FLEETNEWS #128

25.10.21 #128 19 ΤΥΠΟΙ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΛΟΙΠΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 4 ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ Q1-Q3 Q1-Q3 % Q1-Q3 Q1-Q3 % Q1-Q3 Q1-Q3 % 2021 2020 ΜΕΤ 2021 2020 ΜΕΤ 2021 2020 ΜΕΤ ΑΥΣΤΡΙΑ 13 9 +44,4 75.088 81.805 -8,2 46.405 68.384 -32,1 ΒΕΛΓΙΟ 1.638 801 +104,5 166.503 182.611 -8,8 76.369 108.941 -29,9 ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ 0 0 16.030 14.172 +13,1 2.719 2.368 +14,8 ΚΡΟΑΤΙΑ 1.487 390 +281,3 20.287 16.013 +26,7 9.906 10.118 -2,1 ΚΥΠΡΟΣ 2 0 5.041 4.280 +17,8 1.206 2.409 -49,9 ΤΣΕΧΙΑ 5.762 3.435 +67,7 98.397 91.232 +7,9 38.381 42.643 -10,0 ΔΑΝΙΑ 0 0 70.759 84.958 -16,7 19.186 32.158 -40,3 ΕΣΘΟΝΙΑ 0 0 8.962 8.108 +10,5 3.504 3.408 +2,8 ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ 4 0 25.403 35.993 -29,4 7.114 10.101 -29,6 ΓΑΛΛΙΑ 35.746 10.700 +234,1 522.246 572.915 -8,8 276.444 362.133 -23,7 ΓΕΡΜΑΝΙΑ 6.257 3.287 +90,4 769.255 1.012.002 -24,0 426.658 610.260 -30,1 ΕΛΛΑΔΑ 1.319 146 +803,4 41.700 34.131 +22,2 14.583 15.877 -8,2 ΟΥΓΓΑΡΙΑ 467 193 +142,0 35.541 46.944 -24,3 15.813 19.452 -18,7 ΙΡΛΑΝΔΙΑ 294 0 32.518 31.516 +3,2 34.022 36.369 -6,5 ΙΤΑΛΙΑ 82.058 63.790 +28,6 358.953 389.372 -7,8 269.429 334.787 -19,5 ΛΕΤΟΝΙΑ 182 78 +133,3 5.497 5.136 +7,0 2.684 3.545 -24,3 ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ 222 30 +640,0 11.360 17.586 -35,4 3.257 4.201 -22,5 ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ 0 0 13.560 15.661 -13,4 9.112 12.742 -28,5 ΟΛΛΑΝΔΙΑ 1.509 1.189 +26,9 119.529 164.751 -27,4 6.023 11.273 -46,6 ΠΟΛΩΝΙΑ 9.510 4.530 +109,9 187.562 190.753 -1,7 45.602 54.893 -16,9 ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 2.106 908 +131,9 51.155 49.753 +2,8 25.157 35.562 -29,3 ΡΟΥΜΑΝΙΑ 11.432 4.033 +183,5 35.117 47.690 -26,4 15.279 22.873 -33,2 ΣΛΟΒΑΚΙΑ 685 349 +96,3 32.875 35.274 -6,8 11.951 14.027 -14,8 ΣΛΟΒΕΝΙΑ 427 108 +295,4 25.890 26.516 -2,4 11.189 14.270 -21,6 ΙΣΠΑΝΙΑ 9.016 5.643 +59,8 304.079 313.639 -3,0 130.629 165.877 -21,2 ΣΟΥΗΔΙΑ 713 11 +6.381,8 75.383 79.940 -5,7 40.179 48.305 -16,8 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ 170.849 99.630 +71,5 3.108.690 3.552.751 -12,5 1.542.801 2.046.976 -24,6 EΕ14 140.673 86.484 +62,7 2.626.131 3.049.047 -13,9 1.381.310 1.852.769 -25,4 EΕ (Νέα μέλη) 30.176 13.146 +129,5 482.559 503.704 -4,2 161.491 194.207 -16,8 IΣΛΑΝΔΙΑ 0 0 1.848 1.793 +3,1 1.274 1.503 -15,2 NOΡΒΗΓΙΑ 0 0 6.016 9.323 -35,5 5.655 9.793 -42,3 ΕΛΒΕΤΙΑ 2 1 +100,0 78.918 86.560 -8,8 25.862 37.590 -31,2 EΖΕΣ 2 1 +100,0 86.782 97.676 -11,2 32.791 48.886 -32,9 ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ 0 0 621.598 