FLEETNEWS #13
04.02.19 #13 6 Ο περιβαλλοντικός κίνδυνος είναι στις κορυφαίες θέσεις της λίστας (#2) των 10 παγκόσμιων κινδύνων που κατάρτισε για το 2019 το World Economic Forum . Η δράση είναι τώρα πιο αναγκαία από ποτέ και η προσαρμογή της επιχειρηματικής δραστηριότητας απαραίτητη. Έτσι, κάθε χρόνο, χιλιάδες εταιρείες υπο- βάλλουν τις εκθέσεις τους με στοι- χεία σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, τους κινδύνους και τις ευκαιρίες στον μη κερδοσκοπικό περιβαλλοντικό οργανισμό CDP, για ανεξάρτητη αξιολόγηση. Το 2018, οι εταιρείες κλήθηκαν να το πράξουν από περισσότερους από 650 επενδυτές, με περιουσι- ακά στοιχεία άνω των 87 τρισεκα- τομμυρίων δολαρίων και από 115 μεγάλους αγοραστικούς οργανι- σμούς, με αγοραστική δύναμη 3,3 τρισ. δολαρίων ΗΠΑ. Οι εταιρείες βαθμολογούνται από το Α έως το D - για το πόσο αποτελεσματικά αντιμετωπίζουν την κλιματική αλ- λαγή. Όσες δεν ανακοινώνουν ή παρέχουν ανεπαρκείς πληροφορίες βαθμολογούνται με F. Η βαθμολόγηση του CDP οδη- γεί στην εταιρική διαφάνεια και τη μέτρηση της περιβαλλοντικής δράσης. Το 2018, 7.018 μεγάλες επιχειρήσεις υπέβαλαν στοιχεία στον CPD (11% περισσότερες από πέρυσι) σχετικά με την περιβαλλο- ντική τους απόδοση. Από αυτές 140 αναγνωρίστηκαν ως πρωτοπόρες που δρουν ενάντια στην κλιματική αλλαγή, για την οικοδόμηση της μελλοντικής οικονομίας: αυτής που λειτουργεί τόσο για τους ανθρώ- πους όσο και για τον πλανήτη. Το Groupe PSA αναγνωρίστηκε ως παγκόσμιος πρωτοπόρος για την εταιρική του δράση για το κλίμα από τον CDP, καταλαμβάνοντας μια θέση στη λίστα «CDP Climate Change A List» . Το Groupe ανα- γνωρίστηκε για τις δράσεις του στη μείωση των εκπομπών CO2, τον περιορισμό των κλιματικών κινδύ- νων και την ανάπτυξη οικονομίας χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, βάσει της αναφοράς του στο CDP το 2018. Το Groupe PSA είχε συμπεριληφθεί για πρώτη φο- ρά στην «A List» του CDP το 2016. Πέραν του Groupe PSA, στην «CDP Climate Change A List» οι επιχειρή- σεις που περιλαμβάνονταια από τον ευρύτερο χώρο της αγοράς συτοκι- νήτου είναι οι: Hyundai Motor Co , Michelin , PACCAR Inc και Pirelli . CDP CLIMATE CHANGE A LIST Το Groupe PSA στην πρωτοπορία της δράσης για την κλιματική αλλαγή ΟΙ EUROPCAR ΚΑΙ MANHEIM ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ REMARKETING ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η Manheim , εξειδικευμένη εταιρεία στο remarketing, θυγατρική της Cox Automotive , συνεργάζεται με την Europcar για την πώληση των μεταχειρισμένων οχημάτων της εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα, η συνεργασία αφορά την Europcar Mobility Group , για τη διάθεση των πρώην ενοικιαζόμε- νων αυτοκινήτων. Η Manheim θα πουλά τα αυτοκίνητα αυτά στα κα- νάλια πωλήσεων που διαθέτει στην Πορτογαλία, την Ισπανία και την Ιταλία. Έτσι, οι αγοραστές της θα έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα remarketing 2ndMove . Η 2ndMove δημιουργήθηκε για την Europcar από τη Modix , η οποία υπάγεται επί- σης στην Cox Automotive, για την πώληση μεταχειρισμένων αυτοκι- νήτων τόσο στους καταναλωτές όσο και στους εμπορικούς αγοραστές. Η ΠΡΟΚΡΑΤΗΣΗ PARKING ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Πρόσφατη έρευνα της βρετανικής εταιρείας YourParkingSpace απέ- δειξε πως οι πελάτες της μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2, προκρατώντας μια θέση στάθμευ- σης. Με έδρα τοΗνωμένο Βασίλειο και ενεργό εφαρμογή στάθμευσης, η YourParkingSpace συνδέει ιδιο- κτήτες θέσεων στάθμευσης -εται- ρείες και ιδιώτες- με τους οδηγούς που αναζητούν μια θέση. Μέσω του smartphone app μπορούν να νοικιάσουν ή να κλείσουν μια θέση. Ως αποτέλεσμα, μειώνεται ο χρό- νος οδήγησης για την αναζήτηση διαθέσιμης θέσης στάθμευσης. Συ- νολικά, με τη χρήση της εφαρμογής αποφεύχθηκαν 132 τόνοι εκπομπών CO2 σε ένα έτος, ή το ισοδύναμο της καύσης 53 τόνων άνθρακα. Επι- πλέον, η εφαρμογή εμπόδισε την εκπομπή 46 κιλών NOx.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=