FLEETNEWS #129
01.11.21 #129 14 Η Daimler Truck AG και η BP Advanced Mobility Limited ( BP ) ανακοίνωσαν την συνεργασία τους προς επιτάχυνση της εγκατάστασης δικτύου υδρογόνου, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη σημαντικής τεχνολο - γίας απανθρακοποίησης των μετα - φορών του Ηνωμένου Βασιλείου. Σκοπεύουν να εφαρμόσουν πιλοτικά την ανάπτυξη υποδομής υδρογόνου και την χρήση φορτηγών κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Στο πλαίσιο του μνημονίου συνεννόησης (MoU), η BP θα αξιολογήσει τη σκοπιμότητα σχεδιασμού, κατασκευής, λειτουργί - ας και προμήθειας δικτύου έως και 25 σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου στο Ηνωμένο Βασίλειο έως το 2030. Αυτοί οι σταθμοί θα ανεφοδιάζονται από την BP με «πράσινο» υδρογόνο - που παράγεται από νερό με χρή - ση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Συμπληρωματικά, η Daimler Truck προβλέπει να παραδώσει φορτη - γά κυψελών καυσίμου υδρογόνου στους πελάτες της στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2025. Η Daimler Truck φιλοδοξεί να προ - μηθεύει μόνον νέα οχήματα ου - δέτερα εκπομπών CO2 («tank to wheel” δεξαμενή σε τροχούς») στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία έως το 2039. Η εταιρεία επικεντρώνεται σε τεχνολογίες ου - δέτερου CO2, ισχύ μπαταριών και κυ - ψέλες καυσίμου υδρογόνου. Επί του παρόντος, η εταιρεία δοκιμάζει ένα νέο βελτιωμένο πρότυπο του φορ - τηγού Mercedes-Benz GenH2 , σε δημόσιους δρόμους στη Γερμανία. Τα πρώτα φορτηγά GenH2 μαζικής παραγωγής προβλέπεται να παραδο - θούν στους πελάτες από το 2027. Η Daimler Truck έχει σαφή προτίμηση στο υγρό υδρογόνο. Σε αυτήν την μορφή, το βυτίο έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει πολύ μεγαλύτερο όγκο από ό,τι σε αέρια μορφή. Ως αποτέ - λεσμα, οι δεξαμενές ενός φορτηγού κυψελών καυσίμου υγρού υδρογό - νου είναι πολύ μικρότερες και, λόγω χαμηλότερης πίεσης, σημαντικά ελαφρύτερες. Αυτό παρέχει στα φορ - τηγά περισσότερο χώρο φόρτωσης και μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο. Παράλληλα, μπορεί να μεταφερθεί περισσότερο υδρογόνο, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την αυτονομία των φορτηγών. Αυτό θα καταστήσει τα φορτηγά GenH2 κατάλληλα για πολυήμερες, δύσκολες μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, που απαιτούν υψηλή ημερήσια ανάγκη ενέργειας, κατά τα πρότυπα των συμβατικών φορτηγών ντίζελ. Η ευκολία και η κινητικότητα απο - τελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της BP, από κοινού με τους συνερ - γάτες, για παροχή μελλοντικής κι - νητικότητας και υπηρεσιών στους πελάτες. Η BP διαθέτει ήδη 11.000 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχη - μάτων παγκοσμίως και επεκτείνει το δίκτυό της στις 70.000 έως το 2030. Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα από τα πρώτα βήματα της BP για ανάπτυξη υδρογόνου για τις μετα - φορές. Σκοπεύει επίσης να αναπτύξει σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Ευρώπη και ήδη διαθέτει σχέδια για σταθμούς ανεφοδιασμού υδρο - γόνου στη Γερμανία. Η BP προτίθεται να αναπτύξει ηγετι - κή θέση στην αγορά παραγωγής και προμήθειας υδρογόνου χαμηλών εκ - πομπών άνθρακα. Σχεδιάζει να κατα - σκευάσει εγκατάσταση παραγωγής υδρογόνου στο Teesside του ΗΒ, με δυνατότητα παραγωγής 1 GW μπλε υδρογόνου από φυσικό αέριο, με δέσμευση και αποθήκευση άνθρακα. Διερευνά επίσης τις δυνατότητες πράσινου υδρογόνου στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυ - ξης του Teesside ως πρώτου κόμβου μεταφοράς υδρογόνου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτές οι δραστηριότητες υποστηρίζουν τον στόχο της κυβέρ - νησης του Ηνωμένου Βασιλείου για παραγωγή 5 GW υδρογόνου έως το 2030. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΘΡΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΗΝΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Daimler Truck AG και BP στην ανάπτυξη υποδομής υδρογόνου Αναγνωρίζοντας τη σημασία του προβλήματος και την ανάγκη δρά - σης, οι κυβερνήσεις από όλο τον κόσμο διακήρυξαν ομόφωνα - μέσω του Ψηφίσματος 74/299 της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών - τη Δεκαετία Δράσης για την Οδική Ασφάλεια 2021-2030, με ρητό στόχο τη μείωση των θανάτων και τραυ - ματισμών από τροχαία κατά τουλά - χιστον 50% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Το Σχέδιο περιγράφει τις ενέργειες που απαιτούνται για την επίτευξη του στόχου. Αυτό περιλαμβάνει ταχεία δράση για να καταστούν ασφαλή το περπάτημα, το ποδήλατο και η χρή - ση των ΜΜΜ, που είναι πιο υγιεινοί και πιο πράσινοι τρόποι μεταφοράς. Περιλαμβάνει, επίσης, τη διασφάλι - ση ασφαλών δρόμων, οχημάτων και συμπεριφορών·και της έγκαιρης και αποτελεσματικής περίθαλψης έκτα - κτης ανάγκης. ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 2021-2030
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=