FLEETNEWS #127

18.10.21 #127 15 από τα βενζίνης και ντίζελ στις περισσότερες χώρες που εξετά - στηκαν, σε 16 από 22 χώρες (στις 16 περιλαμβάνεται και η Ελλάδα) „ Η κατηγορία ηλεκτρικών Sub- compact (B1) γίνεται αργά αλλά σταθερά πιο ανταγωνιστική σε 8 από 22 χώρες (στις 8 δεν περιλαμ - βάνεται η Ελλάδα). Οι 22 χώρες που περιλαμβάνονται στο Δείκτη, είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλαν - δία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλαν - δία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογα - λία, Ρουμανία, Σλοβακία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βα - σίλειο. Το κόστος υπολογίζεται βά - σει μέσου όρου πρώτης τετραετίας ιδιοκτησίας και προϋποθέτει 30.000 χιλιόμετρα ετήσιων μετακινήσεων. Η «ανταγωνιστικότητα κόστους» καθο - ρίζεται, για τους σκοπούς του Δείκτη, ως τα ηλεκτρικά οχήματα των οποίων το κόστος δεν υπερβαίνει το 5% των αντίστοιχων ICE. Σύμφωνα με το Δεί - κτη 2021, το συνολικό μηνιαίο κόστος ιδιοκτησίας (στοιχεία 20 αγορών, με κατάταξη βάσει TCO του φθηνότε - ρου EV) της κατηγορίας D2 είναι αυτό που εμφανίζεται στον πίνακα. Η LeasePlan δεσμεύεται να επιτύχει μηδενικές εκπομπές ρύπων του χρη - ματοδοτούμενου στόλου της έως το 2030. Είναι επίσης ιδρυτικός εταίρος της πρωτοβουλίας EV100 του The Climate Group , που ξεκίνησε στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ , τον Σε - πτέμβριο του 2017. Το 2021, η χρήση αυτοκινήτου είναι πιο ακριβή στην Ελβετία και φθηνότερη στην Ελλάδα Μέσο TCO 0 € 200 € 400 € 600 € 800 € 1.000 € 1.200 € CH PT NL NO UK BE IT ES AT LU CZ IE DK SK SE FR FI RO DE HU PL GR Χώρα 1.138 € 1.127 € 1.022 € 994 € 969 € 959 € 946 € 944 € 940 € 927 € 926 € 926 € 897 € 891 € 889 € 887 € 886 € 871 € 838 € 806 € 764 € 743 € Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν χαμηλότερο κόστος καυσίμου/ενέργειας και τέλη κυκλοφορίας, συμβάλλοντας στη μείωση του συνολικού TCO Ανάλυση TCO Η παραπάνω ανάλυση TCO αφορά και στους τέσσερις τύπους καυσίμου/ενέργειας σε όλες τις χώρες - Οι υπολογισμοί δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ Ηλεκτρικά PHEV Πετρελαίου Βενζίνης ■ Απόσβεση ■ Τέλη κυκλοφορίας ■ Καύσιμα/Ενέργεια ■ Ασφάλιση ■ RMT (Επισκευή, Συντήρηση, Ελαστικά) ■ Επιτόκιο 57% 3% 10% 11% 12% 7% 52% 4% 17% 10% 11% 7% 49% 6% 17% 10% 12% 6% 45% 5% 23% 10% 11% 6% Volkswagen Golf vs Volkswagen ID.3 - Το ID.3 είναι πιο προσιτό από το Golf σε 12 από 22 χώρες Πηγή: LeasePlan Car Cost Index 2021 Μέσο TCO Τύπος αυτοκινήτου/Καυσίμου 0 € 200 € 400 € 600 € 800 € 1.000 € 1.200 € ■ ID.3 (Ηλεκτρικό) ■ Golf (Πετρελαίου) ■ Golf (Βενζίνης) ■ Golf (Plug-in Υβριδικό) 696 € 787 € 729 € 910 € 576 € 735 € 736 € 724 € 654 € 735 € 687 € 767 € 673 € 674 € 849 € 568 € 725 € 715 € 849 € 640 € 765 € 813 € 828 € 681 € 940 € 941 € 730 € 864 € 979 € 706 € 1.027 € 1.060 € 893 € 619 € 745 € 715 € 827 € 636 € 794 € 797 € 871 € BE DE DK ES FR IT NL NO PT SE UK Η Νάγια Λουκρέζη , μέχρι πρό - τινος Marketing Manager της LeasePlan Hellas , ανέλαβε από την 1 η Οκτωβρίου τη θέση της Global Marketing Manager για το SME και Private leasing στην ομάδα Global Marketing της LeasePlan Corporation . Μέσα από τον στρα - τηγικό αυτό ρόλο, έχει την ευθύνη 29 χωρών στις οποίες έχει παρου - σία η LeasePlan. Πλέον, είναι μέλος της Corporate ομάδας Marketing, που θέτει τη στρατηγική και τις βά - σεις για το what’s next του brand, σε διεθνές επίπε - δο. Με περισσότερα από 10 χρόνια πείρας, η κ. Λου - κρέζη υπήρξε υπεύθυνη για την εξέλιξη του τομέαMarketing & Communications της LeasePlan Hellas, ενώ συμμετείχε ήδη σε διε - θνείς ομάδες και έργα. Στα επιτεύγ - ματά της περιλαμβάνεται σημαντικό κομμάτι του ψηφιακού μετασχημα - τισμού της εταιρείας, λανσάροντας με την ομάδα της το πρώτο e-Shop για leasing στην ελληνική αγορά. Σημαντική ήταν η συνεισφορά της στην ενη - μέρωση του κοινού για τη λειτουργική μίσθωση και τα πλεονεκτήματά της, στο λανσάρισμα 360 ο επιτυχημένων καμπανιών, σε digital, TV & radio, online και offline. Η κ. Λουκρέζη διαθέτει Bachelor σε Marketing & Επικοινωνία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθη - νών και Master in Science - Διεθνές Marketing από το ίδιο πανεπιστήμιο. Η ΝΑΓΙΑ ΛΟΥΚΡΕΖΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΡΟΛΟ ΣΤΗ LEASEPLAN

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=