FLEETNEWS #13

04.02.19 #13 11 Η Dyson προσλαμβάνει τον πρώην επικεφαλής της Infiniti, για να δι- ευθύνει την επιχείρηση ηλεκτροκί- νητων αυτοκινήτων της. Ο Roland Krueger μετακινείται στην Dyson μετά από μακρόχρονη καριέρα στην BMW και την Infiniti . Η Dyson στο- χεύει να φέρει στην αγορά τρία ηλε- κτροκίνητα αυτοκίνητα, με το πρώτο μοντέλο να αναμένεται μέχρι το 2021. Η ανάληψη από τον Krueger «αποδει- κνύει πόσο σοβαρά αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόγραμμα», δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Jim Rowan , προσθέ- τοντας ότι «πιστεύουμε πως ξεκινώντας θα φέρουμε την επανάσταση σε άλλον ένα κλάδο, χρησιμοποιώντας την εξειδι- κευμένη τεχνολογία και την καινοτομία της Dyson». Η Dyson σχεδιάζει να κατασκευάσει τα ηλεκτροκίνητα αυ- τοκίνητά της σε ένα νέο εργοστάσιο στη Σιγκαπούρη. Θα ξεκινήσει με ένα μικρό σε όγκο μοντέλο, μια παρόμοια τακτική με το Polestar της Volvo , πριν ακολουθήσει με ένα ζεύγος πιο συμβατικών ηλεκτροκίνητων μοντέ- λων. Ο επικεφαλής ανάπτυξης της παγκόσμιας παραγωγής της Dyson είναι ο πρώην διευθυντής μηχανικής της Aston Martin , Ian Minards , ενώ ο εμπορικός διευθυντής, Andy Gawthorpe , ήταν marketing strategy and planning director στη Jaguar Land Rover . Ο επικεφαλής μηχανικός, John Stamford , ήταν προηγουμένως επικεφαλής των ηλε- κτρονικών στο τμήμα κινητήρων F1 της Mercedes AMG , στο Η.Β. Ο κ. Krueger θα ξεκινήσει τον Απρίλιο στη νέα έδρα της Dyson στη Σιγκα- πούρη. Ο 53χρονος Roland Krueger ήταν πρόεδρος της I nfiniti Motor Company, Ltd. και ανώτερος αντι- πρόεδρος της Nissan Motor Co., Ltd. , της μητρικής εταιρείας Infiniti, από την 1η Ιανουαρίου 2015. Πριν από αυτό εργαζόταν για τον όμιλο BMWως ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής στη γερμανική αγορά, αφού προηγουμένως πέρασε από ανώτατες διοικητικές θέσεις σε άλ- λες χώρες. Στην BMW εντάχθηκε το 1998 ως υπεύθυνος του στρατηγικού σχεδιασμού προϊόντων. Ο Roland Krueger εισήλθε στην αυτοκινητο- βιομηχανία το 1992 ως σχεδιαστής της Mitsubishi Motors Europe και εργάστηκε στη Γερμανία και την Ια- πωνία και στη συνέχεια προσχώρησε το 1994 στον Όμιλο Daimler . Περισσότερα στο fleetnews.gr TΡΙΑΜΟΝΤΕΛΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ Ο Roland Krueger στην Dyson για τα ηλεκτροκίνητα Η HYUNDAI MOTOR ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Η Hyundai Motor δήλωσε ότι η κινεζική κοινοπραξία της δέ- χεται εθελούσιες αποχωρήσεις και αναθεωρεί διάφορα «σχέδια βελτιστοποίησης» στα εργοστάσιά της, μετά την πτώση στις πωλή- σεις αυτοκινήτων στη βασική της αγορά. Η Κίνα σημείωσε το 2018 την πρώτη μείωση στις πωλήσεις αυτοκινήτων για πάνωαπό δύο δε- καετίες, λόγω της πίεσης από τον καταστρεπτικό εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ και η σταδιακή κατάρ- γηση των φορολογικών ελαφρύν- σεων στα μικρότερα αυτοκίνητα. Η επιβράδυνση της οικονομίας ωθεί πολλούς κατασκευαστές αυ- τοκινήτων, όπως η Nissan , να μειώσουν την παραγωγή τους στη χώρα ή να αποχωρήσουν, όπως η Suzuki Motor . Για τη Hyundai, τα προβλήματα είναι μεγαλύτε- ρα, καθώς μόλις ανακάμπτει από μια διπλωματική διένεξη μεταξύ Σεούλ και Πεκίνου, που είχε αρ- νητικό αντίκτυπο στη ζήτηση των προϊόντων της Νότιας Κορέας στην Κίνα. ΗHyundai, η οποία μαζί με τη θυγατρική της Kia Motors , ήταν No.3 στην Κίνα μέχρι το 2016, πέρυσι όμως οι πωλήσεις της αντι- προσώπευαν μόνο το 1/2 της πα- ραγωγικής της ικανότητας. «Η Hyundai Motor εξετάζει διάφορα σχέδια βελτιστοποίησης για την απο- δοτικότητα των εγκαταστάσεων, την περίοδο γύρω από τις διακοπές της Κι- νεζικής Πρωτοχρονιάς» , αναφέρθηκε πρόσφατα σε δήλωση. Το κινεζικό οικονομικό περιοδικό Caixin ανέ- φερε ότι η τοπική κοινοπραξία της Hyundai προβλέπει 1.500 πλεονά- ζουσες θέσεις εργασίας κατά το πρώτο τρίμηνο και ζήτησε από το προσωπικό να επιλέξει αν θα παρα- μείνει ή θαφύγει, σύμφωνα με ένα εσωτερικό έγγραφο. Εκπρόσωπος της Hyundai, ωστόσο, δήλωσε ότι δεν έχει ληφθεί απόφαση σχετικά με τον αριθμό των εθελουσίων αποχωρήσεων. Οι πωλήσεις της Hyundai στην Κίνα υποχώρησαν κατά 23% στο τέταρτο τρίμηνο, ενώ οι ετήσιες πωλήσεις παρέ- μειναν σχεδόν αμετάβλητες, στα 790.000 αυτοκίνητα στην Κίνα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σε σύγκριση με τη συνολική δυναμι- κότητά της των 1,65 εκατομμυρίων οχημάτων.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=