί- ζελ, αλλά οι Βέλγοι απομακρύνονται από αυτόν τον τύπο αυτοκίνησης, προτιμώντας βενζίνη ή LPG», επισή- μανε ο Derek d’Ursel , ιδρυτής της Gocar DATA. Η διατήρηση ενός αυτοκινήτου σε απόθεμα για τέσ- σερις μήνες μπο- ρεί να κοστίσει έως και 840 ευρώ. Οι έμποροι ψάχνουν όλο και περισσό- τερο σε άλλες ευ- ρωπαϊκές αγορές, για να απαλλαγούν από μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που είναι δύσκολο να πουληθούν στο Βέλγιο. Η ανάλυση από την ει- δική στις δημοπρασίες οχημάτων online CarsOnTheWeb ( COTW ) δείχνει ότι οι ιδανικές αγορές-στό- χοι είναι η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η Ισπανία και η Πορτο- γαλία: η ζήτηση είναι υψηλή και οι Βέλγοι έμποροι συχνά κερδίζουν περισσότερα για ένα χρησιμοποιη- μένο ντίζελ στις αγορές αυτές από ό,τι στο Βέλγιο. Για να διευκολυν- θεί η εξαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από το Βέλγιο σε ελκυστικότερες αγορές, η Gocar DATA ανέπτυξε συνεργασία με την COTW. Σήμερα, οι Έλληνες , οι Ισπανοί και οι Πορτογάλοι αγο- ραστές μπορούν να ελέγξουν την πλατφόρμα COTW για τις τιμές των «βελγικών» μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στις αγορές τους. Από την 1η Φεβρουαρίου, η υπη- ρεσία αυτή θα επεκταθεί και στους Ολλανδούς, Γάλλους, Ιταλούς και Λουξεμβούργιους αγοραστές. Μέχρι το τέλος του έτους θα συν- δεθούν άλλες 15 αγορές.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=