FLEETNEWS #126
11.10.21 #126 10 Το BMW Group παρέδωσε 1.932.236 οχήματα BMW , MINI και Rolls- Royce σε όλο τον κόσμο μέχρι τα τέ - λη Σεπτεμβρίου - σημαντική άνοδος στις πωλήσεις +17,9% από πέρυσι. Όλες οι μάρκες κατέγραψαν αύξη - ση πωλήσεων σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Η εταιρεία συνέχισε να επεκτείνει την ισχυρή ανταγωνιστι - κή θέση της σε σημαντικές βασικές αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ευρώπη και η Κίνα. Το διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρί - ου, το BMW Group πούλησε 231.576 εξηλεκτρισμένα οχήματα παγκο - σμίως (+98,9%). Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβρι - δικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 43,1% από πέρυσι, αγγίζοντας τις 78.333 μονάδες. Με συνολικές πα - ραδόσεις 59.688 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, το BMW Group είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται θεαμα - τικά κατά 121,4% από τις αρχές του 2021. Ειδικότερα, η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX3 , που επίσης διατίθεται στην Ευρώπη από την αρχή της χρονιάς, έδωσε σημαντική ώθηση, με τις πωλήσεις της να φτάνουν τις 20.887 μονάδες το εννεάμηνο του 2021. Η μάρκα BMW πούλησε το εννεά - μηνο 19,3% περισσότερα οχήματα (1.703.080 μονάδες) παγκοσμίως. Με 764.958 μονάδες (+20,6%), οι πωλήσεις μοντέλων Sports Activity Vehicle και Sports Activity Coupé ήταν ιδιαίτερα ισχυρές στο σύνολο της γκάμας. Συνολικά, 224.838 οχήματα MINI (+7,9%) παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο από την αρχή της χρονιάς. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE γνώρισε υψηλή ζήτηση και οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 106,6% από τον Ιανουάριο με πω - λήσεις 20.104 μονάδων. Συνολικά, το15,2% των οχημάτων MINI που κυκλοφόρησαν το διάστημα Ιανουα - ρίου - Σεπτεμβρίου είχαν εξηλεκτρι - σμένο κινητήριο σύνολο. Αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων για την BMW M GmbH με συνολι - κές πωλήσεις 123.008 μονάδων από την αρχή της χρονιάς μέχρι και τον Σεπτέμβριο, αύξηση 22,2% σε σχέση με πέρυσι. Η Rolls - Royce Motor Cars ανέφερε πωλήσεις 4.318 (+62,9%) οχημάτων τους πρώτους εννέα μήνες της χρο - νιάς, υπερβαίνοντας τον συνολικό αριθμό του 2020. Η εταιρεία πρό - σφατα ανακοίνωσε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τη Rolls-Royce Spectre , η οποία θα φτάσει στην αγορά το δ΄ τρίμηνο του 2023, και ότι μέχρι το 2030 όλα τα μοντέλα Rolls Royce θα είναι αμι - γώς ηλεκτρικά. Τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, η BMWMotorrad παρέδωσε 156.609 μοτοσυκλέτες και scooters (+20,8%). ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ BMWGroup ΠΑΓΚΌΣΜΙΕΣ ΠΩΛΉΣΕΙΣ BMW GROUP 3ο τρίμ. 2021 ΜΕΤ % ΙΑΝ-ΣΕΠ 2021 ΜΕΤ % BMW Group Αυτοκίνητα 593.189 -12,2 1.932.236 +17,9 BMW 524.870 -10,3 1.703.080 +19,3 MINI 66.990 -25,0 224.838 +7,9 BMW Group BEV & PHEV 78.333 +43,1 231.576 +98,9 Rolls-Royce 1.329 +21,8 4.318 +62,9 BMWMotorrad 48.999 -7,4 156.609 +20,8 ΠΩΛΉΣΕΙΣ BMW& MINI ΑΝΆ ΠΕΡΙΟΧΉ/ΑΓΟΡΆ 3ο τρίμ.2021 ΜΕΤ % ΙΑΝ-ΣΕΠ 2021 ΜΕΤ % Ευρώπη 220.639 -19,9 724.933 +11,8 - Εκ των οποίων Γερμανία 62.830 -26,8 204.842 +1,4 Ασία 254.059 -11,9 832.918 +18,2 - Εκ των οποίων Κίνα 202.573 -12,2 669.637 +19,6 Αμερική 104.999 +6,0 329.224 +31,1 - Εκ των οποίων ΗΠΑ 82.064 +4,4 265.683 +33,1 ΤΟ BMW GROUP ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΗ LILAC SOLUTIONS ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΙΘΙΟΥ Μέχρι το 2030, τουλάχιστον οι μισές από τις παγκόσμιες πωλήσεις του BMW Group προβλέπεται να προέρ - χονται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήμα - τα. Αυτό θα αυξήσει την ανάγκη για λίθιο, μια σημαντική πρώτη ύλη για την παραγωγή κυψελών μπαταριών. Για την προώθηση μιας φιλικής προς το περιβάλλον και αποδοτικής ως προς τη χρήση φυσικών πόρων με - θόδου εξόρυξης λιθίου, το BMW Group επενδύει μέσω του επενδυτι - κού του βραχίονα, BMW i Ventures , σε μια καινοτόμο διαδικασία που ανέπτυξε η αμερικανική start-up Lilac Solutions . Η Lilac Solutions έχει αναπτύξει και έχει κατοχυρώσει μια τεχνολογία ανταλλαγής ιόντων που θα βελτιώσει σημαντικά την απόδο - ση, τα κόστη και τη βιωσιμότητα, με την πρώτη ύλη να λαμβάνεται από ταμιευτήρες άλμης, που είναι φυσικές αποθέσεις αλμυρού νερού. Η εταιρεία επιδιώκει να μειώσει ση - μαντικά τις επιπτώσεις συγκριτικά με τις συμβατικές μεθόδους, προστα - τεύοντας, την ίδια στιγμή, τις τοπικές κοινότητες και τα οικοσυστήματα. Η τεχνολογία έχει ήδη δοκιμαστεί σε επίπεδο αρχικών πιλοτικών δοκιμών και πρέπει τώρα να δείξει τις δυνα - τότητες κλιμάκωσης και εκβιομηχά - νισής της. Η διαδικασία θα μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί σε αλυκές σε όλο τον κόσμο, ακόμα και αν έχουν χαμηλή περιεκτικότητα λι - θίου. «Επενδύοντας στη Lilac Solutions, υποστηρίζουμε την τεχνολογική πρό- οδο στον τομέα της εξόρυξης λιθίου, εστιάζοντας στις υπεύθυνες και βιώσι- μες μεθόδους» , δήλωσε ο Wolfgang Obermaier , ανώτερος αντιπρόεδρος Έμμεσων Αγαθών και Υπηρεσιών, Πρώτων Υλών, Εταίρων Παραγωγής BMWGroup.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=