FLEETNEWS #127

18.10.21 #127 9 STELLANTIS : ΕΠΕΝΔΥΣΗ 229 ΕΚΑΤ. ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ Το συγκρότημα τριών μονάδων πα - ραγωγής της Stellantis στο Komomo της Ιντιάνα θα επωφεληθεί από μια νέα επένδυση ύψους 229 εκατ. δο - λαρίων, η οποία θα συμβάλει στην επίτευξη του στόχου του ομίλου για την πώληση οχημάτων χαμηλών ρύ - πων στις ΗΠΑ σε ποσοστό 40% έως το 2030. Η πρόσφατη αυτή εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια της μακροχρό - νιας στρατηγικής εξηλεκτρισμού της Stellantis, που προβλέπει την επένδυση 35 δισεκατομμυρίων δο - λαρίων μέχρι το 2025. Η επένδυση στα εργοστάσια χύτευσης και συ - στημάτων μετάδοσης του συγκρο - τήματος Kokomo θα επιτρέψει την παραγωγή της 4ης γενιάς του αυτό - ματου κιβωτίου των 8 σχέσεων, που εφοδιάζει, εκτός των άλλων, τα νέα Jeep Wrangler , Gladiator και Grand Cherokee . Το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει την ευελιξία να συνδυάζεται, με συμβατικούς κινητήρες εσωτε - ρικής καύσης, mild hybrid σύνολα, αλλά και plug-in hybrid λύσεις, όπως το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης 4xe, το οποίο είναι διαθέσιμο στο σύνολο της γκάμας των SUV της Jeep . Η 4 η γενιά του αυτόματου κι - βωτίου θα συμβάλει σημαντικά στις ενέργειες ανάπτυξης της γκάμας των εξηλεκτρισμένων εκδόσεων των μαρκών της Stellantis στη Βόρεια Αμερική. Με χαμηλότερες τριβές, υψηλότερη αποδοτικότητα και χα - μηλότερη κατανάλωση καυσίμου, το νέο κιβώτιο έχει τη δυνατότητα να δεχθεί συγκεκριμένα πρόσθετα μέρη ώστε να προσαρμοστεί στις διάφορες επιλογές εξηλεκτρισμού. Παράλληλα με τα οφέλη σε προϊοντικό επίπεδο, αυτή η εξέλιξη επεκτείνει το πλαίσιο δραστηριοτήτων του συγκροτήματος στο Kokomo, με σημαντικά οφέλη και για το ανθρώπινο δυναμικό, τόσο σε επίπεδο απασχόλησης, όσο και εκπαί - δευσης σε νέες τεχνολογίες, που θα κυριαρχήσουν στα επόμενα χρόνια. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr Η Stellantis παρουσίασε τη συμβο - λή της στο πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης L3Pilot στην τελική εκδή - λωση του έργου στο Αμβούργο, που πραγματοποιήθηκε παράλληλα με το Παγκόσμιο Συνέδριο ITS , στις 11-15 Οκτωβρίου. Το L3Pilot είναι το κύριο ευρωπαϊκό έργο έρευνας και καινο - τομίας για τον έλεγχο βιωσιμότητας των αυτοματοποιημένων λειτουρ - γιών Επιπέδου 3 σε δημόσια οδικά δί - κτυα. Η εκδήλωση περιελάμβανε επι - δείξεις οδήγησης σε παρακείμενους αυτοκινητόδρομους. Το τετραετές έργο -στο οποίο συμμετείχαν, πέραν της Stellantis, 34 παγκόσμιοι εταίροι, προμηθευτές ερευνητικά ινστιτούτα, οδικές αρχές και άλλοι κατασκευα - στές- περιελάμβανε συνολικά: „ 70 αυτοκίνητα με αυτόνομη λει - τουργία οδήγησης σε 14 χώρους δοκιμών, σε επτά χώρες „ 750 επαγγελματίες οδηγούς, με εμπειρία στις λειτουργίες SAE Επιπέ - δου 3 (οδηγούς και επιβάτες) „ 400.000 χλμ. σε αυτοκινητόδρο - μους, με τα μισά από αυτά σε αυ - τόνομη λειτουργία και τα μισά ως κανονική οδήγηση „ 24.000 χλμ. σε αστικές περιοχές, 22.200 χλμ. σε αυτόνομη λειτουργία και 1.800 χλμ. ως κανονική οδήγηση «Η συμμετοχή της Stellantis στο έργο L3Pilot και ο ηγετικός της ρόλος στην πιλοτική φάση καταδεικνύουν σαφώς τη δέσμευσή μας στην ανάπτυξη τεχνο- λογιών αυτόνομης οδήγησης», δήλωσε ο Harald Wester , Chief Engineering Officer της Stellantis. Στο SAE Επιπέδου 3 , ο οδηγός δεν χρειάζεται να παρακολουθεί συνε - χώς την κατάσταση, αλλά πρέπει να ανακτά τον έλεγχο όταν το απαιτεί το σύστημα. Το L3Pilot, το κύριο ευρω - παϊκό έργο έρευνας και καινοτομίας, είναι από τα σημαντικότερα για το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης, καθώς εστιάζει στις δοκιμές και την αξιολόγηση της τεχνολογίας, ως ασφαλή και αποτελεσματικό μέσο μεταφοράς σε πραγματικές συνθή - κες κυκλοφορίας. Αξιολογεί επίσης τις τεχνικές πτυχές, την οδηγική συμπεριφορά, την αποδοχή χρήστη και τον αντίκτυπο στην κυκλοφορία και την ασφάλεια. Η πιλοτική φάση κάλυψε ευρύ φάσμα καταστάσεων, όπως στάθμευση, προσπέραση σε αυτοκινητόδρομους, οδήγηση σε αστικούς κόμβους και εγγύτητας απόστασης. Έτσι ελέγχθηκαν λει - τουργίες όπως: „ Οδήγηση αυτοκινητοδρόμου: Οδήγηση υψηλής ταχύτητας και αυτόματη αλλαγή λωρίδας „ Οδήγηση σε κυκλοφοριακή συμ - φόρηση: Οδήγηση χαμηλής ταχύτη - τας σε δρόμους με συμφόρηση „ Στάθμευση εξ αποστάσεως: Σε καταστάσεις παράλληλης και κάθε - της στάθμευσης „ Ζώνη πλησίον οικίας: Μνήμη δι - αδρομής για επαναλαμβανόμενους ελιγμούς στάθμευσης εντός και εκτός χώρων στάθμευσης Βάσει των αποτελεσμάτων του L3Pilot, η Stellantis θα συνεχίσει να συνεισφέρει στη μεγάλη προσπάθεια στο επόμενο συγχρηματοδοτού - μενο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Hi-Drive . Την επόμενη τετραετία (2021-2025), το Hi-Drive θα αντιμετωπίσει βασικές προκλή - σεις ανάπτυξης ανώτερου επιπέδου αυτόνομης οδήγησης. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΥΤΟΝΟΜΗΟΔΗΓΗΣΗ Η Stellantis ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του L3Pilot

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=