719.908 -13,7 117.605 209.093 -43,8 EΕ + EΖΕΣ + ΗΒ 170.851 99.631 +71,5 3.817.070 4.370.335 -12,7 1.693.197 2.304.955 -26,5 EΕ14 + EΖΕΣ + ΗΒ 140.675 86.485 +62,7 3.334.511 3.866.631 -13,8 1.531.706 2.110.748 -27,4 ΠΗΓΗ: ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ 4 Περιλαμβάνει LPG, Αιθανόλη (E85) και λοιπά ( BEV ) στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυ - ξήθηκε κατά 56,7%, φτάνοντας τις 212.582 μονάδες, παρά τη συνολική μείωση των ταξινομήσεων νέων αυ - τοκινήτων και η ανάπτυξη ενισχύ - θηκε λόγω των κινήτρων BEV στις διάφορες αγορές. Ως αποτέλεσμα, οι τέσσερις μεγάλες αγορές της Ε.Ε. σημείωσαν διψήφια ή και τριψήφια ποσοστιαία αύξηση: Ιταλία (+122,0%), Γερμανία (+62,7%), Γαλλία (+34,6%) και Ισπανία (+21,8%). Στην Ελλάδα το τρίμηνο αυτό πωλήθηκαν 456 οχήματα BEV (+190,4%). Τα plug- in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα ( PHEV ) διεύρυναν επίσης το μερίδιό τους στην Ε.Ε., με τις ταξινομήσεις τους να αυξάνονται κατά 42,6%, στις 197.300 μονάδες. Η Ιταλία σημείωσε την ισχυρότερη ανάπτυξη, με τις πωλήσεις PHEV να αυξάνονται κατά 130,6% το γ΄ τρίμηνο 2021, ακολου - θούμενη από την Ισπανία (+87,5%), τη Γαλλία (+49,5%) και τη Γερμανία (+37,5%). Πολύ μεγάλη ήταν η αύ - ξηση και στη χώρα μας στα PHEV με 1.141 οχήματα το διάστημα Ιουλί - ου-Σεπτεμβρίου έναντι 362 αντίστοι - χα πέρυσι (+215,2%). Η ζήτηση υβρι - δικών ηλεκτρικών οχημάτων ( HEV ) υπήρξε έντονη το τελευταίο τρίμηνο (+31,5%) και, με σχεδόν μισό εκατομ - μύριο πωλήσεις, παραμένουν το πλέ - ον δημοφιλή οχήματα εναλλακτικής ισχύος, από άποψη όγκου. Αυτή η ανάπτυξη οφείλεται στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, όπου η ζήτηση υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 69,3% από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021. Συνολικά 5.900 οχήματα HEV πωλήθηκαν στη χώρα μας το διάστημα αυτό έναντι 3.248 το αντίστοιχο περσινό (+81,7%). Οι πωλήσεις οχημάτων φυσικού αε - ρίου ( NGV ) στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν σημαντική πτώση κατά το γ΄ τρίμηνο (-48,8%), κυρίως λό - γω μειωμένης ζήτησης στην Ιταλία (-39,0%), η οποία παραδοσιακά απο - τελεί την μεγαλύτερη αγορά αυτού του τύπου οχημάτων. Στην Ελλάδα πωλήθηκαν 438 οχήματα NGV την ίδια περίοδο έναντι 410 της περσινής (+6,8%). Οι ταξινομήσεις αυτοκινή - των υγραερίου ( LPG ), από την άλλη, αυξήθηκαν κατά 28,1%, στις 62.574 μονάδες, με τις ισχυρές επιδόσεις της Γαλλίας (+103,2%) να αντισταθμίζουν την πτώση της Ιταλίας (-4,7%). Μεγά - λη ήταν και η αύξηση στην Ελλάδα (+315,2%) με 548 αυτοκίνητα LPG το γ’ τρίμηνο του 2021 έναντι 132 το αντί - στοιχο του 2020.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=